Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2015, 23:39
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Natuurlijk is dat het! Maar je kan niet iedereen aan een diepte-interview onderwerpen voor je besluit hoeveel tijd en moeite ze waard zijn, dus moeten er voorselecties gemaakt worden
Dat is waar. Ik bekritiseerde mezelf al toen ik t vroeg
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Advertentie
Oud 08-05-2015, 23:39
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Misschien was dat shirt van Henk een truuk om te voorkomen dat allerlei forumchicks waar hij geen zin in had hem zouden bespringen
Citaat:
Trucje van jou geleerd zeker
Prima burn
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 08-05-2015, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Het was echt hèèl leuk. Nadat ze moest huilen heeft ze de foto heel trots aan iedereen laten zien en me nog een miljoenmiljard keer bedankt <3. En opa en oma heb ik ook sinds een lange tijd weer een beetje zien genieten
Citaat:
Wat een toffe actie van je ook
Wat wat wat wat
Oud 08-05-2015, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Liefje de boodschap is overgekomen hoor! Maar ik vind als je kritiek levert moet je ook suggesties doen
Zie het shirt in kwestie weg gooien als een goede suggestie!
Oud 08-05-2015, 23:48
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Wat wat wat wat
Nichtje van mijn vader was jarig. Heb een paar weken geleden een foto meegekregen van ongeveer 3x5 cm (van haar overleden vader en moeder (wat pas 2 maanden geleden is)), ze vroeg of ik het groter kon maken, ongeveer 10x15. Uiteindelijk zoveel ermee gekloot, krassen eruit gehaald, dat we heb op canvas 60x80 hebben kunnen laten printen. Dat vanavond gegeven en ze vond het zoooo mooi
Spoiler
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Oud 08-05-2015, 23:48
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Originele foto ligt linksonder op het canvas.
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Oud 08-05-2015, 23:50
Verwijderd
Wat super gaaf Smaug!
Oud 08-05-2015, 23:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Zie het shirt in kwestie weg gooien als een goede suggestie!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 08-05-2015, 23:52
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Wat super gaaf Smaug!
Ik ben ook wel een beetje trots en heul blij dat ik haar zo blij kon maken

De zus van mijn oma is dus 2 maanden geleden overleden aan kanker en het was echt een soort van 2e oma voor me. Ik vind het zelf dus ook een hele mooie foto <3
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Oud 09-05-2015, 06:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Weltrusten namens mij en de poezel die me uit bed probeert te duwen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-05-2015, 06:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gisteren heerlijk uit eten geweest omdat we geen zin hadden om te koken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-05-2015, 06:55
Verwijderd
We?
Oud 09-05-2015, 07:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb gisteren een serie boeken van 1000 pagina's uitgelezen. Nu mis ik de personages een beetje
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-05-2015, 07:12
Verwijderd
Wat gaaf Smaug
Oud 09-05-2015, 07:14
Verwijderd
Hoi Peno
Oud 09-05-2015, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Nichtje van mijn vader was jarig. Heb een paar weken geleden een foto meegekregen van ongeveer 3x5 cm (van haar overleden vader en moeder (wat pas 2 maanden geleden is)), ze vroeg of ik het groter kon maken, ongeveer 10x15. Uiteindelijk zoveel ermee gekloot, krassen eruit gehaald, dat we heb op canvas 60x80 hebben kunnen laten printen. Dat vanavond gegeven en ze vond het zoooo mooi
Spoiler
Wat goed leuke foto ook
Oud 09-05-2015, 07:15
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 09-05-2015, 07:43
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Goedemorgen.
Ik voel me niet zo lekker
Oud 09-05-2015, 07:45
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Hopelijk gaat het snel over. Want ik ga wel gewoon handballen, buikpijn of niet
En ik wil ook uiteten en naar de film
Kutbuikpijn



Oud 09-05-2015, 07:49
Verwijderd
Aww!
Gewoon alle dingen doen die je anders ook zou doen inderdaad
Oud 09-05-2015, 08:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb eindelijk dat Viva topic uitgelezen. Anticlimax.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-05-2015, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Aww!
Gewoon alle dingen doen die je anders ook zou doen inderdaad
EN VAAK POEPEN
Oud 09-05-2015, 08:47
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het is maar goed dat ik in bed besloot me nog een keer om te draaien en om 14 ipv om 13 uur al in Delft te zijn.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-05-2015, 08:52
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En het is ondertussen Mei verdorie, die zon mag wel wat meer aan
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-05-2015, 08:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik heb eindelijk dat Viva topic uitgelezen. Anticlimax.
Geef een samenvatting!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 09-05-2015, 08:57
Verwijderd
Ik wil verder slapen
Oud 09-05-2015, 09:02
Verwijderd
Ik wil douchen maar al mijn handdoeken zitten in de wasmachine.
Oud 09-05-2015, 09:03
Verwijderd
Ik kán naar het huis van mijn vriend gaan en daar douchen. Hmmm.
Oud 09-05-2015, 09:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zeg doen
Oud 09-05-2015, 09:18
Verwijderd
Maar hij is niet thuis.
Oud 09-05-2015, 09:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Geef een samenvatting!!
Wat had je al meegekregen?

Hele verhaal in het kort:
TO heeft een relatie van tien jaar met haar vriend. Het was tussen door uit, TO ging naar Canada en raakte zwanger van een ijshockeyer. Ze ging terug naar NL, ontdekte de zwangerschap en haar vriend nam haar terug. Eigenlijk had ze liever terug naar Canada gegaan, maar ze durfde niet. Dochtertje werd geboren, vriend werd "papa" genoemd maar moeder en kind Skypen met grote regelmaat met "dady" in Canada.

Nu wilde Mr Canada overkomen voor de tweede verjaardag van zijn dochtertje. De ouders van Mr Canada weten van het bestaan af, maar zijn zwangere vrouw weet niks van een kindje in NL.

De vriend van TO vond het niet prettig dat Mr Canada op de verjaardag van dochter wilde komen en maakte blijkbaar ook steeds verwijten naar TO dat ze zich schuldig moest voelen omdat hij zich had opgeofferd en het kindje van een andere vent opvoedde.

TO wilde dat Mr Canada wel kwam, vriend deed blijkbaar niets goed in haar ogen en al vrij snel in het topic wordt haar vriend haar ex-vriend.

TO trekt bij haar ouders in, in de aanleunwoning, met dochtertje. Ze Skyped nu wekelijks met Mr Canada maar vertelt hem nog niet dat het uit is.

Mr Canada wil nog steeds naar NL komen, voor het dochtertje, maar TO vindt dat hij dan eerst eerlijk en open moet zijn over haar bestaan, richting zijn kersverse vrouw (hun bruiloft was een moetje).

Naar eigen zeggen biecht Mr Canada alles op, hij wil nog steeds naar NL komen. Mr en zwangere Mrs Canada gaan scheiden en TO vertelt dat ze ook weer single is.

Nu komt Mr Canada naar NL, gaat hij een LAT relatie aan met TO, en overweegt om naar Canada te verhuizen omdat ze anders toch nooit over haar gevoelens voor hem heen komt.

En dat alles onder het mom van "Het beste voor dochter", in twee weken, veertig pagina's in een Viva topic, twee relaties om zeep geholpen.

Aan het eind van het topic heeft iedereen de ijshockeyer in kwestie weten op te sporen en gelooft niemand nog iets van het hele verhaal.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-05-2015, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Wat had je al meegekregen?

Hele verhaal in het kort:
TO heeft een relatie van tien jaar met haar vriend. Het was tussen door uit, TO ging naar Canada en raakte zwanger van een ijshockeyer. Ze ging terug naar NL, ontdekte de zwangerschap en haar vriend nam haar terug. Eigenlijk had ze liever terug naar Canada gegaan, maar ze durfde niet. Dochtertje werd geboren, vriend werd "papa" genoemd maar moeder en kind Skypen met grote regelmaat met "dady" in Canada.

Nu wilde Mr Canada overkomen voor de tweede verjaardag van zijn dochtertje. De ouders van Mr Canada weten van het bestaan af, maar zijn zwangere vrouw weet niks van een kindje in NL.

De vriend van TO vond het niet prettig dat Mr Canada op de verjaardag van dochter wilde komen en maakte blijkbaar ook steeds verwijten naar TO dat ze zich schuldig moest voelen omdat hij zich had opgeofferd en het kindje van een andere vent opvoedde.

TO wilde dat Mr Canada wel kwam, vriend deed blijkbaar niets goed in haar ogen en al vrij snel in het topic wordt haar vriend haar ex-vriend.

TO trekt bij haar ouders in, in de aanleunwoning, met dochtertje. Ze Skyped nu wekelijks met Mr Canada maar vertelt hem nog niet dat het uit is.

Mr Canada wil nog steeds naar NL komen, voor het dochtertje, maar TO vindt dat hij dan eerst eerlijk en open moet zijn over haar bestaan, richting zijn kersverse vrouw (hun bruiloft was een moetje).

Naar eigen zeggen biecht Mr Canada alles op, hij wil nog steeds naar NL komen. Mr en zwangere Mrs Canada gaan scheiden en TO vertelt dat ze ook weer single is.

Nu komt Mr Canada naar NL, gaat hij een LAT relatie aan met TO, en overweegt om naar Canada te verhuizen omdat ze anders toch nooit over haar gevoelens voor hem heen komt.

En dat alles onder het mom van "Het beste voor dochter", in twee weken, veertig pagina's in een Viva topic, twee relaties om zeep geholpen.

Aan het eind van het topic heeft iedereen de ijshockeyer in kwestie weten op te sporen en gelooft niemand nog iets van het hele verhaal.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6654...t_gemaakt.html
Oud 09-05-2015, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Het is maar goed dat ik in bed besloot me nog een keer om te draaien en om 14 ipv om 13 uur al in Delft te zijn.
Lekker omreizen via Schipholadijeeeeeee!
Oud 09-05-2015, 09:46
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Maar hij is niet thuis.
Leen gewoon een handdoek van je huisgenoot of droog je af met een schone theedoek.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 09-05-2015, 09:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
We?
Ja?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-05-2015, 10:09
Verwijderd
De verstandhouding tussen integreren en mij wordt steeds beter.
Oud 09-05-2015, 10:11
Verwijderd
Mn moeder maakt taart!
Oud 09-05-2015, 10:27
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Verloren


En deadlock hoezo vaak poepen?
Oud 09-05-2015, 10:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Lekker omreizen via Schipholadijeeeeeee!
Er reden tot net geen treinen tussen almere en lelystad ook. Maar daar ga ik, nu de machinist net kwijt was toch geen last meer van hebben daar ik de overstap in zwolle bij voorbaat al gemist heb
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-05-2015, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Er reden tot net geen treinen tussen almere en lelystad ook. Maar daar ga ik, nu de machinist net kwijt was toch geen last meer van hebben daar ik de overstap in zwolle bij voorbaat al gemist heb
Er werd net omgeroepen dat er een onderweg is.
Oud 09-05-2015, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Verloren


En deadlock hoezo vaak poepen?
Van niet goed poepen krijg je echt verschrikkelijke buikpijn!
Oud 09-05-2015, 10:45
Verwijderd
Goedemorgen liefjes, ik wens jullie een stralende dag vol blijdschap, vreugde en liefde toe <3
Oud 09-05-2015, 10:45
Verwijderd
Ik ging gister samen met drie vrienden en mijn vriend (die in Korea zit) Jurassic Park kijken! Mijn vriend keek mee via een gedeeld scherm op skype!
Oud 09-05-2015, 10:46
Verwijderd
En we hadden dino ovenschotel en dino koekjes
Oud 09-05-2015, 10:52
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Van niet goed poepen krijg je echt verschrikkelijke buikpijn!
Oh
Oud 09-05-2015, 10:52
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
En we hadden dino ovenschotel en dino koekjes
Oud 09-05-2015, 11:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Er werd net omgeroepen dat er een onderweg is.
Ik ben nog niet in zwolle. Maar mn zusje komt me daar ophalen <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-05-2015, 11:12
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Ik heb zin om iets te schilderen/verfen maar ik weet niet wat!
Oud 09-05-2015, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog niet in zwolle. Maar mn zusje komt me daar ophalen <3
Wat ga je ook alweer in Delft doen?
Oud 09-05-2015, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om iets te schilderen/verfen maar ik weet niet wat!
Je porem.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.