Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 15:40
Stein Ramm
Stein Ramm is offline
Ik heb vaak dat als ik me verward \ depressief voel en dan een peuk opsteek me zelf veel kalmer en 'lekkerder' voel. Hebben meer mensen hier ook mee te maken ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2002, 15:48
dystopia
dystopia is offline
Jap had ik ook toen ik ging roken voelde ik me rustiger.

Of dat ook werkelijk o is laat ik in het midden maar zo voelde het

Nu ben ik gestopt en ben ik semi-hyperactief. Aangezien ik echt vrolijk ben(kheb 1 probleem dat knaagt momenteel, verder ben ik gelukkig) vind ik dat niet erg.

M'n moeder is ook tijdelijk gestopt met roken, heeft het ongeveer 20 uur volgehouden. Zij was echt compleet hyperactief en het leek wel alsof ze flipte. Die draaide echt helemaal door.

Ik raad niemand aan te beginnen met roken. Het is ongezond, en ermee stoppen is niet zo simpel als ermee beginnen.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 15:49
Marc S
Marc S is offline
Voor de een is het roken, voor de ander een kauwgom... heel simpel en banaal: het is een soort afleiding... net zoals iemand zijn vingers laat knakken of met zijn haar speelt, je doet 'iets' waardoor het gevoel van 'stilstand' wordt verzacht.

Zoiets in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:44
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
yepz
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:53
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
ja...
darom rook ik ook
maar k wordt er ook lekekr duizelifg van (kweetut vaag) maar goed...das een lekekr gfoel
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 18:35
Stein Ramm
Stein Ramm is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
ja...
darom rook ik ook
maar k wordt er ook lekekr duizelifg van (kweetut vaag) maar goed...das een lekekr gfoel

Dat heet dus nicotine-stoot
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 18:41
BBEM
BBEM is offline
heel soms als ik me helemaal depri en klote voel dan rook ik weleens wat wiet maar daar ben ik gelukkig niet verslaafd aan.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:08
Witch Lover
Witch Lover is offline
hehe..maar ik rook wiet
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:57
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
BBEM schreef:
heel soms als ik me helemaal depri en klote voel dan rook ik weleens wat wiet maar daar ben ik gelukkig niet verslaafd aan.
Wiet roken terwijl je je niet okay voelt is een absolute no-no. Het versterkt je gevoelens. Voel je je alleen maar minder door.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 21:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik rook niet, komen alleen maar problemen van, dus ik begin er gewoon niet aan. Zelfde voor andere vormen drugs en alcohol.

*Roken valt ook onder drugsgebruik.*
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 10:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik heb nog nooit een sigaret gerookt. Ik word er al misselijk van als ik bij een paar andere mensen zit, die roken (wat ik dan ook niet echt sociaal van ze vind, vooral als ze het doen voor/tijdens/na het eten).

Er zijn nog wel meer kalmerende dingen dan sigaretten, die ietwat gezonder zijn.

Zoals simpelweg, een blokje om, of een sport, of een stuk fietsen, of je hoofd tegen de muur rammen desnoods.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 11:16
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Jap had ik ook toen ik ging roken voelde ik me rustiger.

Of dat ook werkelijk o is laat ik in het midden maar zo voelde het

Nu ben ik gestopt en ben ik semi-hyperactief.
ik neem aan dat je geen hallucinaties meer hebt?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 16:39
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik neem aan dat je geen hallucinaties meer hebt?
Neuh al een hele tijd niet meer. Blow ook al een hele tijd niet meer (zoveel) en paddo's begin ik nooit van ze leven meer aan.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 19:37
Stein Ramm
Stein Ramm is offline
Hoow, zeg natuurlijk niet dat iedereen die zich kut voelt maar moet gaan roken\blowen\paddoën (?) etc.

Maar bij mij werkt dat blowen juist wel goed, vergeet effe alle narigheid en ben nogal vrolijk met een stel vrienden dus ..

Maar das bij iedereen weer anders...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 09:11
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
als ik een * * bui heb en ik ga roken, dan helpt het bij mij meestal omdat ik dan effe lekker rustig uit het raam kan bengelen en na kan denken...
op zich zal dat ook wel lukken met een pak koekjes ofzo, maar niet bij mij
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 10:05
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Neuh al een hele tijd niet meer. Blow ook al een hele tijd niet meer (zoveel)

(vandaar dat ik je nooit op drugs&alcohol zie.)

hmm, waarom niet? en drink je nog alcohol?

en paddo's begin ik nooit van ze leven meer aan.
heb je die al geprobeerd dan?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 11:40
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
mjah
als ik depri ben steek ik ook wel eens een safje op
en ik word er idd ook rustiger van
maar voel me eigenlijk nog altijd hetzelfde door
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:00
basje!
basje! is offline
Citaat:
Marcade schreef:


Er zijn nog wel meer kalmerende dingen dan sigaretten, die ietwat gezonder zijn.

Zoals simpelweg, een blokje om, of een sport, of een stuk fietsen, of je hoofd tegen de muur rammen desnoods.

jamaar da vind ik nie lekker!

__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2002, 20:21
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
ja bij mij helpt een peuk ook, zelfs bij de ergste verschijning van depressie+nervositeit blij om
xxx
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 10:47
Krastain
Avatar van Krastain
Krastain is offline
Ben ook een tikje (tikje, giegel) hyperactief. Heb ADHD. Niet alle ADHDers zijn kut trouwens, ik bijvoorbeeld ben heel aardig. Hihi. Maar goed. Ben begonnen met roken en merkte dat ik daar rustiger van werd. Heerlijk, even geen grote chaos in me kop en ook even geestelijk tot rust komen.
Nu ben ik permanent geestelijk in rust (niet negatief bedoelt), ik rook namelijk heeeeeel veel.
__________________
Not wanting to share, not willing to give. Deserving to die, too selfish to live.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 12:41
Shackles
Shackles is offline
Roken helpt.

Langzaam vervuil je je longen, je luchtpijp slibt langzaam dicht. Je krijgt ademhalingsproblemen, moet vaak hoesten en je verhoogt de kans op longkanker drastisch.

Snijden helpt.

Je maakt een wond, die misschien een litteken veroorzaakt. Of het verdwijnt gewoon.

Alleen ben je bij het ene abnormaal en depressief en bij het andere niet. Het komt allebei neer op niet om kunnen gaan met de realiteit.

Ach ja.
__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:12
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Shackles schreef:


Alleen ben je bij het ene abnormaal en depressief en bij het andere niet. Het komt allebei neer op niet om kunnen gaan met de realiteit.

Ach ja.

correctieiet willen omgaan met de realiteit, soms kunnen.
waarom zou je jezelf per se moeten blootstellen aan de onrust van de 'realiteit', daar help je niemand mee.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:54
Shackles
Shackles is offline
Je moet het zelf weten. Als dat jouw opvatting is heeft het geen zin om de mijne eronder te zetten. Ik respecteer je mening. Het enige waar ik me zorgen om maak is dat je niet genoeg zal zien in je leven. Maar dat is mijn zaak niet.
__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 19:16
SevenLayersDeep
Avatar van SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
ja...
darom rook ik ook
maar k wordt er ook lekekr duizelifg van (kweetut vaag) maar goed...das een lekekr gfoel

whihi. ik word oowk altijd fucking duizelig, daz bes wel cool eigluk. maar als ik daarna nog un peuk rook word ik helemaal ziek (kging van de week op school bijna flauwvalle en shit ) maar t help wel om frustratie ensow btje 'kwijt te kunne' vind ik dan. daarom bennik oowk begonne, en daarom doe k t oowk nog steeds.
__________________
alomtegenwoordig + Nee, Ik vind je niet aardig.. + ik ben wallflower
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:13
Verwijderd
...uiteindelijk niet (maar dat zul je zelf ook wel weten)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2002, 01:33
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
van roken krijg je kanker
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 01:34
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:

whihi. ik word oowk altijd fucking duizelig, daz bes wel cool eigluk. maar als ik daarna nog un peuk rook word ik helemaal ziek (kging van de week op school bijna flauwvalle en shit )
dat betekend dat er weinig zuurstof je hersenen in komt Hihi

__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 01:39
soulless
soulless is offline
Roken herinnert je aan borstvoeding
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 16:40
dystopia
dystopia is offline
En hier wilde ik toch nog even op reageren:

Citaat:
Shackles schreef:
*vergelijking roken en snijden*
Die vergelijking heb ik ook wel 'ns geprobeerd te maken, zonder succes. Het enige dat hetzelfde is, vind ik, is dat het beide verslavingen zijn maar er zijn zoveel verslavingen, ook voor pubers. TV, computer, drugs, aandacht, liefde, sex, daar kunnen ook verslavingen inzitten.

Alleen omdat je bij roken op een bepaalde leeftijd kanker krijgt. Who cares? Zelfverminking, dat zie je ook direct. Elke man heeft trouwens kanker in z'n prostaat, uiteindelijk.

Citaat:
Alleen ben je bij het ene abnormaal en depressief en bij het andere niet. Het komt allebei neer op niet om kunnen gaan met de realiteit.
Precies. Omdat zelfverminking gewoon vele graden erger is. Dat is nogal logisch. Roken is veel indirecter dan zelfverminking want daarbij doe je jezelf direct pijn en maak je jezelf direct minder mooi. Da's bij roken totaal anders. Ik snap dan ook niet hoe jij zo luchtig over zelfverminking doet.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Dagelijks roken
celineBS
16 18-05-2014 01:35
Drugs & Alcohol Nicotine in je aderen
Inanis
30 05-12-2007 23:26
Drugs & Alcohol roken
peoplehateme
50 15-07-2005 14:29
Lichaam & Gezondheid Astma en Roken
Verwijderd
19 06-10-2003 19:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti-rook spotjes
Yamyam
77 30-10-2002 11:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Roken rulez!
twiety
11 04-02-2002 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.