Oud 05-01-2012, 14:53
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Het begon allemaal 2 jaar terug toen vond ik het meisje (wat ik nu leuk vind) ook leuk dus toen begon ik wat meer met haar te praten, het leek alsof ik steeds meer succes had. want ik kwam een keer bij haar voetbalwedstijd krijg ik een flesje water van haar en ik mocht het houden ook

maar later kwam ik erachter dat een ander meisje me leuk vind!! (niet diegene nu) dus zei begon ook steeds meer met mij te praten, maar we gingen een keer afspreken en op het einde toen wou ze me kussen maar dat wou ik niet en deed een paar stappen achteruit.
Maar toen kwam het meisje dat ik wel leuk vond langs en zei zag het pakte haar fiets fietste weg en blokeerde me op hyves
maar dat andere meisje heb ik ook niks meer van gehoord blijkbaar was het voor haar al duidelijk

dus ik wou met haar praten om het uit te leggen en dat kon ook maar ze geloofde me helaas niet

En nu 2 jaar later hebben we weer hetzelfde we hebben sinds kort weer afgesproken maar dat was duidelijk te merken vriendschappelijk terwijl ik zin had om haar te zoenen na een tijdje

maar op hyves begint nu een ander meisje ook steeds tegen me te praten en toen ze een keer zij kun je morgen een keer afspreken?
ik zei toen nee helaas niet want ben morgen al met eeen vriend
dus zei zij jammer doeg!! en wat mij het meest verbaaste dat zei blooste toen ze het zei

maar toen ik thuis was begon ze allemaal krabbels en reacties op wat ik neergezet had op hyves en in een van die krabbels stond xxx iloveyou..
dus ik schrok me rot wat ik had al een vermoeden dat ze niet een Vriendschappelijke relatie wilde ..

en nu? ik wil niet dat hetzelfde gebeurt als 2 jaar geleden anders wil het meisje wat ik leuk vind me nooit meer zien (nadrukkelijk gezegt)

wat moet ik nu??
PS: dat bij de titel moet zijn:: ik vind een meisje leuk en een ander meisje mij ook maar ik haar niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2012, 15:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Okay, dus je hebt twee problemen.
1. Jij vindt een meisje leuk en dat is niet wederzijds.
2. Een meisje vindt jou leuk en dat is niet wederzijds.

Probleem 2 is helemaal geen probleem. Dat zal vast vaker gebeuren en daar hoef je niets aan te "doen."
Probleem 1 is kut, maar ook dat zal vaker gebeuren en daar kún je niets aan doen. Als het niet wederzijds is, is het niet wederzijds.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 15:14
Verwijderd
Zeg tegen dat meisje dat jou leuk vindt, dat je haar best aardig vindt maar dat ze je type niet is. Zeg eventueel ook dat je al iemand anders leuk vindt.

En maak een afspraakje met dat meisje dat jij leuk vindt, en laat haar daarbij merken dat het voor jou niet vriendschappelijk is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 15:21
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Vowel over je Probleem 1 2 jaar geleden was het wel wederzijds maar het meisje dat ik leuk vind is niet altijd zo open maar als je gelijk hebt dan is dat idd *** laat ik maar hopen van niet

sarah hoe moet ik dat eigenlijk zeggen ik bedoel dat meisje dat mij leuk vind is met heel veel bevriend en ik met niet zo veel mensen op school dus als ik dat zeg heb misschien de kans dat op school iedereen opeens heel onaardig doet want die meid was ook een keer op een andere jongen gevallen en hij vond haar niet leuk en toen gebeurde dat
dus misschien heb je een manier waarop het licht kan?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 15:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Twee jaar is nogal lang geleden, hè? Je hebt dus geen idee wat zij nu over je denkt? Misschien is het wel handig om dan met haar te praten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 15:31
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
jammer net gebeld vraag of ze thuis is zegt haar buurman (die past waarschijnlijk op hun hond) oh die zijn pas zondag terug.

Raar dat ze tegen mij niks zei
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 16:09
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dat is neit raar, want jullie hebben nog niks.
Tja als ze terug is, spreek gewoon is met haar af, en vraag haar wat ze van je vind. Dan heb je duidelijkheid.

en het andere meisje wat jou leuk vind, tsja je kan haar een keer ballen, zonder dat dat andere meisje het ziet natuurlijk... of je zegt nee ik ben verliefd op iemand anders
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 22:43
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
Neem het meisje wat jou wil en maak daarmee het meisje jaloers wat jij wil
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 22:48
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Neem het meisje wat jou wil en maak daarmee het meisje jaloers wat jij wil
Geweldig advies!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 02:27
GuessWho?
GuessWho? is offline
Citaat:
Het begon allemaal 2 jaar terug toen vond ik het meisje (wat ik nu leuk vind) ook leuk dus toen begon ik wat meer met haar te praten, het leek alsof ik steeds meer succes had. want ik kwam een keer bij haar voetbalwedstijd krijg ik een flesje water van haar en ik mocht het houden ook
Sorry hoor, maar wat denk je dat een flesje water geven betekent? iig niet, ''ik vind je leuk'' of ''neuken?''. Tenminste, ''neuken?'' soms wel maar ja

OT:
Probeer het gwn met het meisje dat je leuk vind, zoek uit of ze jou ook leuk vind. Laat doorschemeren dat je haar leuk vind. Je hebt niks te verliezen

Probeer het andere meisje toch laten merken dat je haar niet leuk vind, is de meest ''sociale'' manier.

Volg je dromen, maar hou wel rekening met het andere meisje haar gevoelens
__________________
Don't tell me the sky is the limit when there are footsteps on the moon.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik vind een meisje leuk, zij mij misschien
Jan Piet Peper
3 02-12-2012 17:26
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie twijfel
Descholier
16 02-05-2010 10:24
Liefde & Relatie en nu?
barstje
14 02-01-2005 21:21
Liefde & Relatie Probleem met meisje
Apo-Apo
25 01-09-2004 20:59
Liefde & Relatie Verliefd op meisje met vriend.
dUSK
17 11-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.