Oud 06-06-2005, 16:14
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-06-2005 @ 15:54 :
Van der Vaart was inderdaad veel beter en Lindenberg en Vlaar natuurlijk .

Ik ben geen PSV fan maar dit is belachelijk.
Je weet natuurlijk niet wat die jongens op de training hebben laten zien...

En ik vind het juist heel positief wat van Basten doet. Niet kijken naar hoe de spelers het bij de club doen. Hij neemt zijn beslissing over de opstelling n.a.v. de trainingen en eerdere wedstrijden voor Oranje. Als iemand niet goed traint, of hij voerd zijn taken niet goed uit in de wedstrijd dan vliegt hij eruit.
__________________
Zuur...
Advertentie
Oud 06-06-2005, 16:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 06-06-2005 @ 16:10 :
Als de resultaten maar goed zijn maakt het mij eigenlijk weinig uit hoeveel lampjes er in de selectie van het Nederlands elftal zitten.

Tegen Roemenie en Finland gaat het nog wel lukken met die AZ spelertjes op het WK echter niet. Ik hoop dat iedereen dat wil in kan zien.

O ja de training dat was ook al zo'n argument om Makaay nooit op te stellen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 06-06-2005, 16:48
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-06-2005 @ 16:29 :
O ja de training dat was ook al zo'n argument om Makaay nooit op te stellen.
In de wedstrijden dat Makaay wel in de basis stond (en dat zijn er nog best veel geweest) heeft hij nix bijzonders laten zien... Dus op basis waarvan zou je Makaay moeten opstellen? Alleen om het feit dat hij 'misschien weleens een doelpuntje zou kunnen maken, omdat hij dat bij zijn club ook doet'?

En die opmerking over die AZ spelers slaat natuurlijk nergens op.
Weet je nog dat Oranje het WK misliep ondanks de grote namen die bij grote clubs in Europa speelden? Beetje kortzichtig die opmerking van jou...
__________________
Zuur...
Oud 06-06-2005, 16:57
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-06-2005 @ 16:48 :
In de wedstrijden dat Makaay wel in de basis stond (en dat zijn er nog best veel geweest) heeft hij nix bijzonders laten zien... Dus op basis waarvan zou je Makaay moeten opstellen? Alleen om het feit dat hij 'misschien weleens een doelpuntje zou kunnen maken, omdat hij dat bij zijn club ook doet'?

En die opmerking over die AZ spelers slaat natuurlijk nergens op.
Weet je nog dat Oranje het WK misliep ondanks de grote namen die bij grote clubs in Europa speelden? Beetje kortzichtig die opmerking van jou...
Tja als je Makaay steeds als rechtsbuiten opstelt? Wat wil je?

Dat Nederland het WK niet haalde was puur te danken aan het knutselwerk van Van Gaal. Reiziger linksback thuis tegen Portugal, uit bij Portugal het vervangen van alle aanvallers bij een 2-0 voorsprong uit tegen Ierland Hasselbaink rechtsbuiten en Melchiot in de basis. En een beetje pech doet de rest.

Juist de Van Gaal die volgend jaar met de AZ ''toppers'' mag werken.

Ik hoop dat Van Bommel stopt met zijn ''interlandcarriere'' en ik wens Vlaar en Opdam veel plezier uit tegen Tjechie. Helaas heeft Nederland het geluk zo'n slechte poule te hebben dat je als nummer 2 zoveel punten krijgt dat je nog door mag.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 06-06-2005, 17:56
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 04-06-2005 @ 13:31 :
ps: AGH nog wezen bowlen laatst?
We zijn nog druk bezig met oefenen. Ik heb gehoord dat ergens in Gouda een bowlingcentrum zit waar je perfect in groepsverband kunt bowlen. We moeten natuurlijk wel indruk maken als we straks baan 1 t/m 16 willen afhuren voor een gezellig potje bowlen!
Oud 06-06-2005, 19:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-06-2005 @ 16:48 :
En die opmerking over die AZ spelers slaat natuurlijk nergens op.
Weet je nog dat Oranje het WK misliep ondanks de grote namen die bij grote clubs in Europa speelden? Beetje kortzichtig die opmerking van jou...
Veel jongens van AZ zijn allemaal geen internationals, imho. Vlaar is dat absoluut niet, maar ook jongens als Landzaat, Timmer en van Galen vind ik geen betere spelers. Van van Galen kan ik het me nog voorstellen, je kunt zo een opstelling maken met de punt naar voren, maar de rest vind ik absoluut geen meerwaarde hebben tegenover de andere mogelijkheden. Dan zie ik liever Ooijer, van Bommel, Cocu en Bouma.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-06-2005, 10:10
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-06-2005 @ 16:48 :
In de wedstrijden dat Makaay wel in de basis stond (en dat zijn er nog best veel geweest) heeft hij nix bijzonders laten zien... Dus op basis waarvan zou je Makaay moeten opstellen? Alleen om het feit dat hij 'misschien weleens een doelpuntje zou kunnen maken, omdat hij dat bij zijn club ook doet'?

En die opmerking over die AZ spelers slaat natuurlijk nergens op.
Weet je nog dat Oranje het WK misliep ondanks de grote namen die bij grote clubs in Europa speelden? Beetje kortzichtig die opmerking van jou...
Op Ron Vlaar na, heb je 100% gelijk, Timmer, van Galen en Landzaat zijn prima internationals (Kromkamp en Matijsen natuurlijk ook)

Alleen wat betreft Makaay. Kan me de wedstrijd tegen Letland nog goed voor de geest halen. Makaay komt erin voor van Nistelrooy die behoorlijk wat kansen verprutste. Makaay krijgt zijn eerste bal, neemt hem perfect aan, met een lichaamsbeweging zet hij de verdediger op het verkeerde been, en schiet de bal achter de keeper. Dát is Roy Makaay.

Geen 'harde' werker zoals Kuyt, geen technische hoogstandjes zoals Babel, geen centrum spits die alles beheerst zoals van Nistelrooy. Nee, een spits die aan 1 kans genoeg heeft.

Wanneer Bommel 'het' niet brengt, wordt hij gepasseerd, zou hij dat nu ook met Nistelrooy moeten doen.(hij ; Basten)
Maargoed dan geniet volksheld Kuyt de voorkeur voor centrumspits. En aan rechtsbuiten heeft Makaay i.d.d. niets.
Als 'basis' rechtsbuiten heeft hij i.d.d. geen meerwaarde.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 07-06-2005, 14:27
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-06-2005 @ 15:54 :
Van der Vaart was inderdaad veel beter en Lindenberg en Vlaar natuurlijk .

Ik ben geen PSV fan maar dit is belachelijk.
Idd, erg slap van Van Basten om nu maar tegen Van Bommel te zeggen dat ie zich maar bij Barcelona moet bewijzen . Hij heeft net het seizoen van zn leven gehad en is al een aantal jaar iemand die altijd bij de selectie van Oranje moet zitten vind ik.

Het is dat Oranje zijn wedstrijden wint en van basten een volksheld is, anders waren er enorme kritieken geweest.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 08-06-2005, 09:39
baas
Avatar van baas
baas is offline
Henk Vos (37) begint bij zijn veertiende club

7/6/2005 20:26

Henk Vos heeft een nieuwe club gevonden. De 37-jarige aanvaller - topspits van geboorte volgens de clubsite - heeft voor één jaar getekend bij Racing Mechelen, dat uitkomt in de Belgische derde klasse.
Het lage niveau schrikt Vos niet af. 'Ik heb een hoop ervaring bij mekaar gevoetbald, ik weet dus heus wel hoe ik daarmee moet omgaan', legt hij uit.

'Ach, enkele maanden geleden had ik het voetbal opgegeven, dan ben ik bij GBA terechtgekomen, en heb ik het voetbalplezier teruggevonden. Dat besef ik nu, ik wil gerust in derde klasse spelen, zolang ik maar lekker kan voetballen.'

Vos speelde sinds maart voor GB Antwerpen, met welke club hij de Belgische beker wist te winnen. Hij begon het seizoen nog bij TOP Oss maar ging daar weg omdat hij buiten de boot dreigde te vallen.

Racing Mechelen wordt de veertiende werkgever van Vos sinds hij in het seizoen 1984/85 debuteerde bij RBC. Hij stapte liefst zestien keer over, al diende hij RBC drie en Standard Luik twee verschillende periodes.

Bron: vi.nl

Henk strikes again
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 08-06-2005, 16:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Guissie schreef op 07-06-2005 @ 14:27 :
Het is dat Oranje zijn wedstrijden wint en van basten een volksheld is, anders waren er enorme kritieken geweest.
Dat geldt toch voor iedere trainer? (En zeker die van het NL-elftal...)
__________________
Zuur...
Oud 08-06-2005, 21:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-06-2005 @ 16:33 :
Dat geldt toch voor iedere trainer? (En zeker die van het NL-elftal...)
Ja ok..
__________________
Volg de evenaar.
Oud 08-06-2005, 22:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
baas schreef op 08-06-2005 @ 09:39 :
Henk strikes again
Jeuj!

Ook nog een club hier uit de buurt, dan ga ik maar eens een keertje de verrichtingen van Henk bekijken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-06-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-06-2005 @ 22:41 :
Jeuj!

Ook nog een club hier uit de buurt, dan ga ik maar eens een keertje de verrichtingen van Henk bekijken.
let me know when
Oud 10-06-2005, 22:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nog wat opmerkelijke berichten:

Kluivert-transfer Valencia op losse schroeven

Patrick Kluivert is vrijdagochtend niet door de medische keuring bij Valencia gekomen. De presentatie van de Amsterdamse spits, die voor vrijdagmiddag stond gepland, is om die reden afgeblazen.
Kluivert arriveerde donderdag in de Spaanse stad, waar hij vrijdagmorgen zou worden gekeurd om vervolgens op vrijdagmiddag te worden voorgesteld aan de media. Op die keuring ging het echter mis. Eén van de knieën van de 28-jarige aanvaller was daarbij het probleem.
Later deze vrijdag zullen extra tests en keuring worden uitgevoerd. Komt Kluivert daar andermaal niet met goed gevolg doorheen, dan wordt de overgang van de spits, die deze zomer diende te vertrekken bij Newcastle United, hoogst onzeker.
Valencia liet ondertussen al weten dat het, in het geval de knie een onoverkomenlijk probleem blijkt, juridisch wegen zal proberen te vinden om de verbintenis van de aanvaller te ontbinden.



Nieuwe spelregel zint toeschouwers niet

De nieuwe regel, die op het WK onder twintig voor het eerst wordt toegepast kweekte bij de openingswedstrijd van dit toernooi veel onbegrip bij de aanwezige toeschouwers. Vrijdag begonnen Benin en Australie het toernooi in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. De Spaanse scheidsrechter Luis Medina Cantalejo trok binnen twintig minuten twee keer een gele kaart voor Agbessi en Florent van Benin.
De nieuwe regel ziet er in toe dat voetballers die een vrije trap tegen krijgen, de bal niet meer aanraken. Dit om het spel sneller te laten verlopen. Zowel Agbessi en Florent hielden zich hier niet aan en kregen van Cantalejo een gele prent voorgeschoteld. Dit kwam de Spanjaard op veel protesten te staan van de aanwezige toeschouwers.



Liverpool toch in Champions League 2005-2006

Liverpool mag volgend seizoen toch deelnemen aan de UEFA Champions League. De Engelse titelhouder wordt ingedeeld in de eerste kwalificatieronde. Dat heeft de UEFA bekendgemaakt. Liverpool eindigde in de FA Premiership als vijfde en was daarmee veroordeeld tot de UEFA Cup. De UEFA besloot echter dat de Reds hun titel moeten kunnen verdedigen. Liverpool krijgt echter geen beschermde status en moet al in het weekend van 12/13 juli voor het eerst aan de bak.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-06-2005, 22:35
PV
PV is offline
Mjah, beetje raar, Liverpool. Fijn dat ze toch de mogelijkheid krijgen om zich te verdedigen, maar via zo'n omweg-traject De kampioen zou gewoon meteen bij de landskampioenen moeten worden ingedeeld, bij de 'bovenste' 8, als je begrijpt wat ik bedoel.
Oud 11-06-2005, 11:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
PV schreef op 10-06-2005 @ 22:35 :
Mjah, beetje raar, Liverpool. Fijn dat ze toch de mogelijkheid krijgen om zich te verdedigen, maar via zo'n omweg-traject De kampioen zou gewoon meteen bij de landskampioenen moeten worden ingedeeld, bij de 'bovenste' 8, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik vind nog steeds dat je een dergelijke positie ook op landelijk niveau moet verdienen. Anders zijn daar gewoon geen regels voor op te stellen, dan moet je steeds het ene land een championsleague plaats ontnemen om Liverpool er een extra te geven, als blijkt dat deze situatie zich voordoet. Ze worden niet voor niets twee seizoenen vantevoren verdeeld. Als Liverpool zo goed is, zijn die voorrondes een eitje.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-06-2005, 11:14
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-06-2005 @ 22:28 :
Nog wat opmerkelijke berichten:


Nieuwe spelregel zint toeschouwers niet

De nieuwe regel, die op het WK onder twintig voor het eerst wordt toegepast kweekte bij de openingswedstrijd van dit toernooi veel onbegrip bij de aanwezige toeschouwers. Vrijdag begonnen Benin en Australie het toernooi in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. De Spaanse scheidsrechter Luis Medina Cantalejo trok binnen twintig minuten twee keer een gele kaart voor Agbessi en Florent van Benin.
De nieuwe regel ziet er in toe dat voetballers die een vrije trap tegen krijgen, de bal niet meer aanraken. Dit om het spel sneller te laten verlopen. Zowel Agbessi en Florent hielden zich hier niet aan en kregen van Cantalejo een gele prent voorgeschoteld. Dit kwam de Spanjaard op veel protesten te staan van de aanwezige toeschouwers.



Die gele kaart van Vincken sloeg ook helemaal nergens op.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 11-06-2005, 12:51
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Tja, als je deze regel invoerd, moet je het strak naleven natuurlijk.

Maar het is wel een beetje een kinderachtige regel, maak er dan iets van in de trend ; wanneer je het spel écht ophoudt, krijg je geel, maar niet als je de bal 1 seconde in je hand hebt en hem direct terug geeft...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 11-06-2005, 13:19
franky
Avatar van franky
franky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2005 @ 20:07 :
AZ moet het hebben van een hoge balcirculatie. Korte snelle passes en combinaties. Dit spel is eigenlijk alleen mogelijk op een glad veld... Een team dat speelt met lange ballen heeft een voordeel als het veld te hard is of te nat.
Weet niet wat er zo vreemd is aan het verhaal van Co.
En ze moeten het vol kunnen houden, want in de competitie en de UEFA CUP hielden ze het ook niet vol, ze zijn het gewoon niet gewent om op zo'n groot niveau te spelen en dat dan ook nog vol te houden.
__________________
't leven is hard, maar de voorkant van een trein is 10x harder!!:P
Oud 11-06-2005, 13:20
franky
Avatar van franky
franky is offline
[QUOTE]Brain-Damage schreef op 06-06-2005 @ 16:48 :
[B]In de wedstrijden dat Makaay wel in de basis stond (en dat zijn er nog best veel geweest) heeft hij nix bijzonders laten zien... Dus op basis waarvan zou je Makaay moeten opstellen? Alleen om het feit dat hij 'misschien weleens een doelpuntje zou kunnen maken, omdat hij dat bij zijn club ook doet'?
__________________
't leven is hard, maar de voorkant van een trein is 10x harder!!:P
Oud 11-06-2005, 13:20
franky
Avatar van franky
franky is offline
oeps sorry
__________________
't leven is hard, maar de voorkant van een trein is 10x harder!!:P
Oud 11-06-2005, 13:51
Verwijderd
Het lijkt mij zelfs logisch dat als de tegenstander de bal wél aan mag raken dat het dan juist sneller gaat, dan is er tenminste nog de mogelijkheid dat de bal snel terug gaat naar de ploeg met de vrije trap mee....
Oud 12-06-2005, 13:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
franky schreef op 11-06-2005 @ 13:20 :
oeps sorry
off; je kan je post wijzigen of verwijderen met de 'wijzig' knop

ont; Ja die regel werd ik ook helemaal gek van. Staat een speler bij een bal na een overtreding en de rest stond er ver vanaf. Dus hij passt die bal richting de tegenstander zodat het spel sneller door kan krijgt hij geel Verschrikkelijk irritant en het houdt alleen maar op
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-06-2005, 13:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-06-2005 @ 13:46 :
ont; Ja die regel werd ik ook helemaal gek van. Staat een speler bij een bal na een overtreding en de rest stond er ver vanaf. Dus hij passt die bal richting de tegenstander zodat het spel sneller door kan krijgt hij geel Verschrikkelijk irritant en het houdt alleen maar op
Precies, die bal bij het Nederlands elftal van, ik meen, Vincken, was het ultieme voorbeeld daarvan. Wat een trieste regel. Dat is nog steeds een van de redenen waarom Blatter weg moet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2005, 14:06
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja en het mag wel als je het vraagt Maarja hoe vraagt een Egyptenaar aan een Sloveense scheidsrechter of het goed dat hij de bal aanraakt?!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-06-2005, 14:26
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
De regel slaat i.d.d. helemaal nergens op.
Heb me gisteren lopen ergeren aan die regel, 3x geel in 2 wedstrijden voor die regel, mag hopen dat ze hem niet doorvoeren in het 'echte' voetbal.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 12-06-2005, 14:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik vond het bij die penalty van Marokko wel grappig eigenlijk
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 14-06-2005, 14:29
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Van Persie is opgepakt op verdenking van verkrachting.

Eens kijken, hoe de hele boel zich ontwikkeld...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 14-06-2005, 15:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik meen een keer gehoord te hebben dat die jongen al getrouwd was?

Gaat nog wat worden dan..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-06-2005, 17:09
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 14-06-2005 @ 14:29 :
Van Persie is opgepakt op verdenking van verkrachting.

Eens kijken, hoe de hele boel zich ontwikkeld...


Bron?
__________________
Volg de evenaar.
Oud 14-06-2005, 17:22
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 14-06-2005 @ 17:09 :


Bron?
RTL Journaal, nos teletekst, www.voetbalzone.nl etc.etc.

edit hij is i.d.d. getrouwd
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 14-06-2005, 18:22
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik moest lachen om wat de advocaat Moskowvic zei over de aanklacht: Ik ken de dame in kwestie, ik denk dat het wel goed komt

Ik denk dat het ook aandacht trekken is en er van verkrachting geen sprake is
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-06-2005, 18:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-06-2005 @ 18:22 :
Ik moest lachen om wat de advocaat Moskowvic zei over de aanklacht: Ik ken de dame in kwestie, ik denk dat het wel goed komt
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-06-2005, 21:45
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-06-2005 @ 18:22 :
Ik moest lachen om wat de advocaat Moskowvic zei over de aanklacht: Ik ken de dame in kwestie, ik denk dat het wel goed komt
Mariëlle Boon?????????
Oud 14-06-2005, 21:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, ik hoor altijd dat zo veel meiden Van Persie "lekker" vinden, dan pakt-ie d'r eentje, stribbelt die weer tegen!
Mja, ik betwijfel wel of het waar is. Kluivert is ook een keer vrijgesproken en ooit was er ook het geval Davids, F. de Boer en Kluivert met een of ander Deens model (hoe heette dat mens ook al weer? )... ook nooit bewijs van geweest. Dus ja... ach ja we zien het wel.


Ook zeer opmerkelijk nieuws uit Maastricht:

MVV op de Poolse toer

MVV gaat met de Poolse club Odra Opole om de tafel zitten om een samenwerkingsverband te onderzoeken. Een alliantie zou kunnen leiden tot uitruil van jonge, talentvolle spelers en voetbaltechnische kennis. De eerste besprekingen vinden plaats tussen 17 en 22 juli, wanneer de Maastrichtenaren een trainingskamp in Opole beleggen.

De contacten tussen beide clubs zijn gelegd door het Limburgse uitzendbureau OTTO. Het bedrijf met de roots in Venray heeft twee vestigingen in Opole en is sinds drie jaar hoofdsponsor van Odra. De plaatselijke directeur is oud-Maastrichtenaar én MVV-fan Guido Vreuls (35), die tevens een stevige vinger in de pap heeft bij de Poolse club als commercieel manager. Vreuls nodigde zijn oude liefde enige tijd geleden uit voor een trainingskamp in Polen en stelde meteen voor om te praten over samenwerking. Odra Opole, ooit deelnemer aan de UEFA Cup, is na financiële problemen en supportersgeweld afgezakt naar de derde divisie en wil zo snel mogelijk terugkeren op het hoogste niveau. Banden met buitenlandse clubs moeten dat proces versnellen. Vreuls: ,,Er lopen hier veel talentvolle Poolse en Tsjechische spelers rond. Die zouden bij een club als MVV kunnen rijpen. Bovendien kunnen we nuttige informatie uitwisselen, zoals op het gebied van training.''

MVV wil nog geen conclusies trekken voordat de besprekingen zijn gestart. Volgens voorzitter Joseph Goumans gaan de Maastrichtenaren met een 'open mind' met de Polen om de tafel zitten. ,,We moeten niet denken dat we nu het paradijs gevonden hebben. We zullen ter plekke zien wat de club ons te bieden heeft. MVV moet er wél profijt van hebben. Als Odra er ook profijt van heeft, dan is dat dubbel meegenomen.''

De Maastrichtenaren houden er in ieder geval een goedkoop trainingskamp aan over. Volgens de voorlopige planning vliegt coach Andries Jonker met zijn selectie op zondag 17 juli naar Polen. Op woensdag 20 juli staat de wedstrijd tegen Odra Opole op het programma. Een dag later keert de ploeg terug naar Maastricht, waar in het weekeinde een oefenduel tegen Norwich City op de rol staat. MVV onderhandelt ook met Standard Luik om een wedstrijd te spelen. De selectie begint de voorbereiding op vrijdag 1 juli.

Op die dag meldt ook Bart Deelkens zich in Maastricht. De keeper is na routinier Mark Luijpers de tweede aanwinst. De 27-jarige doelman, afkomstig van het Belgische Westerlo, tekende een driejarig contract. Hij vervangt Danny Wintjens, die naar FC Twente is vertrokken. De Belg moet onder de lat concurreren met Serge van den Ban, door de fans uitgeroepen tot Speler van het Jaar.

MVV was al geruime tijd in onderhandeling met Deelkens. De stevig gebouwde keeper (1.87 meter, 83 kilo) gold jarenlang als een van de grootste talenten van België. Drie jaar lang had hij een basisplaats bij Westerlo. Maar na een mindere periode, zowel op het veld als privé, belandde hij regelmatig op de bank. In de afgelopen competitie kwam hij tot zestien wedstrijden.

Met het aantrekken van Luijpers en Deelkens hebben de Maastrichtenaren de selectie bijna rond. De club is nog op zoek naar een linker- en rechterspits. Leonardo dos Santos, wiens optie in het contract niet gelicht werd, zal vrijwel zeker niet terugkeren in De Geusselt. Ook Fabian Peppinck mag vertrekken. Hij staat in de belangstelling van Eindhoven.


Bron: Dagblad de Limburg van dinsdag 14 juni 2005.

Tja, ik weet niet of Poole voetballers uit de derde divisie MVV beter kunnen maken hoor...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-06-2005, 22:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
AGH schreef op 14-06-2005 @ 21:45 :
Mariëlle Boon?????????
je weet nooit, maar ik weet geen naam en ik heb het ook niet meer gevolgd verder
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-06-2005, 22:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-06-2005 @ 21:51 :
Hehe, ik hoor altijd dat zo veel meiden Van Persie "lekker" vinden, dan pakt-ie d'r eentje, stribbelt die weer tegen!
Mja, ik betwijfel wel of het waar is. Kluivert is ook een keer vrijgesproken en ooit was er ook het geval Davids, F. de Boer en Kluivert met een of ander Deens model (hoe heette dat mens ook al weer? )... ook nooit bewijs van geweest. Dus ja... ach ja we zien het wel.
Terwijl Frank toch ook wel een ontzettende geile kerel is

Citaat:
ATHENE - Asafa Powell heeft dinsdagavond in Athene het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De 22-jarige Jamaicaanse atleet finishte na 9,77 seconden. Daarmee was hij een honderdste sneller dan Tim Montgomery bijna drie jaar geleden in Parijs.

De Amerikaan, nimmer betrapt op doping maar wel ernstig onder verdenking van THG-gebruik, loste toen zijn landgenoot Maurice Greene af. Die werd in 1999 met 9,79 de snelste man ter wereld in hetzelfde olympisch stadion in de Griekse hoofdstad.
das rap
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-06-2005, 23:10
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Dat deense mokkel heette toch Kiira Eggers oid?

Verdre ging de geloofwaardigheid van de aanklaagster volgens Abram Moskovic naar beneden vanwege het beroep? Zou het een hoer zijn....
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-06-2005, 13:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-06-2005 @ 23:10 :
Dat deense mokkel heette toch Kiira Eggers oid?
Inderdaad, die bedoelde ik.


Nog een opmerkelijk nieuwsbericht:

Spelers en fans zorgen voor afgang Boca

Boca Juniors vond roemloos zijn Waterloo in de kwartfinales van de Copa Libertadores. Door wangedrag van spelers en fans besloot de scheidsrechter het tweede duel met Chivas Guadalajara te staken.
Boca, vorig jaar nog verliezend finalist, moest in het eigen Bombonera een 4-0 achterstand zien weg te werken. Maar ondanks de agressieve soms gemene aanpak lukte het de Argentijnen niet de sterk spelende doelman Jesus Corona te passeren.

In het laatste kwartier liep het treffen volledig uit de hand. Nadat er op het veld al enkele opstootjes hadden plaatsgevonden, leek Boca-middenvelder Raúl Cascini tegenstander Adolfo Bautista een kopstoot te hebben geven. De Mexicaan ging tegen het gras, waarmee hij de woede van de Argentijnen op zijn hals haalde, zij beschuldigden hem van aanstellerij.

Martin Palermo was woest en joeg op de vluchtende Bautista. Scheidsrechter Martín Vázquez besloot beide aanvallers met rood van het veld te sturen, al deed Bautista niets meer dan vluchten. Palermo weigerde te vertrekken, duwde de arbiter en gaf Bautista nog een kopstoot, voordat hij van het veld werd afgevoerd.

Toen Bautista in een regen van vuurpijlen achter zijn eigen doel het veld verliet, werd hij aangevallen en geslagen door een Boca-aanhanger, die over het hek was geklommen. Ook doelman Corona werd geraakt door een vuurpijl.

Dat was reden voor Vázquez het duel zo'n twintig minuten te staken. De Uruguayaan waagde nog een poging de partij voort te zetten. Maar vrijwel direct blies hij voor het definitieve einde, omdat achter het doel van de zichtbaar doosbenauwde Corona de harde kern van Boca het veld dreigde te bestormen.

De Zuid Amerikaanse voetbalbond CSF zal zich nog moeten uitspreken over een definitieve uitslag van de gestaakte wedstrijd.


Goh, altijd gezellig daar in Zuid-Amerika... zelfs bij een 4-0-achterstand valt er iets te beleven!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-06-2005, 15:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-06-2005 @ 22:34 :
das rap
Er loopt een jongen voor Nederland, een Antiliaan. Hij trainde afgelopen jaar samen met een goede vriend van me in Amerika. Die vriend is ook verschrikkelijk snel, vandaar dat hij daar mag lopen (hij loopt volgens mij voor het estafetteteam en loopt de 100 meter wel eens in 10.05 oid.). Maar die Antiliaan heeft laatst dus gecorrigeerd 9.93 gelopen. Hij is nog geen 20 dacht ik, dus dat kan nog wat betekenen, de komende tijd. Hij was tot voorkort de snelste man ter wereld dit seizoen. En hij loopt dus voor Nederland
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-06-2005, 18:10
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-06-2005 @ 23:10 :
Dat deense mokkel heette toch Kiira Eggers oid?

Verdre ging de geloofwaardigheid van de aanklaagster volgens Abram Moskovic naar beneden vanwege het beroep? Zou het een hoer zijn....
Ik denk advocate.


Ik ben benieuwd wat voor een lectuur van Persie onder ogen mag zien. Uit zeer betrouwbare bronnen weet ik wat voor een blaadjes ze voor arrestanten hebben klaarliggen.
Vermoedelijk zijn dat VI's uit 2002 en/of 2003 die bolstaan over het zorgenkindje van Feyenoord.
De Mijn Geheim met verhalen van slachtoffers van verkrachting en eventueel een Aktueel met pikante foto's van een stripster uit Rotterdam die dolgraag eens op de foto wilde.

Wel lullig....net in zijn vakantie.
Over twee weken mag hij weer beginnen bij Arsenal!
Oud 17-06-2005, 15:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
10.000e seizoenkaart verkocht

Vitesse heeft voor het seizoen 2005-2006 al 10.000 seizoenkaarten aan de man gebracht. Vorig jaar rond deze tijd verkocht de Arnhemse club, die zich toen via de nacompetitie net had veilig gespeeld voor de eredivisie, slechts 2.200 seizoenkaarten. De 10.000e seizoenkaart gaat naar een 31-jarige supporter uit Zevenaar. Hij krijgt zijn seizoenkaart 2005-2006 gratis.

Bron: Vitesse.nl 17-06-200

Nu maar hopen dat deze mensen (waaronder ik) geen kutseizoen krijgen, al heb ik mijn twijfels
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 17-06-2005, 21:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op het MVV-forum stond nog een opmerkelijk bericht rondom het WK onder 20 jaar. Waar degene het vandaan heeft gehaald weet ik niet.

ZUID-KOREANEN VERLIETEN TRIBUNE NIET
Niet alleen met hun ritmische kabaal en de precisie waarmee ze hun gezang aanzetten vielen de Zuid-Koreaanse supporters de afgelopen twee wedstrijden op het WK tot 20 jaar in Nederland op. Na afloop van de wedstrijden tegen Zwitserland en Nigeria weigerden de Zuid-Koreanen het supportersvak te verlaten. Zij stonden er op dat zij het eigen vak schoon konden maken.

"Dit had ik echt nog nooit meegemaakt", vertelt een stadionsuppoost. "Ik ben al heel wat jaartjes in dienst, maar dat supporters na afloop het eigen vak opruimen is werkelijk ongekend."

Volgens Young Rok Kim, één van de aanwezige Zuid-Koreaanse supporters, is het niet meer dan normaal. "Zo doen wij dat gewoon. Je bent te gast in een vreemd land. Als je er dan een bende van maakt, dan moet je dat weer netjes opruimen."


Haha, wel lachen, die Koreanen. Zo fatsoenlijk als wat.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-06-2005, 23:20
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 17-06-2005 @ 15:40 :
10.000e seizoenkaart verkocht

Vitesse heeft voor het seizoen 2005-2006 al 10.000 seizoenkaarten aan de man gebracht. Vorig jaar rond deze tijd verkocht de Arnhemse club, die zich toen via de nacompetitie net had veilig gespeeld voor de eredivisie, slechts 2.200 seizoenkaarten. De 10.000e seizoenkaart gaat naar een 31-jarige supporter uit Zevenaar. Hij krijgt zijn seizoenkaart 2005-2006 gratis.

Bron: Vitesse.nl 17-06-200

Nu maar hopen dat deze mensen (waaronder ik) geen kutseizoen krijgen, al heb ik mijn twijfels
Dan nog is het stadion leeg...
__________________
Volg de evenaar.
Oud 18-06-2005, 11:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Guissie schreef op 17-06-2005 @ 23:20 :
Dan nog is het stadion leeg...
2000 Kaarten is wel heel triest trouwens.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-06-2005, 11:45
Verwijderd
De serieuse maatregelen worden bij NAC nu dus toch doorgevoerd:

Datum: 24-06-2005 Tijd: 10:30
Maatregelen tegen voetbalgeweld

Club, politie, Justitie en gemeente gaan nauw samenwerken om hooligans zo snel mogelijk in de kraag te vatten en met een lik-op-stuk-beleid te straffen.
De burgemeester gaf aan zelf de regie over de aanpak van het hooliganisme te zullen voeren. „Ik zal mijn verantwoordelijkheid hierin nemen.“ De afspraken worden vastgelegd in een voetbalconvenant.
Van der Velden kondigde in de raadscommissie Algemene Zaken een flink pakket van maatregelen aan waarmee rellen zoals zich die rond de wedstrijd NAC-Groningen voordeden, moeten worden voorkomen.

Enkele maatregelen werden al eerder van kracht, zoals het alcoholverbod rond het stadion, andere zijn nog in studiefase. Zo zal de politie zich inspannen om een plaats te creëren waar lieden met een stadionverbod zich tijdens wedstrijden moeten melden. Maar tot nog toe is een dergelijke meldingsplicht niet toegestaan.
Korpschef Frans Heeres van de politieregio Midden- en West-Brabant: „Als korpschefs hebben wij morgen een ontmoeting met minister Remkes over voetbalvandalisme. We zullen daar nadrukkelijk om die meldingsplicht vragen.“

Er zijn ook maatregelen met een hoog praktisch karakter. NAC legt een extra fietsenstalling aan, zodat er geen losse fietsen meer rond het stadion mogen staan. Eerder gooiden relschoppers met fietsen en fietsbellen naar de politie.
De gemeente zorgt voor meer licht rond het stadion, waardoor het overzicht beter wordt. De gemeente houdt de omgeving schoon, zodat de hooligans minder munitie kunnen vinden om de politie te bekogelen. Justitie zal vaker stadionverboden als bijkomende straf eisen. Naast een stadionverbod zou een omgevingsverbod mogelijk moeten zijn.

NAC-directeur Theo Mommers kondigde de introductie van het lichte evenementenbier aan. Dat zal een eis aan de leverende brouwerij zijn, die nu simpel stelt dat bier niet te kunnen leveren.

Bsiderats.nl

Goede zaak dat die fietsstalinggen er komen, dat er extra lantraarnpalen gezet worden, meldingsplicht kan ik ook nog wel mee leven, maar fucking evenementenbier!!!!! we komen uit brabant meneer Mommers, we zijn geen feyenerd en Nec

in Breda is voetbal op zaterdagavond met de nodige liters bier
Oud 24-06-2005, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 17-06-2005 @ 15:40 :
10.000e seizoenkaart verkocht

Vitesse heeft voor het seizoen 2005-2006 al 10.000 seizoenkaarten aan de man gebracht. Vorig jaar rond deze tijd verkocht de Arnhemse club, die zich toen via de nacompetitie net had veilig gespeeld voor de eredivisie, slechts 2.200 seizoenkaarten. De 10.000e seizoenkaart gaat naar een 31-jarige supporter uit Zevenaar. Hij krijgt zijn seizoenkaart 2005-2006 gratis.

Bron: Vitesse.nl 17-06-200

Nu maar hopen dat deze mensen (waaronder ik) geen kutseizoen krijgen, al heb ik mijn twijfels
goh bij ons zitten we ook al op dat aantal
Oud 24-06-2005, 12:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-06-2005 @ 11:45 :
De serieuse maatregelen worden bij NAC nu dus toch doorgevoerd:

Datum: 24-06-2005 Tijd: 10:30
Maatregelen tegen voetbalgeweld

*verhaal*

Bsiderats.nl

Goede zaak dat die fietsstalinggen er komen, dat er extra lantraarnpalen gezet worden, meldingsplicht kan ik ook nog wel mee leven, maar fucking evenementenbier!!!!! we komen uit brabant meneer Mommers, we zijn geen feyenerd en Nec

in Breda is voetbal op zaterdagavond met de nodige liters bier
Idd

Ik dacht dat het al evenementenbier was..Ik betwijfel of het zo goed als droogleggen van het stadion nut zal hebben. Wederom een maatregel die het voetballen minder gezellig maakt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 26-06-2005, 23:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou echt niet weten waar ik dit moet plaatsen (misschien al een nieuw topic aanmaken voor het nieuwe seizoen? Maar goed, die beslissing laat ik aan andere mensen over...), maar de eerste speeldag van het seizoen 2005-2006 in de Eredivisie en de Gouden Gids Divisie is al bekend. Beide competities beginnen op vrijdag 12 augustus. Dit zijn de wedstrijden:

Eredivisie

Vrijdag 12 augustus:
AZ - Sparta

Zaterdag 13 augustus:
Heracles Almelo - PSV
Willem II - RKC
Vitesse - SC Heerenveen
Roda JC - FC Twente

Zondag 14 augustus:
Ajax - ADO Den Haag
NEC - FC Utrecht
Feyenoord - NAC
FC Groningen - RBC

Eerste Divisie

Vrijdag 12 augustus:
Haarlem - De Graafschap
Cambuur Leeuwarden - Excelsior
FC Zwolle - FC Volendam
FC Omniworld - Veendam
Helmond Sport - Eindhoven
Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles
Emmen - FC Den Bosch
TOP Oss - FC Dordrecht
MVV - AGOVV
VVV Venlo - Stormvogels Telstar

Bron: www.voetbal24.nl

Hehe, Feyenoord meteen de eerste wedstrijd tegen Pierre. PSV heeft een soortgelijke opening als afgelopen jaar, bij een laagvlieger op bezoek (althans, zo voorspellen we). Ajax thuis tegen ADO moet te doen zijn.
Wij moeten meteen tegen Wasiu. Onze tweede en derde wedstrijd zou trouwens De Graafschap uit en Volendam thuis zijn. Maar goed, dat weet ik dus niet zeker.

Maar ik heb het al eerder in deze reply aangegeven, misschien kan dit in een ander / nieuw topic??
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-06-2005, 17:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-06-2005 @ 23:23 :
Maar ik heb het al eerder in deze reply aangegeven, misschien kan dit in een ander / nieuw topic??
Done
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.