Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2006, 17:52
reno
reno is offline
Ik leer het niet uit mijn kop, ik ben alleen heel slecht (sta onvoldoende). En ik denk dat die Hanno tekst er zeker inkomt.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2006, 18:02
Fides
Fides is offline
Ik weet echt nooit wat het doel of de vorm of whatever van de coniunctivus is.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 18:09
Mus
Mus is offline
ik ga voor de 1.0... dan sta ik namelijk nog nét, nét aan afgerond een 4! maar het zou natuurl. mooi meegenomen zijn als ik hoger haal, haha
__________________
Logic brings you from A to B Imagine brings you everywhere (gejat van Einstein)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 18:11
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 31-05-2006 @ 17:59 :
Nee niet letterlijk, maar daar doe ik geen 3 uur over als ik het wel zou doen.

Als ik nu de eerste paar woorden ff opzoek dan weet ik al gauw wat er in de tekst staat. Maar 35 teksten letterlijk uit je hoofd leren Tijd over of zo
Kost inderdaad belachelijk veel tijd. Maar het helpt echt zo als je eenmaal aan zo'n tentamen zit, het scheelt tijd met opzoeken van woorden als je het kunt lezen "als de krant", zoals mn leraar zei. En de tekstvragen worden een lachertje als je die tekst letterlijk kent...

Citaat:
Ik hoop dat die erin komt, in totaal 3 uur op zitten blokken... is de enige met 2 coniunictivi potentialis geloof ik overigens?
Waar zitten die?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 11:26
Verwijderd
Het was best goed te doen, vond ik.
De 4,0 is wel binnen, dus op naar wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 11:44
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
62 van de 84 punten.. Nog helemaal niet zo slecht!
Hij was trouwens wel lastig..vooral dat gedeelte over de speech van Hanno!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Athena22 schreef op 31-05-2006 @ 19:11 :
En de tekstvragen worden een lachertje als je die tekst letterlijk kent...
Dat heb ik helemaal niet. Met een keer doorlezen kan ik een tekst op een toets op zicht vertalen, maar het blijft gokken wat het antwoordmodel van je wil horen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 13:42
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Snees schreef op 01-06-2006 @ 14:36 :
Dat heb ik helemaal niet. Met een keer doorlezen kan ik een tekst op een toets op zicht vertalen, maar het blijft gokken wat het antwoordmodel van je wil horen.
Vond wel dat er dit keer hele rare vragen bij zaten, echt waar ik bij dacht van: zo makkelijk kan het toch niet zijn?
Zoals die vraag waarom de afdaling nu makkelijker was dan het beklimmen van de berg..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 13:47
Dzjun
Dzjun is offline
Ik vond het best meevallen, had er bijna niets aan gedaan maar heb zeker wel een voldoende !!



Op naar het laatste: muziek!!
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 13:44
Rizz0
Rizz0 is offline
Citaat:
Philemon schreef op 01-06-2006 @ 14:42 :
Vond wel dat er dit keer hele rare vragen bij zaten, echt waar ik bij dacht van: zo makkelijk kan het toch niet zijn?
Zoals die vraag waarom de afdaling nu makkelijker was dan het beklimmen van de berg..
Wat had je daar dan als antwoord? In de tekst stond namelijk dat de afdaling in vele opzichten véél moeilijker bleek te zijn dan het beklimmen van de berg. Het opzicht waarin de toch vergemakkelijkt werd was slechts dat de bewoners minder aanvallen deden.

Laatst gewijzigd op 02-06-2006 om 13:48.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 12:31
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Rizz0 schreef op 02-06-2006 @ 14:44 :
Wat had je daar dan als antwoord? In de tekst stond namelijk dat de afdaling in vele opzichten véél moeilijker bleek te zijn dan het beklimmen van de berg. Het opzicht waarin de toch vergemakkelijkt werd was slechts dat de bewoners minder aanvallen deden.
Ja, maar ik had dat ook van die bergbewoners.. Maar dat stond gewoon in de zin ervoor. Dus vond het raar dat ze dat als vraag stelden: Iets dat je gewoon letterlijk uit de tekst kan overnemen!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Latijn of Wetenschappen-Wiskunde
Verwijderd
0 02-04-2011 15:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe zijn of waren jouw lerar(ess)en Grieks, Latijn en/of KCV?
Cherry Springs
5 18-09-2008 15:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Gekozen voor Latijn en Grieks
annoliesje
6 19-11-2006 16:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Voor de mensen die Latijn studeren
xxDomingoxx
4 28-03-2002 20:23
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ontzettend teleurgesteld in latijn & grieks
original charlie
10 19-02-2002 17:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Stelling: Latijn is beter dan Grieks
Musliston
47 16-01-2001 19:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.