Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2011, 19:45
BartSmit
Hoi,

Ik ben heel slecht in engels tekst verklaren, ik ben nu aan het oefenen voor mijn eind examen Vmbo GT maar ik haal altijd rond de 4 /5 ik sta nu gemiddeld een 5,8 voor engels dus ik moet minimaal een 5,2 halen.

Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2011, 21:22
piraat013
piraat013 is offline
Hoe kun je nou slecht in Engels zijn nee grapje. Ik raad je aan om Anime te kijken www.narutoget.com, je begint met eps 1 elke woord wat je niet begrijpt vertalen jij je woordenschat word aanzienlijk beter en je kunt een beter punt halen of koop een eindexamenbundel Engels of leen bij bieb
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 07:19
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Heel veel oude examens maken (deze kan je ook gratis vinden op internet)
Ik heb ook veel engelse series gekeken zonder ondertiteling, daardoor kan ik nu wel goed engels verstaan, maar tekstverklaren nogsteeds niet, maar ik ben daar in het nederlands ook slecht in
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 12:09
BartSmit
Zo'n examen duurt egt lang..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 13:53
BartSmit
Citaat:
Zo'n examen duurt egt lang..
Ik weet nu wat mijn probleem is ik kan niet gegrijpend lezen als ik een tekst lees begrijp ik het niet..

Iemand die me kan helpen?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 17:41
ladyburd_
Avatar van ladyburd_
ladyburd_ is offline
Je moet gewoon veel lezen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 22:12
Verwijderd
Gewoon veel lezen helpt niet. Ik verslind boeken, maar tekstbegrip is altijd lastig voor mij geweest op de een of andere manier.

Wat mij door mijn examens heeft geholpen is echt gewoon oude examens oefenen. En blijven oefenen: eerst maken, vervolgens nakijken. Als je iets fout hebt ook echt kijken of je ziet waar jij de fout hebt gemaakt. Daardoor ging het bij uiteindelijk heel erg goed! Ik haalde op al mijn proefexamens echt 4-en (Nederlands, Engels én Frans) maar op mijn uiteindelijke eindexamens heb ik overal boven de 7 gehaald door gewoonweg veel te oefenen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 16:42
solstar
solstar is offline
wat voor mij het best helpt is naar tv kijken (films en gewone programma's) in het Engels. Kijk bijvoorbeeld eens naar het nieuws op BBC: 1. proper Engels 2. je volgt de actualiteit op

Anders stel ik voor om games in het Engels te spelen Raak natuurlijk niet verslaafd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.