Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2010, 13:58
mooi_boy
mooi_boy is offline
ik vindt de ov chipkaart nergens op slaan!!!!
zeer onduidelijk, altijd wachten tot je uit kan logen als je bus verlaat.

van morgen had ik vraag dus ik kwam er via www.ov-chipkaart.nl er niet uit.
Ik dacht ik bel even naar 09000980 10cent per min. na 20 min had ik nog steeds niemand aan de lijn dat is toch belachelijk!!! zo verdienen ze geld!!! en je hebt niets eens privacy want ib-groep kan pressies zien waar en wanneer en hoe laat je geweest bent met je ov chipkaart

Wat vinden jullie van ov chip kaart??
Advertentie
Oud 18-01-2010, 15:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het stom, maar wat een boer niet kent dat eet die niet .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 18-01-2010, 18:01
Verwijderd
Ik studeer nog niet, maar heb wel gehoord van studenten dat alles erg onduidelijk was.
Oud 18-01-2010, 20:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja het is wel vrij onduidelijk ja. Geen heldere informatie opgesomd, maar een of ander fancy foldertje waarin je niet kan vinden wat je zoekt. Ik moet 'm ook nog steeds opladen, maar dat kan ik geloof ik pas vanaf volgende week.

Ben echt benieuwd hoe het gaat. Gebruik het tijdelijke abonnement wel in de bus nu, werkt op zich wel oké.
Oud 18-01-2010, 23:03
Verwijderd
Ik heb tot nu toe geen problemen gehad; kon 'm gewoon activeren en hij werkt zoals 't moet. Informatie was wel raar (eerst schrijven ze dat ik die kaart vanaf 16 dec kon activeren, toen ineens pas vanaf 13 jan, maar uiteindelijk lukte het op 1 jan ook prima), maar verder geen klachten.
Oud 19-01-2010, 15:44
Verwijderd