Oud 09-11-2005, 12:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ok, nu doe ik het wel een keer (Vijf )


Wie is de nieuwste spits die zijn carriere op het spel zet bij Ajax? Ronaldinho naar AGOVV?

Hier een lijstje met geruchten, kijken wat er van gekomen is als dit topic vol is.


Huntelaar > Ajax
Vlaar > Ajax
Stam > PSV
Pienaar > Celtic
Trabelsi > Juventus
Maxwell > Juventus
De Jong > Juventus
Dingsdag > PSV
Luirink > PSV, Feyenoord, Ajax
Majstorovic > PSV
Ghaly > Arsenal


dit mag aangevuld worden!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 09-11-2005, 15:42
Verwijderd
heel goed Stom Konijn

ik denk van de namen waar jij het over hebt er weinig transfer in de winter plaats zullen vinden, vooral aan het einde van het seizoen, vooral omdat er dan een aantal transfervrij zijn
Oud 09-11-2005, 18:48
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-11-2005 @ 12:50 :
Stam > PSV
Stam > PSV of Ajax

Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-11-2005 @ 12:50 :
Ghaly > Arsenal
Whaha, laat me niet lachen eerder Kuijt > Arsenal. Ik denk niet dat Wenger voor Ghaly in de Kuip was...
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Oud 09-11-2005, 19:17
Fides
Fides is offline
Drost > PSV

Citaat:
PSV volgt de verrichtingen van Jeroen Drost nauwlettend, valt vandaag in het weekblad Voetbal International te lezden. De Eindhovenaren zijn al enige tijd op zoek naar een linksback, hoewel Michael Lamey zich goed ontwikkelt.

"Zulke dingen hoor ik ook, maar daar houdt ik me niet mee bezig", reageert de SC Heerenveen-verdediger. "Interesse streelt me, natuurlijk, maar het gaat nu alleen om mijn prestaties bij Heerenveen."
Oud 09-11-2005, 19:19
Fides
Fides is offline
Citaat:
Op dertig januari dit jaar werd de transfer van Maxi Lopez naar FC Barcelona afgerond. De Catalanen waren driftig op zoek naar een extra spits door de langdurige blessure van Henke Larsson. Inmiddels is de Argentijn op een zijspoor geraakt bij het team van Frank Rijkaard.

Volgens Sky Sports willen vier Spaanse clubs de 21-jarige Maxi Lopez toevoegen aan haar selectie. Real Sociedad, Cadiz, Real Betis en Deportivo la Coruna willen in de nieuwe transferperiode een bod uitbrengen op de aanvaller van Barcelona. Naar verluidt zou ook Barça open staan voor een verhuur.

Barcelona betaalde destijds 6,2 miljoen euro aan River Plate. Hij kwam slechts negen keer in actie in de Primera Division en wist nog geen één keer te scoren. Maxi Lopez heeft nog een contract tot 2009 bij Barça.
kon blijkbaar toch niet aan de verwachtingen voldoen.
Oud 09-11-2005, 20:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 09-11-2005 @ 18:48 :
Whaha, laat me niet lachen eerder Kuijt > Arsenal. Ik denk niet dat Wenger voor Ghaly in de Kuip was...
Toch wel...
__________________
Zuur...
Oud 09-11-2005, 21:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 09-11-2005 @ 18:48 :
Stam > PSV of Ajax


Whaha, laat me niet lachen eerder Kuijt > Arsenal. Ik denk niet dat Wenger voor Ghaly in de Kuip was...
Ik keek zondag Match Of The Week op de BBC en daar zeiden ze dat Wenger voor Ghaly was gekomen ('with a steady performance') maar er ook was om Kuijt en Castelen te bekijken
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-11-2005, 21:52
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 09-11-2005 @ 18:48 :
Stam > PSV of Ajax


Whaha, laat me niet lachen eerder Kuijt > Arsenal. Ik denk niet dat Wenger voor Ghaly in de Kuip was...
Toch wel.

Stam > PSV of Heerenveen, Heerenveen had alleen waarschijnlijk te weinig geld
Oud 09-11-2005, 22:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Guissie schreef op 09-11-2005 @ 21:52 :
Toch wel.

Stam > PSV of Heerenveen, Heerenveen had alleen waarschijnlijk te weinig geld
Stam heeft laatst nog tijdens een interview verklaard zijn carrière te willen beëindigen bij AC
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-11-2005, 22:15
Verwijderd
Dat ghaly naar arsenal gaat is zeer onwaarschijnlijk.

Wenger was er om zijn toekomstige assitent te bekijken en was dit gewoon een toetje

Hij was op bezoek bij Tony Adams
Oud 10-11-2005, 11:27
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
WolterB schreef op 09-11-2005 @ 22:07 :
Stam heeft laatst nog tijdens een interview verklaard zijn carrière te willen beëindigen bij AC
Welke, die in de VI?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 10-11-2005, 14:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-11-2005 @ 11:27 :
Welke, die in de VI?
Bij studio sport meen ik me te herinneren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-11-2005, 18:29
mario
Avatar van mario
mario is offline
ik kan geen ander geschikt topic vinden om hem in te plaatsen maar deze is wel erg leuk

powepoint presentatie over arveladze

http://www.zoekdezon.com/MEER%20KANS.pps
__________________
www.funing.nl
Oud 10-11-2005, 19:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Charlie van den Ouweland wordt verhuurd

Roda-speler Charlie van den Ouweland maakt naar alle waarschijnlijkheid het seizoen af bij MVV of FC Den Bosch.

De middenvelder komt in Kerkrade nauwelijks aan spelen toe. Van den Ouweland maakte deze zomer de overstap van FC Den Bosch naar Roda. Maar trainer Huub Stevens ziet voor de 24-jarige speler voorlopig geen rol weggelegd. Roda weigert Van den Ouweland vooralsnog te verkopen, maar staat open voor het verhuren van de middenvelder.


Bron: L1

Zou mooi zijn! In zijn Den Bosch-periode vond ik het een goede voetballer met veel inzet. Ik zou zeggen: laat maar komen, ook al komt-ie van Aken-Noord.
Maja, gezien het verleden verwacht ik dat hij eerder teruggaat naar Den Bosch. Snap trouwens niet dat hij geen speeltijd krijgt nadat Aken-Noord hem heeft gekocht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-11-2005, 20:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Amoah in winter > (turkse club gok ik, voor t geld)
Igor de Camargo > Vitesse?

Hersi moet nu blijven van Sturing, en wil alleen als ie goed contract krijgt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 10-11-2005, 23:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-11-2005 @ 20:35 :
Hersi moet nu blijven van Sturing, en wil alleen als ie goed contract krijgt
Zo is het altijd met hersi. Maar naar NEC hoeft hij niet meer terug te komen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-11-2005, 23:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
mario schreef op 10-11-2005 @ 18:29 :
ik kan geen ander geschikt topic vinden om hem in te plaatsen maar deze is wel erg leuk

powepoint presentatie over arveladze

http://www.zoekdezon.com/MEER%20KANS.pps
Sterk ja
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-11-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
mario schreef op 10-11-2005 @ 18:29 :
ik kan geen ander geschikt topic vinden om hem in te plaatsen maar deze is wel erg leuk

powepoint presentatie over arveladze

http://www.zoekdezon.com/MEER%20KANS.pps


humor!

En Hersi blijft gewoon een geldzuiger, hij kon destijds bij NAC blijven, maar koos voor NEC, omdat dat "een stap voorwaarts was", NAC speelde het seizoen erop Europees voetbal
Ads door Google
Oud 11-11-2005, 22:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ailton speelt nog maar vier maanden bij Besiktas of hij mag alweer zijn koffers pakken.

Na een week weet de nieuwe trainer al dat de Braziliaanse spits niet rendeert. Jean Tigana las in de rapporten dat Ailton maar vier keer had gescoord in elf matchen.

De voorzitter geeft de Franse coach carte blanche: "Als je hem niet meer nodig hebt, mag je hem wegsturen."

Ailton kwam in de zomer van Schalke naar Turkije. Daarvoor maakte hij het mooie weer bij Werder Bremen.
Bron: www.sporza.be
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-11-2005, 12:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ailton is echt een klotevoetballer waar Schalke veel te veel geld aan uitgegeven heeft.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-11-2005, 13:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-11-2005 @ 19:19 :


humor!

En Hersi blijft gewoon een geldzuiger, hij kon destijds bij NAC blijven, maar koos voor NEC, omdat dat "een stap voorwaarts was", NAC speelde het seizoen erop Europees voetbal
Hij zou toen gegarandeerd bij NEC in de basis staan en hij mocht trainen onder Neeskens. Erg veel jongens kwamen om die reden graag naar NEC. Hij ging weg toen het minder ging en bij Heerenveen bleek hij gewoon te slecht te zijn (maar dat krijg je, als je onder Neeskens traint).

Het mooie was, dat tijdens NEC - Heerenveen, de laatste wedstrijd van de eerste seizoenshelft vorig jaar, alle NEC-supporters hem toezongen en hij na de (door NEC gewonnen) wedstrijd zelfs even de NEC-supporters kwam bedanken. Iedereen wilde hem terug en hij had zelf ook uitgesproken best terug te willen. 2 Dagen later lazen we in de krant dat hij voor vitesse had gekozen en nog geen halfjaar later schreeuwde iedereen "YOUSSOUF HERSI BREEK JE BEEN!"
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2005, 21:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Charlie van den Ouweland zou nu zelf gezegd hebben dat hij totaal niets weet over eventueel verhuren van Aken-Noord naar MVV of Den Bosch. Hmja, dan niet he.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-11-2005, 02:39
Supreme Dutch
Ik las vanmiddag op een of andere vage Schalke-website dat ze interesse zouden hebben in Youssouf Hersi..
Oud 14-11-2005, 11:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 14-11-2005 @ 02:39 :
Ik las vanmiddag op een of andere vage Schalke-website dat ze interesse zouden hebben in Youssouf Hersi..
Hahaha, sukkels
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-11-2005, 14:51
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heb ik nog niks van gehoord, lijkt me ook heel stug want op zijn positie zijn er meer dan genoeg aanwezig.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 14-11-2005, 14:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-11-2005 @ 14:51 :
Heb ik nog niks van gehoord, lijkt me ook heel stug want op zijn positie zijn er meer dan genoeg aanwezig.
Ja, maar hij is ook absoluut niet goed genoeg voor schalke.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-11-2005, 00:44
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Geruchten dat Huntelaar naar AZ komt worden steeds sterker. Johan Derksen maakte vanavond hier ook melding van. Hij zou AZ meer zien zitten dan 020...

En in dat geval zou 020 Kluivert proberen terug te halen.

En Ronnie lijkt nu echt weg te gaan, en ik vraag me af waarom...
Waarom op deze manier vooral. Ik hoop m nog te kunnen spreken voor ie echt weg is.
__________________
Zuur...
Oud 15-11-2005, 01:11
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-11-2005 @ 21:26 :
Charlie van den Ouweland zou nu zelf gezegd hebben dat hij totaal niets weet over eventueel verhuren van Aken-Noord naar MVV of Den Bosch. Hmja, dan niet he.
hoop dat ie wel terugkomt naar fcdb

bayern munchen heeft overigens belangstelling in luca toni
Oud 15-11-2005, 12:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha, iedereen insite gekeken ja?

Wel grappig dat Barend andere info had dan Derksen.. toch denk ik nog steeds niet dat Huntelaar naar AZ gaat
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-11-2005, 12:15
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
hmm kluivert...zal wel ff wennen zijn, die 80-km zones nu overal

Kdenk eigelijk dat het wel een aanwinst is voor Ajax mochtie terugkomen...hij zal het scoren toch niet verleerd zijn? Hij heeft toch glorieuze jaren in Ajax, Oranje en Barcelona gehad
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 15-11-2005, 12:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-11-2005 @ 12:12 :
Haha, iedereen insite gekeken ja?

Wel grappig dat Barend andere info had dan Derksen.. toch denk ik nog steeds niet dat Huntelaar naar AZ gaat
Ik denk het ook niet. Hij zal eerder bij ajax of PSV gaan voetballen, hij wil namelijk graag snel naar het buitenland. En dan lijkt PSV me momenteel de beste optie, natuurlijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-11-2005, 13:00
Verwijderd
Barend wil zelfs Ostlund naar Ajax praten
Oud 15-11-2005, 15:03
Barry K
Barry K is offline
Ik zou het maar raar vinden als Huntelaar terug naar PSV gaat... lijkt me dat hij eerder bij een andere club terecht wil komen aangezien dat ze hem hebben weggestuurd.

Spitsenduo Kluivert en Huntelaar bij Ajax?
__________________
No nonsense
Oud 15-11-2005, 15:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Barry K schreef op 15-11-2005 @ 15:03 :
Ik zou het maar raar vinden als Huntelaar terug naar PSV gaat... lijkt me dat hij eerder bij een andere club terecht wil komen aangezien dat ze hem hebben weggestuurd.
Daar zit ook wel wat in ja.

Maar goed, voor z'n toekomst weet ik niet of ajax of AZ wel zo'n goede keus zou zijn. En Feyenoord doet het niet goed genoeg.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-11-2005, 15:59
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
AZ troeft waarschijnlijk Ajax af in de strijd om Klaas-Jan Huntelaar, zo meldt Johan Derksen vanavond in het programma Voetbal Insite. De sympathie van de aanvaller zou meer uitgaan naar de Alkmaarders.

Als Ajax er niet inslaagt om Huntelaar vast te leggen, verlegt de club haar interesse naar Patrick Kluivert. De aanvaller zit op de bank bij Valencia CF. De Spaanse club zou wel een transferbedrag verlangen voor de ex-international.

(bron www.voetbalstats.nl)

hier staat het ook, ik hoop dat ajax 1 van de 2 kan kopen
__________________
ajacied 4-life
Oud 15-11-2005, 16:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Barry K schreef op 15-11-2005 @ 15:03 :
Spitsenduo Kluivert en Huntelaar bij Ajax?
Ze halen Kluivert alleen als Huntelaar voor een andere club (lees: AZ) kiest. Denk niet dat ze ze beiden zullen halen. Je hebt in het 020-systeem maar 1 spits nodig, dan ga je niet 2 dure spitsen halen waarvan er zowieso 1 op de bank terecht komt... Alhoewel, het blijft Ajax he...
__________________
Zuur...
Ads door Google
Oud 15-11-2005, 20:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zie Huntelaar echt niet naar AZ gaan. Eerder naar Ajax of Feyenoord (stel dat Kuyt vertrekt in de winterstop of aan het einde van het seizoen).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-11-2005, 21:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zou het ook geen handige keuze vinden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-11-2005, 21:36
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tja, sportief gezien kunnen we ons uitstekend meten met de grote 3. En dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven... Maar verder zijn we natuurlijk niet te vergelijken met die 3 clubs.

Volgend seizoen in het nieuwe stadion hebben we net aan het niveau behaald van bijvoorbeeld Heerenveen, al hebben die dan nog een groter stadion.

Maar misschien heeft Huntelaar wel gewoon meer vertrouwen in van Gaal dan in Blind. En van Gaal zit na dit seizoen nog zeker 2 jaar in Alkmaar. En geld speelt helemaal geen rol. Dirk zorgt er wel voor dat die jongen hier net zoveel kan verdienen als in Amsterdam of Rotterdam.
__________________
Zuur...
Oud 15-11-2005, 21:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat zal allemaal wel, maar wil je naar een grote buitenlandse club, dan ben je beter af bij de grote 3. Zo is het helaas wel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-11-2005, 21:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Precies, Ajax en PSV hebben heel wat meer connecties dan AZ met alle respect
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-11-2005, 23:08
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
En daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar we weten niet hoe Huntelaar erover denkt... Mocht hij voor AZ kiezen zal hij hier toch zijn redenen voor hebben. Ik denk dat Van Gaal 1 van die redenen kan/zal zijn.
__________________
Zuur...
Oud 15-11-2005, 23:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 15-11-2005 @ 23:08 :
En daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar we weten niet hoe Huntelaar erover denkt... Mocht hij voor AZ kiezen zal hij hier toch zijn redenen voor hebben. Ik denk dat Van Gaal 1 van die redenen kan/zal zijn.
Dat kan, indertijd kozen ook veel redelijk gewilde namen voor NEC omdat Neeskens er coachte. Maar ook omdat ze nog net geen grote club konden krijgen (behalve Niedzielan dan, met PSV, HSV en Schalke) en zo het "opstapje" wilden maken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-11-2005, 14:08
Supreme Dutch
Citaat:
Brain-Damage schreef op 15-11-2005 @ 23:08 :
En daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar we weten niet hoe Huntelaar erover denkt... Mocht hij voor AZ kiezen zal hij hier toch zijn redenen voor hebben. Ik denk dat Van Gaal 1 van die redenen kan/zal zijn.
Zie jij er in het echt net zo uit als op je Avatar?

Zlatani9
Oud 21-11-2005, 22:23
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ebou Sillah traint mee bij Vitesse

ARNHEM - Ebrima "Ebou" Sillah traint de komende week mee bij Vitesse.

De Arnhemse club aast al anderhalf jaar op de linksbuiten, die nu transfervrij is. Bij eerdere pogingen om Sillah aan te trekken, hield zijn Russische club Rubin Kazan hem aan zijn contract.

De 25-jarige Gambiaan kwam in Rusland niet meer aan spelen toe. Eerder maakte hij furore bij Club Brugge, dat hem in 2002 verhuurde aan RBC Roosendaal. Na een goede start liep hij een beenbreuk op, waardoor hij slechts 15 wedstrijden speelde voor RBC. Sillah heeft ook een Belgisch paspoort en hoeft dus geen buitensporig salaris te verdienen.

Bron: Omroep Gelderland 21-11-2005

Kaartverkoop NEC-Vitesse
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 23-11-2005, 13:23
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2005 @ 22:23 :
Ebou Sillah traint mee bij Vitesse

ARNHEM - Ebrima "Ebou" Sillah traint de komende week mee bij Vitesse.

De Arnhemse club aast al anderhalf jaar op de linksbuiten, die nu transfervrij is. Bij eerdere pogingen om Sillah aan te trekken, hield zijn Russische club Rubin Kazan hem aan zijn contract.

De 25-jarige Gambiaan kwam in Rusland niet meer aan spelen toe. Eerder maakte hij furore bij Club Brugge, dat hem in 2002 verhuurde aan RBC Roosendaal. Na een goede start liep hij een beenbreuk op, waardoor hij slechts 15 wedstrijden speelde voor RBC. Sillah heeft ook een Belgisch paspoort en hoeft dus geen buitensporig salaris te verdienen.

Bron: Omroep Gelderland 21-11-2005

Kaartverkoop NEC-Vitesse
Daar heb je een goeie aan, RBC wou hem ook al een paar keer terug halen jammer dat ie bij ons zo geblesseerd raakte
__________________
;)
Oud 23-11-2005, 19:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vitesse heeft al een vaste opvolger van Amoah gevonden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-12-2005, 12:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
'Borussia Dortmund aast op Amoah'


Wed €15 gratis bij MrBookmaker
Borussia Dortmund heeft belangstelling voor Matthew Amoah, zo meldt ELF De aanvaller van Vitesse moet bij de Duitse club de blessureproblematiek verlichten. Dortmund wil de Ghanees het liefst in de winterstop al overnemen.

De voorkeur van de club van trainer Bert van Marwijk gaat uit naar een huurovereenkomst. Vitesse wil Amoah echter alleen verkopen. Het contract van de aanvaller loopt komende zomer af.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-12-2005, 15:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
vi.nl:

EXCLUSIEF - Matthew Amoah heeft een nieuwe club gevonden. De Ghanese spits verruilt Vitesse in de winterstop voor Borussia Dortmund. Bij de club van Bert van Marwijk tekent Amoah een contract tot medio 2008. Hij moet nog wel medisch worden gekeurd.

Met de transfer beurt Vitesse nog wat geld voor de 25-jarige international. Amoahs contract in Arnhem zou komende zomer aflopen. Hij had al te kennen gegeven aan een nieuw avontuur toe te zijn.

Amoah zit al sinds het seizoen 1998/99 bij Vitesse, dat hem een seizoen later tijdelijk stalde bij Fortuna Sittard. In 170 competitiewedstrijden maakte hij tot nog toe zestig doelpunten voor Vitesse.

Amoah is de vierde speler uit de Nederlandse competitie die Bert van Marwijk heeft aangetrokken. De coach van BVB haalde eerder al Ebi Smolarek (Feyenoord), Dennis Gentenaar (NEC) en Cedric van der Gun (ADO Den Haag).
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-12-2005, 16:56
one.
one. is offline
Leuk voor hem, minder voor Vitesse, hij was de afgelopen wedstrijden goed in vorm, misschien had hij dat na de winterstop nog door kunnen trekken.
__________________
.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.