Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 11:00
Verwijderd
Een nieuw programma op Kanaal2, een Belgische commerciële zender.
De 1ste aflevering is al voorbij en die ging over masturbatie.
Citaat:
Aflevering 1 : thema 'masturbatie'

‘Open en Bloot’ valt met de deur in huis en maakt al in de eerste aflevering één van de grootste persoonlijke taboes bespreekbaar: masturbatie. > meer

Tiany praat met haar gasten openhartig over seksspeeltjes, rukken en vingeren. Mathias en Koen zijn twee jonge mannen die niet aan de verleiding kunnen weerstaan. Melissa kan dat niet begrijpen : zij heeft genoeg aan haar vriend. Maar Frieda vindt dan weer dat elke vrouw zou moeten masturberen. > meer

In het allereerste deel van de wekelijkse soap ‘Seks zoals het is’ draait alles om soloseks. Annelies ontdekt dat haar vriend Rudy regelmatig masturbeert, zelfs als hij naast haar in bed ligt. Dit shockeert haar… Annelies zoekt steun bij haar goede vriendin Noor. > meer

In de rubriek ‘Mundo Erotica’ wordt vervolgens het ontstaan en de veelbelovende toekomst van de vibrator geschetst. Seksuoloog Alexander Witpas geeft uitleg. > meer

Het jonge duo Els en Vincent laat zich naakt fotograferen in ‘Tweemaal Bloot’. De twee worden voor het eerst met mekaars naakte lichaam geconfronteerd en dat voelt een beetje onwennig. Maar de schaamte maakt snel plaats voor nieuwsgierigheid. > meer

Verder brengt Tiany enkele veelbelovende masturbatie-tips en het seksnieuws van deze week. > meer
Ik heb niet gekeken maar je kunt het programma ook op internet bekijken.
Heeft er iemand het ook gezien? Wat vinden jullie van dit soort programma's? (Er is toch ook al zoiets geweest op een Nederlandse zender?)

http://www.kanaaltwee.be/openenbloot/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2004, 12:43
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Goh zo boeiend is het niet volgens mij worden er altijd dezelfde discussies gehouden blaaa
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-07-2004 @ 13:43 :
Goh zo boeiend is het niet volgens mij worden er altijd dezelfde discussies gehouden blaaa
Bwa discussies zijn er niet echt. Het is eerder grappig (zoals de tips voor mannen: stop 'm niet in een stofzuiger )

Op zich vind ik het wel goed dat er dit soort programma's zijn, dan wordt alles misschien wat bespreekbaarder, maar het zal niet veel helpen vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 13:02
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
n_oo_d_l_etje schreef op 15-07-2004 @ 13:51 :
Bwa discussies zijn er niet echt. Het is eerder grappig (zoals de tips voor mannen: stop 'm niet in een stofzuiger )

Op zich vind ik het wel goed dat er dit soort programma's zijn, dan wordt alles misschien wat bespreekbaarder, maar het zal niet veel helpen vrees ik.
Ik heb het programma net op internet gekeken.
Die tips (vooral die voor mannen) waren inderdaad best grappig (Stop hem niet in een fles. Maar die tip om hem niet in de magnetron te stoppen was toch wel het lachwekkendste.).
En die jongen die het eerst geinterviewd werd (die met die bril) was ook wel lachen.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 13:02
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Volgens mij rust er niet zo'n taboe meer op sex.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:18
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-07-2004 @ 14:02 :
Volgens mij rust er niet zo'n taboe meer op sex.
In België toch wel veel meer dan in Nederland hoor
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:18
Verwijderd
Er zullen best nog zat mensen zijn voor wie sex en zeker masturbatie een taboe is... maar die gaan dus ook niet naar dit programma kijken. Dus om taboes te doorbreken helpt het niet zo veel, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:44
Verwijderd
Is het de Belgische versie van Neuken doe je zo! ?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:46
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Denk het !
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:19
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
het is indd wel zo dat hier (in Belgie) seks nog een veel groter taboe schijnt te zijn dan bij jullie in Nederland. Zo komt het over tenminste, daarom is zo'n programma als Open en Bloot wel goed vind ik. Enfin, ik heb er toch al enkele leuke conversaties met jongens over masturbatie aan over gehouden

nee ehm, ik vind het gewoon leuk om er es naar te kijken, niet dat er iets in voorkwam dat ik nog niet wist (de tips lijken mij vrij.. voor de hand liggend ), maar ach, gewoon es tof om te zien

(al is Tiany wel een stom wijf, ze praat zo overdreven )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid medische ingreep
elke5
6 14-10-2009 12:15
Seksualiteit Tijd relatie - nog geen seks gehad
MaStar
64 20-05-2008 12:00
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Seksualiteit vrouw/vrouw en man/man "sex"wat denk jij daar nou bij?
#JumpDaFuckUp!#
16 02-09-2002 19:26
ARTistiek En brief
Gleipnur
11 05-12-2001 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.