Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2013, 20:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kosten zichzelf ja, mijnheer de organisator hiervan.
Dit ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 02-12-2013, 20:21
Verwijderd
Ja en ga nu maar weg Röps, want je bent hopelijk hartstikke opgehangen. Wat je dan ook bent.
Oud 02-12-2013, 20:23
Verwijderd
Wat rops ook is, elk van de overgebleven functies, dikke care, we knopen hem gelukzalig op.
Oud 02-12-2013, 20:25
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Fizzle

'Fizzle loopt weer! Kijk dan! Sadye! Sadye!!!!' Lieveheersbeest klapte in haar handen van plezier. Fizzle liep de ziekenhuiskamer door, de handen recht voor zich gestrekt, de blik doods.
Sadye keek er bezorgd naar. 'Ze lijkt wel een zombie,' fluisterde ze verschrikt. Lieveheersbeest schudde haar hoofd. 'Dat komt wel vaker voor, ik heb het gegoogeld, en google is het met me eens. Hè Fizzle?'
Fizzle draaide haar hoofd naar Lieveheersbeest, maar de rest van haar lichaam draaide niet mee. 'Ja. Ja. Röpssss,' lispelde ze. Lieveheersbeest glimlachte verward. 'Röps komt ook nog op bezoek, Fizzle. Het komt goed. Maak je geen zorgen.'

Die nacht sliepen Sadye en Lieveheersbeest bij Fizzle op twee opklapbedjes. Fizzle had een tijdje met Dark Phoenix getelefoneerd. Hij vertelde haar wat ditjes en datjes, maar Fizzle antwoordde nauwelijks. Terwijl ze spraken, liep het kwijl uit haar mond. Lieveheersbeest hing haar liefdevol een slabbetje voor.
Sadye praatte in haar slaap. 'Niet Thor... neem mij maar...' mompelde ze. 'Of Röps...' Lieveheersbeest snurkte zachtjes. Fizzle zat rechtop in bed en keek door het raam naar de witte sterren.
'Ja,' zei ze, 'ik neem Röps.'
Geluidloos stond ze op, klom door het raam naar buiten, liep de nacht door, de A2 over, liep naar de gevangenis, sprong (zweefde?) over het gat heen. De deuren van de gevangenis, die 's nachts meestal gesloten waren, openden zich soepeltjes voor Fizzle. Ze wist waar ze heen moest.

De volgende dag verzamelden alle overgebleven gevangenen zich in de ontbijtzaal. Pas aan het einde van het ontbijt merkte Tuttebel op dat ze één worstebroodje te weinig had verkocht. 'Waar is Röps?' vroeg ze.
Men snelde haar kamer in, keek om zich heen, en tegen de muur zat Fizzle, zachtjes het merg uit een wervel zuigend.

Röps is dood. Hij was... een dorpeling. Ja echt.


Hangronde 5


Lijst
  1. Absinthe
  2. Arpos - weerwolf
  3. Dark Phoenix
  4. Deus Ex Machina - leerling-verrader
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy
  7. Ietje5 - dorpeling
  8. Katertje - dorpeling
  9. Lieveheersbeest
  10. Lusi
  11. Neko
  12. Quintiano - ziener
  13. Röps - dorpeling
  14. Sadye
  15. TCO - verrader
  16. Thor6
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel
  19. WolterB - jager-geliefde
  20. Wout
  21. ßuerp - tovenaar
  22. .sann - dorpeling-geliefde

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager
Roze = gestorven uit liefdesverdriet

De rode kaarten worden in principe aan het einde van het spel bekendgemaakt, maar ik denk dat iedereen het met me eens is dat we dit niet zomaar ongestraft kunnen laten.

O en DonaldFuck, houd je er alsjeblieft buiten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-12-2013, 20:26
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Lol whatever, ik wilde al niet meer meedoen, maar een rode kaart voor trollen slaat nergens op, ik heb niets tegen de regels gedaan. Nu voel ik me er iig niet meer schuldig over naar de spelleiding toe. Succes verder iedereen.
Oud 02-12-2013, 20:26
Verwijderd
Geen spijt!
Oud 02-12-2013, 20:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lol whatever, ik wilde al niet meer meedoen, maar een rode kaart voor trollen slaat nergens op, ik heb niets tegen de regels gedaan. Nu voel ik me er iig niet meer schuldig over naar de spelleiding toe. Succes verder iedereen.
Wat ontzettend kansloos deze hele situatie met jou. Ik ga spellen waarin jij meedoet voortaan ontwijken in ieder geval.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 20:29
Verwijderd
Jezus Dit is in principe niet tegen de regels dacht ik, dus wat dat betreft zou hij geen rode kaart moeten krijgen, maar damn, wat een stomme irritante zet. Wat ie hier nu mee wilde bereiken...?
Oud 02-12-2013, 20:30
Verwijderd
Wat een stomme streek. Niet eens heks, WTF.

Echt waar. Dikke mindfuck. Wat een spel zeg.
Oud 02-12-2013, 20:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jezus Dit is in principe niet tegen de regels dacht ik, dus wat dat betreft zou hij geen rode kaart moeten krijgen, maar damn, wat een stomme irritante zet. Wat ie hier nu mee wilde bereiken...?
Moedwillig je eigen team saboteren is vast wel tegen de regels. En zo niet zou dat het wel moeten zijn. Ik denk niet dat er nog veel mensen graag nog een spel met hem zouden willen spelen, op dit moment.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 20:31
Verwijderd
Hij saboteerde het spel uit verveling. Ik wil ook niet meer met hem spelen. Maar ook niet met aila

Het zou wel onbestraft moeten blijven, je bent vrij om dit soort sneue dingen te doen.
Oud 02-12-2013, 20:31
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Lol whatever, ik wilde al niet meer meedoen, maar een rode kaart voor trollen slaat nergens op, ik heb niets tegen de regels gedaan. Nu voel ik me er iig niet meer schuldig over naar de spelleiding toe. Succes verder iedereen.
Spelverzieken is wel tegen de regels en in elk geval tegen het gezonde verstand.

Mocht je nog met een allesbeslissende reden komen waarom je dit hebt gedaan, dan houd ik me warm aanbevolen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-12-2013, 20:41
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Spelverzieken is wel tegen de regels en in elk geval tegen het gezonde verstand.

Mocht je nog met een allesbeslissende reden komen waarom je dit hebt gedaan, dan houd ik me warm aanbevolen.
Ok u vraagt, wij draaien. Ik ga dan ook maar gewoon posten. Ik heb de reden in mijn laatste stem-pm gezet. Doe ermee wat je wilt.

Je kunt het spelverzieken noemen, maar ik heb me verder gewoon als dorpeling gedragen en een poging gedaan het spel gewoon voort te zetten. Het enige wat daarvan kwam is nog meer gezeik. Prima hoor, maar ik speelde verder gewoon het spel. Dus die fake-drunk post op zichzelf kan je best als spelverzieken zien, maar ik ben niet constructief het spel gaan zitten saboteren en heb gewoon meegespeeld en geprobeerd er het beste nog van te maken. Ik heb buiten die ene post verder gewoon ontkend dat ik wolf was, dus dat was verder geen trollen, was gewoon het spel spelen.Als je even de posts van anderen vergelijkt met mijn content van vandaag dan zie je dat zij er meer van hun padje door zijn geweest dan ikzelf. Dus tja, er wordt weer zo'n big deal van gemaakt
Oud 02-12-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ok u vraagt, wij draaien. Ik ga dan ook maar gewoon posten. Ik heb de reden in mijn laatste stem-pm gezet. Doe ermee wat je wilt.

Je kunt het spelverzieken noemen, maar ik heb me verder gewoon als dorpeling gedragen en een poging gedaan het spel gewoon voort te zetten. Het enige wat daarvan kwam is nog meer gezeik. Prima hoor, maar ik speelde verder gewoon het spel. Dus die fake-drunk post op zichzelf kan je best als spelverzieken zien, maar ik ben niet constructief het spel gaan zitten saboteren en heb gewoon meegespeeld en geprobeerd er het beste nog van te maken. Ik heb buiten die ene post verder gewoon ontkend dat ik wolf was, dus dat was verder geen trollen, was gewoon het spel spelen.Als je even de posts van anderen vergelijkt met mijn content van vandaag dan zie je dat zij er meer van hun padje door zijn geweest dan ikzelf. Dus tja, er wordt weer zo'n big deal van gemaakt
Okee, bedankt voor deze post, ondanks dat je niks vertelt wat niet al verteld is. We nemen het mee in onze overwegingen wat we met jou aanmoeten. En vanaf nu graag silencio, want je bent dood.

Laatst gewijzigd op 02-12-2013 om 20:52.
Oud 02-12-2013, 20:51
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik ben in een pubquiz dus even kort: zucht
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-12-2013, 20:52
Verwijderd
Ding dong the röps is dead
Oud 02-12-2013, 20:56
Verwijderd
Ik ben heul blij om meerdere redenen
Oud 02-12-2013, 20:57
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik ben heul blij om meerdere redenen
Omdat je een wolf bent?
__________________
cum hora undecima
Oud 02-12-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heul blij om meerdere redenen
Misschien zie ik nu te veel, maar dit is ook alweer een rare post. Om welke redenen ben je precies blij dan?

(dat je blij bent dat we een troll kwijt zijn ok, maar verder is het toch gewoon kutnieuws?)
Oud 02-12-2013, 21:01
Verwijderd
Omg, dit had ik ook verwacht. Die reacties.

Alle redenen die al eens genoemd zijn.


Hij trolt. Hij verdacht me samen met Deus voor wolf en bleef er ook op hameren. Maar het was de eerste post in de eerste ronde.


Ja het is kut dat hij eruit is omdat dorpeling, maar trollen is nog kutter voor mijn gevoel.
Oud 02-12-2013, 21:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Misschien zie ik nu te veel, maar dit is ook alweer een rare post. Om welke redenen ben je precies blij dan?

(dat je blij bent dat we een troll kwijt zijn ok, maar verder is het toch gewoon kutnieuws?)
Dit.

Edit: Oh, Sadye is te snel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Omg, dit had ik ook verwacht. Die reacties.

Alle redenen die al eens genoemd zijn.


Hij trolt. Hij verdacht me samen met Deus voor wolf en bleef er ook op hameren. Maar het was de eerste post in de eerste ronde.


Ja het is kut dat hij eruit is omdat dorpeling, maar trollen is nog kutter voor mijn gevoel.
Dus alleen omdat ie een troll is, dat lijkt mij slechts één reden. Want dat je iemand die jou in ronde 1 verdacht vond, graag dood ziet, ook al is het een dorpeling, is gewoon rrrrraaarrr.
Oud 02-12-2013, 21:05
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Goed, is nu DP weer hoofdverdachte? Ik ben em echt effe kwijt nu :') eerst maar een rondje eten
__________________
cum hora undecima
Oud 02-12-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Dus alleen omdat ie een troll is, dat lijkt mij slechts één reden. Want dat je iemand die jou in ronde 1 verdacht vond, graag dood ziet, ook al is het een dorpeling, is gewoon rrrrraaarrr.
En zijn manier van spelen stond me niet aan.
Oud 02-12-2013, 21:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Goed, is nu DP weer hoofdverdachte? Ik ben em echt effe kwijt nu :') eerst maar een rondje eten
Ik geloof dat dat net Sadye is geworden. Of toch Neko*. Of ik. Of de Spelleiders.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 21:09
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
En zijn manier van spelen stond me niet aan.
Dat is het zelfde als reden 1
__________________
cum hora undecima
Oud 02-12-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
En zijn manier van spelen stond me niet aan.
Ja duhh, omdat ie trollde
Maar verder wil je wel de wolven eruit, of liever gewoon de spelers die jou verdenken en/of een irritant spel spelen?
Oud 02-12-2013, 21:13
Verwijderd
De wolven wil ik eruit.
Oud 02-12-2013, 21:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik lachte hardop van verrassing, dat roeps dorpeling is. au. Maar hopen dat de wolven hun heks opeten komende ronde..
Oud 02-12-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ik lachte hardop van verrassing, dat roeps dorpeling is. au. Maar hopen dat de wolven hun heks opeten komende ronde..
Dat zouden we wel kunnen gebruiken ja...
Oud 03-12-2013, 07:50
Verwijderd
Rops dus toch dorpeling, beetje jammer dit. Ik had gehoopt dat ie tenminste nog heks was, dat had de boel nog wat goed gepraat, maar hier kan ik echt een beetje boos over worden. Waarom de boel zo moedwillig verzieken voor mensen die het spel wel echt willen spelen?

Maar goed, zo iemand kunnen we beter kwijt dan rijk zijn, dan kunnen we nu tenminste het spel afmaken zoals het hoort.
Vind het wel jammer dat het zo moet lopen, voor mij is de lol er wel van af.
Oud 03-12-2013, 11:02
Verwijderd
Willen we het spel dan wel uitspelen? Het is niet alsof één partij overduidelijk gaat winnen en we kunnen dit legendarische spel afsluiten in gelijkspel met de mensen die braaf speelden en fatsoenlijk waren.

I wouldn't mind.
Oud 03-12-2013, 11:47
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Gewoon doorspelen
__________________
cum hora undecima
Oud 03-12-2013, 12:51
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
mwah ik ga er van uit dat het einde niet heel lang meer duurt, en ik wil het liefst op een positieve noot eindigen (yay gewonnen, of goed gespeeld wolven).

Ik heb echt geen idee meer wie een wolf is. Ik verdenk DP heel erg van heks zijn, daarnaast, als we op de lijstjes van eerder verder gaan zijn Lieveheersbeest en Neko* ook verdacht. Ik ga (als er niets anders geks gebeurd) op 1 van deze 3 stemmen na volgende eetronde (als ik nog leef). Ik vind het gek dat Lusi mij verdacht vind, maar vind haar wel als een dorpeling overkomen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-12-2013, 12:55
Verwijderd
Ik vind je niet verdacht, ik vertrouw je niet. Gebrek aan onderbouwing dat je góed bent, dus ik geloof niet zomaar wat je post. Als nu een Fizzle of eleventh iets zegt, geloof ik dat zij dat zelf echt zo zien. Bij jou ga ik niet uit van waarheid of leugen, ik leg je woorden naast me neer en ik ga dus óók niet uit van manipulatie, zoals bij WolterB en arpos.
Oud 03-12-2013, 12:57
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ok dan zitten we op dezelfde lijn met elkaar
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-12-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Willen we het spel dan wel uitspelen? Het is niet alsof één partij overduidelijk gaat winnen en we kunnen dit legendarische spel afsluiten in gelijkspel met de mensen die braaf speelden en fatsoenlijk waren.

I wouldn't mind.
We hebben nu twee teams over, in relatief goede verhouding en met allemaal leuke spelers. Waarom zou je dan nu stoppen!
Oud 03-12-2013, 13:02
Verwijderd
Omdat de motivatie weg is.

Maar zoals je merkt zijn we al doorgegaan.
Oud 03-12-2013, 13:15
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
En volgens mij komen de andere 2 dan uit het Deus Ex lijstje uit ronde 2. Tenzij er mensen stil zijn geswitcht, maar ik snap niet waarom dat zou gebeuren. Wie met stemrecht zou de leerling verrader Deus Ex aan een gelijkspel helpen?

ßuerp had 7 stemmen, waarvan 6 clean. Deus had er 8. Röps was al verdacht en is dat nogaltijd. In dat geval zijn Absinthe, Ietje en Woyt derpelings of andere nonwolven.

Het rijtje Deus Ex bestond uit:
Wolterb (jager), Quint (ziener), Katertje (dorpeling), ßuerp (tovenaar), .sann (dorpeling) en 3 onbekende rollen, waarvan 2 verdacht nu: Dark Phoenix, Neko* en Lieveheersbeest.
Ik blijf hier weer bij. Röps niet, dan toch Woyt. En verder DP en Lieveheersbeest.
__________________
cum hora undecima
Oud 03-12-2013, 13:20
Verwijderd
Wout en lieveheersbeestjes iig mee eens. DP vooralsnog niet. Even vanavond afwachten, maar Wout is al zo lang dubieus, die mag wel eens dood.
Oud 03-12-2013, 13:35
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Als niet DP dan Neko*
__________________
cum hora undecima
Oud 03-12-2013, 13:59
Verwijderd
Woyt vind ik ook nog steeds een zeer reële optie.
Oud 03-12-2013, 15:44
Verwijderd
Spoiler


Ik ga op basis van dit bericht op Dark Phoenix stemmen, als ik er nog inzit.
Oud 03-12-2013, 17:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heeel drukke dag maar ik ga mee op woyt.excuses.
Oud 03-12-2013, 17:15
Verwijderd
Het is eetdag liefje.
Oud 03-12-2013, 17:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Willen we het spel dan wel uitspelen? Het is niet alsof één partij overduidelijk gaat winnen en we kunnen dit legendarische spel afsluiten in gelijkspel met de mensen die braaf speelden en fatsoenlijk waren.

I wouldn't mind.
Ik ben het hier mee eens. Maar als de meerderheid gewoon door wil spelen, ook goed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-12-2013, 17:37
Verwijderd
Ik ben het daar ook stiekem mee eens, maar mij maakt het ook niet uit, want morgen lig ik toch uit het spel .
Oud 03-12-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het hier mee eens. Maar als de meerderheid gewoon door wil spelen, ook goed.
Mja de rest wil door. Ik ben er al over opgehouden.
Oud 03-12-2013, 18:21
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Rijtje woyt en rijte dp lijkt t te worden? Ik wil wel mee op dp als niemand een rijtje neko of lieveheersbeest wil maken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-12-2013, 18:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Rijtje woyt en rijte dp lijkt t te worden? Ik wil wel mee op dp als niemand een rijtje neko of lieveheersbeest wil maken.
Zullen we anders eerst even kijken wie de wolven eten?

Verder wil ik best mee op Neko* of anders Thor6. Woyt weet ik niet zo goed wat ik van hem vind. Eerst maar eens kijken wie er gegeten wordt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 20:00
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 18:46
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.