Oud 24-09-2011, 18:01
Verwijderd
Sinds lange tijd ben ik verliefd op een meisje. eerste paar weken, veel praten en msnen, en het leek wel te klikken tussen ons. na een half jaar, kwam de zomervakantie, en heb ik haar de hele vakantie niet gesproken. later begon ze inneens weer op msn. en het leek wel te klikken. ik voelde me erg goed, en d8 dat het mss wat ging worden.

maar toen:
vroeg ze het 06 nmr van een vriend van mij, en ging ze met hem smsen etc.
hij heeft me de smsjes laten lezen en vanaf dat punt voel ik me nogal k*t.
hij zei dat het niets voorstelt, maar ik heb het gevoel dat dat meisje hem wel ziet zitten. en voel ik me erg lullig...

Wat kan ik doen.....

PS. zei wist dat ik verlieft op haar was. maar we praatten gwn elke dag, en doet nog altijd erg lief..

ik voel me egt k*t op dit moment... plzz help me out!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2011, 18:16
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ze vindt iemand anders leuk. Kun je niets aan doen, vind iemand anders.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2011, 18:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Of misschien vindt ze jullie allebei leuk. Of geen van beiden. Wat kun je doen nu? Als je vriend zegt dat het niets voorstelt, dat meisje snel mee uitvragen en zorgen dat ze het leuk heeft. Meer kan je nu niet echt doen denk ik.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 19:11
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Of misschien vindt ze jullie allebei leuk. Of geen van beiden. Wat kun je doen nu? Als je vriend zegt dat het niets voorstelt, dat meisje snel mee uitvragen en zorgen dat ze het leuk heeft. Meer kan je nu niet echt doen denk ik.
dat
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 07:50
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Overigens heb ik je titel even aangepast naar een iets duidelijkere omschrijving.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 08:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: Heb jij 'dat ik leuk vindt' geschreven, CS?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 09:01
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Ze vindt iemand anders leuk. Kun je niets aan doen, vind iemand anders.
WTF?! hier praat je nederlands, maar in mijn saai-topic engels??!! wat een eikel


ja ik weet dat ik tegen een verbanne lid praat maar dit moest ik effe kwijt
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 18:53
asianfever
asianfever is offline
kerel, wees een vent en vraag of ze met je iets wilt drinken om bij te praten, want MSN is zo saai, weet ik veel. verzin iets creatiefs. Niets gelijk over een date hebben, dan kan dr afschrikken, je moet haar de kans geven om jou in REALITY te kennen, niet over MSN man, das voor kinderen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 10:40
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Offtopic: Heb jij 'dat ik leuk vindt' geschreven, CS?
Dat staat er helemaal niet.
En ja.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 15:34
Verwijderd
ok ik denk dat het nu langzaam duidelijk word dat ze niet wil, maar gewoon vrienden wil blijven...

maar tog vind ik het zwaar k*t dat ze nu met mijn beste vriend omgaat, en daar misschien wel mee wil. kan ik hierover tegen hem beginnen of zal ik moeten afwachten

tegen haaar daarover beginnen durf ik eerlijk gezegt niet, en denk ook niet dat dat een goed idee zal zijn
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 15:58
Verwijderd
Ze weet dat je verliefd op haar bent, maar toch hebben jullie geen verkering. Waarom is dat? Is dat omdat ze jou niet leuk genoeg vindt, of is dat omdat je nooit het initiatief hebt genomen om er wat van te maken?
In het eerste geval is er weinig wat je kunt doen. Je kunt aan je beste vriend vertellen dat jij haar ook leuk vindt en dat je het vervelend zou vinden als hij iets met haar kreeg, maar hij hoeft zich daar natuurlijk niet per se iets van aan te trekken. Dan doe je er beter aan om niet te veel met haar te msnen, zodat je haar een beetje kunt vergeten en je aandacht op een ander meisje kunt richten.
In het tweede geval zou ik zeggen, vraag haar als de wiedeweerga een keer uit
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 16:14
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Weet je ook zeker dat jouw beste vriend haar leuk vind?

Het ligt eraan wat je onder "omgaan met" verstaat, halloo, meisjes praten ook met jongens hoor, dat hoeft niet meteen wat te betekenen, ookal praten/smsen/msnen ze vaak met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 16:21
Verwijderd
Blijkbaar wil ze liever die vriend van jou doen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 19:23
Verwijderd
het zit dus zo:

Mijn vriend weet dat ik haar leuk vind. maar hij maakte daar vaak maar domme grappen over. later toen zij zijn nmr had, had ik had smsjes gelezen die hij naar haar had gestuurd. (liet hij me lezen) waar ik dus erg om ben geschrokken, en zij praat daar in mee en gaar erop door
ook hadden we mt zn allen filmpje gekeken laatste weekend. en dat was toch wel gezellig. Maar dat was dus met mijn vrienden en mt haar en een vriendin van haar.

@ Sarah.....
nee, eigenlijk heb ik nooit het initiatief genomen omdat ik daar nogal verlegen voor ben. ik vind het nogal moeilijk om haar mee uit te vragen.
en ik kan niet stoppen om met haar te praten op msn, want zij begint elke dag weer opnieuw. dan zou ik haar moeten blocken ofzow maar dat wil ik nou ook weer niet.

ik weet t ook niet meer
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 19:25
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp heb je nooit tegen haar verteld dat je haar leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 20:30
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Dan wordt dat toch mooi eens tijd
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 20:50
Verwijderd
naj niet echt verteld nee, maar ze weet er wel vanaf..... maar dat is inmiddels half jaar geleden dat ze erachter kwam

omdat er een vriendin van haar erom ging vragen of ik haar leuk vond enzo. uiteindelijk toeggegeven:$ maar nooit echt tegen haar

en via diezelfde vriendin heeft ze toen dus ook laten weten dat ze gwn vrienden wou blijven (half jaar geleden)

Laatst gewijzigd op 27-09-2011 om 20:53. Reden: ....
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 20:58
Verwijderd
Praat dan eens gewoon met haar erover. Dat via-via gedoe slaat echt nergens op, daar schiet je niets mee op.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2011, 21:14
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Jullie praten veel zeg je. Maar als je veel met haar omgaat, dan kun je toch wel peilen wat voor gevoelens ze voor je heeft?

Als ik een meisje leuk vind en ik ga veel met haar om, dan kan ik dat na een tijdje best wel zien. En dan durf ik het ook gerust te vertellen. Als ik eerlijk ben heeft dat eigenlijk altijd nog goed uitgepakt. En zo niet, jammer dan. Het is echt geen schande om te vertellen wat je voelt
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 08:36
Verwijderd
ik praat gewoon te veel tegen haar elke dag weer op msn. ik heb het ook liever in real life, maar kheb het gevooel dat zij dat ook niet egt durft, en daarom beetje afstand wil houden.

we hebbn bijna een trouwerij, waar we dus weer mt zn allen heen gaan. (van een vriend)
maar daar zijn we dus weer niet alleen en ik zou niet weten hoe ik moet beginnen.......

ben erg bang dat ze me toch afwijst omdat ze gwn vrienden wil blijven....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 08:50
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Een trouwerij lijkt me niet zo'n goed moment. Maar je kunt wel gewoon vragen of ze een keer iets met je wil afspreken. Als ze dat niet ziet zitten, heb je gelijk je antwoord zonder dat je er ooit over begonnen bent. Als ze wel wilt, heb je dan mooi je kans om het haar te vertellen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 17:28
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ja, ik denk zelf ook dat je even moet vragen of ze wat af wil spreken. Een trouwerij zet overigens ook veel mensen aan het denken over hun relaties, dus als ze niet wil vind ze je niet leuk.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 21:26
Verwijderd
ok denk nu toch dat het tijd zal worden, om haar te vertellen wt ik voel:$

geen via via gedoe. maar gwn mee uitvragen..... zal moeilijk worden heb er namelijk geen ervaring mee, tis mn 1e keer maar t zal gebeuren
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 23:18
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
ok denk nu toch dat het tijd zal worden, om haar te vertellen wt ik voel:$

geen via via gedoe. maar gwn mee uitvragen..... zal moeilijk worden heb er namelijk geen ervaring mee, tis mn 1e keer maar t zal gebeuren
Goede Scenario:
Anoniemer22: "Hey, zullen we vandaag of morgen even samen wat gaan drinken/lunchen/whatever."
Meisje: "Ja leuk, zullen we straks/vanavond/morgen/etc."
Op dat afspraakje:
Anoniemer22: "Eigenlijk vind ik je stiekum wel heel leuk."
Meisje: "Ja, ik jou ook."

Fout Scenario:
Anoniemer22: "Hey, zullen we vandaag of morgen even samen wat gaan drinken/lunchen/whatever."
Meisje: "Nah, geen zin/ja leuk, met [naam van ander(e) perso(o)n(en)]."
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 09:16
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
ik snap je wel, maar scenario's zijn per definitie fout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2011, 14:35
vriendje12
vriendje12 is offline
Je zegt dat je bang bent om afgewezen te worden.. maar zo wil je toch ook niet door gaan?
Kies je voor duidelijkheid? vraag haar dan gewoon wat zij van jou vind. Kies je voor vriendschap, hou er dan over op...

persoonlijk zou ik gewoon vragen of ze n filmpje bij je wil komen kijken, of misschien samen wat lekkers gaan eten in de stad / dorp o.i.d. wees creatief en neem het initiatief..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 15:28
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
ik snap je wel, maar scenario's zijn per definitie fout
Ik beschouw situaties liever als 'richtlijnen'
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 17:32
Verwijderd
nee ik wil ook zo niet doorgaan, het enige waar ik mee zit is mn beste kameraad, die bijna elke dag met haar sms't, kan ik hierover tegen hem beginnen? vind het nogal raar zitten allemaal en hoop niet dat zijhem nu op t oog heeft wat kan ik er tegen doen? kkan ik erover beginnen tegen hem....?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 07:40
MItchdecoole
MItchdecoole is offline
laten gaan wat tet is dat je het zegt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 08:07
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Als hij echt je beste kameraad bent moet je daarover met hem kunnen praten.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 21:22
Verwijderd
ok iedernee, erg bedankt voor de tips, ik ga deze week zowieso nog naar hem toe lopen om er met hem over te praten.

ik dacht eerst laat ik het nog maar even afwachten, maar ik vind het nu toch te ver gaan eigenlijk.

P.S wat zou ik moeten doen als hun 2 ook al eens samen hebbn afgesproken, zonder dat ik er van wist, en dat ze misschien hun relatie voor mij geheim willen houden omdat ze weten dat ik ook verlieft op haar ben. want dat gevoel heb ik nu wel namelijk en dat ze op DIT moment iets samen aan het doen zijn
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
ok iedernee, erg bedankt voor de tips, ik ga deze week zowieso nog naar hem toe lopen om er met hem over te praten.

ik dacht eerst laat ik het nog maar even afwachten, maar ik vind het nu toch te ver gaan eigenlijk.

P.S wat zou ik moeten doen als hun 2 ook al eens samen hebbn afgesproken, zonder dat ik er van wist, en dat ze misschien hun relatie voor mij geheim willen houden omdat ze weten dat ik ook verlieft op haar ben. want dat gevoel heb ik nu wel namelijk en dat ze op DIT moment iets samen aan het doen zijn
Maar wat wil je nu eigenlijk bereiken? Wat ga je doen? Tegen je vriend zeggen dat 'ie niet meer met haar mag omgaan/praten? Dat recht heb je helemaal niet..

En als ze inderdaad samen iets hebben, dan kun je daar vrij weinig aan doen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 21:33
Verwijderd
het geen dat ik tegen hem ga zeggen is wat HIJ nou eigenlijk wil, en of hij haar leuk vind.
Kijk als dat zo is accepteer ik dat gwn. het zal dan erg moeilijk worden maar dat moet dan maar.

tuurlijk ga ik hem niet tegen houden, maar ik voel me gewoon kut omdat hij al een half jaar weet dat ik verlieffd op haar ben. en daat hij dat van me probeert af te pakken
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 21:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Een half jaar en je hebt nog geen move gemaakt?

Nou goed, ze is toch niet geïnteresseerd, dus why bother?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 21:40
Verwijderd
als ze neit geintreseert is waarom praat ze dan elke dag met me, elke dag opnieuw spreeks ze me aan op msn. en is ze niet online stuurt ze wel een sms of wat dan ook.

dit is ook mijn eerste keer dus ik zou ook niet weten hoe ik dat aanmoet pakken
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 11:32
Verwijderd
Zo zijn vrouwen af en toe. Je moet er niet teveel logica in willen zien want dan wordt je alleen maar gek. Praat even met die vriend van je en dan weet je al meer, maar volgens mij kan je er vanuit gaan dat ze liever de kindjes van je vriend wil.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
als ze neit geintreseert is waarom praat ze dan elke dag met me, elke dag opnieuw spreeks ze me aan op msn. en is ze niet online stuurt ze wel een sms of wat dan ook.

dit is ook mijn eerste keer dus ik zou ook niet weten hoe ik dat aanmoet pakken
Omdat ze aardig is. Als een meisje aandacht aan je besteedt, betekent dat niet per se dat ze je leuk vindt.

Maargoed, je kunt ook helemaal niet weten of ze je leuk vindt, want je hebt er nog nooit zelf met haar over gesproken. Als het via-via moest zoals jij een halfjaar geleden hebt gedaan zou ik ook nee zeggen, want je weet dan nooit of het geen flauw grapje is. Als je wil dat het wat wordt, zul je toch echt iets moeten ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 22:08
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Als jij niets DOET dan GEBEURT er niets, als je vriendje wel dingen onderneemt dan VERSIERT hij haar hoe kut ook voor jou.
En alsjeblieft hoe moeilijk ook maar denk gewoon van jammer dan. Kansen zat, chicks zat. Zelfvertrouwen is key, als je werkt aan je skills, je GAME dan lukt het wel volgende keer.
Sterkte man en succes
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 10:56
Verwijderd
iedereen hartelijk dank voor de tips, kzal er zekkr wat mee gaan doen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 19:44
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Laat je ons dan wel even weten hoe het afloopt? =)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 20:16
Verwijderd
Er zijn gewoon te veel andere jongens, de kans dat ik nu nog wat met haar kan krijgen is zo gigantisch klein. ik durf en wil haar eigenlijk niks meer zeggen. iets waar ik toch wel veel in geloofde is verdwenen

kzal het zo moeten laten en moeten vergeten.
iedereen nog bedankt voor de toch zeer hulpvolle tips, maar tword niks
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 01:21
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Kom op man!
Je zegt dat het met dit meisje niets wordt, maar er zijn ZO VEEL andere leuke meisjes waar je lol mee kan maken. Waarom je vastbinden aan 1 meisje?
Als het met deze niet lukt, maak je dan klaar om naar andere meisjes te kijken. Heb vertrouwen in jezelf, wees vrolijk en gebruik je humor. Zorg daarnaast goed voor jezelf, draag leuke kleren en meisjes vinden je vast een leuke jongen.
Veel succes man je moet het verder alleen doen
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 07:23
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Citaat:
Kom op man!
Je zegt dat het met dit meisje niets wordt, maar er zijn ZO VEEL andere leuke meisjes waar je lol mee kan maken. Waarom je vastbinden aan 1 meisje?
Als het met deze niet lukt, maak je dan klaar om naar andere meisjes te kijken. Heb vertrouwen in jezelf, wees vrolijk en gebruik je humor. Zorg daarnaast goed voor jezelf, draag leuke kleren en meisjes vinden je vast een leuke jongen.
Veel succes man je moet het verder alleen doen
Misschien met een headset op blijven coachen?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 21:06
Verwijderd
hahaha xD iig bedankt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 16:25
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
En heb je al wat met die tips gedaan
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 22:27
Verwijderd
jawel, maar op een of andere manier laat zij gewoon blijken dat ze gwn vrienden wil blijven. er zijn gewoon te veel andere jongens die op dit moment met haar flirten en bezig zijn, en doordat ik nogal stil van mezelf ben kom ik daar niet tussen

het enige waar ik op kan hopen is dat ze flinke ruzie/herrie met diegene krijg en dat ik haar een lief woordje toe kan stoppen, zodat ze mss wel iets meer in mij gaat zien.

maarja dan klink ik weer te wanhopig. ik moet nu gwn alles vergeten en op andere meisjes richten. we hebbn inmiddels al 3 dagen elkaar niet gesproken dus dat vind ik toch een aardig +punt. als ik het vergelijk met vorige week toen we elkaar nog elke dag aanspraken. wat ruim een jaar bezig was.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 09:46
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Als ze "vrienden wil blijven" is ze niet geïnteresseerd en gaat ze dat ook niet worden.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 19:49
Verwijderd
Deze avond zal me lang bij blijven,

het is over. ze heeft nu een ''date'' met mn beste matie, en ze wilde hem gaan vragen. en ik denk niet dat hij nee zal gaan zeggen.

ik gun het hem natuurlijk van harte.

maar ik voel me er toch wel erg klote bij
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 12:31
Verwijderd
bij deze nog een uitbreiding van dit topic: de tijden zijn gekeerd en er is weer heel wat verandert

hellaas is mijn probleem nog steeds niet opgelost. ze had dus een date me mijn vriend. maar toen een week later kreeg hij een sms van haar, dat ze dit niet wilde en er nog niet klaar voor was. hier kon ik gelukkig met mijn vriend goed over praten. en hij vertelde ook dat hij het lullig vond voor mij

ik kan nog steeds erg goed met haar praten maar hij heeft haar dus afgeschreven, en voelt zich dus behoorlijk klote

maar iig ik denk niet dat ik nog kans maak, want vrijdag is er een of andere feest waar veel vrienden van haar komen. ten 1e ik ben neit gevraagt en ten 2e ik kan dan sowieso niet

zou ik haar nog persoonlijk kunnen vragen ofzow of is dat verloren hoop en tijd. we zijn nog steeds goede vrienden, en zou alles voor haar over hebben

maar elke tip is van harte welkom dus schiet maar
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 14:01
TheHitch
TheHitch is offline
Hee,

Ik lees nu net even je topic door en wat ik zie is veel voorkomend. Je zit in de friend zone. Wat je zelf ook zegt er zijn genoeg jongens die met haar flirten dit betekent dat zij het type vrouw is die eerst uitprobeert om de beste man te zoeken. Waarom word jij niet die beste man en hoe doe je dat? Wat je moet doen is laten zien dat je leven geweldig is zonder haar, als je een keer smst stuur altijd een leuk berichtje grappig en flauw. Ipv hee hoe was je weekend, en jezelf weer in de problemen gebracht dit weekend? Wat je hier doet is anders dan die "5" andere jongens reageren. Je moet er boven staan en uit die friend zone komen flirt en plaag haar. Vooral plagen is belangrijk als je wat verder wil, je neus wiebelt als je lacht. Wauw zijn die nagels echt!? Nee zijn nep, ow maar toch wel mooi hoor. Dat soort dingen je geeft complimenten die eigenlijk geen complimenten zijn. Wees je beste zelf en wees de leukste en de beste jongen van de jongens die met haar aan het flirten zijn. Als je nog tips wil kun je altijd pm'en. Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41
Liefde & Relatie soort van afgewezen... alweer.
vloertegel
8 01-03-2014 23:38
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 19:09
Liefde & Relatie Vriend komt ertussen
Noddy
8 15-01-2005 18:18
Seksualiteit Is het heel stom dat ik het niet leuk vind dat mijn vriendin geen maagd meer is?
pietjansen50
35 06-05-2004 20:48
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.