Oud 27-12-2011, 16:09
Vrouw009
Vrouw009 is offline
Hallo !

Ik zit bij een jongen in de klas die ik sinds twee maanden erg leuk vind en dat komt onder andere door hem. Hij begon erg lief te doen en vroeg via een smoesje mijn ping.
We pingen erg veel en hij lacht vaak naar me op school en komt vaak naast me zitten.
Ik weet van hem dat hij een meisje eerst helemaal wil kennen voordat hij met haar gaat afspreken.

Toch heb ik het idee dat het voor hem alleen vriendschap is.

Hij geeft me nooit een complimentje over hoe ik ben of eruit zie en hij heeft nooit gevraagd iets af te spreken. Nou gaan we over 5 maanden ongeveer naar een camping en we hadden al afgesproken daar te gaan tennisen. Toevallig heeft een vriendin van me een tennisbaan en vroeg ik of hij een keer met me wilde gaan tennissen daar. Daarop was zijn antwoord: Het is toch al bijna dat we naar de camping gaan? Overduidelijk wist hij wel wat ik bedoelde maar ging hij er niet op in.

Hij ziet er ook extreem goed uit, dat maakt het ook niet makkelijker. Ik vind mezelf ook wel een leuk meisje maar ik weet niet of ik leuk genoeg ben. Hij is verder totaal niet arrogant, maar juist heel aardig. Het maakt me erg onzeker en ik weet niet of ik hier nu mee door moet gaan, maar ik wil wel graag weten wat hij van mij vindt?

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2011, 16:30
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
misschien vind hij het eng ?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 16:51
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Je wilt weten wat hij van je vindt. Wat ik zou doen is simpel gezegd nog een paar keer laten blijken dat je geïnteresseerd bent, ook maar eens wat minder subtiel, zodat hij haast wel moet weten wat je bedoelt, maar het daar dan ook bij laten.

Want hij begon lief te doen, komt vaak naast je zitten etc., als dat iets betekend heeft dan geeft hij denk ik niet zomaar op als hij iets voor je voelt en het duidelijk is dat hij een goede kans maakt.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 20:00
Vrouw009
Vrouw009 is offline
hmm nou het werkt niet. Mannen kunnen het zo ingewikkeld maken! zucht
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 20:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Kijk het gewoon aan. Je maakt het nu heel ingewikkeld door precies te willen weten wat er in zijn hoofd speelt. Maar geniet nou maar gewoon van zijn gezelligheid, dan zie je vanzelf wel waar het schip strandt.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 20:49
Vrouw009
Vrouw009 is offline
Ik wil dat hij me gewoon met rust laat als het voor hem gewoon vriendschap is, want ook op school ben ik afgeleid door hem. Op het begin was het pingen wel leuk enzo hoor, maar op een gegeven moment werd ik er gek van. Het is wel leuk als hij iets stuurt, maar later heb ik spijt want ik wil niet verliefd worden op iemand die mij misschien helemaal niet leuk vind. Maar dan moet diegene daar ook niet voor zorgen. Toch?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 20:56
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
nou zo te horen ziet hij jou gewoon als een (goede) vriendin.
en uit jou verhaaltje kan ik niet echt opmaken dat hij ervoor gezorgd heeft dat jij hem leuk bent gaan vinden.
hij is lief tegen als dat alles is zul je vast nog wel vaak een jongen leuk gaan vinden want er zijn genoeg lieve jongen te vinden hoor.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 11:05
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Ik wil dat hij me gewoon met rust laat als het voor hem gewoon vriendschap is, want ook op school ben ik afgeleid door hem. Op het begin was het pingen wel leuk enzo hoor, maar op een gegeven moment werd ik er gek van. Het is wel leuk als hij iets stuurt, maar later heb ik spijt want ik wil niet verliefd worden op iemand die mij misschien helemaal niet leuk vind. Maar dan moet diegene daar ook niet voor zorgen. Toch?
Twee opties:

Of hij speelt lekker de mysterie-zelve. Dat hij geen interesse toont aan jou maakt hem interessant. Dat voel jij nu wel: Je bent in je hoofd steeds met hem bezig. Hij blijft maar terugkomen met een onzeker gevoel erboven op: Vind hij mij ook leuk?

De andere optie is inderdaad dat hij een vriend wil zijn. Maar die kans is, uit ervaring, kleiner.

Vind het uit! Laat hem subtiel blijken hoe leuk je hem vind. Aankijken, aanraken of wat minder subtiel: Zeg het hem.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 23:29
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
He plays very well.
Ga er maar van uit dat hij je wel ziet zitten. Duidelijk op te maken uit je verhaal. Als je er niet te rap een hele relatie om heen bouwt dan gaat het je vast lukken. Leuk trouwens, negeer hem eens een beetje kijken hoe hij reageert. Als hij je leuk vindt en je hem uit zijn spel krijgt gaat hij om aandacht vragen.
__________________
Pain makes you eager to grow stronger.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 02:24
Ik-021
Ik-021 is offline
Citaat:
He plays very well.
Ga er maar van uit dat hij je wel ziet zitten. Duidelijk op te maken uit je verhaal. Als je er niet te rap een hele relatie om heen bouwt dan gaat het je vast lukken. Leuk trouwens, negeer hem eens een beetje kijken hoe hij reageert. Als hij je leuk vindt en je hem uit zijn spel krijgt gaat hij om aandacht vragen.
dit dus, hij probeert hoogstwaarschijnlijk een spelletje met je te spelen. en zoals meesterlijk zegt: haal hem UIT zijn spel en speel dan dus juist een spel met hem door hem niet te veel aandacht te geven, maar vergeet niet : je moet hem wel een BEETJE aandacht geven, hij word hier (als hij verliefd is) echt GEK van en gaat dan om aandacht vragen! en als hij dit doet dan heb jij je antwoord en weet je wat je moet doen : hem mee uitvragen


veel succes
-Ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje?
Merle1997
20 08-01-2016 20:15
Liefde & Relatie Van vriendschap naar liefde
Verwijderd
25 17-09-2007 02:51
Liefde & Relatie Vriendschap, wat moet ik ermee?
H.M. Murdock
16 24-06-2004 17:56
Liefde & Relatie vriendschap of liefde?
muziekvlinder
15 01-06-2003 11:08
Liefde & Relatie Grens liefde - vriendschap
Blitzkrieg Bop
13 12-05-2003 14:34
Levensbeschouwing & Filosofie wat is belangrijker; vriendschap of liefde?
sublime
17 10-01-2002 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.