Oud 01-06-2006, 12:27
Ling
Ling is offline
Hoe ging het bij jullie?? De antwoorden staan btw al op eindexamen.nu...

Ik vond het echt te lang Ik heb het niet afgekregen..

trouwens, 6b moet toch een A-C-P zijn (interceptam) ipv een ACI of heb ik dat nou?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2006, 13:34
Estar
Estar is offline
Ik heb hem wel afgekregen.Alleen de eerste gedeelte van de vragen vond ik moeilijk omdat ik de tekst niet helemaal vlot kon lezen.Dus bij sommige vragen heb ik maar een stukje tekst geciteerd.Ik heb 1 uur gebruikt om de laatste tekst de vertalen, dat leverd de meeste punten op, dus ik ga er vanuit dat ik nog wel rond de 6 blijf zitten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 15:31
Muspel
Muspel is offline
Ik vond latijn echt heel goed te doen
ik had het veel moeilijker verwacht.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 15:36
Dzjun
Dzjun is offline
Ging wel ok
Ik vond het alleen een beetje een lang examen maar we zien wel wat het uiteindelijk is geworden: ik heb in ieder geval wel een voldoende en dat terwijl ik er echt NIETS maar dan ook NIETS aan heb gedaan (het hele jaar al niet ..)!
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 16:39
Tomoyo
Avatar van Tomoyo
Tomoyo is offline
Ik dacht dat ik het wel redelijk gemaakt had maar nu ik het nakijk blijk ik toch wel veel fout te hebben
*dood aan citeervragen*
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 17:13
__
Avatar van __
__ is offline
hier gaan we het dus even niet over hebben -_________-
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 17:51
Fides
Fides is offline
De vragen waren verschrikkelijk, compleet anders als wij krijgen op SE's. Bovendien hoefde je alleen de teksten te kennen:\ Ik heb de andere 160 pagina's dus voor niets geleerd eigenlijk:\
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 18:01
tigertje
tigertje is offline
jemig ze rekenen wel streng zeg op dat antwoord model, heb je een woordje verkeerd vertaald dag punten. Maar ja
ik had 35 punten op de vragen en 32 met de vertaling(echt domme fouten gemaakt)
maar 67 punten is niet slecht das tussen een 7.2 en een 9.1
nu hopen dat de normering hoog is voor een 8.6 voor een negen maar dat zal wel niet
maar die acht op mijn eindlijst is binnen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 18:04
Eisbär
Avatar van Eisbär
Eisbär is offline
Net zo hard verneukt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 18:29
Verwijderd
Ja echt, ik kende het verhaal supergoed, maar die teksten helaas nie zo goed......... heb echth eeel veel punten laten liggen bij de vragen, en de vertaling heb ik voor mijn doen redelijk gemaakt, 24 punten ofzo. maargoed, ik heb maar iets van 12 punten bij de vragen dus dan zal t wel rond de 4,5 zitten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 01-06-2006 @ 17:51 :
De vragen waren verschrikkelijk, compleet anders als wij krijgen op SE's. Bovendien hoefde je alleen de teksten te kennen:\ Ik heb de andere 160 pagina's dus voor niets geleerd eigenlijk:\
Jup, ik was echt blij dat ik oudere examens had bekeken en dus geen achtergrondne had geleerd

Bij mij gingen de vragen veeeel beter dan de vertaling, die is echt onmogelijk nagekeken.

In totaal zo'n 55-60 punten
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 01-06-2006 @ 17:51 :
De vragen waren verschrikkelijk, compleet anders als wij krijgen op SE's. Bovendien hoefde je alleen de teksten te kennen:\ Ik heb de andere 160 pagina's dus voor niets geleerd eigenlijk:\
dat ja.
En de vragen waren héél anders dan ik gewend was. Ook vond ik het veel te lang. Nakijken ga ik het niet.. t zal wel goedkomen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 18:43
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
haha, nog nooit zo slecht gedaan. Mocht toch een 4 staan, ook helemaal geen druk te presteren. Ik denk intotaal zo'n 20 punten, sta ik ruim een 5, pech van die éne onvoldoende, maar vond de toets en te lang, en te anders. Vorige jaren ook veel meer nederlands tussen de regels door.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 19:19
Verwijderd
Ronduit vreselijk... Al voel ik me ook vreselijk, maar goed. Waarschijnlijk tussen de 5.1 en 7.1... Hallo, IK??? Ik die Latijn leuk vind en volgend jaar GLTC wil gaan doen... pff. Nee het ging verschrikkelijk. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik bijna nix heb kunnen doen. Gister wel iets geprobeerd, maar ik voelde me vreselijk niet lekker dus was niet echt gelukt. Vandaag tijdens het examen voelde ik me ook echt niet goed... Shit shit shit... Bah, dit ga ik herkansen hoor... pff.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:07
Verwijderd
Heb een deel van de vragen niet gemaakt, en ook een klein deel van de tekst niet.

Maar jullie medeforummer Il Mafioso heeft het nog veel mooier gedaan, hij heeft gewoon alleen de tekst vertaald.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:20
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Ik vond het zo meevallen. Ik vraag me af of ik sommige vragen wel goed heb begrepen, zó makkelijk waren ze soms. Maar ik ga niet nakijken, ik zie het over twee weken wel. Ik had eigenlijk die 9 als eindcijfer al opgegeven maar ben nu wel benieuwd of het er misschien toch nog inzit.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 09:33
Verwijderd
Je had net zo goed die hele tekst niet kunnen maken ze rekenen toch niks goed

'rebus niet herkend als een vorm van res --> 0 punten'

Voor een fucking hele zin terwijl ik echt een halfuur heb lopen zoeken naar dat woord
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 16:58
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 02-06-2006 @ 09:33 :
Je had net zo goed die hele tekst niet kunnen maken ze rekenen toch niks goed

'rebus niet herkend als een vorm van res --> 0 punten'

Voor een fucking hele zin terwijl ik echt een halfuur heb lopen zoeken naar dat woord
mooi, toch daar vast nog punten voor. Eén van de weinig werkwoorden die ik echt volledig ken en makkelijk herken. Was nog ergens zo'n rare vorm in de vertaling meen ik.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2006, 17:11
5803
5803 is offline
ik herkende die conjunctivus van velle niet die ergens stond. en bij één woord kwam ik de hele tijd op de betekenis 'mosterd' uit maar dat paste niet in de context.

en een van de weinige werkwoorden die je echt kent, mjk? res is geen werkwoord, en de vorm rebus daarvan dus ook niet.
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
mjk schreef op 02-06-2006 @ 16:58 :
mooi, toch daar vast nog punten voor. Eén van de weinig werkwoorden die ik echt volledig ken en makkelijk herken. Was nog ergens zo'n rare vorm in de vertaling meen ik.
werkwoorden?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 16:50
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
"Res" vertaald als werkwoordsvorm --> - 2 punten."
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 17:29
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 02-06-2006 @ 19:24 :
werkwoorden?
haha, nee foutje, schrijf wel vaker rare dingen op als ik aan meerdere dingen denk
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 20:29
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 02-06-2006 @ 09:33 :
'rebus niet herkend als een vorm van res --> 0 punten'
Ben nu stiekem toch benieuwd naar wat het betekent... was het niet zoiets als de (rechts)zaak?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 09:05
Mus
Mus is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 03-06-2006 @ 20:29 :
Ben nu stiekem toch benieuwd naar wat het betekent... was het niet zoiets als de (rechts)zaak?
'dingen' 'zaken' of 'ietsen'
__________________
Logic brings you from A to B Imagine brings you everywhere (gejat van Einstein)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Latijn of Wetenschappen-Wiskunde
Verwijderd
0 02-04-2011 16:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe zijn of waren jouw lerar(ess)en Grieks, Latijn en/of KCV?
Cherry Springs
5 18-09-2008 16:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Gekozen voor Latijn en Grieks
annoliesje
6 19-11-2006 17:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Voor de mensen die Latijn studeren
xxDomingoxx
4 28-03-2002 21:23
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ontzettend teleurgesteld in latijn & grieks
original charlie
10 19-02-2002 18:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Stelling: Latijn is beter dan Grieks
Musliston
47 16-01-2001 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.