Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 10:13
pati
pati is offline
Jullie denken misschien dat dit aanstellerij is, maar ik heb het nu eenmaal.
Voor maandag moeten we theorie bestuderen van nederlands en hij haalt een paar mensen voor het bord die dan de theorie aan de klas moeten uitleggen. En je mag het boek er niet bijhouden.. Ik word al zenuwachtig als ik eraan denk. Ik weet dathet niet goed is om te vluchten, maar ik heb zo'n angst. ik wil er niet heen gaan.. maar ik kan dit tegen niemand zeggen, want dan dwingen ze me .. En als ik niet ga zijn mun vriendinnen ongerust waar ik ben en ze vermoeden het danwel maar dan gaan ze misschien ook nog zeggen dat ik er voor gevlucht ben.. maar ik kan het echt niet.. wat moet ik doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 10:56
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Wat ik je in ieder geval aan kan raden is om zelf aantekeningen te maken over de theorie, deze aantekeningen zorgvuldig bestuderen en aan de hand daarvan de theorie te bespreken.
Je schreef: "ik wil er niet heen gaan.. maar ik kan dit tegen niemand zeggen, want dan dwingen ze me .." Je hebt het in ieder geval tegen mij gezegd omdat ik deze topic heb gelezen, dus er is wel degelijk iemand tegen wie je het kunt zeggen. Ik weet niet wie "ze" zijn en hoe ze jou zouden kunnen dwingen, maar ik weet wel dat je er verstandig aan doet om je angst bij je leraar Nederlands en eventueel ook bij je klassenleraar of -lerares aan te kaarten. Per slot van rekening zijn zij er om jou te helpen, niet om je angst aan te jagen.
Ik hoop dat je iets kunt met mijn suggestie wat het gebruik van aantekeningen betreft en zal voor je duimen voor een goede afloop.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:08
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
ik denk dat je het het beste kan onthouden door middel van logica in je hoofd, niet stampen uit het boek, maar uitzoeken waarom iets zo is, dan word het een stuk logischer in je hoofd en kun je het beter onthouden, stap voor stap zeg maar

ja ik kan het niet uitleggen maar jha
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:15
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Als je het goed kent, dan kan er niets mis gaan en is er niets om je zorgen over te maken. kom op..!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 15:02
pati
pati is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Als je het goed kent, dan kan er niets mis gaan en is er niets om je zorgen over te maken. kom op..!
nou.. ik ben gewoon te nerveus en dan weet ik niet meer wat ik moet doen.. Ik word helemaal rood enzow.. en ik praat raar.
Ik zie niet uit..
En ik kan niet goed uit mun woorden komen.


Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat
Marlieske
5 05-04-2002 20:01
Software & Hardware Bitsim HELLUP kan iemand me uitleggen hoe je de bitsim programmeerd
keffie
2 09-03-2002 11:12
Software & Hardware Hellup mijn Ps2
Mushra
3 25-12-2001 12:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief....
@Moon
1 19-09-2001 10:45
Verhalen & Gedichten nog niet af.. hellup??
star9
1 06-09-2001 21:42
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hellup!
somebody13
1 03-03-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.