Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 10:35
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
ik heb een 'vriend' via i-net (woont in purmerend)
hij had gezegd dattie vaak zelfmoorpogingen had ondernomen
toen vroeg k aan hem hoe dan?
toen had hij gezegd : k ga op de snelweg ligge, op de snelweg lope tege het verkeer in, op de reails gelege
kweet nie zo goed wattik hiervan moet denke want het klinkt errug onlogisch...hij leeft nameluk nog...wat denken jullie hiervan???
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2002, 11:28
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
ik heb een 'vriend' via i-net (woont in purmerend)
hij had gezegd dattie vaak zelfmoorpogingen had ondernomen
toen vroeg k aan hem hoe dan?
toen had hij gezegd : k ga op de snelweg ligge, op de snelweg lope tege het verkeer in, op de reails gelege
kweet nie zo goed wattik hiervan moet denke want het klinkt errug onlogisch...hij leeft nameluk nog...wat denken jullie hiervan???
2 opties
hij heeft zeer veel geluk
of
hij heeft meer een prob dat hij aandacht wil
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 11:51
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Kan best. Mensen kunnen veel onmogelijke zaken overleven. Een soort oerdrang die toch nog over je waakt, en een onderbewuste ik die het eigenlijk niet wil en enigzins blokkeerd.

Hij kan ook gewoon 'pech' (of geluk) hebben gehad, ik ben ook een keer te ver (bij een trein) gesprongen

Maar net zo goed is het een schreeuw om aandacht en moet het iets wat gerelativeerd worden. Alleen vergeet niet dat het beter is om iemand te helpen die om aandacht schreeut dan zo iemand te negeren en er dan achter komen dat het toch wel serieus was als je een telefoontje krijgt dat 'ie niet meer leeft.
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 14:17
Witch Lover
Witch Lover is offline
mensen kunnen (tenzij ze psychopatisch zijn)geen zelfmoord plegen: op het laatste moment komt het instinct te boven en probeer je weg te komen. de drang om te leven is te groot...of net groot genoeg..
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 14:31
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Witch Lover schreef:
mensen kunnen (tenzij ze psychopatisch zijn)geen zelfmoord plegen: op het laatste moment komt het instinct te boven en probeer je weg te komen. de drang om te leven is te groot...of net groot genoeg..
dat is niet waar; je hoeft absoluut geen psychopaat te zijn om zelfmoord te kunnen plegen. Iedereen is er toe in staat en je hoeft daar niet per definitie een geestensziekte aan te verbinden. Wel geloof ik in de natuurlijke bescherming waar je het over hebt.
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:58
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik wil hier niet de verschrikkelijke egoist gaan uithangen, maar soms loopt het nu eenmaal zo..

Ik heb zelf ook wel eens last van zelfmoordneigingen.. die verschillen nogal.. maar ik loop ook wel eens (lees: wel vaker) gewoon de straat op, en k ben ook nog nooit onder een auto gekomen.

Ik denk dat het niet alleen met geluk te maken heeft maar ook met het feit dat je het zó graag wilt dat het niet lukt.
dit klinkt heel stom maar zo is het wel (woorden vn mijn vorige -heb er nu geen- psycholoog)

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 18:09
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
Ik wil hier niet de verschrikkelijke egoist gaan uithangen, maar soms loopt het nu eenmaal zo..

Ik heb zelf ook wel eens last van zelfmoordneigingen.. die verschillen nogal.. maar ik loop ook wel eens (lees: wel vaker) gewoon de straat op, en k ben ook nog nooit onder een auto gekomen.

Ik denk dat het niet alleen met geluk te maken heeft maar ook met het feit dat je het zó graag wilt dat het niet lukt.
dit klinkt heel stom maar zo is het wel (woorden vn mijn vorige -heb er nu geen- psycholoog)

klinkt idd vaaag

__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 22:12
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
met snelwegen lijkt het mij eerder een schreeuw om aandacht. of het was op een afgesloten snelweg. Ik geloof niet echt in zoveel geluk. Dat 2 auto's je niet zouden raken....maar op een snelweg kom je wel wat meer auto's tegen!, bussen, vrachtwagens en caravans ook niet te vergeten.
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 00:26
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Ik weet geen nuttige bijdrage te leveren aan het forum, dus ik kan dan beter niet meer langs komen!

[Note: This message has been edited by Doc]
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 02:14
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
met snelwegen lijkt het mij eerder een schreeuw om aandacht. of het was op een afgesloten snelweg. Ik geloof niet echt in zoveel geluk. Dat 2 auto's je niet zouden raken....maar op een snelweg kom je wel wat meer auto's tegen!, bussen, vrachtwagens en caravans ook niet te vergeten.


__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 09:32
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
met snelwegen lijkt het mij eerder een schreeuw om aandacht. of het was op een afgesloten snelweg. Ik geloof niet echt in zoveel geluk. Dat 2 auto's je niet zouden raken....maar op een snelweg kom je wel wat meer auto's tegen!, bussen, vrachtwagens en caravans ook niet te vergeten.
dat d9 ik dus ook al...

__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 15:24
tatoo
Avatar van tatoo
tatoo is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
ik heb een 'vriend' via i-net (woont in purmerend)
hij had gezegd dattie vaak zelfmoorpogingen had ondernomen
toen vroeg k aan hem hoe dan?
toen had hij gezegd : k ga op de snelweg ligge, op de snelweg lope tege het verkeer in, op de reails gelege
kweet nie zo goed wattik hiervan moet denke want het klinkt errug onlogisch...hij leeft nameluk nog...wat denken jullie hiervan???
Heb ook wel eens over de rails naar centraal gelopen in utrecht, jammer dat er op dat tijdsip nog geen trijnen reden
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 15:48
Faery
Faery is offline
Citaat:
tatoo schreef:
Heb ook wel eens over de rails naar centraal gelopen in utrecht, jammer dat er op dat tijdsip nog geen trijnen reden
uhm...
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:58
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
Citaat:
Faery schreef:
uhm...

(offtopic) ik vind je der nie uitzien als een meisje hoor

__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
(offtopic) ik vind je der nie uitzien als een meisje hoor

[oowk lekkel offtopic] doettie oowk niej
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:45
Witch Lover
Witch Lover is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
dat is niet waar; je hoeft absoluut geen psychopaat te zijn om zelfmoord te kunnen plegen. Iedereen is er toe in staat en je hoeft daar niet per definitie een geestensziekte aan te verbinden. Wel geloof ik in de natuurlijke bescherming waar je het over hebt.

ik bedoel ook niet dat het niet AN maar dat het wel enigzins moeilijk is om dat 'normale' mensen op het laatste moment terugkrabblen..

__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 21:02
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
toen had hij gezegd : k ga op de snelweg ligge, op de snelweg lope tege het verkeer in, op de reails gelege
Hmm... auto's op snelwegen rijden gemiddeld 110 km/h. Ze houden ongeveer 50 meter afstand als het niet druk is (en dit is optimistisch )...

110km/h = 110000m/3600s = 30.56m/s

De 50 meter afstand worden dus binnen 1.64 seconden afgelegd. Lijkt me sterk dat het ook maar iemand lukt de snelweg 'over te steken', laat staan er te gaan liggen. Ja, misschien om 4 uur 's nachts...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 17:33
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Hmm... auto's op snelwegen rijden gemiddeld 110 km/h. Ze houden ongeveer 50 meter afstand als het niet druk is (en dit is optimistisch )...

110km/h = 110000m/3600s = 30.56m/s

De 50 meter afstand worden dus binnen 1.64 seconden afgelegd. Lijkt me sterk dat het ook maar iemand lukt de snelweg 'over te steken', laat staan er te gaan liggen. Ja, misschien om 4 uur 's nachts...
ik was een keer uit eten geweest met ouderz enzow, kwamen we op de terug op snelweg(lekker boeiend) en zagen dat 4 ventjus van een jaar of 12 de snelweg overstoken
was nog best druk, zij rennen voor hun leven, zat echt zo in de auto....
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2002, 20:20
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
ik was een keer uit eten geweest met ouderz enzow, kwamen we op de terug op snelweg(lekker boeiend) en zagen dat 4 ventjus van een jaar of 12 de snelweg overstoken
was nog best druk, zij rennen voor hun leven, zat echt zo in de auto....
damnz... wrom vinde sommige menze dat stoer
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:15
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
als hij echt zelfmoordpogingen zou hebben gedaan zou hij het niet snel zeggen. mijn ex heeft ook een poging gedaan maar hij had het mij ook niet verteld, ik heb er naar gevraagd omdat ik het doorhad. het kan idd aandachttrekkerij zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
BlackMystery schreef:
2 opties
hij heeft zeer veel geluk
of
hij heeft meer een prob dat hij aandacht wil



LOL, maar ik ben het wel met je eens
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:11
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
damnz... wrom vinde sommige menze dat stoer

volgens mij was het niet om stoer te doen. 1 van hun had een voetbal bij zich, duz denk dat ze meer gevaarlijke korte route namen...maar blijft dom
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 20:30
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
volgens mij was het niet om stoer te doen. 1 van hun had een voetbal bij zich, duz denk dat ze meer gevaarlijke korte route namen...maar blijft dom
hmmz njah kj, blijft dom jah... kunnen ze dan niet gewoon ff naar een viaduct oid lopen
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 16:12
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
[miskien een beetje off-topic] Ik geloof nie meer in geluk howr.. gister zat ik weer eens met mijn gedachten ergens anders toen ik aan t fietsen was.. wilde naar links af slaan, dacht dat ik goed uit gekeken had, niet dus..BOEM..en toen lag k op de straat.. was blijkbaar toch ergens een auto vandaan gekomen... *sigh* dat doe ik dus NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer..

(ik heb niks ernstigs hoor.. alleen n gekneusd onderbeen, last van mn nek en een flinke angstdosis..)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vriendin depri
ydhja22
12 02-06-2007 21:45
Psychologie verwerking zelfmoordpoging
*carmen*
17 31-07-2005 20:48
Psychologie Zelfmoordpogingen
sgoolgirl14
39 18-06-2003 17:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tiener gered na online zelfmoordpoging!!
Vejito
27 11-10-2002 17:11
Liefde & Relatie wat zou jij doen?
miss x
3 11-05-2002 21:16
ARTistiek verhaal: Laat het niet voor niets zijn...
Kupu
17 03-08-2001 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.