Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 19:27
Verwijderd
Ik stem random; snoopy
Advertentie
Oud 09-05-2011, 19:39
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik stem op Michelangelo. nummer 9 omdat het 9 mei is.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-05-2011, 20:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sann zei wat ik dacht maar ik vraag me af hoe ik elke keer aan die slettenrollen kom in de verhalen

Overigens stem ik op Queasy, gewoon omdat het kan.
Oud 09-05-2011, 20:13
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ow. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg dat ik met de verlate datum wel mee wilde spelen.

Dan blijf ik reserve.
Oud 09-05-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ow. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg dat ik met de verlate datum wel mee wilde spelen.

Dan blijf ik reserve.
Godver.. Dat was toch duidelijk?
Oud 09-05-2011, 20:15
Verwijderd
Wie maakt het lijstje trouwens?
Oud 09-05-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ow. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg dat ik met de verlate datum wel mee wilde spelen.

Dan blijf ik reserve.
Ah shit, ik dacht dat je nu meedeed

Voor de duidelijkheid: ik stem alleen op Thomas als ie niet gaat posten. Ik heb er graag nieuwe spelers in, maar inactieve mensen, bah
Oud 09-05-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Wie maakt het lijstje trouwens?
Welja:

Mustpieprutsie
1. Mr. Mark
12. .sann


Rops
2. Furby Feeder
11. Thomasvan'taug


Thomas van Taug
3. Schrodinger

Neko
4. Snoopy
5. Michelangelo
7. Rops
15. .sann


Fantome
6. Arpos

Snoopy
8. Queasy

Michelangelo
9. Fantome

Queasy
10. Little Phoebe
13. Andijvie


Andiijvie
14. Mutsieprutsie

Nog niet gestemd
Neko*

Laatst gewijzigd op 10-05-2011 om 14:28.
Oud 09-05-2011, 20:39
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Godver.. Dat was toch duidelijk?
Ik ben nooit toegevoegd aan het officiële lijstje, zag ik net, dus ik kan me goed voorstellen dat de spelleiders het dan over het hoofd zien bij het verdelen van de functies.

Maar dit is verder nogal offtopic, dus ik blijf gewoon reserve en lees mee.
Oud 09-05-2011, 22:25
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Ik stem ook random: Rops
Oud 09-05-2011, 22:31
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
En zo inactief ben ik niet hoor.

Kan het dat ik neko nog nooit op dit forum heb gezien?
Oud 09-05-2011, 22:35
Verwijderd
Citaat:
En zo inactief ben ik niet hoor.

Kan het dat ik neko nog nooit op dit forum heb gezien?
Goedzo, gewoon minimaal half uurtje per dag. Meer is altijd beter natuurlijk en af en toe een theorie posten.

Of het gewoon met mij eens zijn natuurlijk want op het einde van de rit heb ik toch weer gelijk
Oud 09-05-2011, 22:36
Verwijderd
Ik merk het, goede zaak

Voorlopig wordt het mutsieprutsie, tenzij die morgen wel gaat posten.
Oud 09-05-2011, 22:52
Verwijderd
Mooi, verdeling in stemlijstjes dus meer info.
Oud 09-05-2011, 22:54
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Oud 09-05-2011, 23:02
Verwijderd
Je moet natuurlijk wel op tijd naar bed als je echt 13 bent
Oud 09-05-2011, 23:06
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
ik lig in bed hoor


Met m'n iPod

Maar je hebt een punt, Thomas doet z'n oogjes maar is dicht. Weltrusten!
Oud 10-05-2011, 06:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gahaaaf<3 morgen 1e ronde?
Is de eerste hangronde eigenlijk pas vandaag of is de uitslag gewoon laat?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-05-2011, 07:17
Verwijderd
Eerste hangronde is vandaag Voor half 9 moet je stemmen.
Oud 10-05-2011, 07:42
Verwijderd
Misschien switch ik op het laatste moment wel als dat handiger is voor de verdeling van het stemlijstje. Wat denken jullie daarvan? Of gewoon zo laten?
Oud 10-05-2011, 07:53
Verwijderd
Mwa, ik ben er niet heel enthousiast over. Het staat wel lekker verdeeld en ik heb nog geen flauw idee of ik je kan vertrouwen. Kan onnodig veel gefuck in het stemlijstje opleveren en dat hoeft van mij nog niet.
Oud 10-05-2011, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Mwa, ik ben er niet heel enthousiast over. Het staat wel lekker verdeeld en ik heb nog geen flauw idee of ik je kan vertrouwen. Kan onnodig veel gefuck in het stemlijstje opleveren en dat hoeft van mij nog niet.
Hmm nee dat klopt en ook onhandig als ik het vantevoren aangeef als dadelijk ineens meer mensen gaan switchen of de verrader.

Ik blijf dan zo staan
Oud 10-05-2011, 08:23
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Eerste hangronde is vandaag Voor half 9 moet je stemmen.
Dank
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-05-2011, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Mwa, ik ben er niet heel enthousiast over. Het staat wel lekker verdeeld en ik heb nog geen flauw idee of ik je kan vertrouwen. Kan onnodig veel gefuck in het stemlijstje opleveren en dat hoeft van mij nog niet.
Oud 10-05-2011, 09:16
Verwijderd
Ik was gisteren pas laat thuis en zit met een defecte pc, dus zal veel mobiel forummen en dat leest wat lastiger en typt vooral wat lastiger, daarom post ik nu pas Hmm, ik heb echt geen goede redenen om op een specifiek persoon te stemmen, dus ik stem random en dat komt neer op Queasy. Stem geef ik nu door.
Oud 10-05-2011, 10:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wat was je toen eigenlijk?
teruglezen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 10-05-2011, 10:30
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Pff was ik gister de hele dag vrij, doet mn computer helemaal niks meer Maar dat is nu opgelost gelukkig!
Mijn eerste stem gaat geheel random en is Andijvi geworden.
__________________
kusje!
Oud 10-05-2011, 14:27
Verwijderd
Ik switch naar Neko*, omdat ik wil stemmen op de inactieve speler.
Oud 10-05-2011, 17:54
Verwijderd
Veelste veel verdeeld en hele veilige optie sann.. Opvallend zo op het laatste moment.
Oud 10-05-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Veelste veel verdeeld en hele veilige optie sann.. Opvallend zo op het laatste moment.
Tuurlijk. Want ik zeg al niet vanaf het moment dat het spel begonnen is dat ik op degene ga stemmen die niet post. Je weet dondersgoed dat ik een hekel heb aan inactieve spelers.
Oud 10-05-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk. Want ik zeg al niet vanaf het moment dat het spel begonnen is dat ik op degene ga stemmen die niet post. Je weet dondersgoed dat ik een hekel heb aan inactieve spelers.
Klopt, maar je kon vantevoren wel inschatten dat neko en thomas niet de meeste actieve spelers worden. Mutsie blijkbaar ook niet.

Maar toch kies jij ervoor om op het laatste moment op neko te stemmen, ik vind het opvallend.
Oud 10-05-2011, 18:16
Verwijderd
Neko heeft vaak genoeg actief gespeeld, dus het is veel logischer dat ik in eerste instantie op de newbies gokte.

Edit: de andere twee (mutsieprutsie en thomas) stem ik niet op omdat ze dus tussentijds wel gepost hebben, en dan geef ik de nieuwelingen graag een kans.
Oud 10-05-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Neko heeft vaak genoeg actief gespeeld, dus het is veel logischer dat ik in eerste instantie op de newbies gokte.

Edit: de andere twee (mutsieprutsie en thomas) stem ik niet op omdat ze dus tussentijds wel gepost hebben, en dan geef ik de nieuwelingen graag een kans.
Mutsie is niet nieuw volgens mij. Thomas vind ik dat je ook wel een kans mag geven. Maar ik blijf het opvallend vinden en voor jouw speelstijl ietswat raar .

En vorige spel(len) speelde neko ook al vrij inactief, tenminste zo herinner ik me haar.

Laatst gewijzigd op 10-05-2011 om 18:22. Reden: Typfouten ftw..
Oud 10-05-2011, 18:26
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik heb idd wel vaker meegespeeld. Het is alleen wel al een tijdje geleden!
__________________
kusje!
Oud 10-05-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk. Want ik zeg al niet vanaf het moment dat het spel begonnen is dat ik op degene ga stemmen die niet post. Je weet dondersgoed dat ik een hekel heb aan inactieve spelers.
Toch is het heel makkelijk om te zeggen dat je op diegene gaat stemmen die niet post. Dat is lekker vaag en wel heel erg makkelijk.
Oud 10-05-2011, 18:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Toch is het heel makkelijk om te zeggen dat je op diegene gaat stemmen die niet post. Dat is lekker vaag en wel heel erg makkelijk.
Nou, niet veel makkelijker en vager dan 'random' posten vind ik

edit: ik bedoel niet dat jij niet-random op mij stemt hoor, maar gewoon... de 1e ronde is altijd om onzinnige redenen.
__________________
Tsja
Oud 10-05-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, niet veel makkelijker en vager dan 'random' posten vind ik

edit: ik bedoel niet dat jij niet-random op mij stemt hoor, maar gewoon... de 1e ronde is altijd om onzinnige redenen.
Dat klopt en als je zegt ik stem random kan ik er wel mee leven.

Maar ik vind een switch, zeker in het begin van het spel, vrij apart en opvallend en vaak aan die kleine dingen zie je toch een andere stijl van iemands spel of een ''foutje''.

Zeker omdat ze netjes zegt op mutsie te stemmen en daarna ineens op Neko.
Oud 10-05-2011, 18:59
Verwijderd
Ja omdat mutsie in de tussentijd gepost heeft en dus niet inactief is
Oud 10-05-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ja omdat mutsie in de tussentijd gepost heeft en dus niet inactief is
Ik begrijp het ook wel hoor. Maar ik mag toch wel zeggen dat ik een tussentijdse switch en ook nog eens op het einde opvallend vind!
Oud 10-05-2011, 19:00
Verwijderd
Met vager bedoel ik dat je nog niet concreet zegt wie je meteen stemt. Ik wissel(de) ook vrij vaak maar dat is meer mij 'speelstijl'
Oud 10-05-2011, 19:01
Verwijderd
Maar we zullen zien
Oud 10-05-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Maar we zullen zien
Yep en met een beetje geluk knallen we er een bad guy uit
Oud 10-05-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp het ook wel hoor. Maar ik mag toch wel zeggen dat ik een tussentijdse switch en ook nog eens op het einde opvallend vind!
Ik vind het onnodig de verdenking naar mij vestigen terwijl ik gewoon doe wat ik van te voren heb aangekondigd. Uiteraard mag je het aankaarten, maar dan mag ik me toch ook gewoon verdedigen?
Oud 10-05-2011, 19:21
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik vind de aanvallen op sann een beetje onzinnig. Het zou natuurlijk kunnen dat ze een bad guy is, maar volgens mij is dat niet af te leiden uit deze switch. Als Mutsieprutsie nou enorm onder vuur lag en ze ging dan switchen, dan was het raarder geweest. Maar nu was de situatie dat Neko 3 stemmen had en MP 1 toen sann ging stemmen. Eerst ging ze voor MP. Daarna voor Neko, zonder dat er een verandering was in het aantal stemmen onder zowel MP als Neko. Doordat die verandering er niet was, zie ik geen reden om sanns switch speciaal verdacht te vinden. Natuurlijk betekent dat niet dat ze geen bad guy kan zijn. Ik vind het eigenlijk eerder raar dat Michelangelo er meteen zo bovenop zit. Maar goed, dat zijn we wel van hem gewend.

Verder wil ik even melden dat ik normaal gesproken altijd heel actief post, zowel overdag als 's avonds.. maar ik loop nu iets meer dan 3 dagen per week stage, dus het zal wat minder zijn (ik kan niet forumen overdag )

/Lorelei
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 10-05-2011, 19:31
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel. De harige zijde van het strijdperk zal een PM ontvangen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-05-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het onnodig de verdenking naar mij vestigen terwijl ik gewoon doe wat ik van te voren heb aangekondigd. Uiteraard mag je het aankaarten, maar dan mag ik me toch ook gewoon verdedigen?
Nee dat klopt. Maar ik kaart het enkel aan iedereen staat nog steeds bovenaan mijn nog te lang verdachtenlijstje

Citaat:
Het is gelijkspel. De harige zijde van het strijdperk zal een PM ontvangen
Dat kan niet? Wat heeft Neko gestemd? Hmm dan moet er dus onder Neko minimaal 1 wolf staan.
Oud 10-05-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Nee dat klopt. Maar ik kaart het enkel aan iedereen staat nog steeds bovenaan mijn nog te lang verdachtenlijstje



Dat kan niet? Wat heeft Neko gestemd? Hmm dan moet er dus onder Neko minimaal 1 wolf staan.
Het kan dus duidelijk wel.

Dikke prima, levert mijn switch dus mooi info op (), en aangezien we toch nog geen verdachten hadden is dit alleen maar goed.
Oud 10-05-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de aanvallen op sann een beetje onzinnig. Het zou natuurlijk kunnen dat ze een bad guy is, maar volgens mij is dat niet af te leiden uit deze switch. Als Mutsieprutsie nou enorm onder vuur lag en ze ging dan switchen, dan was het raarder geweest. Maar nu was de situatie dat Neko 3 stemmen had en MP 1 toen sann ging stemmen. Eerst ging ze voor MP. Daarna voor Neko, zonder dat er een verandering was in het aantal stemmen onder zowel MP als Neko. Doordat die verandering er niet was, zie ik geen reden om sanns switch speciaal verdacht te vinden. Natuurlijk betekent dat niet dat ze geen bad guy kan zijn. Ik vind het eigenlijk eerder raar dat Michelangelo er meteen zo bovenop zit. Maar goed, dat zijn we wel van hem gewend.

Verder wil ik even melden dat ik normaal gesproken altijd heel actief post, zowel overdag als 's avonds.. maar ik loop nu iets meer dan 3 dagen per week stage, dus het zal wat minder zijn (ik kan niet forumen overdag )

/Lorelei
Dit klopt wel, maar het was niet goed voor de verdeling in de stemlijstjes, maar we hebben nu wel een clue. Er moet een wolf onder Neko staan.
En mijn vorige tactiek dat ik rustig aan speelde 2 spellen geleden werkte niet effectief en snel genoeg dus ik ben weer teruggevallen in mijn oude patroon

(btw ik vind het wel fijn als er /Lorelei of /Rationeel onder de post staat, no offence rationeel )
Oud 10-05-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Het kan dus duidelijk wel.

Dikke prima, levert mijn switch dus mooi info op (), en aangezien we toch nog geen verdachten hadden is dit alleen maar goed.
Klopt! Valt hij toch nog goed uit voor je, lucky bastard

Maar toch blijf ik je switch onthouden dat snap je natuurlijk ook wel
Oud 10-05-2011, 19:40
Verwijderd
Hm, Neko* was om 13.10 voor het laatst online. Het kan dus dat ze gestemd heeft maar niet hier heeft doorgegeven. Iig 1 nep stem in dat rijtje dus, wellicht 2.

En dan gelijkspel met Queasy of Rops, of allebei. Jammer dat we dat niet weten, want dan konden we mensen daaronder uitsluiten van verdenking omdat die stemmen wel echt moeten zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #85 deel 2
Verwijderd
500 24-05-2011 18:33
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.