Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2009, 03:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ha. ik heb zojuist een minor flaw ontdekt in de aanpak van mijn wsz script. op het forum worden posts die vandaag zijn gepost met 'vandaag' aangeduid, en niet met de datum. dus je kunt alleen topics van een paar dagen oud verwerken :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 26-10-2009, 03:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
volgens mij biologische klok zou ik pas om 6:00 naar bed moeten, want ik ben om 2 uur opgestaan. maar mijn gezond verstand zegt, ja ehh, hallo, ik weet niet wat je aan het doen bent, maar het is al 4 uur, ga eens slapen joh malloot.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 03:20
Verwijderd
Bij mij is het andersom. Ik heb maar drie uurtjes geslapen gisterennacht en daarvoor de nacht half doorgehaald, dus ik was de hele dag heel moe. Maar nu heeft m'n lichaam sinds een uurtje of twee opeens zoiets van 'NEW RESOURCES LOCATED SWITCHING TO MAXIMUM POWER DRIVE GO GO GO!'

Maar ik moet straks wel slapen dus dat wordt nog iets.
Oud 26-10-2009, 03:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik ga denk ik maar eens off to bed.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 03:34
Verwijderd
Slecht.
Oud 26-10-2009, 03:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb eigenlijk om 10 uur college, maar m'n ritme is nog niet teruggeschakeld naar het oude '4 uurtjes slapen, hele dag gaar, 's avonds energieburst'.

Ik denk dat ik maar ga uitslapen en morgen om 2 uur eens begin aan iets studiegerelateerds.

*SOG*
Oud 26-10-2009, 05:18
Verwijderd
Wat een kutweer
Oud 26-10-2009, 05:18
Verwijderd
ik werd wakker voor de wekker, op dit tijdstip. het is niet te geloven!!!!!!!!11
Oud 26-10-2009, 05:18
Verwijderd
he deadlock jij ook op dit onchristelijke tijdstip hier. of nog steeds????
Oud 26-10-2009, 05:25
Verwijderd
Ik mag straks lekker slapen
Oud 26-10-2009, 05:26
Verwijderd
*jaloers*
Oud 26-10-2009, 05:44
Verwijderd
Ik ben ook zo brak als wat.
Oud 26-10-2009, 06:37
Verwijderd
watt ik kan niet meer posten op d.nl omdat mijn IP blacklisted is
Oud 26-10-2009, 07:39
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Zometeen naar school voor een vergadering. Hopelijk komen ze met iets concreets aanzetten, anders doe ik het wel!

Oh, en goedemorgen!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 26-10-2009, 08:16
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
voor een uur ben je toch wel duur : X


Oud 26-10-2009, 08:18
Verwijderd
Citaat:
A close friend of jailed US fraudster Bernard Madoff has been found dead at the bottom of his own swimming pool in the US state of Florida.
Police say they are treating the death of 67-year-old Jeffry Picower as a possible case of drowning.
Nou nou, dat is wel heel speculatief.
Oud 26-10-2009, 10:22
Rationeel
Rationeel is offline
2 uur stil hier
Oud 26-10-2009, 10:26
Verwijderd
o
Oud 26-10-2009, 10:27
Verwijderd
Ik verveel me de pleuris.
Oud 26-10-2009, 10:50
Verwijderd
Ik krijg een mailtje
Citaat:
Geachte mevrouw,

<inhoud mailtje>

Met vriendelijke groet,
<functieomschrijving>
Albert
Wat moet ik nu als aanhef doen, "Geachte Albert"?
Oud 26-10-2009, 11:09
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik krijg een mailtje


Wat moet ik nu als aanhef doen, "Geachte Albert"?
Lijkt me wel

Zelf vind ik dat altijd zo stijf dus ik doe soms ook wel eens het informelere "beste" en afsluiten met "vriendelijke groet" als ik zelf het eerste mailtje stuur. Net zoals dat hele "u zeggen". Niemand onder de 40 wil u genoemd worden.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-10-2009, 11:11
Verwijderd
Ik wist geen naam toen ik begon met mailen, dus dan doe ik altijd maar 'geachte heer/mevrouw', tenzij het iemand van marktplaats is ofzo, dan begin ik met 'hallo', maar dit was nog enigszins officiëel.
Oud 26-10-2009, 11:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat veel naarder is is als je dan een heel formeel mailtje typt, inclusief geachte e.d., en dat je dan een informeel mailtje terugkrijgt waar je dan weer op moet reageren. Ga je dan formeel door of pas je je aan aan diegenes informele toon?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-10-2009, 11:29
Rationeel
Rationeel is offline
'beste albert' is the way to go
Oud 26-10-2009, 11:54
Verwijderd
Kak, ik kan niet meer fatsoenlijk computeren zonder bril.
Oud 26-10-2009, 11:55
Verwijderd
Welkom bij de groep.
Oud 26-10-2009, 12:05
Rationeel
Rationeel is offline
ctrl+scrollen
Oud 26-10-2009, 12:06
Verwijderd
Daar werd ik na een tijdje ook scheel van.
Oud 26-10-2009, 12:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
watt ik kan niet meer posten op d.nl omdat mijn IP blacklisted is
hmm.. dat had de lachendeman laatst ook. het forum checkt je ip op spamcop.net en spamhaus.org, en als je daar op een blacklist staat, dan mag je niet meer posten. maar goed, ik heb die functie maar even uitgezet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 12:06
Verwijderd
Vooral lastfm is irritant lezen zonder bril.
Oud 26-10-2009, 12:07
Verwijderd
haha katje is een spammer
Oud 26-10-2009, 12:08
Verwijderd
sop sop
Oud 26-10-2009, 12:17
Verwijderd
k.
Oud 26-10-2009, 13:03
Allure
Allure is offline
drop topdrop bij de topdropfabriek te Gasselterboerveenschemond
Oud 26-10-2009, 13:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
H
o
i
.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 26-10-2009, 14:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
blup
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2009, 14:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben bij de ortho geweest en bleh! Nu moet ik gaan beslissen of een mooi gebit me al dat gedoe waard is.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-10-2009, 14:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hay.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-10-2009, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bij de ortho geweest en bleh! Nu moet ik gaan beslissen of een mooi gebit me al dat gedoe waard is.
Doen, anders krijg je later geen vent.
Oud 26-10-2009, 14:17
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik kan nu ook kerels krijgen dus ik denk niet dat dat een probleem is. Kerels krijgen met een beugel misschien wel. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-10-2009, 14:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben bij de ortho geweest en bleh! Nu moet ik gaan beslissen of een mooi gebit me al dat gedoe waard is.
Wat zou er moeten gebeuren dan?

Citaat:
Doen, anders krijg je later geen vent.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2009, 14:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ze schatte het op 2.5 jaar slotjes.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-10-2009, 14:21
Verwijderd
Het was maar een grapje, hoor, vandaar het tongetje erbij. Het is wel typisch iets dat mijn oma zou zeggen, though, veel van dat soort dingen gehoord in mijn jeugd (en nu nog, af en toe).
Oud 26-10-2009, 14:23
Verwijderd
Ik zou het doen Tink, als het niet bevalt kun je ze na een jaar er weer af laten halen en dan heb je in elk geval een kleine verbetering. Maar neem geen groene slotjes.
Oud 26-10-2009, 14:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ze schatte het op 2.5 jaar slotjes.
Hmmm tja. Ik vond rechte tanden vroeger nooit echt een vereiste, dus was blij toen m'n beugel eruit mocht, ondanks het feit dat ik nog steeds een spleetje tussen m'n tanden had. Maar ik stoor me er tegenwoordig best wel aan. Dus misschien zou ik het ook wel doen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2009, 14:28
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik zou het doen Tink, als het niet bevalt kun je ze na een jaar er weer af laten halen en dan heb je in elk geval een kleine verbetering. Maar neem geen groene slotjes.
Nee duh. Had jij groene slotjes dan ooit of vind je het er gewoon niet uitzien? Ik zou gewoon metaal nemen en misschien keramische op de boventanden die je ziet.

Citaat:
Hmmm tja. Ik vond rechte tanden vroeger nooit echt een vereiste, dus was blij toen m'n beugel eruit mocht, ondanks het feit dat ik nog steeds een spleetje tussen m'n tanden had. Maar ik stoor me er tegenwoordig best wel aan. Dus misschien zou ik het ook wel doen.
Mijn boventanden staan hartstikke mooi, het is alleen dat ik een overbeet heb, waar ik me aan erger. En onder heb ik één tand die er niet mooi tussenstaat en ik heb 2 jaar geleden een kies getrokken waardoor ik er nu een gat heb dat ook dichtgetrokken kan worden. Maar om alles te verhelpen moet ik dus 3 kiezen trekken en 2.5 jaar slotjes. Als alles nou gruwelijk scheef stond zou ik er geen seconde over hebben getwijfeld, maar alles staat mooi recht verder.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-10-2009, 14:30
Verwijderd
Nee, ik kende iemand die groene slotjes had, en het ziet eruit alsof er sla tussen je tanden zit
Oud 26-10-2009, 14:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn boventanden staan hartstikke mooi, het is alleen dat ik een overbeet heb, waar ik me aan erger. En onder heb ik één tand die er niet mooi tussenstaat en ik heb 2 jaar geleden een kies getrokken waardoor ik er nu een gat heb dat ook dichtgetrokken kan worden. Maar om alles te verhelpen moet ik dus 3 kiezen trekken en 2.5 jaar slotjes. Als alles nou gruwelijk scheef stond zou ik er geen seconde over hebben getwijfeld, maar alles staat mooi recht verder.
Lastig ja. Zou je je er later aan gaan storen denk je?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2009, 14:35
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Lastig ja. Zou je je er later aan gaan storen denk je?
Ik weet het niet, maar ik stoor me er nu al aan. En ik veroorzaak ook een opbeet bij mezelf door met mijn tong tussen mijn tanden te duwen en dat moet ik ook afleren. Ik vraag me af of dat op den duur niet schadelijker wordt. En verder tja... ik vind het zo moeilijk, als die beugel nou onzichtbaar was dan was de keus makkelijk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-10-2009, 14:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Als je je er nu al zo aan stoort moet je het gewoon doen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.