Oud 14-06-2003, 14:51
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-06-2003 @ 15:47:
Ik heb anders nog geen Joden gezien die tussen Palestijnen zichzelf opblazen. Wel typisch dat je nou opeens beweert dat er geen andere terreurbewegingen zijn terwijl je eerst zei dat ze er wel waren
dat zei ik niet dat maak jij er van...........
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Advertentie
Oud 14-06-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 14-06-2003 @ 15:47:
Ik heb anders nog geen Joden gezien die tussen Palestijnen zichzelf opblazen. Wel typisch dat je nou opeens beweert dat er geen andere terreurbewegingen zijn terwijl je eerst zei dat ze er wel waren
De Palestijnen hebben geen andere middelen, daarom doen ze dit. Niet dat dat goed is, integendeel...
Oud 14-06-2003, 20:37
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-06-2003 @ 17:16:
De Palestijnen hebben geen andere middelen, daarom doen ze dit. Niet dat dat goed is, integendeel...
Ze hebben geweren, raketten, bommen, 1000en strijdlustige jongeren, er zijn dus zát andere mogelijkheden!
Oud 14-06-2003, 20:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 14-06-2003 @ 21:37:
Ze hebben geweren, raketten, bommen, 1000en strijdlustige jongeren, er zijn dus zát andere mogelijkheden!
Maar geen zwaar materieel zoals het IDF dat heeft.

In het plaatje op de pagina hiervoor in een post van mij kun je delen van dat zwaar materieel zien.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-06-2003, 20:57
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-06-2003 @ 21:43:
Maar geen zwaar materieel zoals het IDF dat heeft.

In het plaatje op de pagina hiervoor in een post van mij kun je delen van dat zwaar materieel zien.
Alsof ik nog nooit dat zwaar materieel heb gezien toen ik over de westbank reed .
Oud 14-06-2003, 20:59
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 14-06-2003 @ 21:57:
Alsof ik nog nooit dat zwaar materieel heb gezien toen ik over de westbank reed .
Jou (zeer) misplaatste superioriteitsgevoel stinkt
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 14-06-2003, 21:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 14-06-2003 @ 21:57:
Alsof ik nog nooit dat zwaar materieel heb gezien toen ik over de westbank reed .
Oooooooo heb je dergelijk spul:



maar dan als eigendom van de Palestijnen en niet van het IDF gezien?

(en nu eerlijk antwoorden)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-06-2003, 21:18
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-06-2003 @ 22:10:
Oooooooo heb je dergelijk spul:

[afbeelding]

maar dan als eigendom van de Palestijnen en niet van het IDF gezien?

(en nu eerlijk antwoorden)
nee
Oud 14-06-2003, 21:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 14-06-2003 @ 22:18:
nee
1. dan had Martian je opmerking beter begrepen dan ik
2. nou dan
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 15-06-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 14-06-2003 @ 21:37:
Ze hebben geweren, raketten, bommen, 1000en strijdlustige jongeren, er zijn dus zát andere mogelijkheden!
Als je het over bommen en duizenden strijdlustige jongeren hebt, waar heb je het dan over? Zelfmoordaanslagen, juist. En die bedoelde ik.
Oud 15-06-2003, 14:11
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-06-2003 @ 17:16:
De Palestijnen hebben geen andere middelen, daarom doen ze dit. Niet dat dat goed is, integendeel...
Ze kunnen eens serieus proberen te onderhandelen, vreedzaam protesteren, ik zou zeggen dat er genoeg andere middelen zijn.
Oud 15-06-2003, 14:27
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Assasin schreef op 15-06-2003 @ 15:11:
Ze kunnen eens serieus proberen te onderhandelen, vreedzaam protesteren, ik zou zeggen dat er genoeg andere middelen zijn.
dat kan de islaelische regering ook doen, maar ze doen het allebij niet.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Oud 15-06-2003, 14:28
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
feessie schreef op 15-06-2003 @ 15:27:
dat kan de islaelische regering ook doen, maar ze doen het allebij niet.
Laat de Palestijnen eens de eerste stap nemen.
Oud 15-06-2003, 14:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 15-06-2003 @ 15:11:
Ze kunnen eens serieus proberen te onderhandelen, vreedzaam protesteren, ik zou zeggen dat er genoeg andere middelen zijn.
Het probleem is dat de politiek in handen is (in die zin dat zij de meeste macht hebben) van extremisten. Zowel van Palestijnse zijde als van Israelische zijde.

Met een vlaggetje waarop een vredesduif staat zwaaien op de Westbank heeft dan weinig zin.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 15-06-2003, 14:32
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 15-06-2003 @ 15:29:
Het probleem is dat de politiek in handen is (in die zin dat zij de meeste macht hebben) van extremisten. Zowel van Palestijnse zijde als van Israelische zijde.

Met een vlaggetje waarop een vredesduif staat zwaaien op de Westbank heeft dan weinig zin.
Laat die Palestijnen die wel voor een vreedzame oplossing zijn eens een soort vredesmars organiseren in Jerusalem, en die extremisten zouden de politiek niet in handen hebben als ze niet een brede steun hadden onder de bevolking.
Oud 15-06-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 15-06-2003 @ 15:11:
Ze kunnen eens serieus proberen te onderhandelen, vreedzaam protesteren, ik zou zeggen dat er genoeg andere middelen zijn.
Ik had het over extremisten, en de suggestie die je in de laatste post oppert heb ik al gegeven We zijn het een keer eens?

Offtopic: je sig klopt niet volgens mij, het is Guilty until proven innocent.
Oud 15-06-2003, 14:35
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 15-06-2003 @ 15:34:
Ik had het over extremisten, en de suggestie die je in de laatste post oppert heb ik al gegeven We zijn het een keer eens?
Ik ben bang van wel.
Oud 15-06-2003, 14:38
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 15-06-2003 @ 15:32:
Laat die Palestijnen die wel voor een vreedzame oplossing zijn eens een soort vredesmars organiseren in Jerusalem, en die extremisten zouden de politiek niet in handen hebben als ze niet een brede steun hadden onder de bevolking.
Dat zal ook gebeuren als Israel hen niet continue lastig valt (avondklok; niet laten rijden op bypass routes; garanderen dat ze toegang hebben tot de watervoorzieningen; garanderen dat met een mogelijke bouw van de muur geen extra (landbouw)land wordt ingepikt door Israel; niet continue mensen gaan controleren in de brandende zon; geen scholen e.d. beschieten) en als Israel niet stiekem de ene lege caravan weghaalt onder het mom van we zorgen dat de nederzettingen verdwijnen maar achter de rug om doorgaat met het bouwen van nederzettingen elders (of erger: een paar uur daarna weer toe laten staan om er weer een lege caravan neer te laten zetten en nog erger: door mensen die daar eerst woonden (Palestijnen) niet terug te laten komen).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 15-06-2003, 14:39
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ps.: en als dat dan toch niet gebeurt, maar er blijven toch aanslagen te over; dan mag daar hard tegen ingegrepen worden mijn inziens.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 15-06-2003, 14:50
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Ze hebben geweren, raketten, bommen, 1000en strijdlustige jongeren, er zijn dus zát andere mogelijkheden!
Lol
Oud 15-06-2003, 17:19
maarten_z
Avatar van maarten_z
maarten_z is offline
laat ze het uitvechten zou ik zeggen.
die mensen willen niet stoppen
en als je ergens in geloofd dan stop je niet (hun dan)


__________________
-
Oud 15-06-2003, 17:40
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Israel moet gewoon de gebieden opgeven die niet van hun zijn,maar dar zal niet lukken zolang Sharon nog de leiding heeft daar,en daar heeft het israelisch volk zelf vrij massaal voor gekozen.
israel mag ook teveel van de VS,waarom valt de VS israel niet binnen,ook zijn houden zich niet aan VN resoluties.
Voorlopig staat Gothic Queen achter de palestijnse woede!!
Oud 15-06-2003, 19:14
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 15-06-2003 @ 18:40:
Israel moet gewoon de gebieden opgeven die niet van hun zijn,maar dar zal niet lukken zolang Sharon nog de leiding heeft daar,en daar heeft het israelisch volk zelf vrij massaal voor gekozen.
israel mag ook teveel van de VS,waarom valt de VS israel niet binnen,ook zijn houden zich niet aan VN resoluties.
Voorlopig staat Gothic Queen achter de palestijnse woede!!
Alle gebied dat israel nu is (incluis westbank +gaza) is ISRAEL..
Er is niets om terug te geven dus.

Ga buitenspelen gothicje! En oh ja, je bent uit...
Oud 15-06-2003, 19:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 15-06-2003 @ 20:14:
Alle gebied dat israel nu is (incluis westbank +gaza) is ISRAEL..
Er is niets om terug te geven dus.
Gebasseerd op wat losse flodders in een of ander heilig boek.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 15-06-2003, 19:22
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Gatara schreef op 15-06-2003 @ 20:16:
Gebasseerd op wat losse flodders in een of ander heilig boek.
En waar baseren die lieve vredelievenden innocente palastijntjes de rechten op dan? Woonden zij er voor de Joden? NEE.
Oud 15-06-2003, 19:31
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
De hele kwestie is imo samen te vatten in de volgende analyse:
  • Tussen de Middellandse Zee en de Dode Zee ligt een strook land: Israël of Palestina, maakt even niet uit hoe je het noemt.
  • Op die strook land wonen twee volken: de Israëli's en de Palestijnen.
  • Beide volken willen graag op die strook land wonen.
  • Beide volken kunnen aantonen dat ze historisch gezien recht hebben op die strook land, meestal met citaten uit hun bijbel.
  • Voor beide volken geldt dat je ze niet zomaar allemaal ergens anders naartoe kunt sturen.
De eenvoudige conclusie: of ze het nu leuk vinden of niet, de Israëli's en de Palestijnen zijn tot elkaar veroordeeld.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 15-06-2003, 19:33
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 15-06-2003 @ 20:22:
En waar baseren die lieve vredelievenden innocente palastijntjes de rechten op dan? Woonden zij er voor de Joden? NEE.
Zijn ze dan zomaar uit de lucht komen vallen toen het Britse mandaat werd opgeheven en ongeveer twee derde aan van het land (als het al niet meer was) aan de Joden werd gegeven en het overige (terwijl ongeveer tweederde (als het al niet meer was) van de totale bevolking van het gebied Palestijns was) aan de Palestijnen?

En je toon hoe je over Palestijnen praat bevalt me allerminst. Zeker omdat bovenstaande woorden uit jouw mond hartstikke nep zijn.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 15-06-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 15-06-2003 @ 20:22:
En waar baseren die lieve vredelievenden innocente palastijntjes de rechten op dan? Woonden zij er voor de Joden? NEE.
Dus? Als je zo denkt kunnen we Nederland wel teruggeven aan de Germanen. Gatara en naam onbekend: ik durf te wedden dat ze dit gaat ontkennen...
Oud 15-06-2003, 19:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-06-2003 @ 20:31:

De eenvoudige conclusie: of ze het nu leuk vinden of niet, de Israëli's en de Palestijnen zijn tot elkaar veroordeeld.


Wat een straf voor sommige mensen!
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 15-06-2003, 20:54
Peace
Peace is offline
Een VN resolutie heeft besloten om Israel in tweeen te delen. Joden accepteren dat, Jordaniers (huidige Palestijnen) verwerpen het. Na een lange onafhankelijkheidsoorlog, roept Ben Goerion de Israelische staat uit. De daaropvolgende decennia, tot vandaag, vielen de buurlanden van Israel, het klein, minieme staatje, die daar als een mier in een kop zwarte koffie staat. Israel weet zich elke keer te redden en palmt zelfs verschillende gebieden in. Vredesonderhandelingen hebben al meerdere keren uitgewezen dat de Palestijnen geen vrede willen. voorbeel daarvoor is het beruchte "NEE" van Arafat, op het voorstel van Barak, die de destructie van de bezette gebieden voorschreef, en 97% van Jeruzalem. Bizar. Waar gaan we naartoe als we bijna alle mogelijke concessies doen, en dan toch niet geaccepteerd worden? Ik denk niet dat het te maken heeft met het gebied of de heilige plaats, maar om de joden in zee te verdrijven.
Nog: Israel is een prutslandje. Een land, die -voor- de joden er kwamen wonen, geen toekomst had. Vruchtbaar grond was er niet, en handel bestond er evenmin. De jordaniers die daar leefden, waren ongelukkig en leefden in armoede. De joden, toen die daar aankwamen, beseften ze wat hen daar allemaal te doen stond. Ze werkten hard, zweet en tranen heeft het gekost, maar uiteindelijk heeft het zich toch nog kunnen ontwikkelen tot het Israel van vandaag. De "Palestijnen" profiteerden van de welvaart. Ze werkten in Israelische bedrijven, fabrieken, restaurants, winkels, ec... De Israeli's gunden hen dat. Nu het erop aankomt, dat ze de Israeli's als laffe honden willen, verjagen -immers, ze hebben de joden niet meer nofig, het land is al ontwikkeld- mogen de Israeli's zich niet verdedigen. Mensen, in welke wereld leven wij?
Oud 15-06-2003, 21:14
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 15-06-2003 @ 20:14:
Alle gebied dat israel nu is (incluis westbank +gaza) is ISRAEL..
Er is niets om terug te geven dus.

Ga buitenspelen gothicje! En oh ja, je bent uit...
Ik heb even wat aanmerkingen op jouw discussietechnieken. Ten eerste pak jij altijd de argumenten van de tegenstand eruit die makkelijk te weerleggen zijn, de grote betogen laat jij links liggen. Waarschijnlijk omdat jij niet in staat bent je fatsoenlijk te weerzetten tegen de argumentatie van deze users. Ook iets met betrekking tot je discussietechnieken, is dat je het geen discussie noemt, jouw posts zijn allemaal op de persoon. Een discussie is een problematiek van alle zijden belichten, jij bent zo bevooroordeeld dat je het probleem alleen pro-joods kan belichten en constant met hypocriete onzin komt. En ja, ik erger me daaraan, dat zijn de mensen die in Israël niet bereid zijn tot vredes overleg, veel te koppig voor het behoud van hun zogenaamde geannexeerde land.
Oud 15-06-2003, 23:19
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
FloatAZiggy85: dat hebben we d'r nou al zo'n 500x verteld. Ze blijft het doen, en het zal ook wel nooit meer overgaan. Het enige wat ze ermee bereikt is dat ze gehaat wordt en haar standpunten dus ook alleen maar belachelijker gevonden worden. Ook lokt ze enkel flames uit (o.a. van mij). Waarom ze dan ook niet gebanned is, snap ik absoluut niet. Ze voegt namelijk geen zak toe. Maargoed.
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 16-06-2003, 10:18
loneboy
Avatar van loneboy
loneboy is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 15-06-2003 @ 20:14:
Alle gebied dat israel nu is (incluis westbank +gaza) is ISRAEL..
Er is niets om terug te geven dus.

Ga buitenspelen gothicje! En oh ja, je bent uit...
Je bent uit?? kindjes van 12 jaar en niet ruimdenkende mensen denken nog in termen van je bent in of uit......

En als er niets om terug te geven is, waarom gebruiken de Joden dan zelf de termen kolonies, bezette gebieden, nederzettingen. Allemaal termen die mij doen denken aan onrechtmatig bezit van eigendom !
Oud 16-06-2003, 10:19
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
loneboy schreef op 16-06-2003 @ 11:18:
Je bent uit?? kindjes van 12 jaar en niet ruimdenkende mensen denken nog in termen van je bent in of uit......

En als er niets om terug te geven is, waarom gebruiken de Joden dan zelf de termen kolonies, bezette gebieden, nederzettingen. Allemaal termen die mij doen denken aan onrechtmatig bezit van eigendom !
Je moet niet denken, denk ik.
Oud 16-06-2003, 10:37
loneboy
Avatar van loneboy
loneboy is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 15-06-2003 @ 20:22:
En waar baseren die lieve vredelievenden innocente palastijntjes de rechten op dan? Woonden zij er voor de Joden? NEE.
Het merendeel van de Joodse bevolking in Israël zijn afstammelingen van Joodse immigranten die tijdens de 19e en begin 20e eerw in Palestina zijn komen wonen.
De enige reden dat de joden geven op de vraag waarom dat land van hun is zeggen ze: jama 2000 jaar geleden was dat van ons, dus nu ook.

En sommige palestijnen zijn niet vredelievend, zoals hamas militanten maar dat kunnen we ook zeggen van sommige Israeli's. Hoe zat dat daar met sharon en die vluchtelingenkampen in libanon en het zomaar liquideren van personen zonder enige vorm van verdediging (maar zo'n dingen zien jullie niet hé)

De economische, juridische en politieke onderdrukking van de Palestijnen door de Israeli's is vergelijkbaar met andere voorbeelden uit de geschiedenis en net zo kwalijk.
Oud 16-06-2003, 10:47
loneboy
Avatar van loneboy
loneboy is offline
Citaat:
Assasin schreef op 16-06-2003 @ 11:19:
Je moet niet denken, denk ik.
Ik heb de mogelijkheid om zelf te denken en voor mijn mening uit te komen dus waarom zou ik het niet doen?
Oud 16-06-2003, 10:48
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
loneboy schreef op 16-06-2003 @ 11:47:
Ik heb de mogelijkheid om zelf te denken en voor mijn mening uit te komen dus waarom zou ik het niet doen?
Waarom wel?
Oud 16-06-2003, 10:53
loneboy
Avatar van loneboy
loneboy is offline
Citaat:
Assasin schreef op 16-06-2003 @ 11:48:
Waarom wel?
Ik denk, dus ik ben

In communistische landen word er voor je gedacht of je wordt opgesloten, in landen met een dictatuur mag je niet voor je mening opkomen of je wordt gefolterd/opgesloten. In welk land zou je het liefst wonen?
Ik toch liever in een democratisch land die de mensenrechten respecteert .
Oud 16-06-2003, 11:12
Peace
Peace is offline
Zeg, wie is schuldig voor de laatste intifadah??
Oud 16-06-2003, 11:14
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Peace schreef op 16-06-2003 @ 12:12:
Zeg, wie is schuldig voor de laatste intifadah??
De Palestijnen.
Oud 16-06-2003, 11:15
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Assasin schreef op 16-06-2003 @ 12:14:
De Palestijnen.
want?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 16-06-2003, 11:16
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 16-06-2003 @ 12:15:
want?
Die hebben de intifahda uitgeroepen.
Oud 16-06-2003, 11:22
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Assasin schreef op 16-06-2003 @ 12:16:
Die hebben de intifahda uitgeroepen.
Duh

En daarom zijn ze 100 % verantwoordelijk voor de intifadah?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 16-06-2003, 11:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 16-06-2003 @ 12:22:
Duh

En daarom zijn ze 100 % verantwoordelijk voor de intifadah?
Ja.
Oud 16-06-2003, 11:31
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Joostje schreef op 16-06-2003 @ 12:22:
Duh

En daarom zijn ze 100 % verantwoordelijk voor de intifadah?
nee. want de tweede intifada was nooit in het leven geroepen als Sharon niet de tempelberg had bezocht. dit bezoek word door de palastijnen gezien als een provocatie. hij kwam daar in hun ogen alleen maar om te laten zien dat hij zich nix van de palastijnen aantrekt.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Oud 16-06-2003, 11:32
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
feessie schreef op 16-06-2003 @ 12:31:
nee. want de tweede intifada was nooit in het leven geroepen als Sharon niet de tempelberg had bezocht. dit bezoek word door de palastijnen gezien als een provocatie. hij kwam daar in hun ogen alleen maar om te laten zien dat hij zich nix van de palastijnen aantrekt.
Dan nog hebben de Palestijnen de intifada uitgeroepen, dus zijn zij verantwoordelijk.
Oud 16-06-2003, 11:38
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Assasin schreef op 16-06-2003 @ 12:32:
Dan nog hebben de Palestijnen de intifada uitgeroepen, dus zijn zij verantwoordelijk.
maar als sharon niet naar de tempelberg was gekomen was er ook geen intifada. sharon is dus mede verantwoordelijk.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Oud 16-06-2003, 11:40
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
feessie schreef op 16-06-2003 @ 12:38:
maar als sharon niet naar de tempelberg was gekomen was er ook geen intifada. sharon is dus mede verantwoordelijk.
Als de Palestijnen zich even rustig hadden gehouden was er niks aan de hand geweest.
Oud 16-06-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 16-06-2003 @ 12:32:
Dan nog hebben de Palestijnen de intifada uitgeroepen, dus zijn zij verantwoordelijk.
Dus? Als je zo denkt komt er natuurlijk nooit een oplossing, één van de partijen moet iets doen en Israël als machtige staat kan meer uithalen dan de zwakke Palestijnse gemeenschap.
Oud 16-06-2003, 11:42
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Assasin schreef op 16-06-2003 @ 12:40:
Als de Palestijnen zich even rustig hadden gehouden was er niks aan de hand geweest.
en als sharon niet gekomen was, dan was er ook nix aan de hand geweest! dus wat ijl jij nou.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.