Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2006, 12:47
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
ksnap er niet zoveel van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2006, 12:53
Estar
Estar is offline
www.ib-groep.nl hoger onderwijs, en dan inschrijven.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 12:59
Verwijderd
En dan krijg je vanzelf vanalles van de universiteit en opleiding van jouw keuze, IBgroep geeft dat door.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 15:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Precies. En kijk even goed of het een lotingsstudie is die je wilt gaan doen, want als dat zo is lijkt het me verstandig je ook in te schrijven voor een tweede keus (en eventueel volgend jaar weer proberen als je uitgeloot bent) en dat mag geen lotingsstudie zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 15:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Dit hoort trouwens op S&S.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 19:36
Nyawa
En mocht je een lotingsstudie gaan doen, dan moet je een gewaarmerkte kopie van je voorlopige cijferlijst voor 23 juni opsturen naar de IB Groep. Maar je moet je nog aanmelden voor een studie neem ik aan, dus dan is dat sowieso niet van toepassing.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 20:22
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 16-06-2006 @ 20:36 :
En mocht je een lotingsstudie gaan doen, dan moet je een gewaarmerkte kopie van je voorlopige cijferlijst voor 23 juni opsturen naar de IB Groep. Maar je moet je nog aanmelden voor een studie neem ik aan, dus dan is dat sowieso niet van toepassing.
Wat is precies een gewaarmerkte kopie van je cijferlijst?
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 21:08
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 19-06-2006 @ 21:22 :
Wat is precies een gewaarmerkte kopie van je cijferlijst?
Een kopie van je cijferlijst waarop een officiële instantie (zoals je school of de gemeente) een waarmerk heeft gezet, wat neerkomt op een stempel en een krabbeltje.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Tochjo schreef op 19-06-2006 @ 22:08 :
Een kopie van je cijferlijst waarop een officiële instantie (zoals je school of de gemeente) een waarmerk heeft gezet, wat neerkomt op een stempel en een krabbeltje.
Een gewaarmerkte kopie kun je dus hierna niet meer zelf kopieren omdat op elke kopie een "echte stempel" moet. Je moet nooit de originele opsturen! Ik kreeg trouwens van mijn school wel een gewaarmerkt kopie van mijn diploma maar niet van mijn cijferlijst. Die waren ze vergeten en dus moest ik even terug...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 18:54
Frozen_Caveman
Frozen_Caveman is offline
Wat is eigenlijk de uiterlijke aanmeldingsdatum? Ik heb me aangemeld voor geneeskunde, heb geen tweede keuze opgegeven, maar ik sta géén acht gemiddeld. Ik wil niet een jaar afwachten en wil dus een andere studie doen wanneer ik niet ingeloten word. Tot wanneer kan ik afwachten voor het beslissen van een eventuele tweede keuze?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 19:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 20-06-2006 @ 00:37 :
Een gewaarmerkte kopie kun je dus hierna niet meer zelf kopieren omdat op elke kopie een "echte stempel" moet. Je moet nooit de originele opsturen! Ik kreeg trouwens van mijn school wel een gewaarmerkt kopie van mijn diploma maar niet van mijn cijferlijst. Die waren ze vergeten en dus moest ik even terug...
Wat een bulshit. Je kan best je originele gewaarmerkte kopie opsturen. Als je een nieuwe nodig hebt ga je dan gewoon even met je diploma of cijferlijst langs je oude school of de gemeente dan maken ze daar zo een nieuwe gewaarmerkte kopie voor je. Kost je wel wat maar goed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 02:32
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-06-2006 @ 20:08 :
Wat een bulshit. Je kan best je originele gewaarmerkte kopie opsturen.
Ik heb het natuurlijk over de originele cijferslijst, een niet-origineel gewaarmerkt kopie opsturen zou totaal onzinnig zijn. Eerst lezen en dan commentaar leveren...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 12:36
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Frozen_Caveman schreef op 22-06-2006 @ 19:54 :
Wat is eigenlijk de uiterlijke aanmeldingsdatum? Ik heb me aangemeld voor geneeskunde, heb geen tweede keuze opgegeven, maar ik sta géén acht gemiddeld. Ik wil niet een jaar afwachten en wil dus een andere studie doen wanneer ik niet ingeloten word. Tot wanneer kan ik afwachten voor het beslissen van een eventuele tweede keuze?
Nadat je bericht van uitloting hebt gekregen, kun je je inschrijven voor een andere studie.
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geen referendum EU-verdrag
Verwijderd
151 27-09-2007 16:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 00:04
Verhalen & Gedichten ik ben een verhaal aan het schrijven
cactus metro
7 02-05-2004 18:45
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Azalea
Femme-Fatale
2 29-11-2003 18:57
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.