Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Waar zit jij op de Kinsey-schaal?
0. Uitsluitend heteroseksueel 22 36.07%
1. Overwegend heteroseksueel, alleen incidenteel homoseksueel 14 22.95%
2. Overwegend heteroseksueel, meer dan incidenteel homoseksueel 5 8.20%
3. Gelijkwaardig hetero- en homoseksueel; biseksueel 7 11.48%
4. Overwegend homoseksueel, meer dan incidenteel heteroseksueel 1 1.64%
5. Overwegend homoseksueel, alleen incidenteel heteroseksueel 1 1.64%
6. Uitsluitend homoseksueel 6 9.84%
X. Aseksueel, geen libido 5 8.20%
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2015, 23:25
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Durf ik geen uitsluitsel over te geven. Ben iig mijn aseksuele fase voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2015, 23:34
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Volgens de rare test uit Phoebes link, die uitgaat van een heteroseksuele oriëntatie, ben ik "3 Equally heterosexual and homosexual."
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:41
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg bliep.jpg (52.5 KB, 6x gelezen)
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:42
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik erken zelf overigens alleen nummer 0 en nummer 6
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:44
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik erken zelf overigens alleen nummer 0 en nummer 6
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:45
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik geloof niet in de rest, laat ik het zo stellen, erkennen is niet het juiste woord....
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je gelooft dat elke vorm van biseksualiteit (ik noem het zo maar even) een overgangsfase of een verzinsel van de desbetreffende persoon is?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:47
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Een modeverschijnsel, onzekerheid etc...
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Hoe/waarom denk je zoveel inzicht te hebben in ieders seksuele gevoelens?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:49
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hoe/waarom denk je zoveel inzicht te hebben in ieders seksuele gevoelens?
Dit ja
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:51
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Hoe/waarom denk je zoveel inzicht te hebben in ieders seksuele gevoelens?
Waar zeg ik dat?

*Dolfijnijsje geef*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ok, je geloof is dus echt nergens op gebaseerd, duidelijk!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:54
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ok, je geloof is dus echt nergens op gebaseerd, duidelijk!
Het is mijn mening. Waarom snapt men niet dat als iemand anders een andere mening heeft dat dat niet wil zeggen dat het niet klopt. *Plaat voor Krispijn zet*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:56
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat je 0 argumenten geeft.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:56
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat je 0 argumenten geeft.
Dat wel natuurlijk
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 08:57
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dank voor het ijsje
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 09:00
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 12:58
Verwijderd
Rare test
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 13:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Er is ook geen test, Kinsey was tegen een test
Citaat:
There is no ‘test.’ The scale is purely a method of self-evaluation based on your individual experience, and the rating you choose may change over time.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ik erken zelf overigens alleen nummer 0 en nummer 6
https://en.wikipedia.org/wiki/Bisexual_erasure
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 14:07
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Niet iedereen is een gillende relnicht als jij, Proksie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 20:00
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
2, volgens de test.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 01:51
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Bi-fobie is het natuurlijk niet, want bij een fobie gaat het om een ongegronde angst, maar er is niet sprake van een angst, dus kan het geen fobie zijn. Het is net zoiets als zeggen dat je niet geloofd dat er naast man en vrouw nog een derde vorm is, wat mij betreft is een vrouw met XXY-chromosomen nog steeds een vrouw en een man met XXY-chromosomen een man. Niet 1 of andere rare mengvorm...
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 01:51
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Niet iedereen is een gillende relnicht als jij, Proksie.
*In oor burp gil*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 02:19
Verwijderd
Citaat:
Bi-fobie is het natuurlijk niet, want bij een fobie gaat het om een ongegronde angst, maar er is niet sprake van een angst, dus kan het geen fobie zijn. Het is net zoiets als zeggen dat je niet geloofd dat er naast man en vrouw nog een derde vorm is, wat mij betreft is een vrouw met XXY-chromosomen nog steeds een vrouw en een man met XXY-chromosomen een man. Niet 1 of andere rare mengvorm...
Dus je gelooft gewoon niet in dingen die er gewoon zijn, supertof. Maar goed aan je reactie te zien heb je niet echt de moeite genomen om überhaupt het wiki artikel te lezen. En daarnaast ben je blijkbaar te dom om het bestaan van intersex personen te erkennen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 03:00
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik blijf het toch merkwaardig vinden dat als ik mijn mening uit, mensen altijd doen alsof het om feiten gaat. Waarom noem je mij dom om mijn mening, dan zou ik jou ook dom kunnen noemen vanwege jouw mening en daar kun je dan geen commentaar op hebben, want je doet het zelf ook. Mijn mening is mijn mening. Aap!
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 03:04
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Vroeger zag men het als een feit dat de aarde plat was, of iig niet de vorm hebbend waarvan men nu weet hoe het zit. Vroeger noemde men Pluto een volwaardige planeet. Sommigen willen die status nu weer terug. Vroeger wist men niet dat roken slecht was, nu wel, toch blijven mensen roken, die mensen zijn pas eenvoudig. Nee, sommige mensen hebben een beperkte logica en ik ben niet iemand in die categorie. Het is ook altijd zo leuk he, lekker gay bashen...
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 04:21
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf het toch merkwaardig vinden dat als ik mijn mening uit, mensen altijd doen alsof het om feiten gaat. Waarom noem je mij dom om mijn mening, dan zou ik jou ook dom kunnen noemen vanwege jouw mening en daar kun je dan geen commentaar op hebben, want je doet het zelf ook. Mijn mening is mijn mening. Aap!
Omdat meningen behalve fout ook nog eens dom kunnen zijn. Je mag die mening best hebben hoor, anderen hebben alleen de mening dat jouw mening slaat als een schaamlip op een homo.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 04:22
Verwijderd
Citaat:
Vroeger zag men het als een feit dat de aarde plat was, of iig niet de vorm hebbend waarvan men nu weet hoe het zit. Vroeger noemde men Pluto een volwaardige planeet. Sommigen willen die status nu weer terug. Vroeger wist men niet dat roken slecht was, nu wel, toch blijven mensen roken, die mensen zijn pas eenvoudig. Nee, sommige mensen hebben een beperkte logica en ik ben niet iemand in die categorie. Het is ook altijd zo leuk he, lekker gay bashen...
Juist wel beperkte logica, bij jou is het A of C en AB, B en BC bestaan niet. Dan ben je dus een domme kut.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 08:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
En dan trekt die ook nog eens de je-pest-mij-omdat-ik-homo-ben-kaart wat er niks mee te maken heeft.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 08:15
df
Avatar van df
df is offline
Ohja je wordt erop aangevallen dat je gay bent, helemaal niet op je mening/gedachtes
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 08:58
_marleen
_marleen is offline
Uitkomst: 0
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 10:45
Verwijderd
Wat is 0?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 10:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat is 0?
Dat staat in de poll
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 10:55
Verwijderd
Oh
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 10:56
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En dan trekt die ook nog eens de je-pest-mij-omdat-ik-homo-ben-kaart wat er niks mee te maken heeft.
Wtf ja

En Pr0xy, je gedraagt je precies als 1337Gamer, en dat is geen compliment
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 10:57
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Uitkomst: 0
Het gaat om je eigen gevoel, niet om wat een internettestje zegt he
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 11:30
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
wat mij betreft is een vrouw met XXY-chromosomen nog steeds een vrouw en een man met XXY-chromosomen een man. Niet 1 of andere rare mengvorm...
Daar zijn ze het zelf niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 12:00
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
De test vindt dat ik de antwoorden verkeerd heb ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 12:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh my science, Proxy Dit meen je toch niet hoop ik.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 21:11
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dus je gelooft gewoon niet in dingen die er gewoon zijn, supertof. Maar goed aan je reactie te zien heb je niet echt de moeite genomen om überhaupt het wiki artikel te lezen. En daarnaast ben je blijkbaar te dom om het bestaan van intersex personen te erkennen.
Citaat:
Daar zijn ze het zelf niet mee eens.
Hun mening is hun mening en mijn mening is mijn mening. Ik zal het nogmaals zeggen, meningen zijn geen feiten en wat men als een feit ziet hoeft niet waar te zijn, vroeger zag men het als een feit dat de zon om de aarde heen draaide, tegenwoordig ziet men het als een feit dat de aarde rondom de zon gaat. Het kan niet beide waar zijn. Het is maar net welke onderzoeker je wil geloven. Als onderzoek nu zou bewijzen dat de Kinsey-schaal niet klopt en dat de meeste wetenschappers/onderzoekers het nieuwe onderzoek erkennen als feitelijk, ga je dan je mening ineens aanpassen aan dat onderzoek, of blijf je vasthouden aan de Kinsey-schaal? En wat als blijkt dat er 4000 verschillende geaardheden zijn, blijf je dan bij de Kinsey-schaal, of erken je alle 4000 geaardheden?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 22:33
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dat verklaart nog steeds niet waarom je niet zou kiezen voor de op dit moment wetenschappelijk meest gefundeerde "mening" (overigens heeft niemand hier gezegd dat dat Kinsey is), in plaats van vast te houden aan je eigen mening waarvoor je (zoals ik al eerder constateerde) ook gewoon nog eens 0 argumenten geeft.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 22:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Laat ik het nog even doortrekken: jij vindt dat alle meningen gelijkwaardig zijn. Goed om te weten dat je er dus geen problemen mee hebt dat wij jou een domme, gore tyfuslijer vinden die gediscrimineerd moet worden wegens zijn homoseksuele verdorvenheid En goed om te weten dat jij vindt dat dit nog prima een feit kan zijn ook!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 22:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 22:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Oké, de uitsmijter dan: wtf zit jij dan regelmatig andermans meningen te rapporteren, Pr0xy, want ik weet dat je dat doet Ik kan me je gewhine op Gerapporteerde posts en je PM's nog wel goed herinneren.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2015, 00:32
Verwijderd
Shots fired!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2015, 00:35
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Shots fired!
Met je tentaclegun?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-07-2015, 01:28
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Oké, de uitsmijter dan
Fantastische uitsmijter
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2015, 03:24
Verwijderd
Citaat:
Oké, de uitsmijter dan: wtf zit jij dan regelmatig andermans meningen te rapporteren, Pr0xy, want ik weet dat je dat doet Ik kan me je gewhine op Gerapporteerde posts en je PM's nog wel goed herinneren.
Er staat een ' teveel in die post.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2015, 14:45
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
oei neardo
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vriend pijpte mij! Ik ben gay, hij misschien ook??
Jongen14 Y/O
6 07-11-2016 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.