Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2005, 14:15
Experiment
Experiment is offline
Ik vroeg me af wat gebruikelijk is bij online kopen: betaal je nadat het is opgestuurd, of wordt het opgestuurd nadat je hebt betaald?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2005, 14:18
Verwijderd
Het is gebruikelijk dat je eerst betaalt en dat het daarna wordt opgestuurd. Kun je daar niet tegen dan kun je het soms onder rembours laten verzenden, waarbij je betaalt aan de postbode.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 14:24
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Sommige sites sturen ook een acceptgiro mee met het product. Is meestal op de site te vinden. Betalings- leveringsvoorwaarden ofzo?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 14:26
Verwijderd
Dat zie je vaak bij kleding-, boek- en platenwinkels, ja. Dat kan ook inderdaad. Je kunt dan die acceptgiro invullen en opsturen of alsnog via overschrijving betalen als je het betalingskenmerk vermeldt.

Voor computerspulletjes is meestal vooruitbetaling gebruikelijk, of rembours, maar dat kost meestal een paar euro extra.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 14:29
J-roenn
J-roenn is offline
je kan met de meeste mensen wel afspreken hoe je dit regelt, en je kan ook gebruik maken van triple deal, check hiervoor effe google
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 14:32
Experiment
Experiment is offline
Het is voor marktplaats trouwens
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 15:30
Verwijderd
Op marktplaats kun je het beste even de info van die persoon dubbelchecken, dus met zijn achternaam zijn huisadres en telefoonnummer opzoeken. Dan heb je wat meer zekerheid dan wanneer je alleen 'Ricardo' en een 06-nummer hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.