Oud 13-04-2019, 12:37
NietLeuk
NietLeuk is offline
Ik ben 14 jaar. Wanneer ik mijn voorhuid over mijn eikel/glans trek zie ik op meerdere plekken (vooral aan de rand van de eikel/glans) dat mijn voorhuid eraan vast zit. Dit is erg vervelend en hinderend. Ook denk ik dat mijn toompje een beetje te kort is maar dat is voor mij minder erg dan het andere. Ik vraag me af of hier een oplossing voor is behalve naar de huisarts te moeten gaan. Ik ben hier nog niet mee naar mijn moeder gegaan (vader is helaas niet mogelijk) omdat dat heel beschamend is. Ik heb door er spanning op te zetten al kleine stukjes los kunnen trekken maar dat is heel lastig en blijkt niet meer te werken. Wat kan ik hier aan doen?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2019, 13:05
jaap11
jaap11 is offline
Denk toch de huisarts die heeft ook een beroepsgeheim dus ga gewoon naar de huisarts
Met citaat reageren
Oud 13-04-2019, 19:42
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
In het vervolg beter wassen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2019, 23:16
NietLeuk
NietLeuk is offline
k thnx guys
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 20:33
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Voorhuid aan de eikel is heel normaal. Ik had dit ook, dit laat vanzelf los. Dit heb ik ook gehad, na een tijdje gaat het steeds verder los tot het helemaal los van de eikel is.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2019, 10:55
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
In het vervolg beter wassen.
Lol dat is niet van wassen of niet. Huid is nog nooit los geweest zegmaar.

Ik had vroeger ook maar met spelen met waterslang douche due ik erop zette ging ineens alles los. Was nog voor dat ik wist wat trekken was enz
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.