Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 20:39
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Ik ben nu 3 maanden bezig goed met krachttrainen. Ook let ik op m´n voedig en genoeg rust enzovoort. Nu wil ik een supplement gaan gebruiken maar weet niet welke..?

Misschien heeft er hier iemand ervaring met supplementen en kan mij iets aanraden.

Ik train nu dus 3 maanden en wil beginnen met m´n eerste supplement bijv Whey..

Maar ik wil wel iets goed dus hoop dat iemand hier mij iets kan aanraden ook ook graag waarom.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2007, 20:55
dennis018
dennis018 is offline
Ligt er puur aan wat je wilt bereiken, dit kan je beter in de sportschool vragen denk ik.. Die mensen hebben er weet van.. en kunnen je een goed trainingschema + de goeie supplementen aanraden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 21:05
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
dennis018 schreef op 14-06-2007 @ 21:55 :
Ligt er puur aan wat je wilt bereiken, dit kan je beter in de sportschool vragen denk ik.. Die mensen hebben er weet van.. en kunnen je een goed trainingschema + de goeie supplementen aanraden.
ja weet ik en ga ik ook zeker doen maar ik misschien heeft er iemand hier positieve ervarvaringen met supplementen...

Doel is om meer spiermassa te winnen..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 16:55
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Pak gewoon creatine. Geen no-explode want dat helpt volgens mij niet echt.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 22:43
T_om
Avatar van T_om
T_om is offline
Ik heb een tijd tijdens mijn krachttraining wei-eiwitten genomen. Ik merkte wel degelijk verschil in groei en herstel. Voornamelijk minder last van spierpijn.

Wil je echt veel aankomen, dan kun je natuurlijk ook 'weightgainers' nemen (koolhydraten shakes). Hiermee wordt je snel breder, maar maakt je lichaam ook veel extra vetten aan, waar ik dat met eiwitten wel vond meevallen.

Het beste is in iedere geval, zoals eerder gezegd, gewoon even een praatje maken met de mensen op je sportschool, of in de winkel waar ze supplementen verkopen. Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik eiwitten heb gebruikt, ik ben nu in een jaar tijd flink gegroeid en aardig afgetraind at the moment (zomer komt eraan he )
__________________
Why do I keep changing my sig into some stupid sentence everytime I'm drunk?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:50
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
T_om schreef op 20-06-2007 @ 23:43 :
Ik heb een tijd tijdens mijn krachttraining wei-eiwitten genomen. Ik merkte wel degelijk verschil in groei en herstel. Voornamelijk minder last van spierpijn.

Wil je echt veel aankomen, dan kun je natuurlijk ook 'weightgainers' nemen (koolhydraten shakes). Hiermee wordt je snel breder, maar maakt je lichaam ook veel extra vetten aan, waar ik dat met eiwitten wel vond meevallen.

van eiwitten kom je ook niet aan. Een teveel aan eiwitten plas je gewoon weer uit (veel te veel eiwitten kan daarom schadelijk zijn voor je nieren). Koolhydraten worden echter in vetvorm opgeslagen in je lichaam, waardoor je aankomt.

Ik zelf pak ook altijd eiwitten, en dit ik ook voornamelijk voor het herstel van de spieren, ik heb dan ook haast nooit last van spierpijn terwijl ik meestal 5x per week intensief train.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 18:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
remy476 schreef op 22-06-2007 @ 18:50 :
van eiwitten kom je ook niet aan. Een teveel aan eiwitten plas je gewoon weer uit (veel te veel eiwitten kan daarom schadelijk zijn voor je nieren). Koolhydraten worden echter in vetvorm opgeslagen in je lichaam, waardoor je aankomt.

Ik zelf pak ook altijd eiwitten, en dit ik ook voornamelijk voor het herstel van de spieren, ik heb dan ook haast nooit last van spierpijn terwijl ik meestal 5x per week intensief train.
Eiwitten ook, hoor. Alles wat meer kcal levert dan dat je verbrandt vertaalt zich op den duur in vet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 19:53
Verwijderd
Een teveel aan eiwitten plas je niet gewoon uit. Als je wel eiwit in je urine hebt, dan heb je al een nieraandoening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Beste voedings- supplementen voor mij
afzakbroek
14 30-04-2015 16:35
Verkeer & Vervoer OV ster abonnement of OV supplement (NS)?
x-spekkie-x
6 21-09-2009 06:23
Eten & Drinken Veganistisch & Boterhammen
Sawna
93 25-01-2006 21:21
Lichaam & Gezondheid Welke spierbouw supplementen (on)gezond?
Verwijderd
8 13-09-2005 20:38
Huiswerkvragen: Exacte vakken antwoorden v. supplement hfst 1??
Romina
1 01-06-2003 12:27
Lichaam & Gezondheid supplementen?
Marshall
13 16-11-2002 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.