Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 14:16
DarkCat
DarkCat is offline
Ik ga nu niet vragen hoeveel jullie wegen, maar wel hoeveel jullie WILLEN wegen Dus niet hoeveel volgens het boekje of bepaalde rekensommetjes ideaal zou zijn, maar wat je ZELF ideaal vind.
Het lijkt me erg interessant om te zien wat voor verschillende antwoorden mensen geven

Hier dus mijn vragen:

1 - Hoe lang ben je?
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht?
3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..)


En ik ben de beroerdste niet dus ik begin wel

1 - Ongeveer 1.73
2 - 52 kilo
3 - Omdat ik dan niet te mager en niet te dik ben, normaal kan eten (niet te weinig en niet teveel) en me goed voel in mn kleren.

Ik hoef dus niet te weten hoeveel je nu weegt etc, ook omdat ik uit ervaring weet dat er een hoop jongere meisjes hier zijn die over het algemeen weinig wegen, want weer een vervelend gevoel opwekt bij meisjes/vrouwen die meer wegen.

Cat

ps. commentaar op het onderwerp van dit topic is ook welkom, en dit topic is NIET alleen voor vrouwen bedoeld!
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 04-08-2002, 14:38
Verwijderd
1. 1.75m ongeveer
2. iig onder de 60 kg
3. omdat ik me dan (denk ik) 'lekker' voel
Oud 04-08-2002, 14:40
Mara
Mara is offline
1. 1,66 meter
2. 50 a 52 kilo
3. Dan voel ik me beter, en hopelijk kan ik dan weer de kleren aan die ik aan kon
Oud 04-08-2002, 14:48
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
1) 1m60
2) 50 tot 52 kg
3) omdat ik minder echt lelijk vind, en met 50/52 kg hoef ik niet eens zoveel af te vallen ... Nee ik bedoel maar...ik kijk niet echt zo naar m'n gewicht; zolang alles nog maar in verhouding en een beetje appetijtelijk is...
Oud 04-08-2002, 15:22
heavinly
heavinly is offline
1) 1.85m
2) 65kg of net iets minder
3) geen idee waarom eigenlijk, maar ik ben nu al een poosje 1.85m en ik ga steeds meer wegen. oke, op zich wel logisch, maar ik wil dat niet. Mijn figuur is oke, ik ben absoluut niet dik ofzo, maar ik wil 65kg wegen. Ik doe er niets voor om 'op gewicht' te blijven, dus als ik wel iets zou doen zou ik denk ik heel snel weer 65kg wegen.. ik ben gewoon te lui.
Oud 04-08-2002, 16:34
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
1) 1.60
2) geen
3) Gewicht zegt niet veel. Je kan beter je vetpercentage laten meten. Iemand kan heel zwaar zijn, maar weinig vet hebben.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 04-08-2002, 16:39
¤Aylin¤
Avatar van ¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
1. 1.66
2. 50 tot 53
3. Omdat ik dan wat meer kleren aanpas, en het moet natuurlijk wel een beetje goed verdeeld zijn. Zodat het niet bij mijn heupen goed zit en bij mijn bovenbenen niet te los.
Oud 04-08-2002, 16:47
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
1. 1.78 ongeveer
2. 65
3. omdat ik toen ik zoveel woog blij was met mn figuur, nu weeg ik ongeveer 70 kilo en dat vind ik net iets té
__________________
I'm in the forest
Oud 04-08-2002, 16:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
¤Aylin¤ schreef:
1. 1.66
2. 50 tot 53
3. Omdat ik dan wat meer kleren aanpas, en het moet natuurlijk wel een beetje goed verdeeld zijn. Zodat het niet bij mijn heupen goed zit en bij mijn bovenbenen niet te los.
Wij zijn dus (qua lengte/ideaal gewicht) hetzelfde
Oud 04-08-2002, 16:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
1m76

55 kilo

Omdat ik me dan goed voel... het is eigenlijk heel hypocriet, eerst was het 50, toen nam ik genoegen met 55, en als ik niet oppas kom ik tegen de 60 aan, dus ja... iig als ik 55 weeg ben ik meestal tevreden... zit er meestal iets overheen, maar ik weeg niet op eenzelfde tijdstip...

Maar eigenlijk wil ik gewoon dun zijn, slank zijn, maakt me niet uit hoe zwaar ik daarbij ben, zolang ik maar vind dat mijn lichaam er mooi uit ziet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-08-2002, 17:46
Verwijderd
1 - Hoe lang ben je?
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht?
3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..)


1. ongeveer 1.65m
2. 56/57 kg
3. dat was mijn gewicht 1 jaar geleden en dat vond ik een prima gewicht+figuur. en dan kan ik pas weer echt tevreden zijn met mn lichaam, leuke kleren kopen die ook leuk staan.
Oud 04-08-2002, 18:26
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
1.78
ben 62 kilo
__________________
toch?!
Oud 04-08-2002, 18:29
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
1. 1.68/1.69
2. 53-55 kilo (sorry, die 35 van daarnet was een typfout, idd vleermuissie, danjuh...)
3. dan pas ik de broek die ik nu aan heb, anders weet ik het niet zeker...
nouwjah, ik kan altijd de knoop wat meer naar het knoopsgat toe zetten, dan vinnik het ook nie zo erg om 56-57 kilo te wegen...
__________________
mjah....vast

Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 18:43.
Oud 04-08-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:
1. 1.68/1.69
2. 35-55 kilo
3. dan pas ik de broek die ik nu aan heb, anders weet ik het niet zeker...
nouwjah, ik kan altijd de knoop wat meer naar het knoopsgat toe zetten, dan vinnik het ook nie zo erg om 56-57 kilo te wegen...
die 35 is toch hopelijk een typefout he...
want als je 35 kilo weegt, dan heb je dus echt superondergewicht...
en ik blijf maar niet snappen waar jij je druk om maakt, als je 56-57 kilo weegt

waarom ben je niet online?, ben zelf ook niet online, maar toch...
Oud 04-08-2002, 18:45
Verwijderd
1. 1.66m ongeveer
2. 50 kilo
3. omdat ik gewoon zoals ik er nu uitzie een goed figuur heb en ik 50 kilo weeg.. verder heb ik maatje 34 dus ik vind het wel goed zo
Oud 04-08-2002, 18:52
@pie
@pie is offline
stelletje lichtgewichten hier allemaal

1.80m, 80 kilo, en waarom? ik voel me goed, ben niet dik (meer ), ik weeg sinds 2 dagen weer diezelfde 80 nu ik flink zomerwerk aan het doen ben in de supermarkt

voor 75 kilo zou ik moeten stoppen met sporten (minder spiermassa) en tegelijk stoppen met eten wat ik wil/wanneer ik wil, en dat wil ik niet dus 80 is helemaal goed voor mij
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 04-08-2002, 19:00
Verwijderd
1.70 m
60 kg ofzo.
omdat ik er nu zo uit zie en dat accepteerd iedereen maar
Oud 04-08-2002, 20:04
Verwijderd
1.89
75kg

Omdat ik dan een gezonde BMI van 21 heb, maar ik ben vanaf 70kg wel happy. Momenteel zit ik daar nog een heel stuk onder..

[edit]
Probleem nu: meiden vinden me meestal slungelig, te dun .. en het is moeilijk een broek te kopen in mijn maat (te lang en te smal)..
Oud 04-08-2002, 20:25
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
1 - Hoe lang ben je?1.90m
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht?tussen 67 en 72, maar het allerliefst 70 kg
3 - Waarom? omdat ik al mn broeken op die maat heb gekocht nounee, gewoon omdat ik er dan niet als een skelet uitzie maar wel een plat buikje heb, dan kan ik gewoon alle kleren draen zonder te hoeven nadenken: "is mijn gat ni te dik in deze rok?" of "gaat mn moeder weer vragen of ik anorexia heb als ik dit truitje aandoe" ofzow
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 04-08-2002, 21:12
a girl
a girl is offline
1) 1m65 ofzo
2) 47-48 kg
3) omdat ik heel lang zoveel gewogen heb (2 jaar), nu ik wat meer begon te drinken, at wat meer junkfood, woog ik plots enkele kg meer. nu ben ik blij als ik nog es ff onder de vijftig weeg.
Oud 04-08-2002, 21:50
she_devil
she_devil is offline
1. 1.80 m
2. ?
3. ik heb geen flauw idee hoeveel ik weeg en het interesseert me eigenlijk ook niet (nee écht niet!!) maar ik denk rond de 65kg ik ben gewoon tevreden met mijn figuur en volgens mij kom ik ook niet aan en val ik ook niet af, maar daar let ik eigenlijk ook niet op.
Oud 04-08-2002, 21:57
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
lengte: 1.77
I Gewicht: 65

Leukere kleren
is gezonder
Gewoon alle negatieve dingen van dik zijn verdwijnen dan
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Oud 04-08-2002, 21:59
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

en ik blijf maar niet snappen waar jij je druk om maakt, als je 56-57 kilo weegt
daar maak ik me ook niet druk om, als ik die broek dan nog maar pas, want tis ook zo zonde als ik die meteen weg kan gooien he...
__________________
mjah....vast
Oud 04-08-2002, 22:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
- 1.95m
- 75 kg zoals nu, maar als het er 10 meer zijn boeit het me ook niet.
- omdat dit eigenlijk een hele domme topic is. Je kunt lichaamsgewicht een lengte niet zomaar met elkaar vergelijken. Kijk bijvoorbeeld eens naar een aflevering van "sterkste man van van...". Daar zeggen ze bij iemand van 1,90m van 100 kg dat hij licht is. Dat komt door spiermassa. Ik kan me voorstellen dat jullie allemaal heel erg aan het fitnessen zijn, terwijl je alleen aankomt. Ja zie hierboven de verklaring. Zo lang ik maar niet dikker wordt is alles best.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 04-08-2002, 22:45
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
a girl schreef:
1) 1m65 ofzo
2) 47-48 kg
3) omdat ik heel lang zoveel gewogen heb (2 jaar), nu ik wat meer begon te drinken, at wat meer junkfood, woog ik plots enkele kg meer. nu ben ik blij als ik nog es ff onder de vijftig weeg.
whoho, ik weeg tien kilo meer dan jij weegt, bij dezelfde lengte, en ik vind mezelf eigenlijk best wel heel slank en zou zelfs wel meer willen wegen...

maarja, ieder ander denkbeeld he
__________________
Adoreer mij.
Oud 05-08-2002, 00:44
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
1 - Hoe lang ben je?
1,74
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht?
Zoals nu, 68 (?)
3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..)
Omdat dan alles wel klopt denk ik. Heb overal iets teveel vet
zeg maar, maar alles is wel in verhouding. Duzzzz. Als ik ga
afvallen, dan heb ik bijv. wel een plat buikje, maar dan oogt
de rest weer dikker. (Denk ik.... kweet nie. Nie echt veel
verstand van verder. )
Oud 05-08-2002, 00:57
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
1.78
ben 62 kilo
En nu ontopic.


1. Hoe lang ben je?
179 cm
2. Wat is volgens jou je ideale gewicht?
67 kg
3. Waarom?
Dat is nu ongeveer mijn gewicht en ik vind m'n bouw prima. Bovendien hoef ik dan niet al m'n kleding weg te gooien.

Ik verbaas mij over hoe licht de meerderheid wil wegen. Wat is er mooi aan mager?

Gewicht zegt mij trouwens weinig. Ik zou niet weten hoe ik eruit zou zien als ik 10 kilo meer of minder zou wegen. Een ander gewicht maakt mij geen ander mens.

Ik hoop dat iedereen eens gaat inzien dat gewicht niks zegt over wie je bent. Haal je geluk uit andere dingen dan cijfertjes.
Oud 05-08-2002, 01:05
twijfelaarDH18
Avatar van twijfelaarDH18
twijfelaarDH18 is offline
1 - Hoe lang ben je?
1,87
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht?
75
3 - Waarom? Omdat ik dat niet te licht vindt en niet te zwaar ( ik weeg nu overigens 70 dus dat wordt 5 kilo spiermassa aanmaken )
__________________
I do not feel obliged to believe that the same God who has endowed us with sense, reason, and intellect has intended us to forgo their use
Oud 05-08-2002, 01:10
Verwijderd
1. Hoe lang ben je? 1.80m
2. Wa's je ideale gewicht? Alles waar ik me lekker bij voel
3. Waarom? Omdat ik wil genieten van m'n leven en schijt heb aan iedereen die zegt dat ik te dun/dik/whatever ben...zolang ik mezelf lekker voel
Oud 05-08-2002, 01:30
skatefamke
skatefamke is offline
1. 1,78 m
2. 56 kg.
3. als ik een tijdje minder gegeten heb, dan weeg ik dat ongeveer (ben meestal rond 58 kg) en dan vind ik mezelf mooier.... maar t kan net zo goed het idee zijn. en ik pas dan net als nu mijn kleren nog, maar ben net ietsje slanker ofzo.
__________________
give me one reason to be beautiful
Oud 05-08-2002, 10:49
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
1.68m.

55 kg

Omdat ik dat nu ben en het wel een mooi gewicht is.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 05-08-2002, 12:34
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
1. ongeveer 1.64 (kan een cm naast zitten)
2. 52 kg.
3. dat weeg ik nu en voel me er lekker bij en da's het belangrijkste. hoeveelheid zegt niet zoveel maar wel je gevoel.

Maar soms vind ik m'n buik te dik. Als ik beetje gebogen zit dan komt er zo'n 'rolletje' tevoorschijn. Hebben andere meiden met ongeveer zelfde lengte/gewicht als ik daar ook last van?
__________________
a.k.a. Roze Lila

Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 12:38.
Oud 05-08-2002, 16:51
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
1. 1.62 meter
2. 50-55 kilo
3. Heb een hele tijd onder de 55 kilo gezeten, maar ben de laatste paar maanden best veel aangekomen en woog ineens 60 kilo. Nu weeg ik nog 57. Maar eigenlijk hoop ik dat ik van broeken weer maat 36 pas, en t maaakt me niet uit hoeveel ik dan weeg, als het maar niet onder de 50 kilo is.

miss-sunshinegirl, volgens mij heeft iedereen daar last van, ik ken mensen bij wie je hun ribben bijna kunt tellen, maar als ze gaan zitten hebben ze ook van die rollen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 05-08-2002, 17:03
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Maar soms vind ik m'n buik te dik. Als ik beetje gebogen zit dan komt er zo'n 'rolletje' tevoorschijn. Hebben andere meiden met ongeveer zelfde lengte/gewicht als ik daar ook last van?
Dat heeft vrijwel iedereen. Stel je voor dat je buik strak zou staan als je gebogen zit: Dan word je buik 'uitgerekt' als je recht gaat zitten. *au*
Oud 05-08-2002, 17:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
ben 1.78
weeg nu 60 kg, vind ik eigenlijk wel prima.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 05-08-2002, 17:35
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
- omdat dit eigenlijk een hele domme topic is. Je kunt lichaamsgewicht een lengte niet zomaar met elkaar vergelijken.
De lengte heb ik erbij gevraagd gewoon ter informatie.. kweet niet.. idee van dit topic was dat ik nieuwsgierig was naar wat mensen willen..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 05-08-2002, 17:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
De lengte heb ik erbij gevraagd gewoon ter informatie.. kweet niet.. idee van dit topic was dat ik nieuwsgierig was naar wat mensen willen..
Nou in het begin zie je vooral dat mensen veel lichter willen zijn dan ze ooit kunnen worden en dat is dom. Naderhand komt er een groep die tevreden is zoals ze zijn.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 05-08-2002, 17:59
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
******** schreef:
[edit]
Probleem nu: meiden vinden me meestal slungelig, te dun .. en het is moeilijk een broek te kopen in mijn maat (te lang en te smal)..
dit komt mij bekend voor....
ik ben zelf 1.98 groot
ik weeg nu 75 kilo (ongeveer)
maar ik zou graag iets van 80 of misschien iets
meer willen wegen, omdat mensen mij ook slungelig vinden.
en kleding kopen is wel errug moeilijk...
__________________
Hatsjoe!
Oud 06-08-2002, 09:40
shanli
shanli is offline
1.1m57
2. het ideale gewicht,ik zou het niet weten,ik weeg nu 42 kilo.
3.ik voel me goed,geen drang om af te vallen(wel buikje wegwerken) en ik kan de kleren aan die ik wil
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 06-08-2002, 10:45
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
1: 1.78
2: 60 kilo
3: ik ben nu 56 bij 60 kilo zou ik iets voller zijn dan nu en nog steeds kunnen eten wat ik wil zonder aan te komen, alleen béétje jammer, niet meer in mijn kleren passen
achja ik ben nu ook prima ook al loopt iedereen constant opmerkingen te maken dat ik te dun ben
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Oud 06-08-2002, 11:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
shanli schreef:
1.1m57
2. het ideale gewicht,ik zou het niet weten,ik weeg nu 42 kilo.
3.ik voel me goed,geen drang om af te vallen(wel buikje wegwerken) en ik kan de kleren aan die ik wil
Dit is echt ongezond licht hoor.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 06-08-2002, 12:14
BELLEKE
BELLEKE is offline
Is daar niet zo'n regeltje voor om je ideale gewicht te berekenen?
weet k niet...
x
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Oud 06-08-2002, 12:29
iamre18
iamre18 is offline
1. Lengte: 1.78
2. Ideale gewicht: 55 kilo
3. Ik denk, mij daar beter bij te voelen
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Oud 06-08-2002, 12:38
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef:
Is daar niet zo'n regeltje voor om je ideale gewicht te berekenen?
weet k niet...
x
BMI??
dat is om een gezond gewqicht te berekenen
Oud 06-08-2002, 12:59
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Hier dus mijn vragen:

1 - Hoe lang ben je?

- 1.80 m

2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht?

-60/65


3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..)

leuke kledingmaat, dan voel ik me fijner en zit ik lekkerder in me vel.
Oud 06-08-2002, 14:34
Mindfields
Mindfields is offline
1. 1.66
2. ik lees hier soms wel 45 kilo ofzo voor dat gewicht..sjeez, sick, heb je dan wel vormen? nee mijn ideale gewicht zou denk ik tussen de 50 en de 55 kilo zijn
3. kweenie
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 06-08-2002, 17:43
Jenseltjuh
Avatar van Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
ik ben 1 86 m en weeg 76 kilo...ik zou graag onder de 75 willen wegen omdat dat minder lijkt

Ik ga iig niet op dieet want ik vind mezelf prima en van anderen trek ik me niets aan.
Oud 06-08-2002, 19:08
Mollusc
Mollusc is offline
1m70
55 kg
__________________
ik heb een toevalskarakter
Oud 06-08-2002, 22:07
a girl
a girl is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef:


whoho, ik weeg tien kilo meer dan jij weegt, bij dezelfde lengte, en ik vind mezelf eigenlijk best wel heel slank en zou zelfs wel meer willen wegen...

maarja, ieder ander denkbeeld he
als die kilo's erbij komen doordat ik ongezoder leef, dan denk ik dat mn vorig gewicht meer ideaal was voor mij.
en is ook gewoon omdat de broeken die ik heb nu wat meer spannen, is vervelend
Oud 06-08-2002, 22:54
Verwijderd
ik ben 194cm lang en 79 kilo maar ik word vanzelf wel zwaarder omdat ik net bezig ben met fitnessen en meer eet dus...tussen de 80 en 85 vink best..ik vind mezelf hoe ik er nu uit zie licht gebouwd en mag wel wat meer bij
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding & Gezondheidstopic #23
Mobius
500 10-08-2009 15:28
Lichaam & Gezondheid Ideale gewicht
Kanelemans
33 25-05-2008 22:35
Lichaam & Gezondheid eetprobleem?
love-THE-world
333 19-06-2005 07:42
Lichaam & Gezondheid Eetstornis? Obsessie? Erfelijk?
Giovanna
32 29-02-2004 17:48
Lichaam & Gezondheid leeftijd/hoogte/gewicht
Verwijderd
254 26-05-2003 12:44
Lichaam & Gezondheid Mag ik even?
DarkCat
51 07-11-2002 12:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.