Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 18:34
Secretly
Secretly is offline
Lieve Mensen,

Ik heb dus sinds kort een relatie (4 weken), hiervoor heb ik nog geen vast gehad, veel 'flodders' en vakantievriendjes,maar nu ben ik echt verliefd, nog nooit echt gevoeld. maar omdat ik heel verlegen en dus onzeker ben, weet ik niet hoe ik op hem moet reageren, we knuffelen en kussen wel. maar het bellen en het afspreken (wat kun je allemaal gaan doen) gaat nog moiezaam.
ben bang dat ik zoveel voor hem ga voelen en dat hij het juist dan gaat uitmaken, omdat ik bij hem heel erg rustig ben, weinig zeg terwijl ik normaal niet zo ben.
wat doen jullie meisjes (en jongens) in zo'n geval?
wat vinden jullie heirvan? meer met zo'n ervaringen?

wat ik ook vervelend vind, ik dat we elkaar (afgezien van deze week) waarschijnlijk alleen maar met uitgaan zullen zien.
ik vraag eignelijjk om raad maar wat voor raad precies???sorry voor dit vage verhaal.

greetzzz xxx me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2002, 18:48
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
het toch maar op je af laten komen..Beter genoten te hebben en daarna misschien verdriet dan helemaal niet genoten te hebben..

Als hij je waard is dan heeft ie echt wel wat geduld en zal hij het echt niet erg vinden als je wat stil bent, voor hem geldt dat hij heel erg graag bij je wil zijn dus dan maakt de rest niet zo veel uit..

en ja wat kan je allemaal gaan doen..Gewoon wat in je opkomt..gewoon bij elkaar langs gaan, praten, spelletjes spelen..eindje gaan fietsen..

geniet ervan!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:07
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ik kan je wel een beetje raad geven want heb ook zulke ervaringen, ik ben nogal gevoelig en als ik verliefd ben, ben ook ik anders dan in realiteit, dan ben ik stil tegenover die jongen en wil ik me zo goed mogelijk voortonen met steeds de gedachte: shit ik mag dat niet verkeerd zeggen of doen. Maar dat is slecht, dat heb ik er nu uit geleerd want het beste is altijd om jezelf te zijn en als dat niet zo is dan ja dan is er iets fout. Maar zoiets kan veranderen, door elkaar beter te leren kennen en na een tijd komt dat vanzelf. Gewoon meer afspreken en niet alleen tijdens het uitgaan, maar jullie tweetjes iets gaan eten, of gaan wandelen, om het even wat en dan zal je voor jezelf uitmaken of die jongen echt bij je hoort en als je je goed bij hem voelt dan zul je denk ik na een tijd wat meer los komen. Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie geen relatie met je ouders
droppiej
27 15-10-2004 15:42
Psychologie weer nieuwe hulp?
wont cry
12 28-01-2004 21:21
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen hulp bij titelverklaring?!
bLoeSeMs
5 06-01-2004 18:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.