Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wie is de lul?
Ron Weasley/Wemel 1 3.03%
Hermione Granger/Hermelien Griffel 1 3.03%
Albus Dumbledore/Perkamentus 9 27.27%
Hagrid 17 51.52%
Draco Malfoy/Malfidus 1 3.03%
Neville Longbottom/Marcel Lubbermans 4 12.12%
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 00:36
waaromniet?
waaromniet? is offline
Uit, overdondert, geschokt, verrast.

Bewust geen spoilers of speculaties gelezen...

*weggeblazen*
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Oud 18-07-2005, 08:52
Verwijderd
Ik vraag me af of mensen over de hele wereld de komende week niet enorm depressief gaan raken. Anderhalf jaar wachten op een nieuw boek en dan heb je het na twee dagen uit. Wat ga je dan nu doen? Weer twee jaar wachten, of de serie nog een keer lezen zodat je hem uit je hoofd kunt voordragen?

Ik denk dat ik Harry Potter pas ga lezen als de serie af is en als Rowling dood en begraven is. Dode schrijvers zijn over het algemeen toch meer mijn type.

LUH-3417
Oud 18-07-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 18-07-2005 @ 09:52 :
Ik vraag me af of mensen over de hele wereld de komende week niet enorm depressief gaan raken.
Lucky me, ik ben het al.

Nee, ze zijn eerst een half jaar volledig geroerd door de nieuwe vragen, raadsels en oplossingen, die euforie wil nog wel even duren. Daarna raken ze in verval, dus gaan ze eerste alle HP-spellen spelen (Zwerkbal!!!!!!). Dat is niet genoeg, dus dan gaan ze de films kijken. Die vallen allemaal hard tegen, waardoor ze weer beginnen aan de boeken. Dat herhaalt zich, want Rowling heeft ze allemaal zodanig gehersenspoeld dat ze hun leven volmaken met het HP-concept.

Ik heb nu wel alle vijf de boeken gelezen, maar ik ben niet het type dat nu platgedrukt tegen het glas staat te wachten tot de winkel open gaat en ik het boek kan kopen. Ik denk dat onze wegen elkaar nog wel kruisen, en dan lees ik het.

Grimm.
Oud 18-07-2005, 09:58
Verwijderd
Ik ben eigenlijk super blij dat ik het boek zaterdag niet heb gekregen Nu weet ik zeker dat ik het niet in één ruk uit ga lezen. Lekker rustig aan doen. Misschien eerst deel 5 nog eens lezen, zodat ik er weer in zit. Maar ik hoop wel dat het boek vandaag komt
Oud 18-07-2005, 10:15
Verwijderd
Volgens dat track&trace van TPG post is mijn pakje zaterdag afgeleverd bij mij Zou fijn zijn wanneer ik het dan ook gehad zou hebben. Wat een gezeik
Zal je zien dat ze het bij de buren hebben afgegeven ofzo, terwijl dat een anders huisnummer is en mijn naam super duidelijk bij mijn bel staat. (De buren zijn een winkel en die zijn op maandag gesloten, lekker handig.)
Ik ben pissed
Oud 18-07-2005, 10:15
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 18-07-2005 @ 09:52 :
Ik vraag me af of mensen over de hele wereld de komende week niet enorm depressief gaan raken. Anderhalf jaar wachten op een nieuw boek en dan heb je het na twee dagen uit. Wat ga je dan nu doen? Weer twee jaar wachten, of de serie nog een keer lezen zodat je hem uit je hoofd kunt voordragen?
Tweede optie Heb ik ook gedaan terwijl ik wachtte op boek vijf en zes. De eerste vier heb ik direct na elkaar gelezen (Ik heb Harry Potter pas ontdekt toen ze op tv de hele hype in Engeland lieten zien ) en in afwachting van boek vijf heb ik die een keer of twee gelezen in het Nederlands, en even vaak in het Engels, en in afwachting van boek zes: idem... Dus ik verwacht dat ik de eerste vijf nog wel één keer zal lezen, en de zesde nog een keer of twee, drie...


Ik ben gek

Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 10:18.
Oud 18-07-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 18-07-2005 @ 11:15 :
Volgens dat track&trace van TPG post is mijn pakje zaterdag afgeleverd bij mij Zou fijn zijn wanneer ik het dan ook gehad zou hebben. Wat een gezeik
Zal je zien dat ze het bij de buren hebben afgegeven ofzo, terwijl dat een anders huisnummer is en mijn naam super duidelijk bij mijn bel staat. (De buren zijn een winkel en die zijn op maandag gesloten, lekker handig.)
Ik ben pissed
Ik zou razend zijn!!


Oud 18-07-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 18-07-2005 @ 11:19 :
Ik zou razend zijn!!


Ben ik ook.
Ik weet ook niet wat ik nu moet doen. Ik weet nog niet of het bij de buren af is gegeven, maar ik heb zin om gewoon te doen alsof ik het nooit gekregen heb en nooit ga krijgen. Ik weet niet of het zeg maar mijn risico is, maar ik neem aan dat wanneer de postbode het niet goed uitreikt, het zijn verantwoordelijkheid is, niet de mijne. Mijn adres en naam stonden er gewoon goed op, zoals altijd bij bol.com, en 't is nog nooit eerder misgegaan.
Oud 18-07-2005, 10:47
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Flashman schreef op 18-07-2005 @ 00:42 :
Meh! Misschien dat ik morgen toch maar de engelse ergens regel ofzo, ik begin nou toch wel erg nieuwsgierig te worden.. Ik had nooit in de Nederlandse moeten beginnen, nu is de overstap van NL naar ENG tè groot

Hm, Harry_Potter_and_the_Half-Blood_Prince-2005-Full_Release.pdf kan natuurlijk ook, maar een boek van een beeldscherm lezen is nou ook weer niet zo'n fijne onderneming..
Waar staat die?
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 18-07-2005, 10:50
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Citaat:
El Kim schreef op 18-07-2005 @ 11:47 :
Waar staat die?
Op mijn msn
Oud 18-07-2005, 10:53
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Flashman schreef op 18-07-2005 @ 11:50 :
Op mijn msn
Kun je alsjeblieft, alsjeblieft 'm sturen? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 18-07-2005, 12:40
Joyceb
Joyceb is offline
Heb HP 6 gisteren uitgelezen.

Vond het boek nogal gemoedelijk tot de laatste paar hoofdstukken, toen werd het heftig.

Wat ik trouwens merk bij het HP lezen, is dat ik als ik bij het begin van een nieuwe bladzijde vaak aan de onderkant van de bladzijde een paar zinnen ga lezen, omdat in zo benieuwd ben wat er gaat gebeuren . Gelukkig heb ik mezelf ervan kunnen weerhouden inet de laatste paar bladzijden eerst te gaan lezen!

Wanneer komt HP 7 uit?
Oud 18-07-2005, 13:06
Verwijderd
over twee jaar ongeveer...


dan ben ik al ou-hou-hooouuuuuuud! maar je bent nooit te oud voor HP
Oud 18-07-2005, 13:23
Verwijderd
Jaaa ik heb hem eindelijk gekregen
Ik zou hem eigenlijk zaterdag al moeten hebben maar probleempje met de post oid, maakt niet uit ik heb hem Kon de meneer van de post wel zoenen toen ie om half 12 op de stoep stond

Eerste 150 blz zijn erdoor, en nu ga ik weer verder
Oud 18-07-2005, 14:20
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
*raakt alvast in de depressie van nog eens twee jaar wachten*

Dit boek was geweldig
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Oud 18-07-2005, 14:52
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Grimm schreef op 18-07-2005 @ 10:30 :
Lucky me, ik ben het al.

Nee, ze zijn eerst een half jaar volledig geroerd door de nieuwe vragen, raadsels en oplossingen, die euforie wil nog wel even duren. Daarna raken ze in verval, dus gaan ze eerste alle HP-spellen spelen (Zwerkbal!!!!!!). Dat is niet genoeg, dus dan gaan ze de films kijken. Die vallen allemaal hard tegen, waardoor ze weer beginnen aan de boeken. Dat herhaalt zich, want Rowling heeft ze allemaal zodanig gehersenspoeld dat ze hun leven volmaken met het HP-concept.

Ik heb nu wel alle vijf de boeken gelezen, maar ik ben niet het type dat nu platgedrukt tegen het glas staat te wachten tot de winkel open gaat en ik het boek kan kopen. Ik denk dat onze wegen elkaar nog wel kruisen, en dan lees ik het.

Grimm.


dief!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 18-07-2005, 15:17
Verwijderd
fout in het boek!!


(ik zet dit niet onder spoiler-tags, omdat ik vind dat dit geen 'ongewenste informatie' kàn zijn omtrent (de plot van) het boek. als er iemand niet akkoord is, zeg maar en ik zet het toch in tags...)

De Fout:
op J.K. Rowlings officiele site heeft ze extra informatie staan, dingen de uit de boeken geknipt zijn enzo, en zo staat er oa ook dat Hermione's verjaardag 19 september is.

Awel, Ron en Hermione mogen hun verschijnselexamens al wél doen, maar Harry niet, omdat hij 'pas in juli' zeventien wordt, terwijl Hermelien nog eens twee maanden langer moet wachten eer ze meerderjarig is!!


[edit]en nu lees ik ook nog op de site over 'Squibs' dat ze dementors niet kunnen zien (maar wel kunnen voelen), terwijl Arabella Figg op de hoorzitting in boek vijf toch zegt dat ze dementors heeft gezien (en ze ook beschrijft) !

tss tss [/edit]

Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 15:38.
Oud 18-07-2005, 16:15
Ndimension
Ndimension is offline
Het boek is erg spannend, moet ik zeggen. Ik was wel even geschokt om te horen dat Sirius dood was, ik kon me dat namelijk helemaal niet meer herinneren Wat was er dan ook al weer gebeurd ?
Maar ja, ik ga het rustig aan doen. Hooguit 1 hoofdstuk per dag (nou ja, 2 dan...of 3).
__________________
© Ndimension
Oud 18-07-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ndimension schreef op 18-07-2005 @ 17:15 :
Het boek is erg spannend, moet ik zeggen. Ik was wel even geschokt om te horen dat Sirius dood was, ik kon me dat namelijk helemaal niet meer herinneren Wat was er dan ook al weer gebeurd ?
Maar ja, ik ga het rustig aan doen. Hooguit 1 hoofdstuk per dag (nou ja, 2 dan...of 3).
He fell behind 'the veil' at the ministry, in the department of mystification... In het grote gevecht tussen de kids en de death eaters. Remember? Hierboven ergens in het topic staat een uitgebreidere uitleg, geloof ik.
Oud 18-07-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 18-07-2005 @ 16:17 :
fout in het boek!!


(ik zet dit niet onder spoiler-tags, omdat ik vind dat dit geen 'ongewenste informatie' kàn zijn omtrent (de plot van) het boek. als er iemand niet akkoord is, zeg maar en ik zet het toch in tags...)

De Fout:
op J.K. Rowlings officiele site heeft ze extra informatie staan, dingen de uit de boeken geknipt zijn enzo, en zo staat er oa ook dat Hermione's verjaardag 19 september is.

Awel, Ron en Hermione mogen hun verschijnselexamens al wél doen, maar Harry niet, omdat hij 'pas in juli' zeventien wordt, terwijl Hermelien nog eens twee maanden langer moet wachten eer ze meerderjarig is!!


[edit]en nu lees ik ook nog op de site over 'Squibs' dat ze dementors niet kunnen zien (maar wel kunnen voelen), terwijl Arabella Figg op de hoorzitting in boek vijf toch zegt dat ze dementors heeft gezien (en ze ook beschrijft) !

tss tss [/edit]
misschien is hermione wel 10 maanden ouder en niet 2 maanden jonger?
Oud 18-07-2005, 17:47
Verwijderd
Hihi, ik heb hem
De postbode gaf hem en verontschuldigde zich omdat hij zo laat kwam
Oud 18-07-2005, 17:50
Verwijderd
Gefeliciteerd dat je hem eindelijk hebt!

Veel leesplezier.
Oud 18-07-2005, 17:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het scheit vandaag eindelijk een beetje op

Ben vandaag van hoofdstuk 8 tot 17 gekomen al

T verhaal blijft verrassend
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-07-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 18-07-2005 @ 18:50 :
Gefeliciteerd dat je hem eindelijk hebt!

Veel leesplezier.
Dank je
De pakketmeneer zei ook dat het pakje al sinds zaterdag in z'n busje lag. Vandaar dus dat T&T aangaf dat het zaterdag af was geleverd
Oud 18-07-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 18-07-2005 @ 18:52 :
Dank je
De pakketmeneer zei ook dat het pakje al sinds zaterdag in z'n busje lag. Vandaar dus dat T&T aangaf dat het zaterdag af was geleverd
Dus bol.com is eigenlijk niet schuldig?
Oud 18-07-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 18-07-2005 @ 18:55 :
Dus bol.com is eigenlijk niet schuldig?
Nee Maar ik doe net alsof het hun schuld is, want ze zeiden dat ik hem zaterdag zou krijgen
Oud 18-07-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 18-07-2005 @ 18:04 :
misschien is hermione wel 10 maanden ouder en niet 2 maanden jonger?
dan zou ze een jaar hoger zitten dan harry en ron, slimpie
Oud 18-07-2005, 18:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 18-07-2005 @ 19:03 :
dan zou ze een jaar hoger zitten dan harry en ron, slimpie
Neehoor, want Harry was 11 toen hij begon, net als alle andere leerlingen.

Dus als Hermione 19 september jarig is, wordt ze elk jaar vlak ná het begin een jaar ouder, wat eerder dan de meeste klasgenoten, die in de loop van het jaar dezelfde leeftijd bereiken.
Dat Harry pas in de vakantie jarig is maakt alleen dat hij vlak vóór het nieuwe schooljaar jarig is

Dus kan ze idd 10 maanden ouder zijn

bij 2 maanden jonger zou ze een klas lager moeten zitten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-07-2005, 19:01
Verwijderd
Godverdomme, zit een kind in mn lijst te spoilen
Oud 18-07-2005, 20:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Grimm schreef op 18-07-2005 @ 20:01 :
Godverdomme, zit een kind in mn lijst te spoilen
ik ga de dingen waar spoilers in kunnen staan proberen te ontwijken, alleen had de Volkskrant een hele leuke recencie over het boek waarin je na 1 zin al tot de conclusie kan komen dat t een slecht geschreven stuk is van de recencent
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-07-2005, 20:14
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ja, aan dat stuk in de Volkskrant ergerde ik me ook en ik ben na een regel of vier het stuk ernaast gaan lezen waarin ze JK afkraakten .
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 19-07-2005, 07:27
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 18-07-2005 @ 19:07 :
Neehoor, want Harry was 11 toen hij begon, net als alle andere leerlingen.

Dus als Hermione 19 september jarig is, wordt ze elk jaar vlak ná het begin een jaar ouder, wat eerder dan de meeste klasgenoten, die in de loop van het jaar dezelfde leeftijd bereiken.
Dat Harry pas in de vakantie jarig is maakt alleen dat hij vlak vóór het nieuwe schooljaar jarig is

Dus kan ze idd 10 maanden ouder zijn

bij 2 maanden jonger zou ze een klas lager moeten zitten
Kinderen zitten toch altijd in de klas bij de kinderen die in hetzelfde jaar zijn geboren!

En trouwens, als Hermelien inderdaad een jaar ouder zou zijn, zou ze al lang haar test gedaan hebben.
Oud 19-07-2005, 08:09
Verwijderd
Hoeft op zich niet. Ik ben van acht september en zat in de klas van het jaar ervoor, zeg maar. Het kan toch dat Harry ook een vroege leerling is?

LUH-3417 - Kruipt weer weg omdat hij geen snars van Harry weet.
Oud 19-07-2005, 08:46
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 19-07-2005 @ 08:27 :
Kinderen zitten toch altijd in de klas bij de kinderen die in hetzelfde jaar zijn geboren!

En trouwens, als Hermelien inderdaad een jaar ouder zou zijn, zou ze al lang haar test gedaan hebben.
Je hebt vroege en late leerlingen.
Volgens mij is het in NL zo dat wanneer je voor oktober jarig bent (bv. dus voor oktober 4 wordt in een jaar), je naar school mag. Ben je ná oktober pas 4, dan moet je nog een heel jaar wachten. Een vriendin van me werd vlak na die datum 4 en was dus vervolgens altijd de oudste van de klas.

Vroege leerlingen zijn nét jarig voor die datum; ze zijn dus bv. nog 3 wanneer je beginnen aan de kleuterschool.

Hermoine zou dus best een late leerling kunnen zijn. Dan is ze bv. 10 maanden ouder dan de rest, wanneer ze iets meer had gescheeld, had ze een jaar hoger gezeten.
Oud 19-07-2005, 08:48
Verwijderd
maar Zweinstein is een Engelse school
Oud 19-07-2005, 08:52
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 19-07-2005 @ 09:48 :
maar Zweinstein is een Engelse school
Natuurlijk. Maar Zweinstein is geen normale Engelse school
Oud 19-07-2005, 10:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 19-07-2005 @ 08:27 :
Kinderen zitten toch altijd in de klas bij de kinderen die in hetzelfde jaar zijn geboren!

En trouwens, als Hermelien inderdaad een jaar ouder zou zijn, zou ze al lang haar test gedaan hebben.
ehm ja?

Aangezien harry in juli jarig is en de school op 1 september begint, is iedereen die van op 1 september 11 is een leering van het eerste jaar.

Dat Hermione een paar dagen later al 12 wordt kan dan gewoon, want ze is, net als de rest, 11 als ze begint
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-07-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 19-07-2005 @ 09:48 :
maar Zweinstein is een Engelse school
Ja, dus daar zullen de regels wel iets anders zijn. Als de regel is dat je voor 1 september 11 moet zijn om te mogen beginnen, dan klopt het gewoon; een paar dagen later wordt Hermoine al 12, terwijl sommige mensen nog het hele schooljaar - tot in de zomervakantie - 11 blijven.
Oud 19-07-2005, 10:33
Verwijderd
Ik heb overigens besloten dat ik éérst weer álle delen ga lezen. Deel 1 is nu bijna uit Dan ben ik echt goed voorbereid op deel 6 en is hij niet zo snel uit (Ik ben erg Maar ik vind het echt leuk nu weer, veel kleine dingen die ik vergeten ben. Ook leuk om met voorkennis de voorgaande delen te lezen. Zo was ik van deel 1 helemaal vergeten dat Sirius Black de vliegende motor aan Hagrid had geleend, toch leuk om weer te ontdekken dat hij toen al genoemd werd )
Oud 19-07-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2005 @ 11:27 :
Ja, dus daar zullen de regels wel iets anders zijn. Als de regel is dat je voor 1 september 11 moet zijn om te mogen beginnen, dan klopt het gewoon; een paar dagen later wordt Hermoine al 12, terwijl sommige mensen nog het hele schooljaar - tot in de zomervakantie - 11 blijven.
Maar dan zouden Hermelien en Harry en Ron enzo toch een feestje houden voor Hermelien omdat ze meerderjarig wordt in het begin van boek zes? Of op z'n minst cadeautjes geven?? Ron z'n zeventiende verjaardag wordt namelijk wel beschreven in het boek (terwijl geen enkele van z'n voorgaande verjaardagen wordt vermeld in de boeken, net zoals de verjaardagen van Hermelien nooit aan bod komen)
Spoiler



GRMBL, ik wéét gewoon dat ik gelijk heb, dat Hermelien nog geen zeventien is en dus haar test ook nog niet zou mogen doen!

Oud 19-07-2005, 10:51
Verwijderd
Ik had hem zondagnacht om half twee eindelijk uit.... vond het einde bijzonder shockerend.... (ik lag echt te shaken toen ik het boek uithad, ik kon het bijna niet geloven )

heel erge
Spoiler
Oud 19-07-2005, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2005 @ 11:33 :
Ik heb overigens besloten dat ik éérst weer álle delen ga lezen. Deel 1 is nu bijna uit Dan ben ik echt goed voorbereid op deel 6 en is hij niet zo snel uit (Ik ben erg Maar ik vind het echt leuk nu weer, veel kleine dingen die ik vergeten ben. Ook leuk om met voorkennis de voorgaande delen te lezen. Zo was ik van deel 1 helemaal vergeten dat Sirius Black de vliegende motor aan Hagrid had geleend, toch leuk om weer te ontdekken dat hij toen al genoemd werd )
Dat klopt inderdaad, erg leuk dat soort kleine dingetjes. In 1 komt Harry ook Dedalus Diggel tegen, die komt in de verdere boeken nog veel vaker voor...
Oud 19-07-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-07-2005 @ 11:51 :
Ik had hem zondagnacht om half twee eindelijk uit.... vond het einde bijzonder shockerend.... (ik lag echt te shaken toen ik het boek uithad, ik kon het bijna niet geloven )

heel erge
Spoiler
Ik ook... Ik had echt zin om te huilen toen 'het' gebeurd was... ook hele erge
Spoiler
Oud 19-07-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-07-2005 @ 11:52 :
Dat klopt inderdaad, erg leuk dat soort kleine dingetjes. In 1 komt Harry ook Dedalus Diggel tegen, die komt in de verdere boeken nog veel vaker voor...
Oh ja, McGonagall zegt in deel 1 ook dat Dedalus Diggel vast verantwoordelijk is voor de vallende sterren in Kent, wanneer ze net de hele dag als kat bij de Dursleys heeft gezeten

Ik heb net de Quidditch-wedstrijd van Gryffindor tegen Slytherin gelezen, en terwijl ik wíst wat er zou gaan gebeuren, was 't echt weer spannend
Oud 19-07-2005, 11:23
Verwijderd
Ik wil nu boek zeven!!!!!!
Oud 19-07-2005, 11:41
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-07-2005 @ 12:23 :
Ik wil nu boek zeven!!!!!!
punt!







anyway om een brit te quoten die het boek eerder uit had dan ik: the contents are quite shocking
__________________
april is the cruellest month
Oud 19-07-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-07-2005 @ 12:23 :
Ik wil nu boek zeven!!!!!!
Hihi
Maar bedenk je wel dat je daarna niet meer krijgt. Is dat niet een beetje... pijnlijk? Ik vind 't echt vreselijk jammer om me te bedenken dat 't daarna gewoon klaar is...
Oud 19-07-2005, 11:50
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Sssst....

Daar wil ik nog even niet aan denken



__________________
april is the cruellest month
Oud 19-07-2005, 11:55
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Gaat J.K. na HP 7 eigenlijk wel gewoon verder met het schrijven van andere boeken?
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 19-07-2005, 11:59
Verwijderd
Citaat:
CSN schreef op 19-07-2005 @ 12:55 :
Gaat J.K. na HP 7 eigenlijk wel gewoon verder met het schrijven van andere boeken?
Geen idee, ik begreep dat ze zelf heeft gezegd te denken in een enorm zwart gat te vallen wanneer deel 7 af is (daar begint ze eind dit jaar aan).
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.