Oud 06-05-2010, 23:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik was gisteravond goed naar de klote.

Bevrijdingspop was leuk en we hebben gebarbecued. Ik heb 1 gram hash weggerookt en genoeg bier gedronken om vanochtend flink brak te zijn.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Oud 07-05-2010, 08:03
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
in de droogbak, vlakbij centraal, was wel vette goa
Haha, was zirk idd, maja, fock dat, had het wel effe gehad met partyen

Giro, weekendje Groningen en animecon in het vooruitzicht, maakt het saaie afstuderen net wat leuker
Oud 07-05-2010, 10:17
Verwijderd
Ziek zijn, it sucks. Zowie, kom je weer een keertje jointjes doen en muziek uitwisselen enzo?
Oud 07-05-2010, 15:54
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
en en en, met tom weekend regelen enzo
Ja, zeker weten, maja, nu heftig in de stres omdat ik binnen 3 weken mijn huis uit moet, dus als ik meer woonzekerheid heb komen andere zaken weer aan de orde
Oud 07-05-2010, 16:00
Verwijderd
Jaa duidelijk!

Eeeek, hoezo dat? :/ sterkte, je kunt altijd ook hier slapen mocht je erg in de problemen komen eah.
Oud 07-05-2010, 20:13
Verwijderd
das kut man moet je voorgoed weg uit je huis? gaan ze er (eindelijk) iets mee doen? hier kun je ook crashen mocht je in nood zitten!
Oud 08-05-2010, 16:18
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
en en en, met tom weekend regelen enzo
Ja, zeker weten, maja, nu heftig in de stres omdat ik binnen 3 weken mijn huis uit moet, dus als ik meer woonzekerheid heb komen andere zaken weer aan de orde
Dat is mooi kut. Ik hoop voor je dat je snel iets anders hebt.

Hebben jullie nog een leuke 5 mei gehad? Ik heb flink bier gezopen en joints gerookt. Ik was uiteindelijk om half 2 thuis en moest de volgende ochtend weer om half 10 werken. Ik was echt zo vergeetachtig als de pest wat niet zo gek is gezien het feit dat ik de laatste joint gerookt heb op weg naar huis vlak voordat ik in slaap viel.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-05-2010, 17:29
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik was net bij een goede shop eah! Duurde even voordat ik mijn wiet had maar dat meisje pakte elk topje in haar handen en brak de takjes eraf en deed het topje dan in het zakje
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 08-05-2010, 17:30
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En ik heb een nieuw huis in Amsterdam dus kom vooral allemaal een keer langs
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 09-05-2010, 12:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik was net bij een goede shop eah! Duurde even voordat ik mijn wiet had maar dat meisje pakte elk topje in haar handen en brak de takjes eraf en deed het topje dan in het zakje
Gelukkig zijn er nog mensen die snappen dat het goed is om de tijd te nemen voor een goede behandeling van je klanten.

Fijn voor je dat je een nieuw huis hebt. Ik weet niet of we tijd hebben om langs te komen maar ik wil wel. Ik zal het overleggen en zodra ik meer weet spreken we wel een keer wat af. Je bent trouwens ook welkom om een keer hier in Haarlem langs te komen om ons huisje (en Maud natuurlijk) te bekijken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 09-05-2010, 15:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat was een goeie avond in een tuin in het zuiden met wat snoepjes en jointjes
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-05-2010, 18:19
Verwijderd
zulk soort avondjes zijn soms nog veel grappiger/gekker dan xtc op een feest dat iedereen altijd aanraad (mezelf inclusief)
Oud 09-05-2010, 18:47
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Thanks mensen Ga er niet vanuit dat het nodig is, maar ik hoef in ieder geval niet bang te zijn ooit dakloos te raken

Zelf op 5 mei werken en dit weekend giro en werk, maja, woensdag en donderdag avond lekker stappen in Groningen, wel fijn weer eens ouderwets lam worden in kut tenten met kut muziek en volk waar je totaal niets mee hebt, soms moet dat gewoon (en ik moet toch ooit partyen als ik elk weekend geeky dingen doe)
Oud 09-05-2010, 22:56
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
zulk soort avondjes zijn soms nog veel grappiger/gekker dan xtc op een feest dat iedereen altijd aanraad (mezelf inclusief)
Ik ben zelf wat meer van het thuis gebruiken. Ik hou er niet zo van om met drugs op veel vreemde mensen om me heen te hebben en in een vreemde omgeving te zijn. Thuis heb ik om een of andere reden wat meer controle over mezelf en kan ik het beter handelen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 09-05-2010, 23:05
wann
Avatar van wann
wann is offline
Thuis kun je op je luie kont op je luie bank/stoel/bed gaan liggen en kun je altijd naar buiten voor frisse lucht zonder je twee minuten door een mensenmassa heen te moeten ellebogen en heb je het lekkerste water direct uit de kraan.
Oud 09-05-2010, 23:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
en niet alleen het lekkerste water maar zoveel raketijsjes als je wil, de muziek die je wil, de mensen die je wil enz enz.
Het is een goeie toevoeging op een feestje maar het chille fijne gevoel wat ik zo waardeer aan xtc komt thuis veel beter naar boven.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-05-2010, 23:35
wann
Avatar van wann
wann is offline
Uhuh. En praten met mensen zonder te hoeven schreeuwen.
En lekker de deurklink knuffelen omdat je zo dankbaar bent dat die uitvinding gedaan is, zonder dat je je druk maakt omdat iedereen om je heen meteen door heeft dat je volledig van de kaart bent.
Oud 10-05-2010, 01:19
Verwijderd
aan de andere kant is het ontmoeten van 101 nieuwe mensen en slap geouwehoer met een keer andere mensen dan je vrienden ook weer vet
Oud 10-05-2010, 08:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
thuis heb je geen bas
Oud 10-05-2010, 09:16
Verwijderd
Feestjes en dansen kan ik héél erg waarderen (en de basbox inderdaad), maar ik voel me maar opgelaten als mensen je aanstaren omdat je uit je dak gaat (of zelfs openlijk gaan discussieren over hoe achterlijk drugs zijn terwijl ze naast je staan, pfff), dat is ook niks.
Oud 10-05-2010, 10:02
Verwijderd
gelukkig valt dat op goa/tekno feestjes meestal wel mee t is vaker dat ik me daar sta te verwonderen om de nog apartere mensen naast me
Oud 10-05-2010, 10:07
Verwijderd
Da's waar, dat soort feestjes zijn ook chill. Maar de laatste keer dat ik xtc gebruikte was in de Effenaar, waar heel veel 'hippe' mensen rond bleken te lopen. Dat was niet zo'n succes
Oud 11-05-2010, 10:11
Verwijderd
hoe duur is een voorgedraaide joint ongeveer?
Oud 11-05-2010, 11:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
hoe duur is een voorgedraaide joint ongeveer?
Tussen de 2,50 en 5 euro
Maar beter gewoon zelf draaien, of iemand zoeken die kan draaien, want voorgedraaid = ruk.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 11-05-2010, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Tussen de 2,50 en 5 euro
Maar beter gewoon zelf draaien, of iemand zoeken die kan draaien, want voorgedraaid = ruk.
qft
Oud 11-05-2010, 17:37
Verwijderd
ik kan echt totaal niet zelf draaien
Wel geprobeerd maar het wil maar niet vlotten
Oud 11-05-2010, 22:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
ik kan echt totaal niet zelf draaien
Wel geprobeerd maar het wil maar niet vlotten
Gewoon blijven proberen. Het lukt vanzelf en zodra je het trucje een keer door hebt verbaas je je erover hoe makkelijk het eigenlijk is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 11-05-2010, 23:07
silentbob
silentbob is offline
lukt niemand in het begin, en ik ken ook genoeg de het nog steeds niet kunnen omdat ze altijd anderen laten draaien(mijn creaties zijn ook niet perfect, maar het zijn ten minste mookbare joints op enkele uitzonderingen na dan)
Oud 12-05-2010, 08:54
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
want voorgedraaid = ruk.
Niet altijd zo Maja, zelf leren is beter, maar iedereen begint volgens mij met doorgedraaiden
Oud 12-05-2010, 09:05
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
ik kan echt totaal niet zelf draaien
Wel geprobeerd maar het wil maar niet vlotten
koop een pakje shag, dat draait zoveel makkelijker dan peuken.
__________________
i'm not even supposed to be here today
Oud 12-05-2010, 11:02
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Oud 12-05-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
koop een pakje shag, dat draait zoveel makkelijker dan peuken.
nah...maar net wat je gewend bent of wat je jezelf aangeleerd hebt. Ik ben ook begonnen met shag, later vond ik peuken opeens weer makkelijker, nu lukt het met allebei prima ;o

Citaat:
doorgedraaiden
yeah

gaan er vanavond nog mensen naar de lezing van stichting open op de uva?

Laatst gewijzigd op 12-05-2010 om 16:18.
Oud 12-05-2010, 17:02
Verwijderd
Ik wilde wel maar ben nog steeds beetje ziek, dat wordt m niet. In juni ga ik wel
Oud 13-05-2010, 14:20
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
nah...maar net wat je gewend bent of wat je jezelf aangeleerd hebt. Ik ben ook begonnen met shag, later vond ik peuken opeens weer makkelijker, nu lukt het met allebei prima ;o

yeah

gaan er vanavond nog mensen naar de lezing van stichting open op de uva?
Ik had wel gewild maar ik wist niet dat dat gister was. Daarbij heb ik gisteravond m'n DVD's uit zitten zoeken.

We hebben 3 kasten gekocht voor alle DVD's, boeken en overige zooi. De DVD's staan nu allemaal netjes op alfabet en enigszins op genre gesorteerd. Ik ga straks m'n cd's invoeren en ook sorteren en dan schiet het al met al weer lekker op. Ik zal wel foto's posten zodra ik klaar ben.

Vandaag voor mij helaas geen joint. Morgenavond zijn m'n vriendin en Maud er niet dus dan kan het weer. Wel een beetje jammer dat ik zaterdag weer moet werken. Zaterdagavond hebben we een feestje waar vast ook joints maar in ieder geval alcohol aan te pas gaan komen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 14-05-2010, 18:34
silentbob
silentbob is offline
ik ga vanavond weer ff wat wiet smoken, vriend heeft vandaag waterpijp gehaald(zo'n turkse)
en zin in m'n verjaardag, nog een maandje en dan ben ik van plan een chil zuip/blow feest te houden
Oud 15-05-2010, 02:36
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ontopic
Oud 15-05-2010, 05:25
Verwijderd
ik ook kratom gerookt, veel geblowd, wat bier gedronken en toen in de warme gare rookruimte van de sugar factory flauwgevallen xD
Oud 15-05-2010, 19:49
silentbob
silentbob is offline
ik heb gisteravond ff lkkr wiet gerookt uit zo'n turskse waterpijp, was lekker
alleen jammer dat de vriend waarmee ik was na de 1e keer het water eruit gooide en we later nergens nieuw water konden krijgen(snackbareigenaar wou het niet vullen en zei het op een aardig veroordelende toon...terwijl ik daarna van die vriend hoorde dat die snackbareigenaar nogal in illegale zaken bezig is, dus lijkt me een pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet-scenario)
Oud 15-05-2010, 20:28
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
haha je kon toch gewoon een huis zoeken met een kraantje buiten voor de tuinslang . werkt bij mij in de buurt wel tenminste. gewoon de volgende keer zorgen dat je een extra fles met water bij hebt. een litertje is meestal wel goed.

nu lekker apfelkorn drinken en tv kijken
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 16-05-2010, 14:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb een verjaardag gehad gister en was behoorlijk aangeschoten en had een paar goede joints gerokt. Ik ben uiteindelijk om 4 uur op de bank in slaap gevallen en werd om een uur of 10 weer wakker. Net thuis gekomen en ik doe verder niet heel veel meer vandaag.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 17-05-2010, 05:16
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
^ klinkt goed wammus

uhh het is gewoon te vroeg om op te staan maargoed ik ga lekker op vaktanie tot vrijdag
ik wens jullie een fijne week . tot zaterdag
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 17-05-2010, 07:47
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik ook kratom gerookt, veel geblowd, wat bier gedronken en toen in de warme gare rookruimte van de sugar factory flauwgevallen xD
Haha, herkenbaar

En ben blij dat het maandag is
Oud 17-05-2010, 11:39
Verwijderd
vanochtend voor school gerookt
3e voor een voorgedraaide bij de Dr.
Oud 17-05-2010, 11:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
vanochtend voor school gerookt
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 17-05-2010, 12:14
Verwijderd
sssst
Oud 17-05-2010, 13:01
Verwijderd
weet je tenminste zeker dat je de rest van die dag niks meer op steekt
Oud 17-05-2010, 13:03
Verwijderd
ik merk eigenlijk vrij weinig
Oud 17-05-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
ik merk eigenlijk vrij weinig
zal best maar blowen voor school is echt zo pointless, na school is duidelijk zo veel beter kan je er tenminste echt van genieten zonder half para te zijn of mensen het aan je zien etc.
Oud 17-05-2010, 17:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
zal best maar blowen voor school is echt zo pointless, na school is duidelijk zo veel beter kan je er tenminste echt van genieten zonder half para te zijn of mensen het aan je zien etc.
Precies, lekker met dit weer in een parkje ofzo
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 17-05-2010, 23:29
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
ik merk eigenlijk vrij weinig
Uiteindelijk onthoud je toch een stuk minder dan dat je denkt. Uiteindelijk is het natuurlijk je eigen keuze maar ook ik ben van mening dat je het beter na school kunt doen. Lekker in een parkje met een drankje erbij en dan lachen om de stomme dingen die je op school bent tegen gekomen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het groot geweldige IZSADC topic deel 88! Zuur tot het bot!
m3tr01dm1nd3d
500 23-04-2010 12:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.