Oud 15-06-2002, 17:45
Built to last
Built to last is offline
wat voor dingen heb je nou in t leven echt een hekel aan of haat je zelfs.

voor mij.

Nazis
Jody bernals
poep aan je schoen
dat mn auto weer stuk is
'' '' fiets '' '' ''
etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 17:50
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
een hekel aan?
nou, niets eigenlijk, er zijn af en toe wel dingen waark me aan erger maar dat is nooit langer dan een minuutje ofzo
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:51
shanli
shanli is offline
dit is meer kantine dacht ik zo
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
shanli schreef:
dit is meer kantine dacht ik zo
Inderdaad

Ik heb een hekel aan ziek zijn, ugh, doodsaai.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:02
Verwijderd
dit is idd meer kantine.. maaaar ik heb lekker een lijstje bij mn cu2 staan met dingen waar ik niet tegen kan dus ik hoef toch geen moeite te doen voor een antwoord, dus vind ik het heelemaal niet erg

*kopieer*

Things Masj Can't stand

..En dat zijn er eerlijk gezegd best veel. Het zal wel aan mij liggen, maar er zijn een hoop dingen die ik gewoon niet uit kan staan, met racisme en discriminatie aan de top van het lijstje. Toe nou, laat mensen in hun waarde.. Een donker iemand kan net zo weinig aan zijn uiterlijk doet als de discriminerende of de racist aan het feit dat zijn weinige intellect schijnbaar is gestikt in de hopen debielheid en achterstand. En datzelfde geldt voor mensen die oordelen om iemand uiterlijk of door een enkele indruk die ze van iemand krijgen. Kijk, dat je een klein boos kotertje van 12 dat met glittertjes-spikebandjes en een pandagezichtje dat loopt te vertellen hoe ontzettend anders, onbegrepen, en bovenal puur boosaardig hij wel niet is meedeelt dat hij jammer genoeg in een illusie leeft en eigenlijk gewoon lachwekkend overkomt is iets anders. Maar als je na 1 blik op een persoon dat je niet kent kan concluderen dat diegene arrogant, suicidaal, levensmoe, misantroop, en een slet van je reinste water is dan ben je net zo naief als het bovenstaande kotertje van 12 met zn glittertjes. Achja, laat ik maar weer beginnen met mn lijstje, want zo kan ik nog uren doorgaan.. Masha kan niet tegen:

* Discriminatie, racisme, vooroordelen,
* Mensen die je in het geheel menen te kennen na een enkele blik,
* Geweld
* Geschreeuw, en dan vooral nutteloos geschreeuw wat nergens iets aan kan veranderen
* Ruzie, en dan vooral nutteloze ruzie wat ook nergens iets aan kan veranderen
* Huilende mensen, dan moet ik zelf ook huilen
* Eenzaamheid, en let wel: eenzaamheid, dus niet gewoon alleen zijn.
* Kilte en onverschilligheid
* Oneerlijkheid
* Stilte, het soort stilte wat pijn doet aan je oren. Het is mooi als je stil kan zijn met een persoon waar je om geeft, maar de nietszeggende stilte van ogen die naar je kijken in de hoop dat je gauw weg gaat of de stilte die ontstaat na een ruzie is verschrikkelijk.
* Liegende mensen, verkrachtende mensen, moordende mensen, verbaal-geweld gebruikende mensen en mensen die denken dat ze interresant zijn terwijl ze door en door blijven gaan over 1 onderwerp wat niemand iets kan schelen, en je dwingen naar ze te luisteren.
* Mensen die geen eigen mening/visie op het leven/levensstijl hebben en zich maar aanpassen aan de mening/visie op het leven/levensstijl van anderen
* Mensen die wel een eigen mening hebben maar die die mening niet durven te uiten. Om deze reden ben ik een van de weinige mensen die respect hebben voor Pim Fortyun, hoewel ik het niet eens was met wat hij zei.
* Ochtenden en blije mensen in de ochtend die jou ook blij proberen te maken om het feit dat je uit bed bent terwijl je eigenlijk het lieft nog een uur of vijf had doorgeslapen.
* Amerika. Het spijt me voor wat ik ga zeggen, maar wat een ontzettend hypocriet kutland is dat :/
* Muziek die wordt gemaakt omdat het moet of omdat het verdient, en niet omdat je zin hebt om muziek te maken
* De commerciele kant van zo ongeveer alles (tja, de maatschappij is gebouwd op geld..)
* (overmatige) luxe.
* Het feit dat je met schijnbaar 1 hersenhelft of in elk geval het intellect daarvan wel geaccepteerd wordt maar met 1 arm of been niet.
* Mobiele telefoons die midden in de film afgaan
* Mensen die hun mobiele telefoons aan laten staan in de bioscoop
* Mensen die algehele gesprekken gaan voeren ten midden van een film als hun mobiele telefoons afgaan (en vervolgens het einde verraden omdat ze de films klaarblijkelijk al hebben gezien)
* Simpelweg asociale mensen
* Winters, het kan dan wel zo zijn dat ik jarig ben in de winter, ik kom pas tot leven halverwege de lente. In de winter ben ik onverdraagbaar, in mezelf gekeerd en reageer ik sarcastisch en neerhalend op alles wat me ook maar iets niet aanstaat.
* Bijen, nadat ik een bijen-trauma heb gehad.. Ja, ik wil eens zien wie nog van bijen kan houden als die beesten met een algehele zwerm in je kamer rondvliegen
* De ongediertebestrijdingsdienst, omdat die me in de steek hebben gelaten tijdens mijn bijen-trauma met het nuttige advies 'wacht maar even tot ze allemaal dood zijn, en dan kun je er gewoon met de stofzuiger overheen'. Een laag van twee centimeter dode bijen op je bed is niet fijn *ril*
* Roddelbladen (waarin supersterren dan met een arrogant hoofd vertellen dat ze in de duur van hun cariere eigenlijk helemaal niet veranders zijn)
* Roddelen op zich, het is gewoon laag en laf. Als je iets mee te delen hebt vertel het dan gewoon aan de persoon in kwestie.
* Appelsap, want das vies. Verstgeperste appelsap is lekker, maar die kilo's chemicalien-vermengt-met-suiker en wel 1 appel in vloeibare vorm zijn echt niet te drinken :/
* Partybier, a la 50 procent smaakstoffen, 40 procent schuim en 10 procent water. Kijk, bier op zich is al goor, maar dat valt in elk geval te drinken. Hoe men partybier in hun keelgat krijgt is en blijft voor mij een raadsel.
* Ergens heen moeten met de auto van mn ouders. In geen enkele auto wordt masj misselijk, maar zodra ze in een radius van twee meter komt bij de auto van haar ouders heeft ze absoluut geen zin meer om ook maar ergens heen te gaan in die champagne-zilvere post-moderne net-gekochte roestbak. Bah.
* Vanuit het engels naar het Nederlands vertaalde tekenfilms. Nederlandstalige tekenfilms zuigen sowieso aars, maar dan passen de stemmen tenminste bij de personages. Bij een vertaling is dat niet het geval. Als fox het waagt om the simpsons te gaan vertalen naar het nederlands, dan kunnen ze van mij een vliegtuig in hun hoofdgebouw verwachten.
* Furby's. Jaja, oud enzo, maar heb je wel eens zo'n ding gezien? Niets tegen speelgoed, (lego is koel!) maar furby's zijn gewoon doorweekt met commercialiteit en nepheid. Er zitten volgens mij aan 2 gulden onderdelen aan die bij elkaar worden gehouden door aan 1 euro schroefjes, en dat durven ze dan te verkopen voor (ooit) 100 gulden per stuk. Ach toe nou, dat is toch ziek.. En ze maken nog lawaai als ze bewegen ook, van die meganische 'tzzzk' geluidjes. Verbaast me hoe ze niet uit elkaar vallen bij die oorbewegingen wat dan wordt afgeschreven als 'dansen'. En ik heb medelijden met degene die de stemmetjes moest inspreken. Die wordt nu vast bekogeld met rotte tomaten zodra hij iets zegt. Medelijden.
* Kittie! Als dat geen overschatte kutband is dan weet ik het ook niet meer. Voor ik nu woedende Kittie-fans over me heen krijg met de kreten 'kittie is lief want talena is geil', mijn oma is even geil, en zij wordt niet afgeschreven als de beste bassiste van het jaar.. De stukjes die talena moet bassen zijn simpel, met enige oefening zou zelfs ik het kunnen. Bovendien heeft dat meisje met haar zie-mij-eens-true-gothic-zijn additude en zwart-gestifte lippen helemaal niets te maken met de muziek, die simpel is en eigenlijk meer op kattegejank lijkt. Bovendien vind ik ze eng, nadat ik een plaatje heb gezien met die uitgemergelde graatjes+talena met haar koeienhoofd (nee, niet beledigend bedoeld! ik vind haar echt kijken als een koetje, vanuit een weiland).
* Media, ze kunnen je van alles vertellen zonder dat je zelfs ook maar merkt dat er niets waar van is.
* Schaamte, een ontzettend kutgevoel. Als je het aan mij vraagt zelfs een nog erger gevoel dan angst of onzekerheid.. Probeer dan ook om me er van te ontdoen, maar goed, met de opvoeding die mijn liefste pappa en mamma me hebben gegeven wil dat niet altijd even goed lukken.

verder heb ik ook een pokkehekel aan frans, te laat komende treinen, mn schoenen altijd moeten uitdoen thuis omdat 'het tapijt dan vies wordt', leraren die je niet mogen en je daarom net dat tiende puntje extra niet gunnen waardoor je niet overgaat, rokjes die opkruipen, panty's die afzakken, mensen die in de pit gaan om andere mensen in elkaar te slaan, mijn broertje omdat hij telkens achter de comp wil als ik midden in een belangrijk gesprek zit oid, nogmaals mijn broertje omdat hij zijn digimonvideo altijd op 120 decibel bekijkt, digimon, 7th heaven, boozy woozy, britney spears, mobiele telefoons die tijdens films afgaan, cu2 wat altijd vastloopt, telefoon-tik internet, nagellak wat te langzaam stolt als het op je nagels zit maar wel heel snel uitdroogt in het potje, ladders in je panty, kapotgaande kleren, schoenen die te klein zijn, schoenen die te groot zijn, schoenen kopen, kleren die je niet passen, large-shirtjes omdat zelfs als je een leuke ziet je zeker kan weten dat er al een stel mode-puppels mee rondloopt omdat het in is rebels te zijn, sowieso de large omdat ze nooit eens nieuwe dingen hebben, schoolboeken die kwijtraken, naar school moeten in de vakantie omdat je iets bent vergeten in te leveren, niet weten wat je moet zeggen maar een briljant antwoord bedenken als het al niet meer hoeft, en eigenlijk heb ik aan nog veel meer dingen een hekel maar nu lijk ik vast zo'n pessimistisch gefrustreerd mensje, dus ik stop maar

stiekem ben ik altijd heel positief ingesteld.. je ziet het nu alleen niet omdat ik in een rotbui ben
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:28
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
ooh wil je niet weten
ik ben heel kritisch en negatief denk ik
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:39
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
jive jones is bah
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:42
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Discriminatie en veel van de dingen die Paranoide opnoemd.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Luca schreef:
Discriminatie en veel van de dingen die Paranoide opnoemd.
wij zijn het wel vaak eens he?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
verhaal
Tering wat staat daar veel bullshit in zeg. Ongeloofelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:50
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
[edit]

*weghaal heel negatief iets*

[/edit]

mja atm voel ik me niet zo happy dus zal ik nu nog ff niet reageren *reserveert plekje voor gekalmeerde roy om al zijn ergernissen neer te poten*
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
* Kittie! Als dat geen overschatte kutband is dan weet ik het ook niet meer. Voor ik nu woedende Kittie-fans over me heen krijg met de kreten 'kittie is lief want talena is geil', mijn oma is even geil, en zij wordt niet afgeschreven als de beste bassiste van het jaar.. De stukjes die talena moet bassen zijn simpel, met enige oefening zou zelfs ik het kunnen. Bovendien heeft dat meisje met haar zie-mij-eens-true-gothic-zijn additude en zwart-gestifte lippen helemaal niets te maken met de muziek, die simpel is en eigenlijk meer op kattegejank lijkt. Bovendien vind ik ze eng, nadat ik een plaatje heb gezien met die uitgemergelde graatjes+talena met haar koeienhoofd (nee, niet beledigend bedoeld! ik vind haar echt kijken als een koetje, vanuit een weiland).
eindelijk iemand die t durft te zeggen

verder heb ik een hekel aan kortzichtigheid, mensen die zichzelf dom houden, en nog heel veel meer.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:54
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Bliksem schreef:


Tering wat staat daar veel bullshit in zeg. Ongeloofelijk.
fijn dat u met een uiterst zinvolle reply komt *schetst beeld van u in mijn hoofd maar dat wil je denk ik maar niet weten *
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Bliksem schreef:


Tering wat staat daar veel bullshit in zeg. Ongeloofelijk.
*note to me* Bliksem in erger-lijstje zetten
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:19
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik vind appelsap toevallig wel lekkurrr !!
verder ben ik het wel een beetje met paranoide eens, wat ik ervan gelezen heb dan.. *iz lui*
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:


*note to me* Bliksem in erger-lijstje zetten
Ja precies.

Moet je maar niet zo veel onzin opschrijven.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
*knip*
Vind je het gek dat je dan paranoïde bent
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:37
Verwijderd
oeh, mensen quoten mij, ik heb fans

Citaat:
Nare man schreef:
Vind je het gek dat je dan paranoide bent


maar ik heb net zo'n groot lijstje van dingen waar ik wel van hou.. ben goed gestabiliseerd hoor, hier is goed over nagedacht

Citaat:
Bliksem schreef:
Ja precies.

Moet je maar niet zo veel onzin opschrijven.

1) het was bedoeld als humor, maar zoals ik al zei, ik ben niet in zo'n beste bui.
2) ooit van argumentatie gehoord?

Citaat:
Roxy schreef:
ik vind appelsap toevallig wel lekkurrr !!
verder ben ik het wel een beetje met paranoide eens, wat ik ervan gelezen heb dan.. *iz lui*


versgeperste appelsap is ook lekker maar bij ons verkopen ze alleen maar van die superzoete zooi waar echt meer suiker dan appel in zit.. en die is bleh :/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-06-2002, 19:46
Verwijderd
Een hekel hebben aan iets is iets anders dan je ergens aan ergeren of iets niet fijn vinden. Er zijn best veel dingen waar ik me aan stoor, of die ik een beetje vervelend vind, maar om nou meteen te zeggen dat ik er een hekel aan heb, nee

Dingen waar ik echt een hekel aan heb:

- Van dat vochtige weer, dat de zon niet schijnt maar het wel heel warm is, zodat je je kapot zweet terwijl het eigenlijk helemaal niet zonnig is.

- Mensen die zo onbeschoft zijn om met veel lawaai op te ruimen en te vertrekken uit college wanneer het nog vijf minuten moet duren, terwijl de docent nog staat te praten.

- Achterbakse mensen/mensen die niet oprecht zijn/mensen die zich te snel persoonlijk aangevallen voelen/bekrompen mensen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:53
utopian me
utopian me is offline
versgeperst??? hoe pers je appels? verder hou ik ook van gewone appelsap....... heb je in spanje wel eens appelsap gehad?? oef, als ze het al hebben is het pas echt chemisch.... en toch vind ik het lekker *gek van appelsap*

oke, een hekel heb ik vooral aan domheid, hiermee kortzichtigheid/racisme, alles bij inbegrepen wat uiteindelijk gewoon dom is.... ik erger me ook dood aan mezelf als ik weet dat ik dingen niet weet of wanneer mensen ergens over gaan praten waar ze niks over weten... ook wanneer ikzelf domme dingen zeg... ik hoop dat ik ooit van mezelf kan zeggen dat ik redelijk intelligent ben.......
hmzzz, echt een hekel heb ik niet aan veel dingen eigenlijk.... sommige personen kan ik niet uitstaan maar dat is logisch en ga ik hier lekker niet vertellen en een hekel is meteen wel erg hard.. want het kan altijd weer veranderen.... ohja, aan sommige buien van mezelf kan ik echt een hekel hebben, of wanneer het weer zo plakkerig warm is.. ieuw, maar lekker warm graag dan weer...
soms heb ik een hekel aan regen maar vaak vind ik het ook heerlijk.
hmjah, en aan diepgaande altijd negativiteit heb ik een gruwelijke hekel.... vooral als je niks WEL leuk vind.. kijk, af en toe negatief oke, maar altijd negatief of altijd iets afkraken is gewoon frustrerend! vooral als zo iemand dan ook niet verteld wat ie dan juist weer wel leuk vind..
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:58
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Het enige wat me nu te binnen schiet: door de stromende regen fietsen. Vannacht fietste ik naar huis door een werkelijk enorme stortbui + onweer en ik had een spijkerbroek aan en blote voeten in m'n schoenen, als íets kut aanvoelt echt!
En waar ik ook een hekel aan heb is als mensen heel druk dingen aan me gaan vragen en vertellen als ik net wakker ben, dan luister ik namelijk toch niet
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 20:00
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Een echte hekel heb ik maar aan een paar dingen.

Racisme
Facisme
Ruzie
Machteloosheid
Onzekerheid

Ik kan me wel eens ergeren aan dingen,maar dat is iets heel anders dan haten...maar ergeren en haten..ik probeer het allebei tot het minimum te beperken want je bereikt er eigenlijk niks mee...tis alleen maar heel erg vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:46
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
onbegrpen zijn,ruzie,domheid,dierenleed
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:54
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb een hekel aan toetsweken
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 23:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
dierenmishandeling
leeftijdsdiscriminatie (hint richting een aantal mensen hier )
eenzaamheid
als mensen doen alsof ik onzichtbaar ben
racisme
facisme
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 23:51
Ninnoc
Ninnoc is offline
inderdaad hoog kantine gehalte duzzz
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 00:51
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
utopian me schreef:
versgeperst??? hoe pers je appels? verder hou ik ook van gewone appelsap....... heb je in spanje wel eens appelsap gehad?? oef, als ze het al hebben is het pas echt chemisch.... en toch vind ik het lekker *gek van appelsap*

ik heb oowk nog nooit versgepersteappelsap gehad ! maar ik ben wel gek op appelsap *iz op het moment in spanje en drinkt bijna liter appelsap per dag *
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:11
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Naast veel van de genoemde dingen heb ik ook een hekel aan mensen die binnen hun zonnebril ophouden, en dan tegen je beginnen te praten... Had 't gister op m'n werk, en ik stóórde me er echt aan... had ik niet verwacht
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:12
koekiemonsteres
koekiemonsteres is offline
discriminatie en pessimisten. en mensen die dingen beloven en het dan niet doen das vaak errug vervelend
__________________
//// I Will Never Be Your Iron Flower..... \\\\
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:42
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Ik heb niet echt een hekel aan dingen. Ik kan me wel aan dingen/mensen ergeren. Maar ik heb dr geen hekel aan..
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:43
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
die k*tmuggen die me 's nachts helemaal lek steken
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:40
Verwijderd
a sociale mensen
ruzie
discriminatie
oneerlijkheid/liegen
t stiekem niet vertrouwen van mensen
vreemdgaande mensen
inderdaad kleren die kapot gaan en schoenen kopen..
te druk voor school zijn en het te goed zijn in uitstellen
dat gijs nou vakantie heeft enik kei hard moet werken voor school
te weinig slaap krijgen
mensen die zeggen dat je sjag bent als je dat ook bent
's ochtends geen sokken kunnen vinden
in m'n eentje 3 kwartier naar school fietsen
katergevoel

en ach sjah.. nog wel veel meer
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:41
MORTICIA
MORTICIA is offline
zinloos geweld
discriminatie
bekrompen denkwijze van veel jongeren helaas
eenzaamheid
machteloosheid
ruzie
biotechnologie
leugenaars
....ike kan helaas nog lang doorgaan ... ...maar ike laat het hierbij ...
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:56
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
* Discriminatie, racisme, vooroordelen,
* Mensen die je in het geheel menen te kennen na een enkele blik
* Geweld
* Geschreeuw, en dan vooral nutteloos geschreeuw wat nergens iets aan kan veranderen
* Ruzie, en dan vooral nutteloze ruzie wat ook nergens iets aan kan veranderen
* Eenzaamheid, en let wel: eenzaamheid, dus niet gewoon alleen zijn.
* Kilte en onverschilligheid
* Oneerlijkheid
* Het feit dat je met schijnbaar 1 hersenhelft of in elk geval het intellect daarvan wel geaccepteerd wordt maar met 1 arm of been niet.
* Simpelweg asociale mensen
* Roddelen op zich, het is gewoon laag en laf. Als je iets mee te delen hebt vertel het dan gewoon aan de persoon in kwestie.
* Vanuit het engels naar het Nederlands vertaalde tekenfilms.
Hier ben ik het opzich helemaal mee eens!
Maar jezus wat een lijst zeg!
Verder haaaaaat ik het als mensen te laat komen (al helemaal als ze ook niet ff bellen dat ze wat later komen) en mensen die hun afspraken niet nakomen!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:26
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Citaat:
Paranoide schreef:


wij zijn het wel vaak eens he?
Hm, is toch goed. Dan hoef ik die plaatjes niet te posten of al die ergenissen te gaan typen
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:47
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Mensen die zich veeeeeeeeeeel beter voelen als andere
Mensen die Naief zijn
Hypocriete mensen
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Luca schreef:


Hm, is toch goed. Dan hoef ik die plaatjes niet te posten of al die ergenissen te gaan typen
stomme profiteur
(*zegt er maar niet bij dat ze zelf altijd mensen quote wiens mening op de hare lijkt* )
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 23:20
kamiquani
kamiquani is offline
Aan mensen die zeggen dat ze iets zijn maar het eigenlijk niet zijn;

Mensen die zeggen dat ze op hockey zitten terwijl je voetballen,
Mensen die zeggen dat ze in Domburg op vakantie gaan terwijl ze in Zeeland komen,
Mensen die zeggen dat ze een vriendin hebben terwijl dat al weer een jaar terug is,
Mensen die zich groter/beter/bekakter voor doen dan ze zijn,
Mensen die vrienden maken door anderen af te zeiken.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 11:51
Mara
Mara is offline
call-tv
mensen die bijv. zomerrrrrrrrrrrr <-- is overdreven irritant zo-klinkt-een-echte-amerikaan-nog-niet-eens achtige r) zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:39
KaNeeL
KaNeeL is offline
aan een ontzettend dom kutwijf op school.. quote van haar: 'ik heb het perfecte lichaam'

achterlijke arrogante stoepslet....

sorry hoor, tis vast de bedoeling dat ik hier wat 'intelligenters' neerzet, maar dit moest me ff van me hart!!!




********************4.00 - 9.30********gaaaaaahaap****
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:41
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Domme mensen
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:41
Joanie
Avatar van Joanie
Joanie is offline
Ik heb een hekel aan alleen zijn... Ben net een kat of hondje wat dat betreft...
__________________
http://www.hangplaats.nl
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 12:23
BBEM
BBEM is offline
4/5 deel van me klas
aso's
rap
ambtenaren
hypocriete mensen
amerika
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 13:49
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
mensen zoals de

Die denken dat ze alles zijn in merkklerding, blegh...

Ook heb ik een hekel aan:

Wijfjes van 14,15 die denken dat ze alles zijn
oorlog en ruzie

Meer niet
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:50
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
*arrogante mensen
*een zachte fietsband (of lek, das nog erger)
*foute Nederlandse spelling
*pesten
*wakker worden precies op het moment dat je eruit moet
*joelende kinderen op straat als je zit te leren
*Meneer vd Velde
*Mtv dat nu erg ver-tmf-t is
*jongeren die net uitgaan ontdekken en zich er erg 'stoer' bij voelen
*het vijfde wiel aan de wagen zijn
*geldnood
*hypocrisie
*mensen die hun beloften niet nakomen
*slakken
*de momenten dat er geen chocola in huis is
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:05
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Ik heb een hekel aan mensen die trots schijnen te zijn op hun bekrompen domme geest
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.