Oud 26-01-2005, 15:19
Verwijderd
Bij mijn weten was hier nog geen topic van en aangezien het nieuwe wielerseizoen alweer voorzichtig begonnen is, een nieuw topic voor 2005.

Om te beginnen:

Citaat:
Wielrenner Engels tekent bij Quick-Step

Uitgegeven: 26 januari 2005 14:06
Laatst gewijzigd: 26 januari 2005 14:33
KAPELLEN - Addy Engels fietst het komende seizoen voor het Belgische Quick-Step. De 27-jarige wielrenner bereikte woensdag een akkoord met ploegbaas Patrick Lefevre. Engels zat sinds het verdwijnen van BankGiroLoterij zonder ploeg.

De in het Belgische Kapellen woonachtige renner reageerde bijzonder verheugd op de kans die hij bij Quick-Step krijgt. "Het voelt als een soort wedergeboorte", zei hij woensdag. Engels had zich al bijna neergelegd bij het einde van zijn loopbaan. Klik hier !

"Gelukkig heb ik de hele winter serieus doorgetraind en ben ik snel inzetbaar. Waarschijnlijk rijd ik op 6 februari in Italië mijn eerste wedstrijd voor Quick-Step."

Vierde Nederlander

Zaakwaarnemer Jacques Hanegraaf legde het contact met Lefevre, die met zijn ploeg in de ProTour uitkomt. De Belg besloot na enkele gesprekken Engels een eenjarig contract aan te bieden. Hij wordt daarmee de vierde Nederlander in de ploeg waarvoor Servais Knaven, Bram Tankink en Marc Lotz, een andere nieuwkomer, al uitkomen.

Quick-Step is Engels' derde werkgever in het profpeloton. Van 2000 tot en met 2003 reed hij voor Rabobank. In zijn beste jaar, 2002, werd hij 24e in de Ronde van Italië en reed hij ook de Tour. Het jaar erop kwam hij, mede door ziekte, niet tot aansprekende resultaten en werd hij bij de bankploeg overbodig. Vorig jaar beleefde hij een onopvallend seizoen bij BankGiroLoterij.

Over anderhalve week maakt hij vermoedelijk zijn rentree in de GP Etruschi bij een ploeg op het hoogste niveau. "Ik kan het nog amper geloven", aldus Engels.
Advertentie
Oud 26-01-2005, 23:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De wielerkalender van 2005:

http://www.chez.com/kruiskerkewtc/ev...ender_2005.htm
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-01-2005, 14:43
Verwijderd
Ik wil een titanen strijd in de tour
Oud 27-01-2005, 14:52
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Leuk voor hem!
Oud 27-01-2005, 16:37
Sandersss
Sandersss is offline
Mijn wielerseizoen begint 5 feb. weer
Oud 27-01-2005, 16:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 27-01-2005 @ 14:43 :
Ik wil een titanen strijd in de tour
tussen?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-01-2005, 18:03
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Eerste ronde die ze uitzenden is parijs-nice volgens mij waar armstrong ook aan meedoet . Eerste 1dags wedstrijd is Omloop het volk in belgie. Als het tenminste niet teveel sneeuwt.
Oud 28-01-2005, 02:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-01-2005 @ 18:03 :
Eerste ronde die ze uitzenden is parijs-nice volgens mij waar armstrong ook aan meedoet . Eerste 1dags wedstrijd is Omloop het volk in belgie. Als het tenminste niet teveel sneeuwt.
Haha! Vorig jaar de hele tijd uitkijken naar de Omloop 't Volk, gaat hij niet door. Dat kan mijn hart niet nog een keer aan hoor.

Wanneer beginnen de eerste Europese wegwedstrijden?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 28-01-2005, 22:52
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
OMG! Dat was hilarisch, die Omloop het Volk van vorig jaar... hevige ijzel, overal ijs op die wegen.. en afgelast
Maar wel jammer eigelijk. Hopen dat ie dit jaar wel door kan gaan
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 14-02-2005, 15:12
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Vandaag is Marco Pantani precies 1 jaar dood.
De meest wilde verhalen doen en deden de ronde over de op zaterdagavond 14 februari 2004 in Rimini overleden oud-Tourwinnaar. Het lichaam van de overleden renner werd in het appartementenhotel "Le Rose" gevonden. Duidelijk is wel, dat Pantani is overleden aan een overdosis cocaïne. De verstrekkers van de coke moesten zich voor de rechtbank verantwoorden. Het verhaal van zijn ex-vriendin, dat de Italiaanse wedmafia in 1999 verantwoordelijk was voor de dopingjacht op Pantani is een nieuw hoofdstuk in dit drama. Pantani is slechts 34 jaar oud geworden.


Jan Ullrich, die eerder aankondigde in 2005 opnieuw het winnen van de Tour als doel te stellen, is ziek: hij heeft een zware verkoudheid. Ullrich wil in Italie verder uitzieken, zijn deelname aan de Ronde van Murcia komt niet in gevaar.

Alessandro Petacchi doet niet mee aan de Tour, evenals Gilberto Simoni en Mario Cipollini. Zij willen zich richten op andere wedstrijden zoals de Giro d'Italia.

Levi Leipheimer wil bij de komende Tour bij de beste 5 rijden, terwijl Phonak-renner Oscar Pereiro, vorig jaar tiende in de Tour, dit jaar voor een podiumplek wil gaan.

En Lance Armstrong richt zich, zoals bekend, eerst op de voorjaarsklassiekers. Hij zal starten in Parijs-Nice, de Amstel Gold Race, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik. Misschien rijdt hij ook Milaan-San Remo. Parijs-Roubaix is van zijn agenda geschrapt. In eigen land rijdt hij de Ronde van Georgia.
Het lijkt erop dat hij de Tour dit jaar wil overslaan, maar hij sluit niks uit. De sponsor heeft het laatste woord en als hij zal starten, dan zal hij voor niks minder dan een nieuwe overwinning gaan.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 14-02-2005, 18:36
KrassPoz
KrassPoz is offline
En Tom Boonen wordt dè man van het voorjaar?
Oud 14-02-2005, 19:00
Sandersss
Sandersss is offline
Ik hoop dat Lance de Amstel Gold Race gaat rijden, dan kan ik hem live zien

Ga hem zelf ook rijden een dag daarvoor.
Oud 16-02-2005, 16:38
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Vandaag heeft Discovery Channel officieel bekend gemaakt dat Lance Armstrong dit jaar de Tour de France zal rijden. Hij zal op jacht gaan naar zijn zevende opeenvolgende Tourzege.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 16-02-2005, 19:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 14-02-2005 @ 19:00 :
Ik hoop dat Lance de Amstel Gold Race gaat rijden, dan kan ik hem live zien
Heb je best wel kans op, Lance rijdt vaak LBL en de AGR.
Parijs-Roubaix rijden weinig ronderijders. Maar eigenlijk snap ik dat wel. Ten eerste omdat het een wedstrijd is voor heel andere type wielrenners, maar vooral: ten tweede omdat als je daar valt riskeer je dat je de rest van het seizoen eruit ligt en dus niet de wedstrijden gaat rijden waar jij voor gaat. Een revalidatie en op gang en in vorm komen kost je meestal toch wel minstens 3 tot 6 maanden (ik ga uit van een zware val in Parijs-Roubaix), dan kun je de Tour de France wel (bijna) op je buik schrijven.
Desondanks blijft Parijs-Roubaix mijn wedstrijd. Daar komen de echte "kerels" naar voren. Niet dat ronderijders geen kerels zijn maja, gewoon andere type renners.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-02-2005, 19:23
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 14-02-2005 @ 19:00 :
Ik hoop dat Lance de Amstel Gold Race gaat rijden, dan kan ik hem live zien

Ga hem zelf ook rijden een dag daarvoor.
Geen Amstel Gold Race voor Lance, jammer...
Oud 17-02-2005, 12:07
SN WZ
SN WZ is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 14-02-2005 @ 15:12 :
En Lance Armstrong richt zich, zoals bekend, eerst op de voorjaarsklassiekers. Hij zal starten in Parijs-Nice, de Amstel Gold Race, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik. Misschien rijdt hij ook Milaan-San Remo. Parijs-Roubaix is van zijn agenda geschrapt. In eigen land rijdt hij de Ronde van Georgia.
Het lijkt erop dat hij de Tour dit jaar wil overslaan, maar hij sluit niks uit. De sponsor heeft het laatste woord en als hij zal starten, dan zal hij voor niks minder dan een nieuwe overwinning gaan. [/B]
Armstrong rijdt Parijs-Nice, Ronde van Vlaanderen en de Ronde van Georgia zeker. Luik-Bastenaken-Luik rijdt Armstrong dus niet, want LBL is op hetzelfde moment als de Ronde van Georgia.
Oud 21-02-2005, 21:20
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 16-02-2005 @ 19:23 :
Geen Amstel Gold Race voor Lance, jammer...
das mooi kan die boogerd die weer in de weg gaan rijden
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 21-02-2005, 21:22
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Zaterdag: de Omloop het Volk!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Ads door Google
Oud 22-02-2005, 20:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En de dag erna Kuurne-Brussel-Kuurne.
Het gaat weer beginnen mensen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-02-2005, 16:10
SN WZ
SN WZ is offline
http://www.wielernieuws.nl/modules.p...r&op=showrules

echt een heel leuk spel met weinig regels waarbij je wedstrijden moet voorspellen.
Oud 07-03-2005, 17:10
PV
PV is offline
Dekker aan de leiding in Parijs-Nice
Oud 07-03-2005, 18:38
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Hoe zit dat eigenlijk, degradeert er op het einde van het seizoen 1 ploeg uit de PRO-TOUR ? De ploeg die de minste prestaties geleverd heeft ?

Ik meende zoiets gehoord te hebben, en dat uit de zeg maar 1e divisie 1 ploeg de Pro-Tour instroomt
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Oud 07-03-2005, 19:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, Armstrong 148e in de proloog van Parijs-Nice. Maja, te veel gewicht en spaarde de krachten, dus eigenlijk niet lachen want in juli zal hij er toch wel weer staan. Ben benieuwd hoe de Ronde van Vlaanderen Lance af gaat.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-03-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-03-2005 @ 19:23 :
Hehe, Armstrong 148e in de proloog van Parijs-Nice. Maja, te veel gewicht en spaarde de krachten, dus eigenlijk niet lachen want in juli zal hij er toch wel weer staan. Ben benieuwd hoe de Ronde van Vlaanderen Lance af gaat.
Lance vandaag gevallen en Erik Dekker in de leiderstrui.
Oud 07-03-2005, 21:30
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Erik Dekker!! Wat een geweldig begin van zijn seizoen
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Advertentie
Oud 07-03-2005, 22:27
baas
Avatar van baas
baas is offline
dat ie maar niet te vroeg gaat pieken...
Oud 08-03-2005, 12:58
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
baas schreef op 07-03-2005 @ 22:27 :
dat ie maar niet te vroeg gaat pieken...
Lijkt me sterk. Hij is ziek geweest en is zeker nog niet in optimale vorm. Op de Mont Farron zal hij daarom ook nog te kort komen. Ik denk dat hij nu op een goed standaard niveau zit van 85/90 % van zijn kunnen en dat hij in deze ronde wat procentjes er bij fietst.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Oud 08-03-2005, 13:00
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
M@niac schreef op 07-03-2005 @ 18:38 :
Hoe zit dat eigenlijk, degradeert er op het einde van het seizoen 1 ploeg uit de PRO-TOUR ? De ploeg die de minste prestaties geleverd heeft ?

Ik meende zoiets gehoord te hebben, en dat uit de zeg maar 1e divisie 1 ploeg de Pro-Tour instroomt
Nee, de ploegen die nu in de pro tour zitten hebben allemaal een pak geld betaald en de meeste hebben een licentie van 4 jaar. Er is geen sprake van een degradatiesysteem.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Oud 08-03-2005, 19:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Boonen wint weer... en pakt de leiderstrui af van Dekker!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-03-2005, 22:50
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
jammer, dat succesje was van korte duur
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 17-03-2005, 23:35
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Maar toen kwamen de overwinningen van Posthuma, Knaven en de successen van Rabo's Freire (De Jongh niet vergeten met Nokere). Gelukkig weer een goed teken voor het Nederlands wielrennen. Wie is voor jullie favoriet bij Milaan-Sanremo. Ik tip Kirchen die er tussenuit neust met aanvallers en niets mag en moet doen en vervolgens genoeg krachten over heeft om een beslissende jump/sprint te plaatsen.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Oud 18-03-2005, 00:33
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Freire mag regenboogtrui niet dragen

MILAAN - Rabobank-kopman Oscar Freire mag zaterdag tijdens Milaan-Sanremo niet zijn geliefde regenboogtrui aantrekken. De UCI heeft donderdag duidelijk gemaakt dat de Spaanse wereldkampioen het speciale witte ProTour-leiderstricot moet dragen. Na zijn eindzege in de Tirreno-Adriatico gaat Freire in dat klassement aan de leiding.

De drievoudig wereldkampioen vertelde eerder deze week dat hij liever de regenboogtrui wilde aantrekken. De internationale wielrenunie UCI denkt daar duidelijk anders over. "Freire moet Milaan-Sanremo in de ProTour-trui rijden", zei Vittorio Adorni, voorzitter van de profsectie van de UCI.

"We werken aan een oplossing voor dit probleem. In de nabije toekomst kunnen de regels wellicht worden aangepast en is het mogelijk dat een speciaal 'gemengd' tricot wordt geïntroduceerd. Tot die tijd zijn de regels duidelijk; de ProTour-leider rijdt de ProTour-wedstrijden in de Pro-Tour-trui."
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 18-03-2005, 00:39
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 17-03-2005 @ 23:35 :
Wie is voor jullie favoriet bij Milaan-Sanremo. Ik tip Kirchen die er tussenuit neust met aanvallers en niets mag en moet doen en vervolgens genoeg krachten over heeft om een beslissende jump/sprint te plaatsen.
Ik denk dat Petacchi zijn zaakjes wel goed op orde zal hebben en dus wel een grote kans maakt in een eindsprint.
Of Freire natuurlijk. Het zijn de twee meest voor de hand liggende namen, hoewel een verrassing (van bijvoorbeeld Kirchen inderdaad) wel leuk zou zijn.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 18-03-2005, 11:00
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 18-03-2005 @ 00:33 :
Freire mag regenboogtrui niet dragen

MILAAN - Rabobank-kopman Oscar Freire mag zaterdag tijdens Milaan-Sanremo niet zijn geliefde regenboogtrui aantrekken. De UCI heeft donderdag duidelijk gemaakt dat de Spaanse wereldkampioen het speciale witte ProTour-leiderstricot moet dragen. Na zijn eindzege in de Tirreno-Adriatico gaat Freire in dat klassement aan de leiding.

De drievoudig wereldkampioen vertelde eerder deze week dat hij liever de regenboogtrui wilde aantrekken. De internationale wielrenunie UCI denkt daar duidelijk anders over. "Freire moet Milaan-Sanremo in de ProTour-trui rijden", zei Vittorio Adorni, voorzitter van de profsectie van de UCI.

"We werken aan een oplossing voor dit probleem. In de nabije toekomst kunnen de regels wellicht worden aangepast en is het mogelijk dat een speciaal 'gemengd' tricot wordt geïntroduceerd. Tot die tijd zijn de regels duidelijk; de ProTour-leider rijdt de ProTour-wedstrijden in de Pro-Tour-trui."
Belachelijk. Wereldkampioentrui is een stuk belangrijker en moier dan de protourtrui. Ze zijn veel te trots op de protour bij de UCI. Ze maken het belangrijker dan de wielersport zelf met zijn tradities. Bovendien heb je ook nog een nummer twee in het klassement, dan kan je hem die toch laten dragen, zoals in rondes gebeurt als de leider ook de puntentrui heeft.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Oud 18-03-2005, 22:24
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 18-03-2005 @ 11:00 :
Belachelijk. Wereldkampioentrui is een stuk belangrijker en moier dan de protourtrui. Ze zijn veel te trots op de protour bij de UCI. Ze maken het belangrijker dan de wielersport zelf met zijn tradities. Bovendien heb je ook nog een nummer twee in het klassement, dan kan je hem die toch laten dragen, zoals in rondes gebeurt als de leider ook de puntentrui heeft.
Ja, ben ik het mee eens. Alsof de ProTour belangrijker is inderdaad
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 18-03-2005, 22:44
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 18-03-2005 @ 22:24 :
Ja, ben ik het mee eens. Alsof de ProTour belangrijker is inderdaad
En dan die puntentelling. Slechts een punt voor een ritoverwinning in een rittenkoers als Parijs-Nice en de Tirreno. De nummer 10 van het klassement krijgt evenveel punten. Kortom defensief rijden wordt beloond, terwijl de Pro-Tour juist aanvallend rijden moest bevorderen. Dat meer toppers kwamen rijden en dat je uit je schulp moest komen. Nu kan je beter blijven volgen, want stel dat je op die slotklim te vroeg aanvalt, terug wordt gegrepen en op een minuut of anderhalf wordt gereden. Dan ben je je klassement kwijt en een plaats als nummer acht in een rittenkoers is veel aantrekkelijker qua punten dan een ritoverwinning.

Belachelijk. Aan de Pro-Tour moet dus nog veel geschaafd worden.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Ads door Google
Oud 19-03-2005, 11:48
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Dat is inderdaad belachelijk. Soms vraag ik me af of die mensen van de UCI wel verstand van wielrennen hebben, maar ze zullen het wel goed bedoelen. Het is toch vreemd inderdaad. Zo zou het wielrennen niet in elkaar moeten zitten.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 27-03-2005, 21:21
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Oscar Freire heeft de Brabantse Pijl gewonnen. Freire maakte deel uit van een kopgroep met Marc Lotz en Axel Merckx, die geen kans hadden in de eindsprint.
Het was niet het enige succes voor de Rabobank-ploeg. In Frankrijk werd het Criterium International verreden, waar Thomas Dekker knap de tweede etappe pakte. In de aansluitende tijdrit vertrok Dekker in het geel, maar verloor zijn eerste plaats in het klassement uiteindelijk aan Bobby Julich.


Tour in 2006 naar Valkenburg

De Tour de France komt in 2006 vrijwel zeker weer naar Valkenburg. Nu Straatsburg officieel is gepresenteerd als Grand Départ staat niets een finish in Valkenburg en etappe door Nederland nog in de weg. Het is de bedoeling dat het Tourpeloton na de proloog en de eerste etappe in Straatsburg via Luxemburg of Duitsland naar Valkenburg komt. De finishlijn van de derde of de vierde etappe ligt dan iets voorbij de top van de Cauberg, op de grens van Vilt en Berg en Terblijt. Daar finishte in 1992 ook de Touretappe, die gewonnen werd door de Fransman Gilles Delion. De volgende dag vertrekt het peloton eveneens in Valkenburg voor een volledig Nederlandse rit die finisht in Zeeland. Neeltje Jans is de belangrijkste kandidaat voor de aankomst van die etappe. Daarna rijden de renners via België naar Frankrijk.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 28-03-2005, 17:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zondag.... Vlaanderens mooiste
Ik ben benieuwd. Ik zet dit jaar mijn kaarten op Tom Boonen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-03-2005, 17:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
(Thomas) Dekker was wel erg sterk hoop dat hij dat een beetje door kan zetten en meer gaat laten zien
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-03-2005, 18:24
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-03-2005 @ 17:27 :
Zondag.... Vlaanderens mooiste
Ik ben benieuwd. Ik zet dit jaar mijn kaarten op Tom Boonen.
en Armstrong dan? Die heeft ook zijn zinnen gezet op deze Ronde van Vlaanderen! Maar De Boon is het aan Belgie eigelijk wel een beetje verplicht om te winnen
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 28-03-2005, 20:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-03-2005 @ 18:24 :
en Armstrong dan? Die heeft ook zijn zinnen gezet op deze Ronde van Vlaanderen! Maar De Boon is het aan Belgie eigelijk wel een beetje verplicht om te winnen
Armstrong, laat me niet lachen. Die staat nog bijlange na niet scherp genoeg.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-03-2005, 22:27
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 28-03-2005 @ 20:26 :
Armstrong, laat me niet lachen. Die staat nog bijlange na niet scherp genoeg.
Hmm.. zeg dat niet te vroeg. Je weet het niet met Lance.
Hij vindt dit een belangrijke klassieker en als hij hem WIL winnen, dan maakt hij ook een grote kans! De Ronde van Vlaanderen zou niet misstaan op zijn erelijst
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 29-03-2005, 00:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-03-2005 @ 22:27 :
Hmm.. zeg dat niet te vroeg. Je weet het niet met Lance.
Hij vindt dit een belangrijke klassieker en als hij hem WIL winnen, dan maakt hij ook een grote kans! De Ronde van Vlaanderen zou niet misstaan op zijn erelijst
Hij zou er wél op misstaan.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 29-03-2005, 00:55
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 29-03-2005 @ 00:41 :
Hij zou er wél op misstaan.
Wat een onzin. Volgens mij past RVV prima op zijn palmares. Armstrong heeft al meer gepresteerd dan enkel de Tour, dus .. misstaan?
__________________
Your simple words just don't move me
Oud 29-03-2005, 17:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-03-2005 @ 18:24 :
en Armstrong dan? Die heeft ook zijn zinnen gezet op deze Ronde van Vlaanderen! Maar De Boon is het aan Belgie eigelijk wel een beetje verplicht om te winnen
Nee Armstrong verwacht ik misschien wel een beetje van voren maar ik denk dat hij op dit moment nog niet met de allersterksten mee kan. Denk dus dat hij nog niet echt in supervorm is (zie Parijs-Nice). Juli is zijn maand. Ook is het natuurlijk vaag wat je met "zijn zinnen" bedoelt.
Van de andere kant: je weet het nooit met die Amerikaan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-03-2005, 02:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Yps schreef op 29-03-2005 @ 00:55 :
Wat een onzin. Volgens mij past RVV prima op zijn palmares. Armstrong heeft al meer gepresteerd dan enkel de Tour, dus .. misstaan?
Is écht geen renner voor de Ronde.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-03-2005, 22:38
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Armstrong schijnt nu gezegd te hebben de Ronde van Vlaanderen in dienst te gaan rijden van George Hincapie en Stijn Devolder.
Hoe serieus zou dit bedoeld zijn, ik bedoel, de grote Lance Armstrong gaat knechten voor Stijn Devolder? Zie je het voor je? Het kan zijn dat ie dat echt van plan is, maar dan ga ik lachen
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 31-03-2005, 08:57
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 02:29 :
Is écht geen renner voor de Ronde.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je zou zeggen dat het dit seizoen, en op dit punt in het seizoen, niet waarschijnlijk is dat hij wint (of überhaupt voor de winst zal gaan, idd), zou ik je gelijk geven. Dit enkel omdat dit jaar wederom alles op de Tour gericht zal zijn, aangezien dit z'n laatste is. In 'Armstrong geen renner voor de RVV' geloof ik niet; zijn prioriteiten lagen de afgelopen jaren gewoon ergens anders.

En waarom niet rijden voor Devolder of Hincapie? Beide hebben al bewezen dit voorjaar in goede vorm te steken, dus het lijkt me niet meer dan logisch, wanneer Armstrong zichzelf voor deze cours minder acht.
__________________
Your simple words just don't move me
Oud 31-03-2005, 13:17
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Yps schreef op 31-03-2005 @ 08:57 :
En waarom niet rijden voor Devolder of Hincapie? Beide hebben al bewezen dit voorjaar in goede vorm te steken, dus het lijkt me niet meer dan logisch, wanneer Armstrong zichzelf voor deze cours minder acht.
Ja, maar Armstrong is gewoon geen knecht. Hij kan wel knechten, daar ben ik van overtuigd, en zeker voor zijn goeie vriend Hincapie, maar hij is en blijft toch een leider. Ik weet niet hoe hij de Ronde van Vlaanderen precies gaat aanpakken (wat de strategie dan is), maar het zou me serieus verbazen als ie zelf niks gaat proberen. Hij wil RVV echt wel winnen hoor.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Giro d'Italia 2006
peaceflower
241 30-05-2006 19:10
Vrije tijd Wielerseizoen 2005 II
de communiceerbeer
430 22-12-2005 19:09
Vrije tijd Wielerseizoen 2005 [II]
teddybeer1983
3 24-08-2005 17:05
Vrije tijd [wielrennen] Bobby Julich wint Parijs-Nice
Tofke_H
4 13-03-2005 23:40
Vrije tijd Omloop het Volk 2005
ComeOnPilgrim
12 27-02-2005 14:45
Vrije tijd nieuwe wielerkalender
phmpruim
12 23-04-2004 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.