Oud 12-10-2003, 15:42
Brenda_88
Brenda_88 is offline
sorry mensen maar k moe ff mn verhaal kwijt, jullie zullen er wel helemaal niks aan hebben maar toch.
afgelopen vrijdag had k n gesprek met de schoolpsychologe en mn ouders op zich ging dat wel goed en nu moet k elke week naar de schoolpsychologe, iets wat me n veilig gevoel geeft.in iedergeval is dat tot dat k naar de psychiater moet. k had vrijdag ook nog n gesprek met de leerlingbegeleidster, eigelijk was k nogal pissig op haar. waarom? => van haar moest k naar n faalangst/sociale vaardigheden training omdat dat wel goed voor mij zou zijn. k zeg okeej is goed k probeer wel. (proberen kan nooit kwaad) op zich was t wel geinig dus k ging er elke week braaf heen. tot vorige week. k voelde me zo zwaar kut, depressief, down, hoe je t noemen wilt en k deed daar dus niks, k was gigantisch in mezelf gekeerd en helemaal van de wereld en later ging k dus ook naar huis want k voelde me gewoon zwaar beroerd. komt ze donderdag naar me toe, van mij hoef je morgen niet perse meer te komen maar kijk maar wat je zelf wilt.. k dacht de volgende ochtend k ga nie maar aangezien k er moeilijk over kan praten enzo had k r n briefje geschreven (k schrijf haar namelijk wel vaker brieven aangezien k heel moeilijk over mijn gevoelens kan praten) in dat briefje had k ook gezet waarom prate we niet meer? want we hadden al n heel tijdje niet meer gepraat, iets wat k best wel jammer vond. komt ze later naar mij toe, ga je even mee, k wil ff met je praten. okeej is goed. k mee begint ze dus over dat briefje maar wat blijkt dus dat zei maar gemiddeld 5 gesprekken met n leerling mag voeren maar als k dat niet weet ga k me afvragen waarom we nooit meer praten, das toch logisch??vin k wel.dat had ze wel ff kunnen vertellen maar zei dacht dus dat ze dat wel tegen mij had gezegd maar niet dus, ze snapte dus best wel dat k t gevoel had ze me liet vallen. k vroeg ook wrom k nie meer op die faalangst/sociale vaardigheden training hoefde te komen terwijl dat eerst zo goed voor mij was. zei zegt ja je zegt niks blablabla, nou dat komt alleen maar vanwege die ene keer dat k n gewoon zon gigantische kut dag had. maar goed k dacht k ga er maar niet verder over in.k ga dus nie meer naar die faalangst/sociale vaardigheden training. ze heeft wel beloofd dat ze me goed in de gaten houd en altijd zal blijven vragen hoe het gaat.. en toch vin k t heel jammer dat k niet meer met haar praat aangezien k best wel goed met haar kon praten en k dat dus zeker wel zal missen..gelukkig ga k wel elke week naar de schoolpsychologe.het is goed dat er iets gaat gebeuren, k ben benieuwd hoe die psychiater is en wat hij zegt en wat hij me zal geven, aangezien k wel medicijnen zal krijgen... Het klinkt misschien raar maar dit is mijn examenjaar en k zie er tegen op om van deze school af te gaan aangezien dit best n leuke school is met leuke leraren en leuke leerlingen.k denk dat k de leerlingbegeleidster zkr ga missen.ook de schoolpscyhologe..maarja k zit nog wel tot mei/juni op school maar toch zie k r tegen op...
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2003, 15:58
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
srry, k heb niet je hele verhaal doorgelezen... maar wou toch ff reageren op het einde...

Citaat:
Het klinkt misschien raar maar dit is mijn examenjaar en k zie er tegen op om van deze school af te gaan aangezien dit best n leuke school is met leuke leraren en leuke leerlingen.k denk dat k de leerlingbegeleidster zkr ga missen.ook de schoolpscyhologe..maarja k zit nog wel tot mei/juni op school maar toch zie k r tegen op...
ik vind het helemaal niet raar... k ben ook van school vernaderd en moest toen ook de leerlingenbegeleidster missen... ik kon het niet goed om in een keer te stoppen dus hebben we het afgebouwd.. ben nog een paar keer daar op school geweest, en k bel dr nu nog af en toe... maar ik weet dat ze nu niets meer kan doen.. dus kan ze alleen maar ff luisteren..

ook had ik daar een lerares in vertrouwen genomen.. ook die zou ik dus moeten missen.. maar gelukkig heb ik daar nu nogsteeds contact mee, oke het is wat lastiger omdat je nu alleen kan afspreken na schooltijd enz..

ook ik zit nu in me examenjaar,ben vorig jaar op deze school gekomen.. en nu heb k ook hier een aantal mensen weer in vertrouwen genomen.. ik weet dus ook dat ik deze zal missen als k straks weg ben, en zij wonen niet in mijn woonplaats dus dit word echt lastig... ik weet eigenlijk niet zo goed wat je dr aan kan doen.. je kan altijd contact houden.. en later zal het vast minder worden,maar dat is dan minder erg (denk k zoiets )
Maar idd, je hebt nog tot mei..

kuzzz mir

beejte lang verhaal geworden ik weet niet of je dr iets aan hebt,..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:03
Brenda_88
Brenda_88 is offline
thnx! k probeer er nu maar nie teveel aan te denken en als het zover is zien we wel weer...
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:03
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Over het verlaten van je school; mensen komen en gaan,
je zal op je vervolgopleiding (?) wéér mensen leren kennen
die leuk zijn enz. Het zal misschien nooit meer hetzelfde
zijn ed, maar goed, er komt weer wél iets voor in de plaats.

Goed dat je iig naar de schoolpsych gaat..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:17
Brenda_88
Brenda_88 is offline
tja.. het leven gaat door.. k probeer maar zoveel mogelijk te leven van dag tot dag en me er nie zo druk over te maken..ennuh k ontmoet toch ook weer andere mensen, misschien ook wel hele leuke en lieve mensen..ach wat loop k nou toch te zeiken??
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:20
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Brenda_88 schreef op 12-10-2003 @ 16:17:
tja.. het leven gaat door.. k probeer maar zoveel mogelijk te leven van dag tot dag en me er nie zo druk over te maken..ennuh k ontmoet toch ook weer andere mensen, misschien ook wel hele leuke en lieve mensen..ach wat loop k nou toch te zeiken??
Je zeikt niet.

Heel veel mensen hebben moeite met veranderingen,
zeker als ze vrij groot zijn zoals dit..

Maar wat kan je er tegen doen?
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 11:38
Brenda_88
Brenda_88 is offline
tja.. k weet t nie hoor..
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #78
Rob
497 21-01-2008 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.