Oud 09-06-2005, 13:17
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Deze serie is nog niet in Nederland te zien, maar ik vroeg me af of er hier meer mensen zijn die hem *ahum*illegaal*ahum* toch al volgen.

Echt geweldige serie, heel gaaf verhaal en ook heel creatief.

Citaat:
ABOUT THE SHOW

In the wealthy, seaside community of Neptune, the rich and powerful make the rules, they own the town and the high school, and desperately try to keep their dirty little secrets just that…secret. Unfortunately for them, there's Veronica Mars, a smart, fearless 17-year-old apprentice private investigator dedicated to solving the town's toughest mysteries.

Veronica (Kristen Bell) actually used to be one of the popular girls, walking the halls of Neptune High with the rest of the "beautiful people." But it all came crumbling down around her after her best friend Lilly was murdered and her then-Sheriff father Keith Mars (Enrico Colantoni) was removed from office for naming Lilly's billionaire father, Jake Kane, as the lead suspect. After Jake was exonerated, the scandal cost Keith his job, his home and wife, and Veronica was ostracized by her popular friends, including her boyfriend Duncan Kane (Teddy Dunn), Lilly's brother.

During the day, Veronica must negotiate high school like any average teenage girl. Along with fellow outcast, sophomore Wallace Fennel (Percy Daggs III), she bravely maneuvers her classes, wary of former in-crowd friends, like Duncan and his best friend Logan Echolls (Jason Dohring), and edgy outsiders, like Weevil (Francis Capra) and his P.C.H. Bike Club boys.

At night, Veronica helps with her father's struggling, new private investigator business, sneaking through back alleys and scoping out no-tell motels with a telescopic-lens camera and her math book in an attempt to uncover the California beach town's darkest secrets.

Pushed to the edge of this multicultural, venomous little Peyton Place, Veronica Mars relentlessly continues to search for evidence that will clear her father's name and get her back into the "in-crowd," but what she finds may tear the town of Neptune apart at the seams.
Ik hoop dat hij hier ook aangekocht gaat worden door Net5 ofzo. Leuk voor mensen die ook van series als Gilmore Girls of Desperate Housewives houden.
Advertentie
Oud 10-06-2005, 17:41
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Een van de beter serie van dit jaar.
vindt het beter dan lost.
kan niet wachen op seizoen 2
vooral het einde was frusterend
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 10-06-2005, 20:54
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 10-06-2005 @ 17:41 :
Een van de beter serie van dit jaar.
vindt het beter dan lost.
kan niet wachen op seizoen 2
vooral het einde was frusterend
Oooooh thank God! Iemand kent het! Hihihi.
Ben het helemaal met je eens. Door deze serie is zelf mijn GG-verslaving op de achtergrond geraakt, en geloof me, die was echt heeeeeeeel erg
Kristen Bell speelt Veronica ook echt zo goed
Oud 12-06-2005, 04:17
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
kristen bell, speelt erg goed
en ik wil zo graag weten wie staat er nou achter de deur.
en de plottwist was super, had echt nooit gedacht dat hij het was
maar wat een kutstreek van die moeder.
Leukste van die serie vind ik ook, al die kleine verhaaltjes tussendoor maar zich nog steeds richten op de hoofdzaak
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 12-06-2005, 09:40
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 12-06-2005 @ 04:17 :
kristen bell, speelt erg goed
en ik wil zo graag weten wie staat er nou achter de deur.
en de plottwist was super, had echt nooit gedacht dat hij het was
maar wat een kutstreek van die moeder.
Leukste van die serie vind ik ook, al die kleine verhaaltjes tussendoor maar zich nog steeds richten op de hoofdzaak
Jaaaaaaa dammit, de deur. Ik denk/hoop op Logan uiteraard.
Dat vind ik ook het leukste, het hele seizoen door 1 mysterie maar in de afleveringen zelf ook nog andere dingen, echt gaaf.
Ik heb trouwens al een grote spoiler over het volgende seizoen, van Ask Ausiello (TV Guide):
Spoiler


Verder zijn er geruchten dat UPN, het netwerk, Veronica Mars commercieler wil maken omdat de kijkcijfers erg laag zijn. Daar zijn de fans natuurlijk niet blij mee Maar niets staat nog vast. Gelukkig.

Ik zat nog even te denken he, er is 1 ding wat nog niet afgehandeld is in seizoen 1: de brief van Weevil. Hij had toch die spy-pen uit Lilly's kamer gehaald met een brief erin, maar daar is niets meer over gezegd. Misschien was het de brief die Logan aan Lilly had geschreven? Maar dat is ook niet echt logisch

Hmmm..
Oud 14-06-2005, 00:35
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
En hoop zelf eigelijk dat Wallace of ook Logan achter de deur staat
Jah die spoiler had ik ook al gelezen, best wel benieuwd naar.
En dat zo comercieler moeten maken, is omdat het aankomend jaar veronica op dezelfde tijd met lost wordt uitgezonden

En jah die brief zat ik ook laatst aan te denken, wou wel weten wat er in stond.

kan echt niet wachten dat seizoen 2 begint.
me lievelingsserie geworden dit
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 14-06-2005, 14:24
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 14-06-2005 @ 00:35 :
En hoop zelf eigelijk dat Wallace of ook Logan achter de deur staat
Jah die spoiler had ik ook al gelezen, best wel benieuwd naar.
En dat zo comercieler moeten maken, is omdat het aankomend jaar veronica op dezelfde tijd met lost wordt uitgezonden

En jah die brief zat ik ook laatst aan te denken, wou wel weten wat er in stond.

kan echt niet wachten dat seizoen 2 begint.
me lievelingsserie geworden dit
Ik hoop echt dat ze het niet into een of ander The OC gebeuren maken, dat zou echt heel klote zijn.

Dit is ook echt mijn favoriete serie geworden, ik denk echt nooit meer aan Gilmore Girls en daar was ik echt verslaafd aan

Ik heb zoooooo'n zin in seizoen 2, dat wordt downloaden! Ik heb de afleveringen van seizoen 1 op dvd van iemand uit de VS gekregen, echt heel cool. Maar ik kan echt geen jaar wachten op seizoen 2

Ik hoop hoop hoop dat Logan aan de deur is. Ik hoop ook dat die spoiler niet over hem gaat, want dat zou wel een anticlimax zijn, als die niet van de brug is gesprongen dat ie dan in seizoen 2 opeens wel dood gaat.

Kan niet wachten!!!
Oud 15-06-2005, 15:11
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 14-06-2005 @ 14:24 :
Dit is ook echt mijn favoriete serie geworden, ik denk echt nooit meer aan Gilmore Girls en daar was ik echt verslaafd aan
Dan moet ik deze serie misschien ook maar gaan volgen, aangezien ik de seizoen 5 afleveringen nu toch wel iets te vaak heb gezien geloof ik.
__________________
Wark!
Oud 15-06-2005, 18:03
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 15-06-2005 @ 15:11 :
Dan moet ik deze serie misschien ook maar gaan volgen, aangezien ik de seizoen 5 afleveringen nu toch wel iets te vaak heb gezien geloof ik.
Je wordt echt zoooo verslaafd!! Ik kan proberen om de afleveringen voor je te kopieren? PM me maar even als je wil!
Oud 17-06-2005, 23:56
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 15-06-2005 @ 18:03 :
Je wordt echt zoooo verslaafd!! Ik kan proberen om de afleveringen voor je te kopieren? PM me maar even als je wil!
Afleveringen kopieren? Maar het klinkt goed!
__________________
Wark!
Oud 18-06-2005, 10:51
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 17-06-2005 @ 23:56 :
Afleveringen kopieren? Maar het klinkt goed!
Ja, ik heb ze op dvd. Het zijn 2 dvd'tjes maar het is wel data, je kunt ze dus alleen in de dvd-speler van je computer afspelen. Als je wilt kan ik ze voor je kopieren en opsturen, het zal namelijk nog wel even duren voordat ze hier in Nederland te zien zijn denk ik
Oud 18-06-2005, 15:40
Verwijderd
Moet de serie nog afkijken.
Oud 18-06-2005, 16:12
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 18-06-2005 @ 10:51 :
Ja, ik heb ze op dvd. Het zijn 2 dvd'tjes maar het is wel data, je kunt ze dus alleen in de dvd-speler van je computer afspelen. Als je wilt kan ik ze voor je kopieren en opsturen, het zal namelijk nog wel even duren voordat ze hier in Nederland te zien zijn denk ik
Heb jij ze gewoon al op dvd??
Maar je kan ze niet gewoon afspelen op een normale dvd-speler? Aangezien ik geen dvd-speler op mijn pc heb.

Is het trouwens een beetje Gilmore Girls-achtige ofzo? (Ik bedoel, het moet wel heel erg leuk zijn als je zelfs niet meer aan GG denkt. )
__________________
Wark!
Oud 18-06-2005, 16:35
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 18-06-2005 @ 16:12 :
Heb jij ze gewoon al op dvd??
Maar je kan ze niet gewoon afspelen op een normale dvd-speler? Aangezien ik geen dvd-speler op mijn pc heb.

Is het trouwens een beetje Gilmore Girls-achtige ofzo? (Ik bedoel, het moet wel heel erg leuk zijn als je zelfs niet meer aan GG denkt. )
Nouja het is geen officiële dvd-box, maar iemand uit de VS heeft de afleveringen op dvd gezet voor me en opgestuurd. Je kan ze echt alleen op je pc afspelen..

Het is wel anders dan Gilmore Girls, maar echt net zo gaaf en misschien wel gaver. Echt heel spannend en verslavend en hip!
Oud 19-06-2005, 22:47
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 18-06-2005 @ 16:35 :
Nouja het is geen officiële dvd-box, maar iemand uit de VS heeft de afleveringen op dvd gezet voor me en opgestuurd. Je kan ze echt alleen op je pc afspelen..

Het is wel anders dan Gilmore Girls, maar echt net zo gaaf en misschien wel gaver. Echt heel spannend en verslavend en hip!
Gaver dan GG??

Maar in dat geval moet ik ze gewoon maar bij iemand kijken die wel een dvd op zn pc heeft.
__________________
Wark!
Oud 20-06-2005, 14:12
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 19-06-2005 @ 22:47 :
Gaver dan GG??

Maar in dat geval moet ik ze gewoon maar bij iemand kijken die wel een dvd op zn pc heeft.
Ja echt, je wordt helemaal verslaafd en geflipt! PM me je adres maar, dan stuur ik ze op. Ik heb het alleen nog nooit gedaan dus misschien duurt het even
Oud 24-06-2005, 12:52
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Spoilers voor seizoen 2,

Spoiler
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 25-06-2005, 12:20
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Hihihi, ja ik had ze ook al gelezen. I looooove Ausiello, maar hij zat dus mooi fout met zijn death-spoiler van een paar weken geleden Iedereen helemaal geflipt voor niks. Ik hou echt van Rob Thomas, hij is geniaaaaaal! Ben wel benieuwd naar al dit nieuws, maar ik hoop niet dat de hele show zich nu om de liefdesperikelen van Veronica gaat wikkelen, ik hoop echt dat de kern van de show hetzelfde blijft.
Ads door Google
Oud 25-06-2005, 12:48
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Heb nog iets gevonden op FanForum:
Spoiler


Beaver en Dick boeien mij nu nog niet echt, dus ik ben benieuwd wat ze dan met hen van plan zijn
Oud 16-07-2005, 20:47
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
2 gastrolletjes voor seizoen 2

Spoiler
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 02-08-2005, 13:50
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
spoiler voor seizoen 2 aflevering 1
als je niet wilt lezen wie er achter de deur staat, lees spoiler dan niet

Spoiler
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 02-08-2005, 13:57
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
@Niet Slaan: Dankje, dankje, dankje!! Binnenkort ga ik de afleveringen kijken en ga ik ook verslaafd worden.
__________________
Wark!
Oud 02-08-2005, 19:22
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Cosa_nostra: In dit thread: http://www.fanbolt.com/forums/showthread.php?t=23714
Staan alle spoiler en sides die er tot nu toe vrij zijn. Best interessant. Het lijkt erop dat Wallace een grotere rol gaat krijgen Maar
Spoiler
Oh en er is gezegd dat er een hint is die aangeeft wie er at the door is, in de scene van te voren (als veronica in bed ligt). je ziet haar dan naar de klok kijken en het is 3:07 en als je andersom kijkt is het dus LO E --> Logan Echolls. het is dus waarschijnlijk Logan at the door
Oud 03-08-2005, 14:14
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
En volgens de laatste geruchten komt er ook een seizoen 3
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 07-08-2005, 12:29
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 03-08-2005 @ 14:14 :
En volgens de laatste geruchten komt er ook een seizoen 3
Geruchten van wie? Lijkt me sterk dat ze dat nu al weten.. Ik bedoel, meestal wordt pas in de loop van/ aan het eind van het seizoen bepaald of ze ermee door gaan. Ligt aan kijkcijfers ed.
Advertentie
Oud 08-08-2005, 20:39
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ooooh ik zie het al! Ausiello heeft weer eens een hint laten vallen. Ben benieuwd naar zijn volgende column!
Oud 08-08-2005, 21:46
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 08-08-2005 @ 20:39 :
Ooooh ik zie het al! Ausiello heeft weer eens een hint laten vallen. Ben benieuwd naar zijn volgende column!
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 22-09-2005, 19:33
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Het is weer bijna zover!! Niet vergeten he, woensdag nieuwe aflevering, donderdag downloadbaar

Ik kan echt niet wachten! Ausiello en Kristen van eonline zeggen allebei dat de premiere echt supergeweldigbestepremiere-ever is! Ik heb ook al een paar promos gezien en het ziet er echt zoooo spannend uit!
Oud 22-09-2005, 22:00
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
lol

ik wist gewoon dat je een topic hier over zou gaan maken

( te zien aan je msn-namen.. )


hmm

ik wil t ook wel gaan volgen, maar dan moeti k direct wer 1,5 seizoen gaan downen...

maar ik volg ook al :
inked
miami inked
mindfreak
en GG vanuit amerika..

hmmm
__________________
Steady as the goes.....
Oud 22-09-2005, 22:17
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 22-09-2005 @ 22:00 :
lol

ik wist gewoon dat je een topic hier over zou gaan maken

( te zien aan je msn-namen.. )


hmm

ik wil t ook wel gaan volgen, maar dan moeti k direct wer 1,5 seizoen gaan downen...

maar ik volg ook al :
inked
miami inked
mindfreak
en GG vanuit amerika..

hmmm
Ik heb voor Flowtje de afleveringen op dvd gezet, zou ik voor jou ook wel willen doen heur! Deze serie moet je echt zien namelijk, alle andere series vallen erbij in het niet
Oud 22-09-2005, 22:29
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja doe maar..

als je online bent

talk 2 me
__________________
Steady as the goes.....
Oud 23-09-2005, 03:25
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Wat een super serie is dit.
gisteren begonnen met kijken en nu bij aflevering 19.
Kan niet wachten hoe het afloopt en op seizoen 2.
en vooral Duncan en Logan zijn erg leuk

erg verslavend deze serie
Oud 23-09-2005, 12:59
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 23-09-2005 @ 03:25 :
Wat een super serie is dit.
gisteren begonnen met kijken en nu bij aflevering 19.
Kan niet wachten hoe het afloopt en op seizoen 2.
en vooral Duncan en Logan zijn erg leuk

erg verslavend deze serie
Oehoeh! Aflevering 19, geilll De laatste afleveringen van het seizoen zijn zelfs nog geweldiger! Have fun! En volgende week kun je meteen weer door met nieuwe afleveringen!
Oud 23-09-2005, 15:10
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 23-09-2005 @ 12:59 :
Oehoeh! Aflevering 19, geilll De laatste afleveringen van het seizoen zijn zelfs nog geweldiger! Have fun! En volgende week kun je meteen weer door met nieuwe afleveringen!
de laatste afleveringen waren echt super.
alles achter mekaar gekeken.
en wie die hell staat er nu achter de deur
zit nu al met smart op 2.01 te wachten.
Oud 23-09-2005, 15:48
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 23-09-2005 @ 15:10 :
de laatste afleveringen waren echt super.
alles achter mekaar gekeken.
en wie die hell staat er nu achter de deur
zit nu al met smart op 2.01 te wachten.
Ik heb wel een erg zwaar vermoeden Kijk maar eens op een bepaalde manier naar de digitale klok waar V naar kijkt

Oja, season 2 promo: http://www.upn.com/upn_video/insider...=13&chap=14788

en nog meer filmpjes/interviews.
Oud 29-09-2005, 00:57
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
En vanavond is het dan eindelijk zo ver.
seizoen 2
Ads door Google
Oud 29-09-2005, 12:17
PaulieStriker
PaulieStriker is offline
geef mij maar THE SOPRANOS !
__________________
life is hard and so am i
Oud 29-09-2005, 12:52
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
En wat was t een superaflevering
zo blij
Oud 29-09-2005, 13:11
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 29-09-2005 @ 12:52 :
En wat was t een superaflevering
zo blij
OMG, je hebt hem al gezien?? Ik was vanochtend super vroeg opgestaan maar zelfs om 9 uur was ie er nog niet!! En nu ben ik net thuis en ik kan nu pas gaan downloaden en het gaat slooooooooom! I hate this!!!
Oud 29-09-2005, 18:13
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 29-09-2005 @ 13:11 :
OMG, je hebt hem al gezien?? Ik was vanochtend super vroeg opgestaan maar zelfs om 9 uur was ie er nog niet!! En nu ben ik net thuis en ik kan nu pas gaan downloaden en het gaat slooooooooom! I hate this!!!
jah had hem vanacht om 2 uur gevonden, 5 minuten later zat ik te kijken.
En al gezien, echt weer een seizoen met nieuwe grote mysteries
Oud 29-09-2005, 18:23
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
hoe snel kun jij wel niet downloaden dan.. als je een ep binnen 5 minuten hebt
__________________
Steady as the goes.....
Oud 29-09-2005, 21:01
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 29-09-2005 @ 18:13 :
jah had hem vanacht om 2 uur gevonden, 5 minuten later zat ik te kijken.
En al gezien, echt weer een seizoen met nieuwe grote mysteries
Om 2 uur al??? Waar had je hem gevonden dan?? Dat is echt vroeggggggggg! Ik had hem pas vanmiddag na school
Nu wel al gezien, echt geweldig en omg wat kan die Jason Dohring (Logan) goed acteren! De break-up scene; wow. Echt geweldig. Ik ben echt on a major freak-out!
Oud 29-09-2005, 23:14
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Haal hem van een privetracker af, altijd als eerste en altijd snel.

Maar vind wel jammer dat Meg dood is, vond dr wel leuk.
En jah die breakup scene was super
wil nu alweer aflevering 2

Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 01:30.
Oud 30-09-2005, 15:48
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 29-09-2005 @ 23:14 :
Haal hem van een privetracker af, altijd als eerste en altijd snel.

Maar vind wel jammer dat Meg dood is, vond dr wel leuk.
En jah die breakup scene was super
wil nu alweer aflevering 2
Hoe kom je daaraan en hoe duur is het?
Op de site van UPN kun je een promo bekijken van epi 2 en de eerste scenes (tot de opening credits). Als je nog niets wilt weten zou ik ze niet kijken want het is wel spoilerish.
Oud 02-10-2005, 02:12
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 30-09-2005 @ 15:48 :
Hoe kom je daaraan en hoe duur is het?
Op de site van UPN kun je een promo bekijken van epi 2 en de eerste scenes (tot de opening credits). Als je nog niets wilt weten zou ik ze niet kijken want het is wel spoilerish.
Ik ken alle spoilers al tot aflevering 9, wil graag alles van te voren weten
Oud 02-10-2005, 02:31
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
En nog steeds heb ik ze nog niet gezien. Wordt toch echt tijd dat ik er tijd voor ga vrijmaken en gewoon het gehele eerste seizoen ga zien.
__________________
Wark!
Oud 02-10-2005, 13:33
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 02-10-2005 @ 02:12 :
Ik ken alle spoilers al tot aflevering 9, wil graag alles van te voren weten
Ja dat had ik dus eerst ook. Heb ik bij Gilmore Girls nog steeds. Maar bij VM ben ik vanaf nu spoilervrij, op de promo's na dan. Eeeecht niet leuk om het daar al te weten vind ik dan. Zo wist ik het dus al van die bus enzo en dan is de schock nog steeds wel erg maar meer zoiets van 'oja, dat ging ook nog gebeuren'.. Dus nu ga ik spoilerfree is the way to be

Citaat:
Flowtje schreef op 02-10-2005 @ 02:31 :
En nog steeds heb ik ze nog niet gezien. Wordt toch echt tijd dat ik er tijd voor ga vrijmaken en gewoon het gehele eerste seizoen ga zien.
Ja eeeecht doen, ik beloof je dat je er geen spijt van zult hebben!
Oud 08-10-2005, 13:30
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
We hebben een tijdje moeten wachten op 202. stomme basketball
Maar was weer een super aflevering, wallace ze eerste echte zaak.
Maar wil toch weten waarom die veronica mars op ze hand had staan

nu weer een week wachten
Oud 08-10-2005, 13:51
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 08-10-2005 @ 13:30 :
We hebben een tijdje moeten wachten op 202. stomme basketball
Maar was weer een super aflevering, wallace ze eerste echte zaak.
Maar wil toch weten waarom die veronica mars op ze hand had staan

nu weer een week wachten
Ja echt gaaf! Vond opzich de aflevering niet echt spannend en ik denk echt bij die 1-na-laatste scene van he lekker een gesloten einde en dan komt er nog een scene echt zo WOWWWWWWWW wat hou ik toch van deze serie

ETA: Oja, die vent die aanspoelde was trouwens dezelfde die Veronica hielp dat kaarsje aan te steken EN die man die Wallace vragen wilde stellen als 'reporter'. Echt zoooo creepy, waarom zou die nou ook nog dood zijn

ETA2: Hmm ik heb die scene van die reporter die Wallace wat vroeg nog es gekeken, maar ik twijfel nu wel of dat echt dezelfde vent was. Volgens sommige mensen op fanforum is ie dat wel, maar die eerste vent heeft een ringbaardje en die 2e niet.

Laatst gewijzigd op 08-10-2005 om 14:00.
Oud 08-10-2005, 16:55
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Volgens mij is het niet die reporter.
Denk eerder aan die man die ze hielp om dat kaarsje aan te steken. want die heeft ook zo baardje, en zo soort achtig blouse aan.
maar blijft moeilijk om te zeggen, omdat je ze gezicht niet goed ziet op het strand.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Rather have a piece of toast and watch the morning news. Saai, oh saai, oh saai #1796
Turk February
500 16-03-2013 14:32
Films, TV & Radio One Tree Hill #2
ook hallo
219 24-05-2009 23:45
Films, TV & Radio Veronica Mars #2
Carn
435 07-12-2008 11:06
Films, TV & Radio Exclusief stel jou vraag aan Michael Muhney (Sheriff Don Lamb in Veronica-Mars
veronica-mars.n
3 28-06-2007 09:54
Films, TV & Radio Jonge acteurs
Kikkertje :D
90 13-01-2006 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.