Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 14:48
Verwijderd
Ik droom ontzettend vaak van een jongen waar ik heel kort wat mee gehad heb toen ik 12 was.. (ik heb hem vaak gezien toen ik 16 was bij het uitgaan)
Maar nu droom ik heel vaak over hem, we hebben dan meestal wat of we zijn ontzettend close en hebben bijna wat.
Ik snap echt niet dat ik zoveel over hem droom, ik zie hem tegenwoordig nooit meer en de laatste keer dat ik hem zag was ong. anderhalf jaar geleden.
Hoe kan het dan dat ik zoveel van hem droom? (En altijd dat we dan wat hebben)

Ik hoop echt dat iemand hier een verklaring voor kan geven want ik weet het echt niet meer..

B.v.d.

Liefs Irene
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2002, 14:53
Marc S
Marc S is offline
Eenzaamheid + latente verliefdheid?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
latente verliefdheid?


Ik zit al een aardig tijdje niet meer op school dussehh... wat is latent?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 15:01
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ik zit al een aardig tijdje niet meer op school dussehh... wat is latent?
Onderdrukt

Dat je verliefd bent, maar het niet als verliefdheid ziet in deze context.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 15:03
Verwijderd
Ok tnx
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:42
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Bedoel je dagdromen of dromen in je slaap?

Was het een bijzondere relatie of een 'basisschoolverkering'?

En ben je (nog) verliefd op hem en/of mis je hem?

Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 16:26
dystopia
dystopia is offline
Mijn verklaring:

Dit noem ik geen verliefdheid. Dat komt pas later vind ik. Dit noem ik eerder: het realiseren van een gemiste kans. 't Is denk ik niet geworden wat je had gehoopt.

Je wilt graag die jongen beter leren kennen en had destijds het gevoel dat jullie goed bij elkaar paste, laatste neem ik op de koop toe. Alleen dat kan nu vies tegevallen, of juist meevallen of juist dat het het oude liedje is. You'll never know da's misschien ook wel spannend

Waarom niet proberen in contact te komen met die jongen? Kijk even of 't klikt want je weet nooit in hoeverre jullie zijn veranderd.

Het kan ook zijn dat je het gevoel had dat jullie gewoon goede vrienden zouden kunnen worden. Dat jullie elkaar erg goed lagen. Je hebt 't over 'close' zijn. Erg goede vrienden zijn meestal ook erg 'close'. Wat wel duidelijk is, is dat 't nu niet zo is zoals je diep van binnen wilt en dat vertellen die dromen jou.

Wie niet waagt, wie niet wint en anders kom je helaas nooit achter de waarheid of 't wel of niet iets moois had kunnen worden?

PS: dit topic kan evt. ook op L&R maar aangezien je het over dromen ed. hebt past het vind ik ook op Psychologie; ik laat het staan.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 03:38
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Je hebt 't over 'close' zijn. Erg goede vrienden zijn meestal ook erg 'close'.

PS: dit topic kan evt. ook op L&R maar aangezien je het over dromen ed. hebt past het vind ik ook op Psychologie; ik laat het staan.


Tnx, ik heb het ook hier gezet omdat het over dromen gaat, ik wist het niet helemaal zeker, maar toch...

Met 'close' zijn heb ik het meer over kusjes geven en veel aan elkaar zitten (net niet op een seksuele manier), iets wat je normaal niet met vrienden doet (net een stapje verder zeg maar).

Ik zit ook al heel lang te twijfelen of ik hem moet 'opzoeken' (in het café waar hij uitgaat). Maar het lijkt me zo raar, ik bedoel, wat moet ik tegen hem zeggen?

En voor E.v.a: ik bedoel dromen in m'n slaap; bijzonder? tsja... niet echt, hoewel het wel de eerste jongen was waar ik mee getongzoend heb...; en volgens mij ben ik niet verliefd op hem, misschien mis ik hem wel, maar dan niet op de manier zoals je een relatie of ex-partner mist, maar meer missen in de zin van dat ik hem om me heen wil hebben (och wat een mooie Nederlandse zinnen weer )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 14:59
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #29
ilse
490 03-06-2005 01:38
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Psychologie droom vaak over een jeugdvriendin..
Verwijderd
5 05-02-2005 15:53
Liefde & Relatie al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees.
**~yvie~**
6 08-08-2003 10:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.