Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 19:03
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
kijk ik snap wel dat dit forum er is vroeger gingen de mensen klachten enz in de verkeerde fora posten enz. En ik snap ook wel dat het voor een fb makkelijk is alleen vind ik dus dat mm klachten uitlokt mensen gaan echt, zoals ik al meer topic hier over heb gezien, domme onzinne klachten geven die nergens over gaan.

Waarom zou je in godsnaam een ban voor iemand willen aanvragen of een klacht over dat persoon willen geven, het is maar een forum en ik heb het idee dat mensen het ales een wereld apart zien. Als je je aan vervelende posts irriteerd dan let je er toch niet op want als je er zelf een reactie op geeft lokt dat op zijn beurt ook weer een reactie uit enz.. punt is dus mensen bemoei je niet zo met elkaar let niet zo op elkaar het is maar een forum jezus..
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Advertentie
Oud 01-12-2003, 19:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Aangezien de meeste klachten volkomen terecht zijn, zie ik je punt niet zo. Ja, het is maar een 'forum', maar hier gelden ook regels. Zonden regels en moderatie zou het echt een gruwelijke rotzooi worden.
Oud 01-12-2003, 19:09
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 20:05:
Aangezien de meeste klachten volkomen terecht zijn, zie ik je punt niet zo. Ja, het is maar een 'forum', maar hier gelden ook regels. Zonden regels en moderatie zou het echt een gruwelijke rotzooi worden.
dat is jou mening dan misschien vanuit jou forum wereld perspectief, ik zie mijzelf neutraler omdat ik hier tegenwoordig puur kom als ik vragen heb ofzo iig zit ik er niet zo super actief op
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Oud 01-12-2003, 19:11
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ik ben het helemaal met je eens

je verkondigt precies mijn mening

geniaal gewoon
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 01-12-2003, 19:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Put@ schreef op 01-12-2003 @ 20:09:
dat is jou mening dan misschien vanuit jou forum wereld perspectief, ik zie mijzelf neutraler omdat ik hier tegenwoordig puur kom als ik vragen heb ofzo iig zit ik er niet zo super actief op
Het is jouW. Als je een serieus topic opent en wil dat mensen je serieus nemen, moet je niet zulke fouten maken.

Als je actiever was geweest had je waarschijnlijk een stuk meer geweten over de dynamics van een groot druk forum. Het is onmogelijk voor FBs om alle foute replies/topics op te sporen, het is heel handig om daar hulp van leden te krijgen.
Oud 01-12-2003, 19:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 01-12-2003 @ 20:11:
je verkondigt precies mijn mening

geniaal gewoon
Volgens mij spreken deze twee mekaar danig tegen
Oud 01-12-2003, 19:17
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 20:13:
Het is jouW. Als je een serieus topic opent en wil dat mensen je serieus nemen, moet je niet zulke fouten maken.

Als je actiever was geweest had je waarschijnlijk een stuk meer geweten over de dynamics van een groot druk forum. Het is onmogelijk voor FBs om alle foute replies/topics op te sporen, het is heel handig om daar hulp van leden te krijgen.
dat is zeker zo het is idd een groot forum en hulp van leden is zeker makkelijk maar veel (nieuwe) leden gaan dan om in een goed daglicht te komen bij een fb onzin shit posten das gewoon op zich zelf dom en als je een serieus topic opent en er reageert een x iemand dom dan maakt dat toch ook niet uit en als er helemaal niet serieus op word gereageerd ja jammer dan
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Oud 01-12-2003, 19:19
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 20:13:
Volgens mij spreken deze twee mekaar danig tegen
waar dan??
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 01-12-2003, 19:23
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Put@ schreef op 01-12-2003 @ 20:17:
dat is zeker zo het is idd een groot forum en hulp van leden is zeker makkelijk maar veel (nieuwe) leden gaan dan om in een goed daglicht te komen bij een fb onzin shit posten das gewoon op zich zelf dom en als je een serieus topic opent en er reageert een x iemand dom dan maakt dat toch ook niet uit en als er helemaal niet serieus op word gereageerd ja jammer dan
Christ, luister je wel eens naar mensen? Interpunctie is toch echt een minimumeis hoor.

Tuurlijk wordt er geslijmd, door bepaalde personen zelfs erg regelmatig, andere personen openen topics waarin beweren dat 99% van het forum hun mening deelt terwijl dat heel duidelijk gewoon niet zo is. So what? Het punt is dat M&M een nuttig forum is, excessen doen daar niets aan af.
Oud 01-12-2003, 19:33
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 20:13:
Het is jouW. Als je een serieus topic opent en wil dat mensen je serieus nemen, moet je niet zulke fouten maken.
Haha, oh my fucking God. Wat een mongoloïde opmerking.

Maarre, mja. Ik vind M&M vrij ernstig vervelend omdat als iemand klaagt over iets, je geen serieuze feedback kunt geven als gebruiker, of je je nu direct aangesproken voelt of niet. Dat is natuurlijk ook het grote idee, dat er geen onzinnige troep in komt, maar zeg nou zelf: waarom zouden de forumbazen het altijd beter weten en waarom zou een user geen degelijke feedback kunnen geven? Ik zou best wel eens willen replyen..
Oud 01-12-2003, 19:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-12-2003 @ 20:33:
Haha, oh my fucking God. Wat een mongoloïde opmerking.
Heb je z'n 3e post gelezen? Nou dan.

En wat betreft de rest van je post, daar ging het hier niet om.
Oud 01-12-2003, 19:42
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 20:37:
Heb je z'n 3e post gelezen? Nou dan.
En wat betreft de rest van je post, daar ging het hier niet om.
Wat boeit mij dat nou. Jij komt toch uit de hoek met een hautaine houding van heb-ik-jou-daar. Iemand pakken op al dan niet een 'w' van 'jouw' neerzetten, tjongejonge. Ben jij even flink..!

Klopt overigens, maar daarom is mijn stukje nog niet minder waar. Maar als je feedback wilt: ik word wel een beetje misselijk als iemand als een poezelig ventje of meisje gaat slijmen voor een ban van iemand. Klikspaan, boterspaan - dat idee. Natuurlijk maakt menigeen het te gortig, maar soms krijg ik echt walgingen van sommige personen als ze weer het lievelingetje van de spreekwoordelijke klas gaan uithangen. Of overal een topic op M&M op openen als een topic dicht kan (volgens die persoon!). Natuurlijk zijn er regels, daar hoor je mij niet over, maar ik vind het principe "live and let live" wel belangrijk in deze. En "live a little" ook, eigenlijk.
Oud 01-12-2003, 19:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-12-2003 @ 20:42:
Wat boeit mij dat nou. Jij komt toch uit de hoek met een hautaine houding van heb-ik-jou-daar. Iemand pakken op al dan niet een 'w' van 'jouw' neerzetten, tjongejonge. Ben jij even flink..!
Ja hoor, ik voel me nu ook een stuk groter Het punt is gewoon dat je als je zo schrijft niet serieus genomen wordt. Jou neem ik ook niet erg serieus, maar je schrijft tenminste goed Je vindt dat hautain, prima, boeit me werkelijk helemaal niks

Citaat:

Klopt overigens, maar daarom is mijn stukje nog niet minder waar. Maar als je feedback wilt: ik word wel een beetje misselijk als iemand als een poezelig ventje of meisje gaat slijmen voor een ban van iemand. Klikspaan, boterspaan - dat idee. Natuurlijk maakt menigeen het te gortig, maar soms krijg ik echt walgingen van sommige personen als ze weer het lievelingetje van de spreekwoordelijke klas gaan uithangen. Of overal een topic op M&M op openen als een topic dicht kan (volgens die persoon!). Natuurlijk zijn er regels, daar hoor je mij niet over, maar ik vind het principe "live and let live" wel belangrijk in deze. En "live a little" ook, eigenlijk.
Nogmaals, ik erger me daar ook geregeld aan, maar aangezien je een forum als M&M nodig hebt, lijkt het me weinig nuttig om over dergelijke excessen te discussieren.
Oud 01-12-2003, 20:14
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 20:49:
Ja hoor, ik voel me nu ook een stuk groter Het punt is gewoon dat je als je zo schrijft niet serieus genomen wordt. Jou neem ik ook niet erg serieus, maar je schrijft tenminste goed Je vindt dat hautain, prima, boeit me werkelijk helemaal niks
je hebt wel een erg hoge pet van jezelf op of niet nu de andere nog o ja en je hoeft niet van dat stoer taalgebruik te gebruiken is niet stoer
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Oud 01-12-2003, 20:15
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-12-2003 @ 20:42:
Klopt overigens, maar daarom is mijn stukje nog niet minder waar. Maar als je feedback wilt: ik word wel een beetje misselijk als iemand als een poezelig ventje of meisje gaat slijmen voor een ban van iemand. Klikspaan, boterspaan - dat idee.
helemaal met je eens!!
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Oud 01-12-2003, 20:44
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ten eerste is een forum als M&M gewoon nodig, op een klein forum maar helemaal op een groot forum als deze. Als iedereen zijn of haar klachten overal gaat posten, dan is er totaal geen overzicht meer, en dat is wat er op s.com zo goed is, de overzichtelijkheid.
Misschien lokt het klachten uit, maar dat is dan jammer. Een paar onzinnige klachten is het waard tegenover het overzicht.
Wat is nou eigenlijk je punt?!

Edit:
nog even over het punt dat men zich niet zoveel moet aantrekken van anderen: onzin. Als jij op straat loopt en iemand scheld je uit, laat je ook niet gewoon over je heen lopen, toch?!
__________________
I like to say what I want to say

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 20:46.
Oud 01-12-2003, 21:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben het helemaal met Chimera eens.
Het idee dat newbies willen slijmen bij een forumbaas zie ik niet zo. Wat heb je eraan als een forubaas je mag? Ook als hij/zij niet bijzonder gecharmeerd van je is, zal diegene je topic nooit zonder reden sluiten, dus aan zoiets heb je helemaal niks.
Daarnaast vind ik niet dat je altijd maar alles moet laten gaan. Als jij een topic opent en er reageren mensen niet serieus, dan is dat bijzonder vervelend. Door dit te vermelden op M&M kunnen deze irritante replies worden verwijderd en word je topic weer wél serieus genomen worden.
Ook een scherm vol onzin topics op een serieus deelforum is ronduit irritant. Als er wat slotjes opkomen zodat ze snel naar beneden zakken, is dat wel handig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-12-2003, 21:11
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
alpha schreef op 01-12-2003 @ 21:44:
Ten eerste is een forum als M&M gewoon nodig, op een klein forum maar helemaal op een groot forum als deze. Als iedereen zijn of haar klachten overal gaat posten, dan is er totaal geen overzicht meer, en dat is wat er op s.com zo goed is, de overzichtelijkheid.
Misschien lokt het klachten uit, maar dat is dan jammer. Een paar onzinnige klachten is het waard tegenover het overzicht.
Wat is nou eigenlijk je punt?!

Edit:
nog even over het punt dat men zich niet zoveel moet aantrekken van anderen: onzin. Als jij op straat loopt en iemand scheld je uit, laat je ook niet gewoon over je heen lopen, toch?!
een forum kan je niet vergelijken met een straat (dagelijks leven)als je dat wel kan dan zegt dat wel wat over je sociale leven haha

Nee maar ik kan niets over je (sociale) leven zeggen sorry ik bedoel dat je dat te betrokken bent bij het forum ofzo en dat we het medium het forum dan allebij met andere ogen bekijken
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 21:17.
Ads door Google
Oud 01-12-2003, 21:12
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
alpha schreef op 01-12-2003 @ 21:44:
Ten eerste is een forum als M&M gewoon nodig, op een klein forum maar helemaal op een groot forum als deze. Als iedereen zijn of haar klachten overal gaat posten, dan is er totaal geen overzicht meer, en dat is wat er op s.com zo goed is, de overzichtelijkheid.
Misschien lokt het klachten uit, maar dat is dan jammer. Een paar onzinnige klachten is het waard tegenover het overzicht.
Wat is nou eigenlijk je punt?!

Edit:
nog even over het punt dat men zich niet zoveel moet aantrekken van anderen: onzin. Als jij op straat loopt en iemand scheld je uit, laat je ook niet gewoon over je heen lopen, toch?!
en trouwns ik heb nooit genoemd dat het helemaal niet nodig is mijn punt is dat mensen niet zo snel ''klikspaan'' moeten spelen
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 21:17.
Oud 01-12-2003, 21:17
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Put@ schreef op 01-12-2003 @ 20:17:
dat is zeker zo het is idd een groot forum en hulp van leden is zeker makkelijk maar veel (nieuwe) leden gaan dan om in een goed daglicht te komen bij een fb onzin shit posten das gewoon op zich zelf dom en als je een serieus topic opent en er reageert een x iemand dom dan maakt dat toch ook niet uit en als er helemaal niet serieus op word gereageerd ja jammer dan
Ik krijg totaal geen ander idee van een lid als ie veel 'foute' topics op M&M komt melden. Als een lid daarmee probeert te slijmen moet ie dat IMHO lekker doen, maar daar schiet ie 0,0 mee op. Een lid die veel topics op M&M plaatst wordt écht niet eerder forumbaas dan een ander willekeurig lid hoor.
Oud 01-12-2003, 21:18
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Put@ schreef op 01-12-2003 @ 22:12:
en trouwns ik heb nooit gezecht dat het helemaal niet nodig is mijn punt is dat mensen niet zo snel ''klikspaan'' moeten spelen
Dus moeten forumbazen het allemaal maar lekker zelf uitzoeken? Een beetje hulp van leden is best prettig. Soms lees je niet alle topics door en is het wel fijn te weten dat er ergens opmerkingen / posts gemaakt worden die niet door de beugel kunnen.
Oud 01-12-2003, 21:18
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
Koen schreef op 01-12-2003 @ 22:17:
Ik krijg totaal geen ander idee van een lid als ie veel 'foute' topics op M&M komt melden. Als een lid daarmee probeert te slijmen moet ie dat IMHO lekker doen, maar daar schiet ie 0,0 mee op. Een lid die veel topics op M&M plaatst wordt écht niet eerder forumbaas dan een ander willekeurig lid hoor.
ik weet hoe het werkt daarvoor ''draai'' ik al lang genoeg mee haha
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Oud 01-12-2003, 21:22
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 20:49:
Ja hoor, ik voel me nu ook een stuk groter Het punt is gewoon dat je als je zo schrijft niet serieus genomen wordt. Jou neem ik ook niet erg serieus, maar je schrijft tenminste goed Je vindt dat hautain, prima, boeit me werkelijk helemaal niks

Nogmaals, ik erger me daar ook geregeld aan, maar aangezien je een forum als M&M nodig hebt, lijkt het me weinig nuttig om over dergelijke excessen te discussieren.
Nee, mijn beste, je overdrijft wel degelijk. Als de topicstarter dit zou schrijven, en ik quote:
Citaat:
Waarom zouw juh in gotsnaam een ban voor iemand wille aanvrage of een klagt over dat persoon willen geve, ut is maar een forum en ik heb ut idee dat mense het als een wereld apart zien.
Dàn zou ik je stelling gerechtvaardigd vinden. Maar een akkefietje als een 'w' te weinig, kom op. Dat is van een mug een olifant maken.

En als het niet de moeite is om over te discussiëren, dan vind ik je postcount in betreffende thread wel angstvallig hoog.
Oud 01-12-2003, 21:28
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-12-2003 @ 22:22:
Nee, mijn beste, je overdrijft wel degelijk. Als de topicstarter dit zou schrijven, en ik quoteàn zou ik je stelling gerechtvaardigd vinden. Maar een akkefietje als een 'w' te weinig, kom op. Dat is van een mug een olifant maken.

En als het niet de moeite is om over te discussiëren, dan vind ik je postcount in betreffende thread wel angstvallig hoog.
leuke detaills
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Oud 01-12-2003, 21:52
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Put@ schreef op 01-12-2003 @ 22:18:
ik weet hoe het werkt daarvoor ''draai'' ik al lang genoeg mee haha
Ik zit hier ook niet sinds gisteren. Ik heb toevallig de aanstelling van elke forumbaas mee gemaakt dus weet precies aan welke criteria voldaan moet worden mocht iemand kans maken forumbaas te worden. Behulpzaamheid op M&M behoort niet tot die criteria.
Advertentie
Oud 01-12-2003, 22:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-12-2003 @ 22:22:
En als het niet de moeite is om over te discussiëren, dan vind ik je postcount in betreffende thread wel angstvallig hoog.
Misschien een idee om het on-topic te houden i.p.v. over die opmerking door te emmeren? Dank je.
Oud 01-12-2003, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Put@ schreef op 01-12-2003 @ 20:09:
dat is jou mening dan misschien vanuit jou forum wereld perspectief, ik zie mijzelf neutraler omdat ik hier tegenwoordig puur kom als ik vragen heb ofzo iig zit ik er niet zo super actief op
Ik heb maar 1 ding te zeggen op dit topic met jou reacties:
OMG

En Chimera, ik snap niet dat je er uberhaupt op in gaat..
Oud 01-12-2003, 22:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
********** schreef op 01-12-2003 @ 23:32:
En Chimera, ik snap niet dat je er uberhaupt op in gaat..
Ach, heeft 'ie nog een beetje het gevoel dat 'ie serieus genomen wordt
Oud 01-12-2003, 23:15
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 23:38:
Ach, heeft 'ie nog een beetje het gevoel dat 'ie serieus genomen wordt
khoop dat je in het dagelijks leven ook zo '' het mannetje '' voelt
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Oud 02-12-2003, 00:09
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 23:20:
Misschien een idee om het on-topic te houden i.p.v. over die opmerking door te emmeren? Dank je.
Wat een schijnheilig hondje ben je ook Maar, continué!
Oud 02-12-2003, 03:31
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Put@ schreef op 01-12-2003 @ 20:03:
Waarom zou je in godsnaam een ban voor iemand willen aanvragen of een klacht over dat persoon willen geven.
Ja, stel je voor dat je iemand aangeeft die iets doet wat niet mag volgens de regels zeg.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 02-12-2003, 10:19
Elky
Avatar van Elky
Elky is offline
Ik vind dat mensen sneller een ban moeten krijgen een keer klote is een ban.
__________________
hi
Oud 02-12-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Elky schreef op 02-12-2003 @ 11:19:
Ik vind dat mensen sneller een ban moeten krijgen een keer klote is een ban.
Compleet offtopic opmerking ook gewoon

Anyway. Ik denk dat M&M zijn nut allang bewezen heeft. Het is er niet meer zo'n zooitje als op wat eens Feedback was (die goede oude tijd toen er nog chattopics op feedback stonden ) en het werkt heel goed. Dus waarom over iets gaan 'zeuren' wat nu al een jaar of wat prima dienstdoet? M.i. is de splitsing van M&M en BZ een goed plan geweest, en maakt het er voor de forumbazen een stuk gemakkelijker op, lijkt me.
Oud 02-12-2003, 10:54
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
lol, dumbass topic.

uiteraard lokt het klachten uit, daar is het voor bedoeld, dipshit.
Oud 02-12-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 01-12-2003 @ 22:52:
Behulpzaamheid op M&M behoort niet tot die criteria.

Dat weten we
Oud 03-12-2003, 06:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wat maakt het uit? er wordt inderdaad af en toe ontzettende onzin gepost, maar wij kunnen zelf wel bepalen of we daar wat mee doen of niet. Wie zegt dat wij alles serieus nemen? We zullen echt niet iedere keer als een lid zegt dat iemand geband moet worden, die gene ook echt direct bannen.
Ads door Google
Oud 03-12-2003, 17:48
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 03-12-2003 @ 07:44:
wat maakt het uit? er wordt inderdaad af en toe ontzettende onzin gepost, maar wij kunnen zelf wel bepalen of we daar wat mee doen of niet. Wie zegt dat wij alles serieus nemen? We zullen echt niet iedere keer als een lid zegt dat iemand geband moet worden, die gene ook echt direct bannen.
nou
Oud 03-12-2003, 17:56
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 03-12-2003 @ 07:44:
wat maakt het uit? er wordt inderdaad af en toe ontzettende onzin gepost, maar wij kunnen zelf wel bepalen of we daar wat mee doen of niet. Wie zegt dat wij alles serieus nemen? We zullen echt niet iedere keer als een lid zegt dat iemand geband moet worden, die gene ook echt direct bannen.
weet je dat wel helemaal zeker
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 04-12-2003, 05:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 03-12-2003 @ 17:56:
weet je dat wel helemaal zeker
zegt iemand die zelf ook wel eens onzin post op m&m. en wat denk je te bereiken met het zeuren tegen forumbazen?

en trouwens, dat weet ik wel zeker. en fouten maken is menselijk, dat doen we ook niet expres.
Oud 04-12-2003, 08:18
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 04-12-2003 @ 06:47:
zegt iemand die zelf ook wel eens onzin post op m&m. en wat denk je te bereiken met het zeuren tegen forumbazen?

en trouwens, dat weet ik wel zeker. en fouten maken is menselijk, dat doen we ook niet expres.
Ik denk dat het meer over het banbeleid gaat....
Oud 04-12-2003, 13:27
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Kenmerkend voor het gelul-gehalte van dit topic vind ik de reacties van Chimera. Eerst iemand vragen of hij weer ontopic wil reageren, om vervolgens zelf weer volledig offtopic te gaan.

Waar gaat het hierover? Met een stelling als 'M&M lokt klachten uit' kan je niet zoveel. Want we kunnen M&M ook niet opheffen, of wel? Hier worden de voors en tegens van M&M overigens doorgenomen, laat vooral je mening horen, als je denkt dat die iets bijdraagt.

Deze gaat dicht.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.