Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2015, 22:59
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hallo,
Ik zou graag proberen met dit topic iets maatschappelijk nuttigs proberen te bereiken.
Wat ik een wonderlijk gebruik vind is het kiezen bij de gymlessen. Nu juist die kinderen die zich al het minst prettig voelen over zichzelf zullen gemiddeld als laatste worden gekozen, zodat zij zich nog minder prettig/waardelozer zullen voelen. Dit lijkt mij niet goed voor hun heden en hun toekomst.
Daarom lijkt het mij het beste dat de regering dit kiezen verbiedt.

Ik zou graag willen weten hoe anderen hier over denken.

Met vriendelijke groet,

Charles
Citaat:
Hallo,
Bedankt voor jullie's reacties. Het is altijd fijn om te zien dat er begrip hiervoor is.
Toch denk ik niet dat ik met bovenstaande kleine posting veel zal bereiken. Daarom zal ik proberen de dingen wat beter uit te leggen in de navolgende lange posting. Deze zal misschien op sommige punten wat groffer zijn, maar je hoeft het niet met alles eens te zijn. Ik vraag je alleen om mijn redenaties te volgen. Ik zou zo graag eens willen dat er eens iets goeds gebeurde.

Misschien is het het slimst om wat dingen op te schrijven wat je zou kunnen doen...
1. Probeer met je gymleerkracht als deze de kiesmethode gebruikt een rationeel gesprek te houden. Als hij/zij dan niet echt met goede tegenargumentatie komt, zou je deze kunnen voorstellen deze baan op te zeggen en een uitkering aan te vragen. Dit is echt geen schande, je hebt alleen minder geld. M.i. is het beter om werkeloos niemand lastig te vallen, dan om al werkend maatschappelijke schade aan te richten, en daar ook nog eens financieel voor te worden beloond.
2. Probeer het eens aan te kaarten met politieke partijen. Dit heb ik zelf een paar jaar geleden geprobeerd met de VVD en PVDA, maar het gesprek kwam helaas niet echt op gang, hoe goed ik hen de dingen ook probeerde uit te leggen. Maar aangezien zij je wel verplichten om naar gym te gaan, moeten ze er ook voor zorgen dat je daar met respect behandeld wordt, i.p.v. daar ook nog eens miljoenen euri aan te besteden terwijl er al zoveel bezuinigd moet worden. Het argument dat veel kinderen te zwaar zijn telt niet. Als deze kinderen stress-eters zijn zadel je deze kinderen op met nog meer stress. Het argument dat het goed is voor je lichaam telt ook niet als later de geest het lichaam dood wil maken omdat de geest zich waardeloos voelt en dit niet meer wil voelen.
3. Probeer de media ervan te overtuigen het hier eens wat vaker over te hebben i.p.v. vaak te komen met flutprobleempjes. Zo heb ik vandaag nog in de website van de Telegraaf gereageerd op het zogenaamde probleem van het niet meezingen van het volkslied door sommige voetballers en heb hen gewezen op het m.i. ca. 50-100x grotere probleem van het als laatste gekozen worden. Maar mijn posting verdween in het niet tussen o.a. al die andere postings die het volkslied wel zo belangrijk vinden. Ik word zo moe van al die dwingelanden. Ik maak me daarom ook geen illusie dat de Telegraaf het heeft opgemerkt. Maar als meer mensen hen hieraan probeerden te herinneren valt het hen misschien op en gaan ze hier ook aandacht aan besteden. Zelf voel ik weinig meer voor een land dat geld spendeert aan geestelijke kindermishandeling.
4. Ook al doet je gymleerkracht niet aan kiezen, maar voel je je toch niet op je gemak bij de gymlessen, spijbel er dan gerust van, of doe dit uit solidariteit. Dan loop je wel weer het risico dat men een boos gesprek met je wil aanknopen, waarbij het misschien wel moeilijk is om uit je woorden te komen, en te voorkomen dat je begint te huilen, maar anders verbetert er nooit wat, waarbij je ooit misschien wel een maatschappij krijgt waarin het eenvoudig is om op een leuke en menswaardige manier op te groeien. Of anders verwijs je gewoon naar deze posting... Wat mezelf betreft zou ik mezelf verloochenen dat ik dit een leuke jeugd vond, met een aantal zinloze verplichtingen je naar een plek toe te sturen waar de kans heel erg groot is waar je zult worden uitgelachen en uitgescholden en ook nog eens een hoop geld kosten.

Ik zou jullie nergens toe willen dwingen en je hoeft het niet met alles eens te zijn, maar als niemand iets doet blijft dit een wereld waarin het voor heel veel kinderen moeilijk is om gewoon een leuke jeugd te krijgen, door die goedbedoelde verplichtingen van de blijkbaar democratisch gekozen leiders. Het zou fijn zijn als deze mensen eens wat beter gingen nadenken, voordat ze zomaar wat verplichten.

Ik had volgens mij nog veel meer hebben willen schrijven, maar ben nu moe en laat het hierbij. Hopelijk draagt deze posting bij aan het wat beter opstarten van de discussie, zodat de regering met een klein beetje moeite een groot verschil kan maken voor zoveel kinderen.

Met vriendelijke groet,

Charles
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2015, 23:01
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
That escalated quickly.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 13-10-2015, 23:16
Verwijderd
Moet ik dat verdomde stuk weer gaan lezen?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 00:48
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Moet ik dat verdomde stuk weer gaan lezen?
Nee hoor *Voorlees*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 08:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit is wel een stel goede tips zeg. "Is de leraar het niet met je eens? Stel hem dan voor zijn baan op te zeggen"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 08:46
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Zo dan
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 09:31
df
Avatar van df
df is offline
wow!!!!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 10:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
goed topic.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 14:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een prachtig topic. Dit kan niet serieus zijn, toch?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 14:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
WAT
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 17:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Weet je wat ik denk wat hier aan de hand is?
Zoals jullie misschien wel zullen vermoeden groeide ik nogal eenzaam op vgl. met anderen. Die anderen beinvloedden elkaar misschien, zodat zij onbewust elkaars meningen overnamen. Ik zat met mijn eigen gedachtes en vormde mijn eigen meningen. Er van uitgaande dat we generatiegenoten zijn, zou het kunnen dat we na al die jaren heel erg uit elkaar zijn gegroeid, en wel op een zodanige manier dat we elkaar rationeel al niet eens meer begrijpen. Voordat we elkaar teveel gaan ergeren, lijkt het mij het beste dat ik maar ga. Dan kan ik jullie achterlaten met het steeds weer opnieuw promoten van de mainstream meningen en de hand boven het hoofd houden van de gevestigde kinderbeulen orde.

Het enige nuttige wat ik misschien nog kan zeggen is dat als je een scholier bent, gaat spijbelen van geestelijke kindermishandeling.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 17:51
Verwijderd
Yes ik mag spijbelen!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 17:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
JustTalk 2
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games [betaling] WoW
Vejji
3 01-02-2006 19:33
Lifestyle Die Wildecker Herzbuben mit 'Wow!'
Electriq
12 16-01-2006 00:15
Lifestyle Wow ja wow!
Haligh
500 10-01-2006 10:57
Games WoW vs. Gw
Verwijderd
57 23-12-2005 11:35
Games de MMORPG die > WoW
PUNTJUH
28 25-03-2005 09:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.