Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: wat vind jij van dierproeven op criminelen?
mee eens want 23 26.74%
mee oneens want 63 73.26%
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 21:09
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Zaina schreef op 02-06-2004 @ 21:06 :
nofi maar ik vind het nogal een arrogante gedachte. Wat heb je aan mensenrechten als niemand eraan houdt? En waarom zou je er zelf dus aanhouden, zijn we echt beter?
Als overheid moet je het goede voorbeeld geven. Dus ja, dan dien je je ook aan mensenrechten te houden. Het zou toch een mooie boel worden als dat niet gebeurde. Dan krijg je zo'n 'recht van de sterkste'-idee.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Advertentie
Oud 02-06-2004, 21:14
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-06-2004 @ 21:09 :
Als overheid moet je het goede voorbeeld geven. Dus ja, dan dien je je ook aan mensenrechten te houden. Het zou toch een mooie boel worden als dat niet gebeurde. Dan krijg je zo'n 'recht van de sterkste'-idee.
Maar het is voor een goed doel. Extra bestrijding tegen nieuwe ziektes en je hebt een mens. Geen gedoe meer met die arme beestjes. Al met al, er zitten wel voordelen aan.
__________________
Czech us out
Oud 02-06-2004, 21:20
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Zaina schreef op 02-06-2004 @ 21:14 :
Maar het is voor een goed doel. Extra bestrijding tegen nieuwe ziektes en je hebt een mens. Geen gedoe meer met die arme beestjes. Al met al, er zitten wel voordelen aan.
....die imo niet opwegen tegen de nadelen: inbreuk op de lichamelijke integriteit van gevangen, in strijd zijn met de mensenrechten, en de eventuele fysieke en mentale schade bij een mislukte proef, die zelfs blijvend kan zijn.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 02-06-2004, 21:23
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-06-2004 @ 21:09 :
Als overheid moet je het goede voorbeeld geven. Dus ja, dan dien je je ook aan mensenrechten te houden. Het zou toch een mooie boel worden als dat niet gebeurde. Dan krijg je zo'n 'recht van de sterkste'-idee.
Dit is overigens tevens de zwakte van de overheid/polizie.
Oud 02-06-2004, 21:26
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-06-2004 @ 21:23 :
Dit is overigens tevens de zwakte van de overheid/polizie.
Een noodzakelijke zwakte.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 02-06-2004, 21:27
markoz
markoz is offline
Waarom heeft het ene beest meer recht om niet gemarteld te worden dan het ander? (ff de vergelijking makend van moordenaar=beest).

Natuurlijk snap ik wel dat het mens onterend is, maar het is dan hun eigen schuld, ze wisten van te voren wat der met ze kon gebeuren als ze iets fout deden, tog? En ga svp niet zeuren over dat je dan het zelfde als Hitler doet, want die martelde onschuldige mensen, nu martel je schuldige mensen

GOED PLAN DUS!!!
Oud 02-06-2004, 21:32
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
markoz schreef op 02-06-2004 @ 21:27 :
Waarom heeft het ene beest meer recht om niet gemarteld te worden dan het ander? (ff de vergelijking makend van moordenaar=beest).

Natuurlijk snap ik wel dat het mens onterend is, maar het is dan hun eigen schuld, ze wisten van te voren wat der met ze kon gebeuren als ze iets fout deden, tog? En ga svp niet zeuren over dat je dan het zelfde als Hitler doet, want die martelde onschuldige mensen, nu martel je schuldige mensen

GOED PLAN DUS!!!
Zoals ik al eerder zei:
Citaat:
pinoow schreef op 02-06-2004 @ 20:37 :
Het is tegen de wet om dat soort dingen op mensen uit te voeren. Ze worden opgepakt omdat ze bv. mensen lichamelijk mishandeld hebben. Dat is tegen de wet, want het schendt de mensenrechten. Beetje hypocriet om iets wat je eerst zelf afkeurt (die mishandeling) vervolgens zelf toe te passen.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 02-06-2004, 21:34
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
markoz schreef op 02-06-2004 @ 21:27 :
Waarom heeft het ene beest meer recht om niet gemarteld te worden dan het ander? (ff de vergelijking makend van moordenaar=beest).
zoals al herhaaldelijk gezegd, moordenaars blijven mensen en mensen zijn volgens de wet meer waard dan dieren.

Citaat:
Natuurlijk snap ik wel dat het mens onterend is, maar het is dan hun eigen schuld, ze wisten van te voren wat der met ze kon gebeuren als ze iets fout deden, tog?
Zo kun je elke straf goedkeuren. Klaasje, ik weet dat je je nu heel oncomfortable voelt, maar je kon van tevoren weten dat als je een koekje uit de koektrommel jatte je zou worden gekookt in een pot olie.

Citaat:
En ga svp niet zeuren over dat je dan het zelfde als Hitler doet, want die martelde onschuldige mensen, nu martel je schuldige mensen

GOED PLAN DUS!!!
Zoals al gezegd, je kunt nooit bewijzen of mensen schuldig zijn en lijfstraffen zijn onomkeerbaar.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 21:39.
Oud 02-06-2004, 22:04
professor2
professor2 is offline
een dierproef op een mens is geen dier proef er staat toch neit voor niets DIERproef
het is dus een mensproef
Oud 02-06-2004, 22:05
professor2
professor2 is offline
verder is eht nogal idioot dat er in je poll
mee eens en
mee oneens want ...
dus als je het er mee eens bent hoef je geen argument te geven
Oud 02-06-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
markoz schreef op 02-06-2004 @ 21:27 :
Natuurlijk snap ik wel dat het mens onterend is, maar het is dan hun eigen schuld, [...]
Nee, dan is het onze schuld.
Oud 02-06-2004, 22:30
Verwijderd
Verontrustend dat zo veel mensen het eens zijn met deze stelling.
Oud 02-06-2004, 23:42
TheBitchIsBack
TheBitchIsBack is offline
Jullie hebben t de hele tijd over t schenden van mensenrechten, maar wat denk je dat die moordenaar heeft gedaan?? En nogmaals, t mag dan niet de wet zijn, maar k ben toch echt voor een oog om een oog en een tand om een tand... Dat t de wet is wil nog niet altijd zeggen dat t t juiste is! Net zoals dat k vind dat t niet juist is dat dieren minder waard zijn dan mensen. Kunnen zij er wat aan doen dat ze niet kunnen praten. En k heb t over criminelen gebruiken die met behulp van onomstotelijk bewijs schuldig is verklaard. En dat mensen spijt krijgen van hun daden maakt die daden nog niet ongedaan, dus k vind dat ze hoe dan ook daar voor gestraft moeten worden. En nee k ken de gedachten van seriemoordenaars niet, maar t zijn niet voor niks SERIEmoordenaars...
Oud 02-06-2004, 23:44
Verwijderd
jeetje, wat een boel telegraaflezers op dit forum zeg
Oud 02-06-2004, 23:46
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 02-06-2004 @ 23:42 :
Jullie hebben t de hele tijd over t schenden van mensenrechten, maar wat denk je dat die moordenaar heeft gedaan?? En nogmaals, t mag dan niet de wet zijn, maar k ben toch echt voor een oog om een oog en een tand om een tand... Dat t de wet is wil nog niet altijd zeggen dat t t juiste is!
Het juiste, het juiste....dat is natuurlijk ontzettend subjectief. Dat begrijp je toch wel?
Citaat:
Net zoals dat k vind dat t niet juist is dat dieren minder waard zijn dan mensen.
En ik vind het niet juist dat criminelen gedwongen worden gebruikt voor proeven. Ik zei al, het is subjectief.
Citaat:
Kunnen zij er wat aan doen dat ze niet kunnen praten. En k heb t over criminelen gebruiken die met behulp van onomstotelijk bewijs schuldig is verklaard.
Er bestaat niet zoiets als onomstotelijk bewijs.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 03-06-2004, 08:15
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-06-2004 @ 21:20 :
....die imo niet opwegen tegen de nadelen: inbreuk op de lichamelijke integriteit van gevangen, in strijd zijn met de mensenrechten, en de eventuele fysieke en mentale schade bij een mislukte proef, die zelfs blijvend kan zijn.
Wat je nadelen vind natuurlijk. Dat ze blijvende fysieke of mentale schade kunnen oplopen is jammer. Voor hun.
__________________
Czech us out
Oud 03-06-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-06-2004 @ 23:46 :

Er bestaat niet zoiets als onomstotelijk bewijs.
Precies, dus eigenlijk zijn we het allemaal eens.
Oud 03-06-2004, 14:27
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-06-2004 @ 21:09 :
jah, laten we ipv imams uitzetten martelen jouw ideeën doen me aan iemand dingen
ga jij nou maar eerst nederlands leren...
Oud 03-06-2004, 14:35
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
Citaat:
professor2 schreef op 02-06-2004 @ 22:04 :
een dierproef op een mens is geen dier proef er staat toch neit voor niets DIERproef
het is dus een mensproef
[QUOTE] verder is eht nogal idioot dat er in je poll
mee eens en
mee oneens want ...
dus als je het er mee eens bent hoef je geen argument te geven [QUOTE]

pfffff.... waar iemand zich druk om kan maken zeg!

er staat dierproef zodat iedereen weet wat ik bedoel... en dat is nu ook het geval he...

en als mensen het er mee eens zijn, betekent dat, dat ze dezelfde mening hebben als ik en waarschijnlijk ook om dezelfde redenen (geen dierenleed meer en betere straf)... dus dan hoeven ze het niet zelf ook nog te melden he...

maar goed... speciaal voor jou: wil iedereen die het er mee eens is ook zeggen waarom?

zo, nou blij...? hoop dat je nu weer kan slapen
Oud 03-06-2004, 14:49
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
ik snap echt niet waarom sommige zo meeleven met een moordenaar...
een MOORDENAAR weet je wel... iemand die mensen vaak op gruwelijke wijze van het leven berooft? en daarmee vaak heel veel mensen pijn doet?

dan vind ik dat hij minstens net zoveel pijn mag lijden.
en iemand die verkracht is ofzo, houd er vaak ook voor de rest van zn leven een trauma aan over...
en mensen die bewerkt zijn met een mes e.d. zijn ook voor de rest van hun leven beschadigd.
en dat gebeurt dan niet uit vrije wil en een zware crimineel waarop proeven gedaan worden kiest er in principe wel zelf voor, want hij kiest er zelf voor om bijvoorbeeld te moorden en hij weet wat de consequenties zijn.
dus als zij door de proeven beschadigd zijn, is dat ook hun eigen schuld.
Oud 03-06-2004, 15:31
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
peanypeanut schreef op 03-06-2004 @ 14:49 :
ik snap echt niet waarom sommige zo meeleven met een moordenaar...
sinds wanneer is tegen menselijke experimenten zijn hetzelfde als meeleven met een moordenaar?
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 03-06-2004, 17:09
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
de reden dat je er tegen bent, is omdat je het niet eerlijk vind en dus een soort van zielig zou vinden voor die criminelen. en dus meeleeft met hen
Oud 03-06-2004, 17:22
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Welke vergrijpen en wanneer is er zekerheid genoeg, om te experimenterne op iemand, volgens jou?
Oud 03-06-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
peanypeanut schreef op 03-06-2004 @ 17:09 :
de reden dat je er tegen bent, is omdat je het niet eerlijk vind en dus een soort van zielig zou vinden voor die criminelen. en dus meeleeft met hen
ethiek (de ~ (v.))
1 praktische wijsbegeerte die zich bezighoudt met wat goed en kwaad is => ethica, moraal, moraalfilosofie, moraaltheologie, zedenkunde, zedenleer
Oud 03-06-2004, 20:49
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Moraalridder.
__________________
Czech us out
Oud 03-06-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 03-06-2004 @ 20:49 :
Moraalridder.
Citaat:
Zaina schreef op 03-06-2004 @ 20:44 :
Lpf.
Oud 03-06-2004, 21:16
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-06-2004 @ 20:51 :
Ik kan er ook niks aan doen dat drie hoofdletters achter elkaar op dit forum niet mogen.
__________________
Czech us out
Oud 03-06-2004, 22:44
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Zaina schreef op 03-06-2004 @ 21:16 :
Ik kan er ook niks aan doen dat drie hoofdletters achter elkaar op dit forum niet mogen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 03-06-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 03-06-2004 @ 22:44 :
LPF-humor.
Oud 03-06-2004, 22:54
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-06-2004 @ 22:53 :
LPF-humor.
je demoniseert de lpf
Oud 03-06-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 03-06-2004 @ 22:54 :
je demoniseert de lpf
Oud 03-06-2004, 23:01
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-06-2004 @ 22:55 :
ophouden met die denigrerende repyls
Oud 03-06-2004, 23:04
Verwijderd
Niks denigrerend, ik vond het gewoon humor.
Oud 03-06-2004, 23:18
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Nee ik ben niet voor dierproeven op crimi's
Maar ik ben ook wel tegen het testen op dieren.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 03-06-2004, 23:22
TheBitchIsBack
TheBitchIsBack is offline
Wat dacht je van meerdere ooggetuigen en een bekentenis als onomstotelijk bewijs??
Oud 03-06-2004, 23:27
Verwijderd
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 03-06-2004 @ 23:22 :
Wat dacht je van meerdere ooggetuigen en een bekentenis als onomstotelijk bewijs??
Oud 03-06-2004, 23:35
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
peanypeanut schreef op 03-06-2004 @ 14:49 :
ik snap echt niet waarom sommige zo meeleven met een moordenaar...
een MOORDENAAR weet je wel... iemand die mensen vaak op gruwelijke wijze van het leven berooft? en daarmee vaak heel veel mensen pijn doet?
Harteloos mormel.
JIJ wilt precies hetzelfde doen met moordenaars.
Wat jij wilt is etische/moreel ONacceptabel. Hoe kun je nu als staat zijnde doelbewust en opzettelijk leed toedoen aan zijn burgers? De wet stelt dat zelfs al die kindermoordenaars en verkrachters mensen zijn en blijven, dus het gebeurt niet.
Tis vrij simpel eigenlijk
Oud 03-06-2004, 23:40
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-06-2004 @ 23:04 :
Niks denigrerend, ik vond het gewoon humor.
Oud 03-06-2004, 23:45
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
peanypeanut schreef op 03-06-2004 @ 17:09 :
de reden dat je er tegen bent, is omdat je het niet eerlijk vind en dus een soort van zielig zou vinden voor die criminelen. en dus meeleeft met hen
Als ik zou moeten kiezen tussen een moordenaar en iemand met jouw soort overtuigeningen, dan kies ik de moordenaar. Die kunnen in de gevangenis immers een stuk minder kwaad doen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 03-06-2004, 23:47
TheBitchIsBack
TheBitchIsBack is offline
Citaat:
MarKel schreef op 03-06-2004 @ 23:35 :
Harteloos mormel.
JIJ wilt precies hetzelfde doen met moordenaars.
Wat jij wilt is etische/moreel ONacceptabel. Hoe kun je nu als staat zijnde doelbewust en opzettelijk leed toedoen aan zijn burgers? De wet stelt dat zelfs al die kindermoordenaars en verkrachters mensen zijn en blijven, dus het gebeurt niet.
Tis vrij simpel eigenlijk
Wat die verkrachters en moordenaars doen is pas harteloos! Die proeven zijn tenminste nog voor een goed doel! Dat is bij lange na niet hetzelfde als wat die moordenaars doen, die doen het voor hun eigen plezier. En hoe je als staat zijnde doelbewust en opzettelijk leed kunt toedoen aan burgers? SIMPEL! Zij kunnen t toch ook? De moordenaars zijn mensen, de staat bestaat uit mensen, 1 + 1 = 2! Ik vind het pas harteloos om die moordenaars er vanaf te laten komen met een paar jaar gevangenisstraf en ze daarna weer gewoon een tweede kans te geven om nog meer mensen te vermoorden... Denk s aan de familie en vrienden van de slachtoffers van die moordenaars. T is niet meer dan eerlijk om ze hun verdiende loon te geven!
Oud 03-06-2004, 23:49
Verwijderd
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 03-06-2004 @ 23:47 :
Wat die verkrachters en moordenaars doen is pas harteloos! Die proeven zijn tenminste nog voor een goed doel! Dat is bij lange na niet hetzelfde als wat die moordenaars doen, die doen het voor hun eigen plezier. En hoe je als staat zijnde doelbewust en opzettelijk leed kunt toedoen aan burgers? SIMPEL! Zij kunnen t toch ook? De moordenaars zijn mensen, de staat bestaat uit mensen, 1 + 1 = 2! Ik vind het pas harteloos om die moordenaars er vanaf te laten komen met een paar jaar gevangenisstraf en ze daarna weer gewoon een tweede kans te geven om nog meer mensen te vermoorden... Denk s aan de familie en vrienden van de slachtoffers van die moordenaars. T is niet meer dan eerlijk om ze hun verdiende loon te geven!
Het is zinloos om je drogredenen te blijven herhalen.
Oud 03-06-2004, 23:51
TheBitchIsBack
TheBitchIsBack is offline
Maar gelukkig zeg jij altijd hele zinvolle dingen he...
Oud 03-06-2004, 23:51
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
Citaat:
MarKel schreef op 03-06-2004 @ 23:35 :
Harteloos mormel.
JIJ wilt precies hetzelfde doen met moordenaars.
Wat jij wilt is etische/moreel ONacceptabel. Hoe kun je nu als staat zijnde doelbewust en opzettelijk leed toedoen aan zijn burgers? De wet stelt dat zelfs al die kindermoordenaars en verkrachters mensen zijn en blijven, dus het gebeurt niet.
Tis vrij simpel eigenlijk

die burgers doen ook doelbewust en opzettelijk leed toe aan andere burgers. en dan kan je zeggen dat de staat dan net zo slecht zou zijn als die criminelen, maar dat is niet zo, want die criminelen kiezen er zelf voor om pijn te lijden (doordat ze weten wat de consequenties zijn van hun daden) en de vermoorde en/of verkrachtte mensen niet.
het gaat er nu btw ff niet om wat de staat vind en wat er in de wet staat, maar hoe jullie erover denken...
Oud 03-06-2004, 23:52
TheBitchIsBack
TheBitchIsBack is offline
Inderdaad!
Oud 03-06-2004, 23:53
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 03-06-2004 @ 23:47 :
T is niet meer dan eerlijk om ze hun verdiende loon te geven!
kijken of jij nog zo piept na 10 jaar cel met TBS en eventuele dwangverpleging. Lache joh! Zo'n PieterBaanCentrum!
Oud 03-06-2004, 23:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hoe slecht ben je als je als Staat zijnde, het UEBER-MEGA-ULTRA-MAALHONDERD-slechte voorbeeld gaat geven aan je burgers?
Moet je als overheid niet alle geweld en narigheid willen uitschakelen? Moet je dan zelf d.m.v. narigheid, narigheid uitschakelen?
Hoe vreemd is dat?
Oud 03-06-2004, 23:55
TheBitchIsBack
TheBitchIsBack is offline
Ik zou nooit iemand vermoorden, maar als k dat wel zou doen, dan zou t gewoon mn verdiende loon zijn!
Oud 03-06-2004, 23:57
Verwijderd
Het is wel duidelijk dat veel mensen hier met weemoed aan de barbaarse, donkere middeleeuwen met zijn vervolgingen en martelingen terugdenken

Oud 03-06-2004, 23:57
TheBitchIsBack
TheBitchIsBack is offline
Citaat:
MarKel schreef op 03-06-2004 @ 23:55 :
Hoe slecht ben je als je als Staat zijnde, het UEBER-MEGA-ULTRA-MAALHONDERD-slechte voorbeeld gaat geven aan je burgers?
Moet je als overheid niet alle geweld en narigheid willen uitschakelen? Moet je dan zelf d.m.v. narigheid, narigheid uitschakelen?
Hoe vreemd is dat?
Ja zo moet t idd ja, want kennelijk werkt t met die morale straffen van jullie niet!
Oud 03-06-2004, 23:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 03-06-2004 @ 23:55 :
Ik zou nooit iemand vermoorden, maar als k dat wel zou doen, dan zou t gewoon mn verdiende loon zijn!
maakt niet uit in welke omstandigheid? of je een zielige jeugd heb gehad? extreem gefrustreerd atypisch gedrag vertoond? geestelijk niet helemaal met beide benen op aarde staat? of door levengevaar gehandeld hebt? of misschien wel gedwongen?
Maakt niet uit?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Onderwerp nodig?
Missy
4 19-06-2013 23:22
De Kantine dierproeven op zware criminelen.
lindaxxxies
0 08-03-2004 21:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat zijn JOUW politieke standpunten?
Evito
150 15-05-2003 21:46
Flora & Fauna dierproeven
victor
45 06-03-2003 22:17
Flora & Fauna dierenproeven ??????
Mistress Satani
52 28-10-2002 15:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.