Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2011, 10:46
Verwijderd
Bah, 5MB/sec. Traag kutinternet op de zaak.
Advertentie
Oud 17-10-2011, 10:48
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 17-10-2011, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Bah, 5MB/sec. Traag kutinternet op de zaak.
Ik zit thuis met 12/1 dus stfu kthxbai

Lekker, het is echt een synthpopmorgen, gelukkig heb ik Hurts op m'n foon geplempt
Oud 17-10-2011, 11:00
Verwijderd
Ik zit thuis met 120/12 stfu
Oud 17-10-2011, 11:08
Verwijderd
Oud 17-10-2011, 11:09
Rationeel
Rationeel is offline
453kb/s
Oud 17-10-2011, 11:10
Verwijderd
Ik weet niet hoe snel het internet op mijn werk is, maar websites met veel reclames zoals icanhascheezburger (je moet toch wat in een stille nachtdienst) doen het hier niet vanwege te lange laadtijd, en fototopics vormen ook een probleem.
Oud 17-10-2011, 11:13
Verwijderd
Ik heb vroeger nog ge-BBS't met een 1200baud modem
Oud 17-10-2011, 11:18
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Ik heb net mijn been geschoren en nu doet hij pijn. Gek been.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 17-10-2011, 11:22
Verwijderd
Apart inderdaad
Oud 17-10-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net mijn been geschoren en nu doet hij pijn. Gek been.
Dat kan om veel redenen: te bot/slecht mesje; te weinig/geen scheerschuim; scheerschuim die irritatie kan opwekken door bijv. alcohol die erin zit; te hard op je huid geduwd zodat je vel 'meeschraapt'; niet goed afgespoeld zodat de schuim nu in je huid getrokken is.
Oud 17-10-2011, 11:40
Verwijderd
Daar heb ik nooit last van! /flex
Oud 17-10-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik nooit last van! /flex
En waarschijnlijk al iets meer jaren scheerervaring dan onze Russische correspondente.
Oud 17-10-2011, 11:45
Verwijderd
Zo! Tijd voor college
Oud 17-10-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
En waarschijnlijk al iets meer jaren scheerervaring dan onze Russische correspondente.
Details schmetails
Oud 17-10-2011, 11:51
Verwijderd
Maar van scheren echt pijn aan je benen krijgen vind ik wel apart. Een geïrriteerde huid, ok, maar dat vind ik iets anders dan pijn.
Oud 17-10-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Maar van scheren echt pijn aan je benen krijgen vind ik wel apart. Een geïrriteerde huid, ok, maar dat vind ik iets anders dan pijn.
Oh, ik vatte de post van The Larch dan weer niet op alsof ze een kloppend, zwerend been had waar ze amper nog op kan staan.
Oud 17-10-2011, 11:56
Verwijderd
Ik ook niet. Maar er zijn nog wel verschillende gradaties in pijn
Oud 17-10-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Hedda Gabler. Van Ibsen <3 Helaas wel met Halina Reijn in de hoofdrol, dat vind ik dan weer minder. Maar op zich was Het temmen van de feeks ook heel goed. En de laatste twee stukken die ik van ze zeg waren Zomertrilogie en Glengarry Glenn Ross, die waren fantastisch.
Ik ben er echt te veel uit merk ik, want die titels zeggen ma allemaal niks. Halia Reijn ken ik natuurlijk wel en ik ben het met je eens over haar. Maar ik zag vorig jaar Kinderen van de zon, daarin had ze een bijrol die op zich lang niet slecht was!
Oud 17-10-2011, 12:14
Verwijderd
Je kunt ook spieren verrekken doordat je in heel rare houdingen gaat staan om je been te scheren
Oud 17-10-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook spieren verrekken doordat je in heel rare houdingen gaat staan om je been te scheren


Ik train baletposities geloof ik, als ik mijn benen scheer.
Oud 17-10-2011, 12:21
Verwijderd
@Quis (even door over Toneelgroep Amsterdam): jammere is wel dat ze een vast gezelschap hebben en dat mede daardoor hun voorstellingen een beetje eenheidsworst zijn, vind ik. Ik vind ze bijna allemaal goede acteurs als ze doen wat ze altijd doen. Halina Reijn doet ook altijd hetzelfde en bij haar vind ik het irritant, bij veel andere acteurs niet. Maar als ik nu weer naar de cast kijk, denk ik ook wel weer van 'hm, praktisch dezelfde cast als in *verschillende stukken'.
En Ivo van Hove is een omhooggevallen flapdrol. En dat zijn ze daar eigenlijk allemaal wel een beetje. Ik vind TA ook echt niet het beste gezelschap van Nederland, maar dat vinden ze zelf wel.
Oud 17-10-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er echt te veel uit merk ik, want die titels zeggen ma allemaal niks. Halia Reijn ken ik natuurlijk wel en ik ben het met je eens over haar. Maar ik zag vorig jaar Kinderen van de zon, daarin had ze een bijrol die op zich lang niet slecht was!
Ik vind haar ook niet eens per se slecht, maar wel gewoon intens vervelend en altijd hetzelfde. Ze is zo'n schreeuwlelijk.
Oud 17-10-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:
@Quis (even door over Toneelgroep Amsterdam): jammere is wel dat ze een vast gezelschap hebben en dat mede daardoor hun voorstellingen een beetje eenheidsworst zijn, vind ik. Ik vind ze bijna allemaal goede acteurs als ze doen wat ze altijd doen. Halina Reijn doet ook altijd hetzelfde en bij haar vind ik het irritant, bij veel andere acteurs niet. Maar als ik nu weer naar de cast kijk, denk ik ook wel weer van 'hm, praktisch dezelfde cast als in *verschillende stukken'.
En Ivo van Hove is een omhooggevallen flapdrol. En dat zijn ze daar eigenlijk allemaal wel een beetje. Ik vind TA ook echt niet het beste gezelschap van Nederland, maar dat vinden ze zelf wel.
Ik onthoud je recensie want je hebt je gelijk al eens heel erg bewezen.
Oud 17-10-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar ook niet eens per se slecht, maar wel gewoon intens vervelend en altijd hetzelfde. Ze is zo'n schreeuwlelijk.
Oh, ja, dat was ze ook wel in die rol, alleen had ik niet meteen door of dat nou de rol was, of Halina zelf. Maar dan wordt ze dus altijd getypecast, denk ik.
Oud 17-10-2011, 12:23
Verwijderd
Waarmee ook weer?

edit: oh ja, Silo 8 natuurlijk
Oud 17-10-2011, 12:27
Verwijderd
Mijn voorspelling is, voor welke voorstelling dan ook van ze: de mannen dragen pakken en vertonen veel haantjesgedrag, de vrouwen dragen sexy jurkjes van zo weinig mogelijk stof, en hoge hakken en zijn vooral sexy en aanwezig, en bij vlagen hysterisch. het decor is strak, met veel wit en glas. De tekst jagen ze er in razend tempo doorheen, maar wel met goede intonatie e.d. waardoor het allemaal wel prima te volgen is. Er is sowieso een keer iemand naakt in de voorstelling.
Oud 17-10-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Oh, ja, dat was ze ook wel in die rol, alleen had ik niet meteen door of dat nou de rol was, of Halina zelf. Maar dan wordt ze dus altijd getypecast, denk ik.
Ik denk dat ze ook gewoon zo is. En dat ze weinig anders kan. Want op het moment dat ze een rustig iemand moet spelen (in die film van Tom Cruise, hoe heet ie ook weer) is ze doodsaai en onopvallend.
Oud 17-10-2011, 12:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Hoe draagt u bij aan de ondergang van het kapitalisme?

* Met een grappig bordje
* Met een kop zelfgemaakte soep
* Ik ben bankier


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2011, 12:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat ze ook gewoon zo is. En dat ze weinig anders kan. Want op het moment dat ze een rustig iemand moet spelen (in die film van Tom Cruise, hoe heet ie ook weer) is ze doodsaai en onopvallend.
Valkyrie? Mjah, maar goed, volgens mij was ze een nazi-tiepmiep met ongeveer 1 regel tekst in pak m beet 10 seconden screentijd ;o (of ik heb niet goed opgelet)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Valkyrie? Mjah, maar goed, volgens mij was ze een nazi-tiepmiep met ongeveer 1 regel tekst in pak m beet 10 seconden screentijd ;o (of ik heb niet goed opgelet)
Die ja. En true, ze mocht ook weinig doen (al overdrijf je wel een beetje, eigenlijk was haar rol groter dan die van Carice en die vond ik toch 'beter' dan haar), maar hee, je hebt geen kleine rollen, alleen kleine acteurs!
Oud 17-10-2011, 12:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh dan heb ik waarschijnlijk niet op zitten letten want ik kan me haar alleen maar herinneren in dat stukje dat ze snel weg moet oid
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2011, 12:39
Verwijderd
Nee, ze had wel iets meer te doen. Maar nog steeds niet veel inderdaad
Carice had volgens mij echt één regel tekst, maar die had dan 'de rol van de vrouw van Tom Cruise' en dat maakte haar meer 'de Nederlandse ster' dan Halina. En zij hoefde eigenlijk alleen maar mooi te zijn en dramatisch te kijken. Maar dat doet ze nu eenmaal best heel aardig
Oud 17-10-2011, 12:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik kijk met grote regelmaat dramatisch, en daar hoor je niemand over
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2011, 12:41
Verwijderd
Doe het vanavond even voor me, dan geef ik je een waardige beoordeling
Oud 17-10-2011, 12:43
Verwijderd
Oeh, ik heb wel gehoord dat Angels in America echt een prachtig stuk is. 5 uur en 15 minuten. In januari in stadsschouwburg Amsterdam.
Maar dan moet je vast wel heel veel geld meenemen.
Oud 17-10-2011, 12:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oeh, ik heb wel gehoord dat Angels in America echt een prachtig stuk is. 5 uur en 15 minuten. In januari in stadsschouwburg Amsterdam.
Maar dan moet je vast wel heel veel geld meenemen.
aldus IMDB is er ook een miniserie van gemaakt. Of 2 films. Oid.

ah:

Angels in America is a 2003 HBO miniseries adapted from the Pulitzer Prize winning play of the same name by Tony Kushner. Kushner adapted his original text for the screen, and Mike Nichols directed. Set in 1985, the film has at its core the story of two couples whose relationships dissolve amidst the backdrop of Reagan era politics, the spreading AIDS epidemic and a rapidly changing social and political climate.[1]

HBO broadcast the film in various formats: two three-hour chunks that correspond to "Millennium Approaches" and "Perestroika," as well as six one-hour "chapters" that roughly correspond to an act or two of each of these plays; the first three chapters ("Bad News", "In Vitro" and "The Messenger") were initially broadcast on December 7, 2003 to international acclaim, with the final three chapters ("Stop Moving!", "Beyond Nelly" and "Heaven, I'm in Heaven") following.

Angels in America was the most watched made-for-cable movie in 2003, garnering much critical acclaim and multiple Golden Globe and Emmy awards, among other numerous accolades. In 2006, Seattle Times listed the series amongst "Best of the filmed AIDS portrayals" on the occasion of the 25th anniversary of AIDS.[2]
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2011, 12:47
Verwijderd
Ja, I know Die miniserie was een hit, en toen dacht TA, heu, daar gaan we ook wat mee doen, I guess
Oud 17-10-2011, 12:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemiddag
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-10-2011, 13:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2011, 13:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De mythe rondom cola is sterk, beaamt Tjwa, en niet alleen op dit gebied. „Cola bleek in het laboratorium een spermazaaddodende werking te hebben. Met hilarisch gevolg: vaginale coladouches als anticonceptivum bleken in de jaren 50 en 60 een ware rage. De vorm van het flesje en het effect na schudden spreken boekdelen.” Helaas bleek de methode niet effectiever dan ‘voor het zingen de kerk uit’. „Hoeveel ‘cola-kindjes’ ter wereld zijn gekomen is onbekend.”
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-10-2011, 13:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 17-10-2011, 13:34
Verwijderd
wut
Oud 17-10-2011, 14:18
Verwijderd
Ik heb trouwens een coassistent, vet spannend. Hij vraagt aan mij wat hij moet doen en als hij dat gedaan heeft vraagt-ie aan mij of het goed was
Oud 17-10-2011, 14:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Schrödinger naamzoek!

Speedy neutrino mystery likely solved, relativity safe after all
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2011, 14:37
Verwijderd
Jakkes een huisgenoot van mij kan waarschijnlijk een appartement gaan huren ergens. Nu moeten we weer op zoek naar een nieuwe huisgenoot
Oud 17-10-2011, 14:45
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Weerwolfspel, iemand? Martin Martino Martiño Neko Neko* naamzoek spelleid? /addict
Oud 17-10-2011, 14:48
Verwijderd
Dat vraagt om een XKCD verwijzing!
Oud 17-10-2011, 14:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nah thing is, zo'n sleutel wordt gekoppeld aan een hashtag of zo, gebaseerd op je hardware. MS koppelt ze dus op hun activatieservers aan elkaar. Daarna opnieuw activeren met dezelfde hardware is geen probleem, maar op een "andere" PC zal dat niet gaan. Als je sleutel legaal is moet je even de helpdesk van MS bellen en uitleggen dat je het moederbord hebt moeten vervangen of zo. Dan geven ze je sleutel weer vrij en kan je heractiveren.
Wat een gekut. Typisch MS weer, met het extra moeilijk maken voor trouwe klanten, terwijl de softwarepiraten toch wel een manier vinden om dat te omzeilen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 17-10-2011, 14:57
Verwijderd
Oh weerwolfspel dat is wel leuk om weer te doen ja alleen ben ik nog nooit spelleider geweest en heb ik er ook niet zoveel ervaring mee
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.