Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2006, 14:38
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
oke. toen ik 15 was was ik weg van een meisje die bij mij op de middelbare school zat, ze was 2 jaar jonger dus dat was alles behalve cool voor mijn vrienden. na een paar weken kwam ik dr tegen in een winkel en sprak dr aan over dat ik wist dat we op dezelfde school zaten etc. en later spraken we elkaar een keer op school ( wat vrij eng was natuurlijk ) maargoed, we wisselde e-mail adressen uit, en gingen verder op de makkelijke weg en na 2 maanden dagelijks te msn-en en soms te praten op school hadden we wat afgesproken, natuurlijk niets gebeurd dus deden we dat nog vaker en toen kregen we iets.
dat heeft toen 4 maanden geduurd en toen het uitging baalde ik wel erg, ookal was ik nog maar 16 toen het deed me wel iets.
ik kreeg andere vriendinnetjes en zij andere vriendjes, waaronder 1 van mijn beste vrienden. we gingen nog wel met elkaar om als vrienden al die tijd. toen het uitging met mijn vriendin waar ik bijna 18 maanden mee had sprak ik dr weer, en het was toevallig ook een een paar weken uit tussen haar en die vriend van mij. en we spraken weer af en het was weer net als eerst, al leverde dat wel wat problemen op, met mijn ex en haar ex (die vriend van mij dus) toen we daar over gepraat hebben en toen alles in princiepe uit was gepraat kregen we weer iets, en dat is nu bijna 2 maanden terug.
DUS.
Advertentie
Oud 29-05-2006, 15:39
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 29-05-2006 @ 14:55 :

De relatie duurde helaas maar drie weken, en er gebeurde ook niet echt veel;. De fout was dat we elkaar nog niet goed genoeg kenden.

Is toch alleen maar leuk, kom je nog eens wat te weten over elkaar
Oud 29-05-2006, 15:41
1337 h4x0r
1337 h4x0r is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2006 @ 15:12 :
Ik ging naar een chatroom om een vriendinnetje te laten zien hoe dat nou ging, chatten. Maar er was niemand. Toen kwam er toch ineens iemand binnen, vlak voor we ergens anders wilden gaan kijken. We gingen met hem chatten, allemaal rare dingen, en uiteindelijk besloten we vaker te gaan chatten. Vanaf toen zijn we dus gaan chatten, mailen en nog meer chatten. Ik was een echte puber. Ik zei dat ik 19 was (hij was 24) en zo ging dat nog wel even door. Uiteindelijk bleek dat ik hem erg leuk vond, en hij mij ook... toen moest ik dus vertellen dat ik geen 19 was, maar net 15 Gelukkig besloot hij dat hij het niet zo erg vond, maar me wel eens wilde zien, om te kijken of ik wel echt was wie ik zei dat ik was en dus niet alles toneelspeelde. We hebben elkaar ontmoet, nu bijna 6 jaar geleden. Het klikte meteen heel erg goed Na twee jaar heen en weer reizen tussen Enschede en Maastricht, besloten we dat ik bij hem zou intrekken. En nog geen week geleden zijn we getrouwd
Geficiciteerd met je trouwen
__________________
We are the nerd, you will be nedified. Resistance is for n00bs, lol
Oud 29-05-2006, 17:01
Verwijderd
Ik deed mee aan een openluchttheater bij ons in het dorp... En hij deed ook mee, en ook aan het vorige stuk, dus ik ken hem eigenlijk al vanaf mijn 11e, maar toen praatten we nooit ofzo. (Hij is ook 5,5 jaar ouder, vandaar)

Maar goed, daar gingen we dus wel met elkaar om, in een groepje dan, maar goed. En tja, na een tijdje begon ik hem leuk te vinden... vanaf het moment dat hij me ging leren jongleren. (En achteraf zei hij dat hij me ook precies op dat moment leuk begon te vinden, wiehoei!)
Nou ja, we begonnen te msn'en, en na de voorstellingen een beetje aan elkaars handen zitten onder tafel enzo...
En toen na een paar maanden ben ik er maar voor uit gekomen, omdat ik het echt niet meer voor me kon houden. En toen zei hij dat hij me eigenlijk ook wel leuk vond, maar dat hij een relatie niet zag zitten, blabla. (Achteraf begrijp ik het wel, want hij was toen 21 en ik net 16 geworden, en hij zat op kamers in Utrecht) Maar goed, we bleven echt heel veel msn'en, een jaar lang, en uiteindelijk bijna een jaar later nadat we ook al een paar keer gezoend hadden enzo, is hij toch maar voor de bijl gegaan.

Maar phoe, het heeft wel wat voeten in de aarde gehad voor het zover was.
Oud 29-05-2006, 17:03
knir
Avatar van knir
knir is offline
Citaat:
Luna schreef op 29-05-2006 @ 00:11 :
Elkaar ontmoet in bolivia op de zoutvlaktes. In de nacht samen onder de volle maan gekust en meteen afscheid moeten nemen. Afgesproken aan de kust in Chili en daar samen in een hotel gezeten en de mooiste dagen samen gehad verweg van iedereen die we kenden en verweg van alles. Op elkaar aangewezen.
Hij is naar argentinie vertrokken, ik naar Peru.. Ik vlieg vandaag terug naar amsterdam en hij woont in Londen. Nu kijken of dit wat kan gaan worden. Het gevoel is te sterk om te negeren..
ha dit is echt toevallig! Een vriendin van mij is ook aan het reizen geweest in Zuid-Amerika, voornamelijk Peru, en is daar ook iemand tegengekomen. Een jongen uit London ook nog. Toen ze weer terug was in NL hebben ze elkaar een aantal keer bezocht, en het was toch wel meer dan een fling Toen is zij naar London verhuisd om bij hem te wonen, dat is nu 3 maanden geleden. Over een paar weken komt ze toch weer terug om hier te gaan studeren. Hoe ze alles dan gaan aanpakken, ik weet het niet, ehja maar mijn punt is dat het dus wel kan en succes enzo
__________________
i am not a nugget
Oud 29-05-2006, 20:09
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Euhm, ik kende hem van de Havo en hij had bijna 2 jaar wat met mijn beste vriendin. Dat ging uit en dik een jaar later werden we echt beste vrienden. Ieder weekend gingen we stappen en hij en nog een vriend bleven ook ieder weekend bij me pitten. Was echt supergezellig. Totdat ik merkte dat als het dinsdag was, dat ik hem mistte. Ik wou niks liever dan hem weer zien en in 1 bed slapen. Dat deden we altijd en nooit is er iets gebeurd hoor! Maar toen voelde ik dus ineens meer.
Na een keer in zijn armen in slaap te zijn gevallen merkte ik, dat het weleens wederzijds kon zijn. Vanaf dat moment knuffelden we ook meer. Dus na een verjaardag vol alcohol ben ik naar huis gegaan en hij sliep bij me. DIe andere vriend die er altijd bij was, zag volgens mij de bui hangen want voor het eerst sinds tijden fietste hij 's nachts naar huis. (ze bleven altijd pitten omdat ze vrij ver fietsen moesten)

Anyhwo, met al die drank op begon ik hem gewoon te zoenen. Hij zoende niet terug. Ik draaide me om en bedacht hoe stom en dom ik wel niet was en hoe erg onze vriendschap wel niet verkloot was. Toen keek ik hem aan en hij begon mij te zoenen. We zijn niet meer opgehouden en volgende week zijn we 2 jaar bij elkaar.
Oud 29-05-2006, 21:30
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Het was een heele koude winterdag, omstreeks 7 uur 's avonds....

Nee euhm...

Het was een vrijdagavond, iedereen van de vrienden was de deur uit, arme ikke zat alleen thuis met mutti en pappie. Hij was op msn, ik vroeg ;'He ging je niet naar de bunker?'
Reactie daarop ;'Nee wilde niet alleen gaan, en verveel me nu..'
Oh ja joh? Nou toen heb ik hem uitgenodigt om bij mij film te komen kijken (toen vond ik hem al heel erg leuk).
Dus hij kwam, wij gingen in de serre zitten onder de tafel, tv op de vensterbank, tuinstoelkussen op de grond en tegen de muur. Niet helemaal de perfect date maar allah.

Eventjes later ging hij op zijn leuke manier 'irritant' doen. En effetjes later ging hij bewijzen wat voor een sterke kerel hij was, en kwamen we uit op een stoeipartijtje. (Wat een vlinders gierde er door mijn buik zeg)

Het werd later en later en hij moest naar huis toe. We stonden op de inrit, hij met zn fiets, en OMG wat een drang was er hem om mijn tong in zijn mond te steken. MAAR ik had nog een vriend.. Dus neen, it was a no go.

Week later, vriend gedumpt, naar zijn huis gegaan, zijn moeder mijn onvoorwaardelijke liefde voor hem verklaard, safarie juutje erop gedronken, naar mij thuis gegaan, het goede nieuws verteld, en toen lekker op de inrit staan bekken

En dat zo'n 7 maanden geleden zoiets
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 29-05-2006, 21:49
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik ging uit met een vriendin en ik had er eigenlijk niet zo'n zin in, mijn haar wilde niet zitten, ik had stomme kleren aan en mijn make-up zat niet zoals ik het wilde.

Uiteindelijk gegaan en toen kwamen er van die domme types op me af die om 12 uur weer moesten gaan omdat ze moesten voetballen de volgende morgen

Nou daarna ging ik naar een kroeg waar ik normaal nooit kom, omdat een oude kennis van mij daar was en ik hem graag nog even wilde spreken. Die kennis bleek leuke vrienden te hebben, maar ik schonk er verder geen aandacht aan en toen ging ik naar een andere kroeg.

Toen bleek 1 van die jongens een beetje gevist te hebben waar ik naar toe was gegaan, zodat ik hem daar 'toevallig' tegenkwam. Ik zag hem in die kroeg eigenlijk ook pas voor het eerst, en vond hem meteen leuk. Dus we hadden beiden liefde op het eerste gezicht .

Toen stond hij daar maar en ik ook en we zeiden echt van die domme dingen als 'warm is het hè'. En ik dacht dat hij me vast niet interessant vond, omdat hij zo weinig zei, terwijl hij extra op daar voor mij was, maar wist ik veel

Daarna ging ik naar huis en ik dacht dat ik hem nooit meer zou zien. Een paar dagen later informeerde ik toch maar eens aan die wederzijdse kennis wie die jongen nou eigenlijk was. Bleek dat die jongen die kennis gemaild had met de vraag wie ik was.

Daarna hadden we afgesproken elkaar tegen te komen met het uitgaan, maar daar had hij geen geduld voor en dus kwam hij me ontvoeren uit mijn stamkroeg, zodat ik met hem mee ging naar zijn stamkroeg. Na vele dates later werd het iets en nu, bijna 2 jaar verder, ben ik nog steeds ontzettend blij met hem .
Oud 29-05-2006, 22:12
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Flip! schreef op 29-05-2006 @ 22:30 :
Het was een heele koude winterdag, omstreeks 7 uur 's avonds....

Nee euhm...

Het was een vrijdagavond, iedereen van de vrienden was de deur uit, arme ikke zat alleen thuis met mutti en pappie. Hij was op msn, ik vroeg ;'He ging je niet naar de bunker?'
Reactie daarop ;'Nee wilde niet alleen gaan, en verveel me nu..'
Oh ja joh? Nou toen heb ik hem uitgenodigt om bij mij film te komen kijken (toen vond ik hem al heel erg leuk).
Dus hij kwam, wij gingen in de serre zitten onder de tafel, tv op de vensterbank, tuinstoelkussen op de grond en tegen de muur. Niet helemaal de perfect date maar allah.

Eventjes later ging hij op zijn leuke manier 'irritant' doen. En effetjes later ging hij bewijzen wat voor een sterke kerel hij was, en kwamen we uit op een stoeipartijtje. (Wat een vlinders gierde er door mijn buik zeg)

Het werd later en later en hij moest naar huis toe. We stonden op de inrit, hij met zn fiets, en OMG wat een drang was er hem om mijn tong in zijn mond te steken. MAAR ik had nog een vriend.. Dus neen, it was a no go.

Week later, vriend gedumpt, naar zijn huis gegaan, zijn moeder mijn onvoorwaardelijke liefde voor hem verklaard, safarie juutje erop gedronken, naar mij thuis gegaan, het goede nieuws verteld, en toen lekker op de inrit staan bekken

En dat zo'n 7 maanden geleden zoiets
Wat een eh subtiele vertelwijze
Oud 29-05-2006, 22:49
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 29-05-2006 @ 23:12 :
Wat een eh subtiele vertelwijze
ja lekker staan bekken joh ;p
Oud 30-05-2006, 12:27
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 29-05-2006 @ 23:12 :
Wat een eh subtiele vertelwijze
/care
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 30-05-2006, 18:22
Droomz
Avatar van Droomz
Droomz is offline
Ik kwam hem tegen op dit forum bij Contact Gezocht. Ik voegde hem toe op MSN, de eerste tijd waren het gewoon oppervlakkige gesprekken, niets boeiends. Ik was toen niet van plan hem ooit in het echt te zien; geen behoefte aan op dat moment.
Tussendoor kreeg ik een vriendje wat na 4 maanden uitging, meette ik wat andere mensen van MSN, maar hem wilde ik nog steeds niet meeten. In het begin hadden we best vaak ruzie.

Nou, na 3 jr of zo besloten we dat het toch tijd was elkaar eens in het echt te gaan zien. Een paar keer ging de meeting niet door, maar uiteindelijk wel. We gingen naar de dierentuin. In het begin waren we allebei zenuwachtig, maar het liep goed enzo. Beter dan verwacht. Ik praatte veel onzin, maar dat doe ik altijd.

Nadat we uitgekeken waren in de dierentuin, besloten we om naar Zwolle te gaan - daar zouden we allebei over moeten stappen - met de bedoeling om wat te gaan eten enzo.
Uiteindelijk werd het snel eten en daarna naar de bios (Ice Age 2).
We zaten op MSN dat we zouden zoenen enzo, maar beiden durfden we niet. Na de film liepen we door het donker terug naar het station enzo.

Thuis spraken we af, omdat het zo gezellig was geweest, dat ik zaterdag (meeting was op donderdag )daarheen zou komen. Nou ja, die dag zoenden we wel
"Zijn we nu vriendje en vriendinnetje?"
"Ik denk het. Ik vind het best."
Ik wilde in de avond niet naar huis, maar wel gedaan.

En dat is nu ongeveer 3 weken geleden.
__________________
♪ Oefenen is de sleutel tot het ongrijpbare
Oud 30-05-2006, 19:20
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Kwamen elkaar toevallig tegen op een schoolfeestje 3,5 jaar geleden. Gezoend e.d., daarna 2 of 3 maandjes een relatie gehad. Toen heb ik het uitgemaakt... op een nogal slechte wijze (mail) maar goed dat kan gebueren.
Ongeveer 5 maanden later werden er ter ere van het lustrum van onze school allerlei activiteiten georganiseerd, zo ook een afsluitend feest; U raadt het al, we zoenden weer, en toen... Tjah... toen ging het weer aan.
Dat was op 10-10-'03 en nu zijn we alweer een tijdje verder en gaat het nog altijd erg goed (lees: willen nooit meer wat anders).
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 30-05-2006, 19:59
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
eigenlijk is dit een heel flauw verhaal maar goed..

We draaiden al een paar weken om elkaar heen. Spraken elkaar veel (bellen,smsen,msn) en zagen elkaar een paar keer per week.

De laatste keren hebben we ook telkens gezoend en lekker geknuffeld, heel fijn allemaal.

Afgelopen zaterdag waren we in de zelfde disco stappen. We trokken gelijk weer naar elkaar toe en hadden het erg gezellig. Nu was er nog een meisje in die discotheek, die al erg lang achter hem aan zit, verder niets aan de hand, maar toen ik op een gegeven moment met hem aan het zoenen was, hoorde mijn vriendin haar aan een ander meisje vragen: is dat de nieuwe vriendin van ...?

Dus mijn vriendin moest heel hard lachen en vertelde dat verhaal aan ons.. toen was het even stil waarna hij aan mij vroeg:
'Wat is daarop uw antwoord?' ik wist helemaal niet of dit nou uit gekkigheid was, of gemeend maar ik zei dus: I Do tja een paar baco's op...

En ja.. achteraf was het dus wel allemaal heel gemeend en nu hebben we sinds zaterdag iets

En ja, ik weet dat dat nog niets voorsteld, maar ik ben er toch lekker blij mee

Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 20:01.
Oud 30-05-2006, 20:11
Bente Nerwanen
Avatar van Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Via dit forum :\ ruim 2 jaar geleden voegden we elkaar toe op MSN, ik heb geen idee wat de aanleiding was en ik heb achteraf ook het idee dat hij me nooit was afgevallen, maar we hebben tot 5 uur 's nachts aan één stuk door gepraat. Het 'klikte' (als je dat zo kan noemen) meteen ontzettend goed. We wisselden telefoonnummers uit en smsten wat, maar na een aantal dagen contact bleek dat hij een ander meisje erg leuk vond en ik wilde me daar niet in gaan mengen dus op dat moment hebben we elkaar 'vaarwel' gezegd, tot ik plots de ingeving kreeg om gewoon maar spontaan naar hem toe te gaan, alsnog.
Ik smste hem dat hij een e-mail had en daarin stond de reisbeschrijving van mij naar hem voor de volgende dag. We spraken op het strand af, het was ontzettend gaaf en 2 weken later zagen we elkaar weer, bij mij thuis. Vanaf toen hadden we, nadat iemand vroeg of wij nu iets hadden, ver-ke-ring.
Oud 30-05-2006, 20:55
Marinka
Marinka is offline
kwam pc maken. 1e keer gebeurde er niets,
pc stuk gemaakt omdat ik hem nog een keer wou zien
Toen vroeg hij wanneer ik jarig was, kreeg ik op mijn verjaardag een kaartje, tijdje om elkaar heen gedraaid, en sinds 11-12-2001 verkering
Oud 30-05-2006, 21:11
vedetje
vedetje is offline
Ik was buiten mijn hond die heel zielig zat te huilen een beetje gaan troosten. Ik draaide me om en was van plan weer binnen te gaan. Hij stond tegen een pilaar geleund. Mij aan het observeren. Pas toen ik vlak voor hem stil stond zei hij iets...

Ik kende hem niet, hij was mee met zijn vader, een kennis van mijn ouders.

Ik was direct verliefd. De manier hoe hij keek, die passie die uit zijn ogen sprak, 'waw' dacht ik.

Dezelfde week zag ik hem nog een paar keer, en ik was helemaal verliefd, en ervan overtuigd dat hij ook dol was op mij. Maar ik wou niets beginnen: de week erna moest hij terug naar Spanje...

Drie maand later zagen we elkaar terug. Ik had hem niet uit mijn hoofd gekregen en van het moment dat ik hem terug zag overspoelden die gevoelens mij ook weer. De tweede dag begonnen we al te flirten: opmerkingen, lichaamscontact zoeken, een begroetende zoen op de mondhoeken... Na een week vroeg hij of ik een jongen tof vond. Ik bekende na een heleboel rond de pot draaien: 'Is dat niet duidelijk?' 'Ja' zei hij 'maar ik wil het horen van jou!'. Daarachter vroeg hij of ik niet wou weten wat hij dacht over mij : 'ik denk voortdurend aan jou, je zit dag en nacht in mijn hoofd, je maakt me helemaal dol'...
Die dag bekenden we onze gevoelens, de dag erop hadden we onze eerste zoen, en eigenlijk pas een dag of 10 later waren we 'officieel' samen, dit wil zeggen dat onze ouders het wisten...

Aaaah, het was echt vaak als in een film, maar nu is het over. En het einde zou ook best voor een film kunnen dienst doen.

Zijn vader en mijn ouders waren zakenpartners, tot het slecht ging tussen hen, en van het ene kwam het ander.
Voor ik het wist zat ik huilend voor hem te zeggen dat ik het niet kon, dat ik hem niet kon verliezen, dat ik hem zo graag zag. En hij die helemaal ineengezakt zat, verslagen, ik zag tranen blinken in zijn ogen 'ik weet niet wat ik je moet zeggen, ik weet het echt niet, ik weet het niet...'
Dat was de laatste keer dat ik hem zag.
Ik heb zo gehuild om hem, ik heb gesmeekt, gevloekt, gedreigt, ik heb gevochten, ik heb zelfs mijn valies gemaakt...
Maar met dezelfde wapens hebben ze mij tegengehouden: Wat doe je als 18-jarige tegenover het autoritair gezag?

Ik ben over hem geraakt, ik heb zelfs een andere jongen leren kennen die ik leuker en leuker begin te vinden. Maar van Valentin zal ik altijd blijven houden! En hij ook van mij, dat is wat het moeilijkt maakt. Vorige week hoorde ik na een half jaar nog eens iets van hem (ik ben hem opzettelijk uit de weg gegaan om mezelf het verdriet te besparen). Een vriend van hem is een relatie begonnen met een vriendin van mij, en deze had me iets te vertellen: Valtentin zei David (haar vriend) dat hij je een grote knuffel stuurt, dat hij je nog altijd enorm mist, en hij zei je te zeggen dat hij je niet vergeet...


*zucht* het begin van mijn laatste relatie, en het einde... maar misschien, in een toekomst, wie weet...
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 30-05-2006, 21:48
Verwijderd
heel snel, we zagen elkaar ergens en toen nog een keer ergens en toen belde hij op nieuwjaarsnacht en de volgende dag hadden we een date en een week later was het OFFICIAL
Oud 31-05-2006, 08:34
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Li schreef op 29-05-2006 @ 16:39 :

Is toch alleen maar leuk, kom je nog eens wat te weten over elkaar
Ja, maar dat was de reden dat de relatie stuk liep, maar we hadden ook nog maar amper gepraat

Ik viel steeds stil als ik bij haar was, niet van de zenuwen, maar zeg maar stiltes van geluk ofzo, kweet niet hoe je dat moet zeggen
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 31-05-2006, 17:24
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
We waren al drie jaar collega's, maar we hadden nog nooit een woord gewisseld. Hij vond mij schijnbaar echt al máánden leuk en ik was me amper van zijn bestaan bewust omdat ik überverliefd was op een andere collega. Maar goed, op een dag vatte hij moed en sprak me aan. Hij hielp me met het voorbereiden van mijn (joekel van een) wijk en we hadden een gesprek dat zo gezellig was dat ik hem meteen niet meer uit mijn gedachten kon krijgen. Helaas zag ik hem pas drie weken later weer omdat hij vrij had, en toen gingen we weer de hele tijd praten en het was weer erg gezellig. Ik geloof dat hij een week later vroeg of ik naar een of ander feest in de plaatselijke discotheek kwam, en ook al hou ik niet van disco's ging ik toch maar natuurlijk. Daar wéér gepraat en de volgende dag op het werk vroeg hij mijn nummer. Ik zou namelijk vier dagen later op vakantie gaan en hij zou daarna 3 weken gaan dus als er actie moest komen moest het snel gebeuren... Het was wel duidelijk dat we elkaar leukvonden dus. Maar goed, hij belde diezelfde dag nog en vroeg of ik meeging naar de bios de volgende dag. Tijdens de film zat hij echt als zo'n debiel naar het beeldscherm te kijken heel de tijd, gezellig Ik dacht leuk, dan gaan we lekker cliché aan elkaars handen frutsen maar nee. Na de film gingen we over de boulevard wandelen waar we uiteindelijk hebben gezoend en bijna 2 jaar later zijn we nog steeds samen.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 31-05-2006, 18:37
pluissie
pluissie is offline
Het begon allemaal vorige zomer, toen ik met een kameraad van de camping op de camping ging zwemmen, hij stelde me voor aan 2 dames manon van 15 en leonie van 14. Ik was nog diep in liefdes verdriet van me vorige relatie die naar anderhalve maand stuk ging, maar ik was gek van de meisje , ik nam me voor dat ik de eerste beste tijd single wou blijven ( mijn ex was een collega) dt feit maakte mijn zomer erg kut. Het bleek gezellig te zijn met manon en leonie, in eerste instantie vond ik de 14jarige leonie een stuk leuker ik was daar nog 16 leonie was een vlotte en voor haar leeftijd geestelijk erg verrassend. Ik besloot er werk van te maken weken gingen voorbij en we zagen elkaar lang en vaker. Maar het bleek niet meer te worden dan een vriendschap. einde van de vaknatie brak aan en mijn vriend daarentgen kreeg iets met manon, dit duurde echter niet lang, hij was neit trouw en ging vreemd met Leonie,, buiten leo en rene om was ik de enige die het wist.dit gebeurde . Het vreemdgaan vond plaatst in de herfstvakantie. Een waak na diezelfde herfstvakantie ik ging nar centerparks. Ik mogt een vriendin meenemen en koos voor een oud collega genaamd barbara die de volgende zaterdag zou komen. We gingen vrijdags heen ik zelf woon in veendam en mijn vriendin in emmen ( manon) CEnterparks lag vlak bij Emmen en omdat de wedstrijd Emmen - Veendam was besloot haar vader mij daar voor uit te nodigen om daaar met zijn 3en heen te gan zogezegt zogedaan. ik nodige manon uit om de vrijdag overdags op centerparks te komen. Hier vertelde ik haar van het overspel en liet het baletje rollen en probeerde haar te troosten. We waren altijd al close en er gebeurde verder neit zo heel veel bijzonders. De volgende dag kwam mijn collega die mij al een tijdje leuk vond en omdat ik sinds de vakantie droog stond. de voetbal wedstrijd was leuk hellaas veroren we met 1-2 en werd ik door de vader terug gebracht naar centerparks. Barbara kwam en het zoenen begon direct. Het leek er lange tijd op te lijken dat het savonds flink tekeer zou gaan, ik kreeg de kans en na het voorspel kon ik hjet niet , ik vond manon leuk en kon haar niet uit me hoofd zetten en wou barbara geen valse hoop geven. zondag as het een beetje raar tussen mij en barbara en het was veel stilte tussen onze gesprekken. barbara zondag weer naar huis. Met 2e kerstdag zou manon komen stappen , ze kwam en we gingen naar de discotheek van Veendam de zenith allemaal erg gezellig. drie uur moesten we terug omdat manon nog maar 16 was en op dat gebied redelijk strenge oudrs heeft. Eenmaal tjhuis gekomen waren we allebei moe en wouden nog wat praten en ze kwam bij mij in bed liggen en we begonnen te knuffelen. en verder als een bescheidene zoen ( geen echte zoen ) kwam het niet. Oud en nieuw kwam eraan en mijn vriendin was aangeschoten en terwijl ze me belde zei ze in een keer hoe het allemaal begon en hoe we van vrienden tot hechte en erg close vrienden waren geworden, en ik hoorde begrip en liefde in die stem, en ze vroeg het gewoon heel subtiel en ik zei ja. ik besloot 7 januarie naar haar toe te gaan om te praten en te kijken wat wij egtvoor elkaar voelde en we zoenen op het busstation.
__________________
Door mensen te laten leven, kun je zelf leven. Je laat mensen door te nemen en te geven.
Oud 31-05-2006, 22:49
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
pluissie schreef op 31-05-2006 @ 19:37 :
*knip*
wat leuk
Oud 01-06-2006, 07:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben met haar meegereisd naar een meeting van het forum, omdat we er allebei heen wilden. Daarvoor hebben we niet erg veel contact gehad.
De treinreis was gezellig, veel leuk gepraat en er vielen totaal geen stiltes, zowel op de heen- als de terugreis. Tijdens die meeting zelf hadden we niet zoveel aandacht voor elkaar eigenlijk.

Omdat het zo gezellig was, besloten we elkaar nog een keer te zien, omdat we allebei wel het gevoel hadden dat het klikte en we een leuke vriendschap op konden gaan bouwen.

We hebben elkaar nog een paar keer gezien, voordat de vonk écht oversprong. Op een dag gingen we samen naar het park, waar we al eerder geweest waren en ik pakte haar hand vast, eigenlijk zonder verdere bedoeling. NA even dar gelopen te hebben, belandde we bij een boom waar je heerlijk in kunt zitten. Een grote boom met van binnen geen takken, maar wel aan de buitenkant. Daar hebben we een poosje heerlijk tegen elkaar aangehangen en gepraat.

Na een poosje, bij een zon die begon onder te gaan, waren we opeens met elkaar aan het zoenen (geen idee meer wie begon of hoe het precies kwam, weten we allebei niet meer).

Eenmaal thuisgekomen wist ik me totaal geen raad meer met de situatie omdat we best veel schelen en ik voelde me aardig stom dat ik met haar gezoend had, maar toch voelde ik me ook verliefd.

Snel nog een keer afgesproken, omdat zij toch ook wel dat gevoel had en sinds de keer daarop hebben we wat met elkaar omdat het gevoel wederzijds is en we ons niet door leeftijd tegen wilden laten houden.

En dat gaat nu al een kleine 7 maanden goed, dus het was absoluut geen verkeerde beslissing
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-06-2006, 07:59
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
pluissie schreef op 31-05-2006 @ 19:37 :
Blaat
Zucht... de Zenith, serieus?
Oud 01-06-2006, 08:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
pluissie schreef op 31-05-2006 @ 19:37 :
*knip*
Alsjeblieft, gebruik interpunctie en let op je spelling

T zal vast wel een leuk, boeiend verhaal zijn, maar ik skan er geen chocolade van maken.


Verder zijn de verhalen echt geweldig om te lezen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-06-2006, 08:26
Verwijderd
leuk topic

via dit forum
elkaar al duisent keer ehh gewoon vriendschappelijk gezien voordat we 'gekoppeld' werden door 2 andere forumers ;x
Bruut zou hier waarschijnlijk op zeggen: 'TOPPUNT VAN KANSLOOSHEID'
Oud 01-06-2006, 10:27
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
We zijn allebei fan van dezelfde (engelse) band, en deze band heeft naast een algemeen forum ook een subforum voor nederlandse fans. Ik heb daar mijn msn in mn sig staan, en op een gegeven moment voegde hij mij toe (hij zei later dat dat was omdat mijn opmerkingen hem opvielen). Hij wist niet dat ik 20 was, en dacht door die opmerkingen ook dat het ouder zou zijn. (Hij was zelf 30).
Heel veel gemsnd elke dag en twee weken later was er een concert van de band in Limburg waar we uiteraard allebei heengingen. Daar elkaar dus echt ontmoet en aan het eind van de avond gezoend (met allerlei anderen om ons heen en dus heel wat opmerkingen en zelfs foto's op het forum de week erna)..
Vanaf toen een tijdje heel veel msnen doordeweeks en elk weekend heen en weer reizen, en na 5 maanden ben ik bij hem ingetrokken en wonen we nu alweer 9 maanden samen.

Leuk is ook dat we allebei al bijna zes jaar lid zijn van dat forum, en dat we natuurlijk ook al regelmatig naar dezelfde concerten zijn geweest. Maar ja, het was zes jaar geleden nooit wat geworden met 15-25, dus ik ben eigenlijk blij dat hij me op het goede moment heeft toegevoegd..
__________________
Keep on rockin'
Oud 01-06-2006, 10:47
Orpheus
Orpheus is offline
Leren kennen op een gedichtensite; gevoed door
wederzijdse bewondering.

Vervolgens naar elkaar toegegroeid door nachtelijke
msn-gesprekken, sommigen tot 3.00 uur
en inmiddels bijna negen maanden samen.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 01-06-2006, 10:56
Nyawa
Op de dansschool, negen maanden geleden toen ik weer begon met dansen. Ik was nieuw en stond er een beetje alleen, toen hij op me afkwam en we wat begonnen te praten, en het bleek dat hij maar tweehonderd meter van me af woonde. Op gegeven moment vroeg hij of ik met hem wilde dansen, dus ik zei ja. De uren daarna heb ik hem niet meer losgelaten en sindsdien fietsten we elke week samen naar dansles en leerden we elkaar steeds beter kennen. En op de dansschool werd het dansen steeds closer en closer en toen hebben we het na vier maanden maar officieel gemaakt .
Oud 01-06-2006, 19:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nou, het was het begin van het schooljaar en zo, en op Letteren zat er een meet aan te komen, en toen werd ik plotseling toegevoegd door ene WolterB op MSN, die vertelde dat hij wel met me mee wilde reizen zodat ik korting zou krijgen. Vóór de meet spraken we eigenlijk maar heel weinig met elkaar, maar toen was het tweeëntwintig oktober en bracht een vriendin van mij me naar het station en ontmoette ik hem en ik begon over de lasagna te praten, die die vriendin en ik de avond tevoren gegeten hadden. (Oh, daar hadden we het laatst trouwens nog over, dat is best toevallig.)

En toen was het zeven kwartier voor we in Utrecht waren en wel zeven heel gezellige kwartieren en dat was heel leuk en zo, maar op de meet zelf heb ik eigenlijk nauwelijks met hem gepraat want ik had het te druk met mezelf weghouden van mijn soort van ex-vriendje dat ik voor het eerst sinds tijden weer zag en toen gingen we daarna weer zeven kwartier terug in de trein en bracht hij mij naar huis. En toen gingen we knuffelen, heel lang, en kreeg ik een heel lief kusje op mijn voorhoofd. En de hele herfstvakantie heb ik met hem gepraat per MSN en SMS en ik SMSte hem elke nacht wakker geloof ik, want dat was nog in de tijd dat ik nauwelijks sliep. Maar goed, het feit was dat we het best wel fout vonden dat een meisje van veertien iemand van eenentwintig stalkte, maar leuk was het wel. (Oh ja, het is maar een detail dat ik mezelf de hele vakantie vertelde dat ik hem niet leuk vond, want ik wilde niet toegeven dat ik dat eigenlijk wèl vond.)

De dinsdag na de herfstvakantie zagen we elkaar weer en toen gingen we naar het park en ging ik op een bankje liggen met mijn hoofd in zijn schoot, geloof ik, en toen gingen we praten en onder een boom staan knuffelen en ik doopte het om tot knuffeltherapie en dat was heel fijn, want we hadden allebei een knuffeltekort.
Dat weekend, op zondag, zagen we elkaar weer en toen kwam hij speciaal voor mij eerder terug van zijn mama waar hij toen was en toen gingen we weer naar het park, maar we liepen niet zomaar hand in hand, dat was omdat ik altijd koude handen had (en nog steeds heb). En hij ging ze opwarmen en we lieten naderhand geloof ik de hele middag niet meer los. (a) Toen hebben we eerst tegen een boom aan zitten praten en toen gingen we naar de bovengenoemde boom-waar-je-in-kon-zitten en daar zaten we eerst nog een tijdje te praten en om half vijf ongeveer zoenden we voor het eerst, maar ik heb geen idee wie er begon. Ècht niet. Behalve dan dat ik weer met mijn hoofd in zijn schoot lag.

Die hele week weigerde ik eraan te denken dat ik met hem gezoend had, want ten eerste had ik al genoeg dingen om me druk over te maken en daarnaast wist ik niet zo goed wat ik ermee aan moest. Mja, die vrijdag zagen we elkaar weer, aan het eind van de middag, en toen zoenden we weer en het was heel fijn en sindsdien is het officieel.

<3.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-06-2006, 21:19
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
kk mensen schrijfen ook meteen een heel a4tje over een avondje
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 01-06-2006, 21:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
schrijven
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2006, 09:39
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hm, via dit forum Ze trok mijn aandacht (en ik blijkbaar de hare) en we gingen elkaar privéberichten sturen over van alles en nog wat. Later werden dat SMSjes, en toen zijn we een keer, op een zondag, naar de dierentuin gegaan in Rotterdam. Daarna zijn we romantisch bij de KFC gaan eten ( ), maar dat heeft haar blijkbaar niet afgeschrikt
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 05-06-2006, 10:05
Joki-chan
Joki-chan is offline
Ik leerde m'n vriend kennen op een animeforum. Hij had toen zelf ook nog een vriendin, maar ik hoorde later dat ik hem al meteen opviel (Dat was eind 2004). Er is daarna een hoop op dat forum gebeurd waar ik niet trots op was en ik heb ontzettend veel dingen gedaan die ik liever ongedaan had willen maken, maargoed. Hij vergaf me. We spraken een dagje af en het voelde meteen goed. Echter vond ik het nog te snel voor een relatie (dat was namelijk pas de eerste keer dat ik hem zag), een paar maanden gingen voorbij waar we steeds dichter naar elkaar toe groeide.

Op 14 januari 2006 vroeg hij me officieel verkering op een bankje in een park. We hebben dus nog niet zo lang, maar we kennen elkaar toc al een behoorlijke tijd. Nu spreken we ongeveer om het weekend af, elk weekend zou ik fijner vinden maar dat is vrijwel onmogelijk aangezien de treinreis van mij naar hem €36,80 kost en 2 uur en 40 minuten duurdt.

Maar de toekomst ziet er goed uit. Als het ooit de bedoeling was dat ik m'n soulmate vond, is hij het zeker. En anders komt hij verrekte dicht in de buurt. Hij is de enige persoon die me altijd begrijpt, hij is m'n beste vriend, steun en toeverlaat en tegelijkertijd m'n vriend.
__________________
No, I won't surrender at any cost. You're something so sweet and tender, from my heart.
Oud 05-06-2006, 10:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik kende haar vanop 't galabal van onze richting, daarna 'n maandje naast gezeten als we samen les hadden (was zo af en toe). Toen afgesproken om naar Ice Age II te gaan, met nog 'n paar anderen...

De dag voordien ook al toevallig samen uitgeweest, ik was met andere vrienden op stap, toen zij belde of ze erbij mocht komen, de mensen waar zij mee op stap was gingen al naar huis en zij had nog zin om naar 't café te gaan waar ik vaak zit... Was ok, heel erg leuk allemaal, haar naar huis gewandeld, heel lang afscheid staan nemen, ook veel geknuffeld...

De volgende dag dus Ice Age II.
Heel hard gelachen daar, niet normaal. Dan terrasje gaan doen met z'n gevieren, maar na twee pinten vertrokken de anderen al, kerel moest de volgende dag vroeg op om te gaan werken... Zij en ik dus nog 'n paar uur op 't terras gezeten met z'n twee, heel fijn en knus gezellig... Beetje tegen elkaar aan gaan hangen enzo... Daarna nog even binnen gezeten daar, want 't werd nogal koud, en toen arm in arm naar haar kot gewandeld... Daar zo ongeveer anderhalf uur staan knuffelen, en héél vaak in elkaars ogen gekeken (22x, we hebben 't geteld ) maar geen van beiden durfde "de move" te maken...

Toen ik vertrok, vroeg ze waar ik op wachtte, omdat ik naar haar keek toen ik de buitendeur opendeed, en toen vroeg ik hetzelfde aan haar. Zij: "Op iets da toch niet gaat komen" *deur dicht*

Ik helemaal ondersteboven en dan maar stil naar huis gefietst.
De volgende dag ben ik in de les naast haar gaan zitten, was SERIEUS vreemd. Na de les moest ik meteen vertrekken, werkje maken, maar had smsje gestuurd of ik rond 16u mocht langskomen... Was goed, dus tja, ik naar haar toe... Wéér 'n paar uur vreemd gezeten, elkaar vaak aankijken maar niets doen, maar uiteindelijk toch aan't kussen geraakt.


Dat was 't verhaal van hoe wij samen zijn gekomen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-06-2006, 11:41
Verwijderd
Mijn vriendinnetje Gryts en ik hadden net een weblog gestart, bloodyhell.nl, en we hadden al behoorlijk veel bezoekers. Op een dag kreeg Gryts een mail op het algemene emailadres van onze site (die bij haar binnenkwam). Het was van ook een weblogger, met een website over muziek. In die mail stond dat hij onze site leuk vond, dat hij ons wel stoer vond en of we misschien linkjes wilden uitwisselen (dat was toen nog oké om te doen). Gryts bekeek zijn site en vond een foto van de heer in kwestie en ze stond te stuiteren van zijn schoonheid en stoerheid (hij stond op de foto in een aula van een school (?) met een enooorme koptelefoon op, in een blad lezend en sexy de camera inkijkend. Ze stuurde die foto naar mij "kijk eens! deze is prettig!" en ik was het er wel mee eens. Ik voegde meneer in kwestie aan msn toe en we raakten aan de praat en het was gezellig.

Gryts en ik zouden iets later met een groep lui naar de Efteling en ze sliep de nacht daarvoor bij mij (Gryts komt uit Friesland, red.). Die avond zaten we een beetje in een muppetfase (er zaten toen muppets bij het Happy Meal) en we hebben toen tot half 4 's nachts lompe camplaatjes gemaakt en doorgestuurd aan de meneer, en hij aan ons. We hebben ons sufgelachen en verschenen de volgende dag met duffe hoofden in de Fata Morgana.

Daarna avondenlang tot diep in de nacht cammen met hem, urenlang dom naar elkaar staren en giechelen. Het begon te kriebelen en onder het motto 'ik ga je helpen je nieuwe studentenkamer in te richten' ging ik iets later naar Tilburg en ontmoetten we elkaar voor het eerst. Dat was een fiasco. We vonden elkaar allebei stom, saai en lelijk. Er vielen soms pijnlijke stiltes en het was niet een ideale eerste date. Maar we hebben toch gezoend, vlak voor ik de trein naar huis nam. Maar het werd niks, we hielden wel contact, maar niet meer zo intensief als daarvoor.

Toen won hij bij Samsonic (R.I.P.) 2 kaartjes voor het Dourfestival. En niemand kon met hem mee, dus hij vroeg mij. Ik vond het wel tof en ik ging mee. De eerste avond belandde hij in mijn tent waar ik een lief kusje kreeg en hij in mijn armen in slaap viel. Dat was voor mij de grote klik. De volgende dag de hele dag wat om elkaar heen lopen draaien en die middag belandden we in de tent en maakten we pret en plezier. Dat was op 10 Juli 2003, dus we zijn nu bijna 3 jaar samen.

Lang verhaal.
Oud 05-06-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 05-06-2006 @ 12:41 :
(Gryts komt uit Friesland, red.)
Oud 05-06-2006, 14:30
Verwijderd
we hadden dezelfde vrienden, en ik wilde hem eerst niet leuk vinden. toen een keer samen met een vriendin van mij met hem afgesproken om wat te gaan drinken. die vriendin ging al heel snel naar huis, en wij bleven over. toen gingen we roze koeken eten in het gras, en toen ging ik naar huis. ik was alleen thuis, maar omdat ik hem heel leuk vond, durfde ik niet te vragen of hij mee ging, want ik was er natuurlijk van overtuigd dat hij mij niet leuk vond. 2 dagen erna ofzo gingen we met vrienden bij mij thuis dronken worden en spelletjes doen, en vanaf toen hadden we iets. dat is nu ongeveer 9 maanden geleden.
Oud 05-06-2006, 15:02
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Beiden zitten we in het 6e jaar maar kennen we elkaar alleen bij naam. Begin april was er een niet verplichte reis naar Griekenland met het school. Aangezien ik zo een sociaal beest ben, was ik natuurlijk aan het socializen met degenen die ik niet zo goed kende. Ik denk dat het begonnen is met een lange wandeltocht (die zeer deed aan mijn benen) en hij zou ze later op de avond masseren. De dagen erna hebben we zeer veel gebabbeld, elkaar beter leren kennen. Maar we hadden beiden een vriend(in). Ik voelde wel iets voor hem. Hij was knap, had humor en was heel lief.
Twee weken na de reis was het gedaan tussen mijn vriend en mij (hij was daar ergens wel de reden van). Tot zijn verbazing zijn wij vrienden gebleven. Bijna elke speeltijd, elke middag bij hem en zijn vrienden. Op een bepaalde moment had een vriendin van zijn vriendin gevraagd of hij vreemdging mt mij en ze vertelde er ook bij dat ik gevoelens had voor hem. Hij wou dus met mij praten en heb dat dan bevestigd. Ik kreeg het antwoord dat hij ook gevoelens had voor mij! Een dag later was het gedaan tussen hem en zijn vriendin. En diezelfde dag nog hebben we gekust.
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 05-06-2006 om 15:04.
Oud 05-06-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 05-06-2006 @ 14:36 :
Jawohl.
Oud 05-06-2006, 17:07
teenager
teenager is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 01-06-2006 @ 22:19 :
kk mensen schrijfen ook meteen een heel a4tje over een avondje
't is maar hoe belangrijk het voor je is

maar jezus jongens en meiden, al die forumrelaties! ik zou me rotschamen!
Oud 05-06-2006, 21:25
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Leerde hem kennen eind oktober. Hij was met zijn vrienden uit en ik was aan het werk. De hele avond waren we een beetje aan het flirten. Aan het eind van de avond had hij genoeg moed verzameld (nou ja volgens mij genoeg bier gedronken) om me aan te spreken. Helaas duurde het gesprek niet zo lang omdat zijn vrienden naar huis wilde. Aangezien ik hem wel erg aantrekkelijk vond wisselde we telefoonnummers en emailadressen uit.

De eerste 2/3 weken gebeurde er eigenlijk niks. We hadden elkaar toegevoegd op msn en maar 1 keertje gesproken. Op een gegeven moment waren we allebei 's avonds laat nog online en begonnen we een gesprek, dat uit eindelijk tot diep in de nacht duurde. Vervolgens spraken we elkaar vaker op msn en gingen we elkaar ook (voornamelijk 's nachts) bellen en smsen. Na een tijdje vond ik dat het wel eens tijd werd om af te spreken. Ik had een feestje van mijn studievereniging en vroeg hem mee. Het was hartstikke ontzettend gezellig en aan het eind van de avond waren we eigenlijk nog niet uitgepraat enzo. Dus toen ging hij mee naar mijn kamer en bleef uit eindelijk slapen. Helaas werd het op dat moment niks tussen ons omdat we het voor ons allebei veel te snel was na een vorige relatie.

Vrij snel na die eerste ontmoeting verwaterde het contact tussen ons en spraken we elkaar nog maar vrij weinig. Een paar maanden later kwamen we elkaar tegen in de bus naar huis. Kort daarna spraken we af om weer eens bij te praten. Hij kwam langs en weer klikte het enorm goed. De weken daarna gebeurde er eigenlijk vrij weinig... Ongeveer een maand later ging hij mij helpen met het maken van mijn fiets. En daarna ging het eindelijk wat sneller tussen ons. Ongeveer 2 weken daarna kwam hij langs na het uitgaan en sinds donderdag is het dan eindelijk echt mijn vriendje.
Oud 06-06-2006, 13:01
metaldready
metaldready is offline
dikke maand terug, toen ik naar een ander pandje ging verhuizen. ontmoette men nieuwe huisgenoot en ik was opslag verliefd gelukkig was het wederzijds
Oud 06-06-2006, 13:20
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 05-06-2006 @ 12:41 :
...ging ik iets later naar Tilburg en ontmoetten we elkaar voor het eerst. Dat was een fiasco. We vonden elkaar allebei stom, saai en lelijk. Er vielen soms pijnlijke stiltes en het was niet een ideale eerste date.
Da's wel orgineel!
Oud 06-06-2006, 13:54
Verwijderd
We zaten al vanaf de 1e bij elkaar in de klas, en ik had eigenlijk nooit bijzondere aandacht aan hem besteed want hij boeide me niet zo, maar op een dag aan het eind van de 5e moesten we in groepjes van 4 een werkstuk maken en kwam ik bij hem in het groepje. We overlegden bovenmatig veel over het werkstuk en bleven nog steeds erover msnen toen we het al ingeleverd hadden (mooi excuus om een gesprek te beginnen, nietwaar?). Aan het begin van de zomervakantie maakte mijn ex-vriend het uit en omdat ik iets met mijn tijd moest ging ik in de weken daarop veel met vrienden doen, en op een dag besloot ik om hem mee te vragen naar een film met een groep van 12 mensen. Na de film bracht hij mij thuis (wat niet nodig was, want mijn nichtje fietste met me mee én een jongen die erg in de buurt woonde bracht ons ook al thuis) en hebben we tot 7 uur 's ochtends zitten praten. Vanaf toen vroeg ik hem mee bij alle vriendendingen die ik deed en aan het eind van de vakantie was hij helemaal bij ons groepje gaan horen. Ik ging 'm steeds leuker vinden, maar had dat zelf nog niet zo erg door, tot we een filmmarathon hielden en de hele dag in elkaars armen zaten. Daarna hebben we nog een maandje om elkaar heen gedraaid, maar eind november (2002) bracht hij me thuis na een feestje en bleef hij slapen en uiteindelijk lagen we de hele nacht te zoenen <3

En ik heb mijn best gedaan om er niet een te lang verhaal van te maken
Oud 06-06-2006, 13:59
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ik was met een vriendin op msn en we verveelden ons. toen gingen we op marktplaats kijken naar de contact gezocht advertenties en toen heb ik er voor de grap eentje op gezet. Nou echt meer dan 130 reacties gehad .
Met twee jongens (apart) wat afgesproken maar dat werd niet wat.
toen met hem. hij wou wat afspreken maar ik kon niet moest oppassen bij mijn zus. toen zei hij: nou dan ga ik toch helpen! dat gedaan (wel beetje link maja), en is ondertussen een jaar en acht maanden geleden en nu wonen we samen .
Oud 06-06-2006, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 06-06-2006 @ 14:20 :
Da's wel orgineel!
iszo. . Het eerste wat we van elkaar dachten was: "oh nee hè! "

En dan blijkt het later toch de liefde van mijn leven te zijn.
Oud 06-06-2006, 17:16
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
lijkt me echt hilarisch om het daar dan nu nog over te hebben met elkaar. 'wat vond je ookalweer van me die eerste dag?'
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-06-2006, 17:28
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik zag hem twee jaar geleden in het fotoboek en hij kwam uit hetzelfde dorp plus ik vond hem er erg fijn uitzien dus na een aantal berichten elkaar toegevoegd op msn. Paar dagen met elkaar gesproken en toen gingen we elkaar ontmoeten.
Was een hele rare avond want ik vond hem erg vervelend doch interessant maar bovenal ongelooflijk mooi. Dat ik hem mooi vond was in het begin eigenlijk ook de reden dat ik hem bleef zien. Dat ging maanden door en toen ineens werd ik verliefd op hem en hij ook op mij (bleek achteraf) en nou ja, na een hoop gedoe verliefder en verliefder geworden en dat hele verliefde is nu een jaar bezig.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 06-06-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 06-06-2006 @ 18:16 :
lijkt me echt hilarisch om het daar dan nu nog over te hebben met elkaar. 'wat vond je ookalweer van me die eerste dag?'
Ja dat is heel erg lachwekkend altijd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip?
groovy
25 18-12-2005 18:51
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd
casual dreamer
12 30-05-2005 21:58
Liefde & Relatie Hoe hebben jullie het je ouders verteld?
Girl With Faith
19 09-04-2005 22:47
Liefde & Relatie inhoud van je relatie...(van begin tot eind)
Charlottetje
56 30-01-2004 02:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.