Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 20:44
lolly-girl
lolly-girl is offline
Als de littekens nog redelijk vers zijn dan kun je ze het beste insmeren met nerts-olie.
Stinkt ontzettend maar je moet er wat voor over hebben.
Door die olie gaan littekens er ( NIET ALTIJD ) zo ongeveer uitzien als de gewone huid en zie je ze bijna niet meer.

Ik heb een 'groot' litteken op mijn been, je ziet m wel maar hij valt helemaal niet op terwijl dit vroeger wel zo was.
Sinds dat ik met nertsolie regelmatig insmeerde veranderde ( heel langzaam, beetje bij beetje ) de kleur.

Of het helpt bij oudere littekens durf ik niet te zeggen maar als je het gewoon probeert...............Nee heb je, Ja kun je krijgen!

Volgens mij kun je nertsolie bij Kruidvat of Etos of zo halen.


Greets
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:52
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
doe gewoon gaas en gaatjes truitjes aan, ze zijn vet hip in alle kleine ordi wonkeltjes op dit moment, dus als je snel naar de stad gaat en een ton van deze truitjes koopt hoef je je helemaal nergens zorgen om te maken.

ook: armwarmers maar dan van gaas en inderdaad kniekousen (als het nog niet echt warm is)

je kan je met dit soort kleren een enorm leuke eigen stijl aanmeten en je littekens prima verbergen
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:26
<(-_-)>
Avatar van <(-_-)>
<(-_-)> is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 09-03-2003 @ 21:27:
Lieverd, als jij dapper genoeg was om het mes in jezelf te zetten, waar ik veel te laf voor ben, dan kun je ook naar de dokter voor een penicillinezalfje. Hij ziet heus niet dat je het zelf gedaan hebt.

En voor alle snijdstertjes: waarom doe je zoiets vreselijks? Heb je zo'n hekel aan jezelf? En dan nog, verdien je niet zo'n straf.
zoiets is verdomt moeilijk uit te leggen.
het gaat vanzelf het is heel raar maar er zit zoveel adrealine of zo in je lichaam dat het hellemaal niet zoveel pijn doet.
en ik haat mezelf niet altijd hoor, vind mezelf soms ook koel!
maar verder, ik denk dat je zo sitoatie van snijden alleen goed kan begrijpen als je het zelf doet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 08:21
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
coecie schreef op 10-03-2003 @ 16:52:
doe gewoon gaas en gaatjes truitjes aan, ze zijn vet hip in alle kleine ordi wonkeltjes op dit moment, dus als je snel naar de stad gaat en een ton van deze truitjes koopt hoef je je helemaal nergens zorgen om te maken.

ook: armwarmers maar dan van gaas en inderdaad kniekousen (als het nog niet echt warm is)

je kan je met dit soort kleren een enorm leuke eigen stijl aanmeten en je littekens prima verbergen
Ah, das wel een goede tip ja!
Gewoon een net-panty over je armen
Ik heb vorige zomer veel van die truitjes gekocht, met gaatjes
en met een hele dunne stof. Het is iig minder warm, dan met
'dichte' lange mauwen!

Citaat:
Reza schreef:
nu we het toch over litekens hebben heb ik een vraagje,
ik heb een heleboel witte strepen maar ook rose en er is er 1 die eruit springt.
het is een dikke rooie streep en hij doet erg pijn, moet ik hiermee naar de dokter gaan??
Nee, ik denk dat het gewoon een 'vers' litteken is.
Ook kan hij al wat ouder zijn. Ik heb er ook zo 1, die is inmiddels
1,5 jaar oud, maar beetje bij beetje wordt het rode minder en
wordt hij ook minder pijnlijk.
Maar als je je er zorgen over maakt, kan je natuurlijk voor de
zekerheid altijd even langs je huisarts gaan, maar ik denk dat het
niets ernstigs is.
Sterkte!
Dashja
__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik doe aan automutilatie, hoe kom ik hier vanaf?
HolaitsAnna
22 14-03-2017 21:58
De Kantine verdwijnende topics zijn saai zeg! 336-bis
Verwijderd
500 04-09-2008 15:55
De Kantine Ik Zit Saai Achter De Computer #335
Verwijderd
500 03-09-2008 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.