Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2009, 11:27
dennis018
dennis018 is offline
Vandaag stond ik in de supermarkt, en daar stonden ze alweer paaseieren... paashaasjes.. al die paas chocolade weer.
Ik moet toegeven, ik ben gek op witte paaseitjes..
Maar tis pas begin februari, pasen is toch pas eind april de 25ste ofzo?

Hoe denken jullie derover? kopen jullie al iets van die paasproducten? (eigenlijk kan je net zogoed een witte chocolade reep kopen ipv witte paaseitjes is goedkoper.. maar op een of andere manier zijn die uitjes aantrekkelijker )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2009, 11:36
Kleedje
Avatar van Kleedje
Kleedje is offline
Pasen valt dit jaar op 12 en 13 april.

Zelf heb ik niks met Pasen & zeker niet met al het snoepgoed.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 12:55
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik vind sowieso dat al het feestsnoep veel te vroeg in de winkels ligt. Nu idd de paaseitjes, maar de pepernoten, chocoladeletters en al dat sinterklaassnoep ligt ook al eind augustus in de supermarkten.
Vooral dat laatste vind ik vreselijk, want ik wil in augustus nog lekker genieten van de (na)zomer en nog helemaal niet aan december denken!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 14:14
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik vind dit meer over feestdagen gaan dan echt eten&drinken dit soort discussies zijn er ook altijd voor sinterklaas en kerst..
Anyway, ik koop zelf geen paaseitjes dus al helemaal niet in februari. Vind het belachelijk dat het al zo vroeg in de winkels ligt, want daardoor is het tegen de tijd dat het wel echt pasen/kerst/sinterklaas is al niet meer lekker en leuk om te eten .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 16:11
Verwijderd
Mja, dat vraagt iedereen echt ieder jaar. Het is toch altijd zo dat het belachelijk vroeg in de winkels ligt?
Sommige paaseitjes zijn wel gigantisch lekker. Ooit 1 gehad die naar Snickers smaakte en bij de lidl hadden ze ook heel lekkere. Dat was melkchocolade met bijv. melkvulling erin of caramelvulling.<3 nomnom
Misschien zou ik die van de lidl wel al eerder halen als ze die tenminste nog hebben dan. Volgensmij ligt het daar nog niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 16:17
tadibobeira
Avatar van tadibobeira
tadibobeira is offline
Citaat:
Ik vind dit meer over feestdagen gaan dan echt eten&drinken dit soort discussies zijn er ook altijd voor sinterklaas en kerst..
Anyway, ik koop zelf geen paaseitjes dus al helemaal niet in februari. Vind het belachelijk dat het al zo vroeg in de winkels ligt, want daardoor is het tegen de tijd dat het wel echt pasen/kerst/sinterklaas is al niet meer lekker en leuk om te eten .
ach.. ik vind het wel logisch.. de supermarkten zien er gewoon geld in..
Ik vind het wel stom dat al die "feesten" zo worden opgeblazen.. zo bijzonder is pasen niet..
hetzelfde gebeurd met helloween en valentijnsdag..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 16:29
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
(eigenlijk kan je net zogoed een witte chocolade reep kopen ipv witte paaseitjes is goedkoper.. maar op een of andere manier zijn die uitjes aantrekkelijker )
Precies! En ook net zo goed 'gewone' eieren in plaats van (gekleurde) paaseieren, daarom koop ik dus eigenlijk nooit paasproducten in de supermarkt.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 19:20
Mara
Mara is offline
Citaat:
ach.. ik vind het wel logisch.. de supermarkten zien er gewoon geld in..
Ik vind het wel stom dat al die "feesten" zo worden opgeblazen.. zo bijzonder is pasen niet..
hetzelfde gebeurd met helloween en valentijnsdag..
Het verschil is alleen dat 'Pasen' wel een Nederlandse 'traditie' is (er zit een verhaal achter) en halloween en valentijnsdag zijn komen overwaaien (en puur gericht zijn op consumptie).
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 22:25
Verwijderd
Ik ben dol op paaseitjes Juist omdat je zo leuk kunt variëren met smaakjes enzo. Met een reep zit je toch vast aan 1 smaak. En de papiertjes zijn zo leuk
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 11:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Paaseieren

Maar pas vanaf carnaval natuurlijk. Ik draai dat vasten geloof ik een beetje om, juist na carnaval ga ik bergen paaseieren eten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Pasen.
Missy
32 01-04-2009 10:31
Eten & Drinken Wat ga jij met pasen eten?
Missy
47 23-04-2006 09:50
Verhalen & Gedichten Gedicht/ songtekst gezocht waarin de essentie van pasen of pinksteren ligt
freak on a leash
2 12-05-2004 21:22
Eten & Drinken Wat eten jullie met Pasen?
Dolores
20 09-04-2004 23:19
Levensbeschouwing & Filosofie Pasen
jimmyO
4 31-03-2002 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.