Oud 15-11-2002, 21:20
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
kweenie echt hoe k dit moet zeggen enzo.. maarre k doe t toch maar. k had tijdje geleden ookal postje met waarom t niet zo goed gaat..

k heb echt t gevoel dak de laatste tijd aan t wegzakken ben, komt ook omdat ik allemaal dingen van vroeger weer weet. dingen die k had proberen weg te stoppen.. mn vader sloot me vroeger altijd op in de douche, en sloeg me soms als hij geen zin in me had. niet vaak ofzo maar toch.. k d8 altijd dat k nog bes wel normale jeugd had gehad, niet dus.. k vond het al zo vreemd dat ik mezelf zo vaak in de douche zag zitten..
k heb groep 8 overgeslagen ( naja eigenlijk mn moeder die me bijna had gedwongen), kwam daardoor op nieuwe school waar ik niemand kenden en waar ik eigenlijk te jong voor was.. op zich ging t toen nog wel goed, naja k hield t vol. laat k t zo zeggen.. ben later nog speciaal op cursus faalangst gegaan vanwege dat jaar.. aan t eind van dat jaar ben k naar andere school gegaan, heb al mn vrienden die ik nog had laten stikken.. k had niemand meer toen k naar de 2e ging. was die zomer ook depressief, had de hele zomer maar 1 ding in mn hoofd: met mn hoofd tegen vuilnisbak slaan om zo dood te gaan ( niet dat dat ooit zou lukken, maarja ik was dom en mn moeder liep over een krantenbericht drover te zeuren).. 2e ging goed, werd verliefd op jongen, beetje vaag want de rest van de school had en heeft een hekel aan hem.. k was van mn depressie af, naja t ging nog steeds niet goed. op school wel, k was mn oude ik weer beetje terug aan het vinden. maar thuis niet. k werd elke dag na school door mn broer in elkaar geslagen om de kleinste dingetjes.. k zie mezlef nu nog zitten in de badkamer, jankend, terwijl hij me toeschreeuwde dak triest was.. naja dat hadden ze eigenlijk al mn hele leven gezegd: wij zijn beter, je bent niet zielig dus doe dat ook niet. wij hebben t veel zwaarder dan jou...aan t einde van die krokusvakantie heeft mn broer me met een mes bedreigt zomaar, was geen erge ruzie ofzo.. k flipte, had veel spullen gemolt en ben ook bijna t huis uit gezet.. mn meoder wou niet luisteren, ik zei dat mn broer me had begreigt maar ze vond haar eigen spullen veel belangrijker.. mn broer kreeg geen straf, niet eens een preek of ookmaar de woorden: je mag je zus niet met een mes bedreigen.. later heeft mn moeder dr zelfs nog bij gestaan terwijl mn broer me sloeg, ze heeft hem zelfs aangemoedigt.. 2e ging op zich nog wel goed, daarna kwam de 3e.. k moest naar de havo, raakte al mn vrienden kwijt, op 1tje na dan d8 ik.. k beschoude hem echt als 1 van mn beste vrienden.. hij liet me stikken, heeft me het hele jaar door elke pauze lopen afkraken, naja neit tegen mij dan maar ik hoorde het (zij stonden vlabij mij in de pauze). nu zit hij op andere school en doet hetzelfde bij een vriend van me.. ook huis ging t weer slechter, k pikte alles om maar niet te worden geslagen.. dr kwamen allemaal regels waarmee hij zn zin kon krijgen, naja hij had geen regels nodig.. ik werd toch wel bang voor hem. als hij naar beneden kwam ging ik naar boven, k werd bang voor mn eigen broer. durfde niet meer met hem in dezelfde kamer te zitten. k kon het heel gezellig met hem hebben, maar 1 fout woord en er was ruzie.. aan t eind van de 3e ben ik begonnen met eten, k ben niet diok ofzo, maar dun ben k ook niet.. K raakte helemala verslaafgd aan eten. en das nu nog steeds zo. t is het enige waar ik aan kon denken..de hele dag door, k had ook altijd honger.. nu is dat nog steeds zo maar k heb t meer onder controle.. k heb vandaag als een normaal mens gegeten, ben al meteen weer helemaal blij. school bleef slechter gaan, en thuis ook. aan t einde van de 3e was ik weer depressief. k had t nog niet echt door maar wist wel al dat als t zo door zou gaan ik zelfmoord zou plegen.. thuis werd in de vakantie steeds erger, migraine ook.. k had niet echt veel van thuis gemerkt.. k sliep altijd, was altijd moe.. k had ook nergens zin meer in.. k bleef depressiuef. aan t begin van de 4e heb ik het mensen verteld, langzaam.. telkens maar een beetje.. ze wouden wel helpen, zeiden ze, maar verder lieten ze t maar zo. ze deden verder geen moeite. thuis ging het weer slechter.. k had gesprek met mn vader gehad, en wist weer waarom ik hem zo n eikel vond..iedereen probeert altijd goed te praten over anderen, ik ook. daarom was ik het slechte van hem vergeten, k had t proberen te verdringen. begin september heb ik proberen weg te lopen. is niet gelukt. maandje later geprobeerd mn polsen door te snijden, ook niet gelukt, mes was te bot..k gleed steeds meer weg. begon mensen kwijt te raken.. nog steeds had niemand t door..thuis werd erger, nieuwe huisregel: H ( ik dus)n mag geen tv meer kijken beneden I (mn broer dus) wel.. dat soort lullige regels kwamen dr steeds meer. op zich niet zo erg, k had mn kamer, waarop ik kon tv kijken en msn en.. helaas, ook dat ging niet door, mn broer heeft mn tv afgesloten en mn internet ook. mn moeder is altijd weg en zelfs als ze dr is kiest ze zijn kant om maar geen gezijk te hebben, ookwel omdat ze hem niet aan kan..
naja k kan tv best missen, moet nu gewoon iets anders verzinen dan discovery channle om t janken te laten stoppen.. naja dat lukt wel..
k heb nogsteeeds grote problemen met normaal doen.. naja ben bestwel verlegen geworden, naja tis neit dak nix durf te zeggen, tis meer zoiets van waarom zou ik hun tijd verspillen?
en dat denk ik dan bij alles


k snap gewoon niet meer waarom t zo is.. waarom zou k perse moeten leven als ik toch doodga? k snap t gewoon niet..
maarja, t zou laf zijn zelfmoord te plegen dus das msschien ookwel rede om te leven. waarom zou ik mn best moeten doen als k toch 99, 9% nooit zal gebruiken? dan kan ik toch beter gewoon die 0,1% leren..

over een paar maanden gaat mn broer bij mn vader wonen, hoop ik. hij zegt van wel, maar dat is nog niet zeker.. dan kan ik eindelijk beginnen beter te worden.. t gaat me lukken, uiteindelijk......... hoop ik..

srry dak dit maar ffe hier gepost heb, maarja.. t boeit toch niet echt.. kweet dak tijdje geleden ookal zoiets gepost heb maarja.. nu hebben jullie tenminste weer wat te lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2002, 14:26
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ik weet niet wat te zeggen, sorry ...
Als je met iemand zou willen praten, kan je me altijd naar Vieille_Jet@hotmail.com mailen ... Sterkte !
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 15:56
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Wat kunnen sommige ouders toch idioten zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:35
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Ik denk dat het wel verstandig is als je met een councelor op school gaat praten of bij iemand van een hulpinstantie, dit is een absurd gemene situatie en die moet snel veranderen. Succes!

(mail me anders maar, ik weet waar ik over praat Misschien kan ik je helpen: kolenmijnbarbie@hotmail.com)
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 19:39
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Wat erg zeg .. probeer alsjeblieft in jezelf te blijven geloven.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 07:58
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
Een veels te lang verhaal aan 1 stuk splits het op ofzo
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten de weg; of waarom gaat de zon niet onder...
sjoeltie
10 11-09-2004 17:06
Verhalen & Gedichten Waarom nou jij...
Rossantha
6 03-06-2004 21:01
De Kantine Waarom heeft Machiavelli een ban?!
Mea Culpa
6 05-04-2004 12:54
De Kantine Waarom heeft hasseltboy een ban?!
Mea Culpa
6 05-04-2004 12:49
ARTistiek De weg; of waarom gaat de zon niet onder?
Prada
21 15-04-2002 14:23
Verhalen & Gedichten waarom?
misspretty
0 06-11-2001 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.