Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Als je zou mogen gaan stemmen in Amerika, (voor wie) zou je stemmen?
John Kerry 101 73.72%
George Bush 23 16.79%
iemand anders (Ralph Nader, ...) 8 5.84%
geen mening/ik zou gewoon niet gaan stemmen 5 3.65%
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 27-10-2004 @ 21:58 :
(...)

Bron?

Bush's brain en The Family: The Real Story of the Bush Dynasty.
The real story! Dat moet wel waar zijn, het staat er immers op
Advertentie
Oud 27-10-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 27-10-2004 @ 18:51 :
Is dat de mythe omgekeerd?

Eerst zou hij een IQ van 91 hebben en nu weer eentje van 140?

Kom op, die man heeft echt een IQ rond de 100-110, gewoon bovengemiddeld.

Bush is echt niet slim, maar ook niet zo dom als veel mensen denken.
Het IQ van 91 was een 'grap'. http://urbanlegends.about.com/library/bliq-bush.htm.

Aardig dat Bild en The Guardian er in tuinen: http://www.guardian.co.uk/Archive/Ar...224278,00.html
Oud 27-10-2004, 22:36
Daevrem
Daevrem is offline
Ik noemde het ook niet voor niets een mythe.

En sorry, maar ik heb die boeken niet geschreven.

Ik werd er van beschuldigd dat ik Bush persoonlijk zou moeten kennen om te vinden wat ik vind. Maar het staat dus gewoon in die boeken. Dus iedereen kan het vinden of weten.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 27-10-2004, 22:53
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Chrizzle schreef op 27-10-2004 @ 17:22 :

En Kerry gaat winnen, want bij de polls die genomen worden kijkt men alleen naar mensen die in 2000 geregistreerd waren. Daarom worden mensen die 18 zijn geworden, of die nu wél stemmen maar in 2000 niet daarin niet meegerekend. En die stemmen voornamelijk op Kerry. Althans, dit heb ik me laten vertellen.
Interessante bijdrage.. Deze benadering heb ik nog niet eerder gehoord maar als dit klopt dan kan dat flink in het voordeel van Kerry bijdragen. Ik zal morgen mijn lerares (amerikaanse politicologe) vragen of dat echt klopt
Oud 28-10-2004, 12:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Onduidelijkheid over stembiljetten in Florida
Uitgegeven op 28 oktober 2004 om 12:36 uur, bijgewerkt om 12:45


Kiezers in de Amerikaanse staat Florida die een schriftelijke stem willen uitbrengen bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen hebben geklaagd dat zij geen stembiljet hebben ontvangen. Het gaat om kiezers in Broward County, waar bij de presidentsverkiezingen van 2000 67 procent een stem uitbracht op de Democratische kandidaat Al Gore. Kennelijk heeft een deel van de 58.000 stembiljetten die op 7 en 8 oktober hadden moeten worden verstuurd, de aanvragers niet bereikt.

Justitie zei dat bij onderzoek niets is gebleken van strafbare handelingen. Wie geen biljet heeft ontvangen kan er alsnog een aanvragen, dat dan per ommegaande zal worden toegestuurd, zeiden de verkiezingsautoriteiten. Zij legden de verantwoordelijkheid bij de posterijen, maar die zeiden speciaal medewerkers te hebben vrijgemaakt om te zorgen dat stembiljetten meteen worden bezorgd.

In een ander district, Palm Beach, hebben Democratische parlementsleden verkiezingsfunctionaris Theresa LePore verzocht advertenties uit de krant te halen waarin kiezers die schriftelijk willen stemmen wordt verteld wat ze kunnen doen als ze geen stembiljet ontvangen. Ze zeiden te worden overspoeld met telefoontjes van kiezers die zeggen er geen touw aan te kunnen vastknopen en geen biljet te hebben ontvangen. Ook LePore gaf de posterijen de schuld. Ze zei dat haar kantoor al 128.000 biljetten heeft verstuurd en dat daar per dag zo'n zevenduizend bijkomen.


http://www.nieuws.nl/bericht/5/48996
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 28-10-2004, 12:39
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Stembiljetten zoek in Florida
28-10-'04


Vijf dagen voor de verkiezingen zijn de autoriteiten in Florida naarstig op zoek naar 58.000 kwijtgeraakte stembiljetten. Dat hebben de kiesautoriteiten woensdag laten weten.

Het gaat om formulieren die waren aangevraagd door mensen die hun stem schriftelijk wilden uitbrengen omdat ze niet fysiek naar de stembus kunnen komen. De 58.000 op hun stembiljet wachtende kiezers maken 5 procent uit van het kiesdistrict Broward, een van Florida's dichtstbevolkte districten ten noorden van Miami.

U.S. Postal Service is een grote zoekactie begonnen nadat veel mensen hadden gekaagd dat ze hun biljet niet hadden gekregen. Het postbedrijf zegt geen idee te hebben wat er fout is gegaan.

Onwaarschijnlijk
Een inspecteur van het postbedrijf stelde dat eerst moet worden vastgesteld of de documenten wel echt bij het postkantoor zijn afgegeven. "Het is hoogst onwaarschijnlijk dat 58.000 poststukken zomaar verdwijnen. Als inderdaad blijkt dat ze bij ons zijn terechtgekomen, proberen we ze te vinden."

Gisela Salas, een vertegenwoordiger van de instantie die toezicht houdt op de stembusgang in Broward zegt dat de lading verdwenen formulieren de eerste lichting was die is verstuurd. "Het is onverklaarbaar. De zaak is neergelegd bij Justitie."

Stemmachines
Salas adviseert degenen zonder biljet om gebruik te maken van de mogelijkheid hun stem voor 2 november uit te brengen als ze op de verkiezingsdag zelf niet kunnen. Florida is een van de staten waar kiezers al enkele weken voor de verkiezingsdatum hun stem kunnen uitbrengen.

Florida stond in 2000 in het middelpunt van de belangstelling toen de staat door allerlei problemen de verkiezingsuitslag vijf weken wist op te houden. Die toestanden wil de staat nu tot elke prijs voorkomen. In een aantal districten worden stemmachines ingezet, andere werken met optische scanners voor de stembiljetten.

bron:
http://www.nos.nl/amerikakiest/artik...inflorida.html
Oud 28-10-2004, 13:43
Chrizzle
Avatar van Chrizzle
Chrizzle is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 27-10-2004 @ 23:53 :
Interessante bijdrage.. Deze benadering heb ik nog niet eerder gehoord maar als dit klopt dan kan dat flink in het voordeel van Kerry bijdragen. Ik zal morgen mijn lerares (amerikaanse politicologe) vragen of dat echt klopt
En meld even of het echt zo is. Het lijkt mij namelijk erg apart om hele volksstammen niet mee te laten doen in de polls, want beide partijen hebben belang bij een zo correct mogelijke weergave van hun populariteit.
Oud 29-10-2004, 03:32
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Chrizzle schreef op 28-10-2004 @ 14:43 :
En meld even of het echt zo is. Het lijkt mij namelijk erg apart om hele volksstammen niet mee te laten doen in de polls, want beide partijen hebben belang bij een zo correct mogelijke weergave van hun populariteit.
Ze zegt dat het niet zo is.. Ze doet zelf polls en ze vragen zelfs specifiek naar mensen tussen de 18 en 21 (Want normaal willen alleen bejaarden meewerken die een praatje willen). Ik ga trouwens polls uitvoeren dinsdag bij een stemlokaal . Why didn't you vote for Bush? Ik zit alleen in California en daar is het al zeker dat Kerry wint.. dus echt een getrouw beeld van de uitslag zal het niet geven.. maar toch grappig Wisten jullie trouwens dat ze ook totaal geen actie voeren in Staten waar ze zeker van de uistslag zijn.. Dus er word maar in iets van 10 staten intensief actie gevoerd.. Opzich logisch.. maar toch..

En weet iemand het bedrag wat ze verkwanselen voor het stemmen winnen?
Oud 29-10-2004, 08:01
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Stembiljetten zoek in Florida, in een in 2000 vooral Gore-stemmende county.....

L'histoire se répčte?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 29-10-2004, 08:06
Verwijderd
In Amerika win je geen stemmen maar steel je ze blijkbaar
Oud 29-10-2004, 09:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
makelville schreef op 29-10-2004 @ 09:06 :
In Amerika win je geen stemmen maar steel je ze blijkbaar
Oud 29-10-2004, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-10-2004 @ 10:25 :
In Ohio beschuldigen de republikeinen en de democraten er elkaar daar anders wel lekker van.
Oud 29-10-2004, 09:50
Verwijderd
Wat ongelooflijk amateuristisch. Hoe kunnen 58.000 poststukken nou zoekraken? Het is natuurlijk theoretisch denkbaar, oke. Maar het blijft stom.
Oud 29-10-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-10-2004 @ 10:50 :
Wat ongelooflijk amateuristisch. Hoe kunnen 58.000 poststukken nou zoekraken? Het is natuurlijk theoretisch denkbaar, oke. Maar het blijft stom.
Na de vorige verkiezingen moesten ze op zijn minst toch voorbereid zijn op dit soort taferelen
Oud 29-10-2004, 09:56
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 29-10-2004 @ 10:55 :
Na de vorige verkiezingen moesten ze op zijn minst toch voorbereid zijn op dit soort taferelen
Nouja, Amerika is natuurlijk een geografisch enorm groot gebied, daarom zijn er weinig andere mogelijkheden dan stemmen via de post en op zich kunnen poststukken natuurlijk wel zoekraken.
Oud 29-10-2004, 11:23
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
haha..

vooral poststukken die met de grootste zorgvuldigheid zouden moeten worden behandeld, gezien de diefstal van Florida door Bush in 2000, raken echt zomaar ineens zoek.

het ziet ernaar uit dat de Republikeinen echt alles op alles zetten om te winnen, zelfs methodes zoals poststukken 'kwijtraken' schuwen ze niet.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varđ ađ vonbrigđum.. ţetta er ágćtis byrjun"
Oud 29-10-2004, 12:06
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Vraagje :Waar kan ik de plannen vinden van Bush en Kerry wat ze van plan zijn de komende 4 jaar te doen? Dan is het namelijk makkelijker een mening te vormen dan mensen die alleen om de oorlog in Irak voor iemand zijn.
Oud 29-10-2004, 13:03
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
die van Bush kan ik je zo vertellen:
- 'alle' 'schurkenstaten' aanpakken (ALLEEN de staten waar olie/diamant/ander waardevol spul in de bodem/water/lucht zit)
- nationale reservaten omploegen zodat er olie gewonnen kan worden
- de rijke amerikanen nog meer geld toeschuiven
- de arme amerikanen de toegang tot een goede gezondheidszorg en goed onderwijs ontzeggen
__________________
"ég gaf ykkur von sem varđ ađ vonbrigđum.. ţetta er ágćtis byrjun"
Oud 29-10-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 29-10-2004 @ 13:06 :
Vraagje :Waar kan ik de plannen vinden van Bush en Kerry wat ze van plan zijn de komende 4 jaar te doen? Dan is het namelijk makkelijker een mening te vormen dan mensen die alleen om de oorlog in Irak voor iemand zijn.
Bush's site (geeft nu helaas een 403) en Kerry's site.

Verder:
Democratic National Committee: http://www.democrats.org/
Republican National Committee: http://www.rnc.org/
Oud 29-10-2004, 20:42
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Bush heeft de site alleen nog toegankelijk voor Amerikanen gemaakt, waarschijnlijk om bandbreedte te sparen .

Maar treur niet, via deze link kan het nog wel.
Oud 29-10-2004, 20:52
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Die gasten zijn echt niet zo stom om nog een keer iets in dezelfde staat te flikken hoor.. Iedereen focust nu op Florida dus dan is het juist slimmer om ergens anders te frauderen..
Oud 29-10-2004, 21:41
Daevrem
Daevrem is offline
Bush en Kerry zijn vanuit Nederlands perspectief bijna gelijk.

Bush is een soort SGP/hele rechtse VVD hybride en Kerry is een rechtse D'66/VVD hybride.

De verschillen zijn dat Kerry als het mogelijk is wel internationaal gaat samenwerken en dat Bush liever de internationale gemeenschap provoceert om zo aan te geven hoe onbelangrijk ze de rest van de wereld wel is.

Verder wil Bush meer 'christendom' terugbrengen door alles wat te maken heeft met homohuwelijk, abortus en stamcelonderzoek te verbieden.

Verder is Bush meer voor de hele rijken terwijl Kerry meer op heeft met de hoge middenklas. Beide steunen grote multinationals en bedrijven, alleen Bush iets meer.

Verder wil Kerry nog wel ietsjes aan sociale dingen doen. Maar eigenlijk stelt het niets voor.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 29-10-2004, 21:42
Jaegermeister
Avatar van Jaegermeister
Jaegermeister is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 25-10-2004 @ 20:49 :
George W. Bush.
__________________
Jagen is natuurlijk.|| De aarde is rond net zoals een pannenkoek.
Oud 29-10-2004, 21:49
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
"W Stands for Women"

omfg
Oud 30-10-2004, 03:38
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 29-10-2004 @ 16:49 :
"W Stands for Women"

omfg
Nou, genoeg vrouwen die ik hier met zulke borden of bumperstickers zie
__________________
So a baby seal walked into a club...
Oud 30-10-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
tandenborstel schreef op 29-10-2004 @ 21:42 :
Bush heeft de site alleen nog toegankelijk voor Amerikanen gemaakt, waarschijnlijk om bandbreedte te sparen .

Maar treur niet, via deze link kan het nog wel.
Gratias ago.
Oud 30-10-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 29-10-2004 @ 22:49 :
"W Stands for Women"

omfg
Dat was wel nodig na Kerry's vrouwengezwets, denk ik.
Oud 30-10-2004, 12:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En dan duikt de 'October Surprise' op: Osama Bin Laden. Dachten eerst nog veel mensen dat president Bush hem al lang gevangen had of zijn lijk ergens in een koelcel had liggen, om hem vlak voor de verkiezingen aan het Amerikaanse volk te showen, nu blijkt-ie springlevend en bekritiseert hij Bush om zijn weinig adequate houding toen hij hoorde dat de Twin Towers geraakt werden.

Hoeveel invloed denken jullie dat dit gaat hebben op de verkiezingsuitslag?

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 12:25.
Oud 30-10-2004, 12:20
Verwijderd
Wel, Osama was duidelijk. We hebben Amerika aangevallen omdat Amerika moslims onderdrukt en we zullen blijven aanvallen zolang moslims onderdrukt worden.

Logisch opgevat is dat natuurlijk gewoon een verwijt aan Bush. Jij zit in Irak en Afghanistan, daar worden moslims onderdrukt en gemarteld en dat is jouw schuld. Daarom blijven we aanvallen. Dat is dus duidelijk in het voordeel van Kerry, die voor een genuanceerder aanpak in Irak pleit, terwijl Bush er gewoon nog harder in wil.

Echter op de Amerikaanse manier opgevat betekent het gewoon een drie-stapsredenering: 1. Osama bin Laden leeft nog 2. Hij gaat ons aanvallen en dat is gevaarlijk. 3. We moeten dus weer een sterke militaire leider hebben. En dat is in het voordeel van Bush.

Natuurlijk zou zelfs een geestelijk gehandicapte koe nog wel inzien dat dat de situatie alleen nog maar verergert (immers, men was destijds niet in staat Osama te pakken, dus waarom zou men dat nu wel zijn?). Maar het niveau van veel kiezers ligt - helaas - zelfs daar nog onder.
Oud 30-10-2004, 13:18
Verwijderd
En iedereen dacht dat vriend Osama net voor de verkiezingen door Bush gevangen zou worden. Blijkt het plotseling Kerry geweest te zijn. Surprise!
Oud 30-10-2004, 14:21
Daevrem
Daevrem is offline
De meeste mensen zijn totaal vervreemd van de ideeen die Osama heeft. Zu zullen dan ook denken dat hij gek is. Ze zullen waarschijnlijk op Bush stemmen, zoals Osama dat geweld zou hebben. Maar ja, dat snappen de amerikanen niet.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 30-10-2004, 14:34
D&F
Avatar van D&F
D&F is offline
En jullie zijn allemaal zeker dat John "Ketchup" Kerry het beter dan Bush gaat doen? Het wordt allemaal overdreven.Bush heeft de 11 september crisis toch maar goed aangepakt.Nogmaals,durven jullie nu zwart op wit beweren dat Kerry beter is ?
Oud 30-10-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
D&F schreef op 30-10-2004 @ 15:34 :
En jullie zijn allemaal zeker dat John "Ketchup" Kerry het beter dan Bush gaat doen? Het wordt allemaal overdreven.Bush heeft de 11 september crisis toch maar goed aangepakt.Nogmaals,durven jullie nu zwart op wit beweren dat Kerry beter is ?
Wat ben jij nou weer voor figuur?
Oud 30-10-2004, 16:49
Verwijderd
nee maar een gehersenspoelde amerikaan undercover
Oud 30-10-2004, 16:52
Verwijderd
Het is gewoon zo'n figuur dat inhoudsloze mantra's opdreunt. Splits voor mij eens punt voor punt uit wát er precies zo goed was aan het optreden van Bush na elf september.
Oud 30-10-2004, 16:54
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
D&F schreef op 30-10-2004 @ 15:34 :
Bush heeft de 11 september crisis toch maar goed aangepakt.Nogmaals,durven jullie nu zwart op wit beweren dat Kerry beter is ?
Nee, maar de pessimisten onder ons (ik incluis) denken vast dat het niet slechter kan.
Oud 30-10-2004, 18:48
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 30-10-2004 @ 17:54 :
Nee, maar de pessimisten onder ons (ik incluis) denken vast dat het niet slechter kan.
inderdaad
Oud 30-10-2004, 18:53
D&F
Avatar van D&F
D&F is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-10-2004 @ 17:47 :
Wat ben jij nou weer voor figuur?
Iemand die helder denkt.Die Kerry staat me niet aan .
Oud 30-10-2004, 19:02
D&F
Avatar van D&F
D&F is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-10-2004 @ 17:52 :
Het is gewoon zo'n figuur dat inhoudsloze mantra's opdreunt. Splits voor mij eens punt voor punt uit wát er precies zo goed was aan het optreden van Bush na elf september.
Het is niet aan jou om te beslissen welk figuur ik ben.Ik geef gewoon mijn mening.Ik denk gewoon dat Kerry niet beter is dan Bush.
Oud 30-10-2004, 19:31
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
D&F schreef op 30-10-2004 @ 20:02 :
Het is niet aan jou om te beslissen welk figuur ik ben.Ik geef gewoon mijn mening.Ik denk gewoon dat Kerry niet beter is dan Bush.

Kerry is een slappe linkse populist.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 30-10-2004, 20:00
Daevrem
Daevrem is offline
Kerry is een rechtse populist.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 30-10-2004, 20:08
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Bwahahahahahahahahahaha...........Kerry links

__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 30-10-2004, 21:54
Daevrem
Daevrem is offline
Hij steunt grote corporaties en multinationals, is net zo pro-Israel als Bush, hij is voor conservatieve overheidsbegroting, hij is voor 'pre-emtive war' en het breken van internationaal recht, hij is voor de Patriot Act, hij durft zich niet uit te spreken voor scheiding van kerk en staat, hij is tegen sociale zorg en onderwijs enz enz.

Als je Kerry links vind dan kan dat duiden op drie dingen:

1) Je kent de feiten niet.
2) Je maakt een grap.
3) Je bent zelf ultra-rechts.

De VS is een rechts land. Een presidentskandidaat die echt links is wordt nooit gekozen. En ongeveer 1/6 van de VS zal de man zelfs als een communist zien.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 21:57.
Oud 30-10-2004, 22:04
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 30-10-2004 @ 17:54 :
Nee, maar de pessimisten onder ons (ik incluis) denken vast dat het niet slechter kan.
Oh, het kan beslist slechter. Pakweg Cheney of DeLay zouden veel erger nog zijn als President dan Bush. Om nog niet te spreken van bv. Zell Miller.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 30-10-2004, 22:14
Chrizzle
Avatar van Chrizzle
Chrizzle is offline
Vergeet Big Brother Ashcroft niet.
Oud 30-10-2004, 22:23
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
McCaine schreef op 30-10-2004 @ 23:04 :
Oh, het kan beslist slechter. Pakweg Cheney of DeLay zouden veel erger nog zijn als President dan Bush. Om nog niet te spreken van bv. Zell Miller.
Mja, je hebt gelijk.
Wolfowitz?
Oud 30-10-2004, 22:26
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Chrizzle schreef op 30-10-2004 @ 23:14 :
Vergeet Big Brother Ashcroft niet.
Ja, dat is onder toppolitici in de VS vermoedelijk wel de slechtste keus :/
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 30-10-2004, 22:35
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Stem voor bush, simpel omdat meer vertrouw in iraq, En kerry loopt te liegen over zijn Vietnam verleden (hij was maar 6 maanden in vietnam en hij was teruggestuurd omdat hij zogenaamd 'gewond' was, er was drie keer iets wat met hem gebeurt) later zei hij dat elke soldaat in vietnam een oorlogscriminal is, en nu loopt over zijn orloog ervaring te vertellen, Ik ben wel meer over eens met kerry zijn adoptie en homo huwelijk, maar Iraq is nu wat belangerijker
Oud 30-10-2004, 22:38
Verwijderd
Kerry betrayed our country talking with 'dem Koreans while our boys wuz still fightin' 'dem Vietcong!
Oud 30-10-2004, 22:44
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 30-10-2004 @ 23:35 :
Stem voor bush, simpel omdat meer vertrouw in iraq, En kerry loopt te liegen over zijn Vietnam verleden (hij was maar 6 maanden in vietnam en hij was teruggestuurd omdat hij zogenaamd 'gewond' was, er was drie keer iets wat met hem gebeurt) later zei hij dat elke soldaat in vietnam een oorlogscriminal is, en nu loopt over zijn orloog ervaring te vertellen, Ik ben wel meer over eens met kerry zijn adoptie en homo huwelijk, maar Iraq is nu wat belangerijker
Misschien is het makkelijker als je eerst eens normaal leert schrijven. Kerry heeft nooit gezegd dat iedere Vietnam-veteraan een oorlogscrimineel is, hij zei dat de hele aanwezigheid van Amerika in Vietnam een oorlogmisdaad was. En als iemand gewond raakt in een oorlog, is het normaal dat diegene naar huis wordt gestuurd.

En als je Irak belangrijk vindt, heb je nog meer reden om op Kerry te stemmen, want daarbij is er tenminste nog een kans dat Irak enigszins normaal wordt opgebouwd, terwijl dat bij Bush allang niet meer het geval is; bij hem gaat het er alleen maar om zoveel mogelijk Amerikaanse multinationals lucratieve contracten in Irak te geven.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varđ ađ vonbrigđum.. ţetta er ágćtis byrjun"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016
maxyt10
120 20-06-2016 12:58
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie De Amerikaanse presidentsverkiezingen
Obama
2 05-03-2008 06:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kieskompas Amerikaanse presidentsverkiezingen
Supreme Dutch
288 25-02-2008 15:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VS: Neoconservatief presidentskandidaat Gingrich verklaart Wereldoorlog III
sander23
117 18-09-2006 21:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerikaanse Presidentsverkiezingen deel IV: the plot thickens!
Verwijderd
206 12-11-2004 00:08
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v?
fractuur
500 14-09-2004 19:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.