Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2013, 09:05
Verwijderd
doei

Laatst gewijzigd op 12-06-2013 om 16:44.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 12:54
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Pfff wees blij sjongejonge, pas als je erge rugklachten krijgt of dikke hangborsten hebt moetje pas klagen..
De meeste jongens vind het vaak mooi iig, niet alle, maar veel..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 13:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oef, 13 is wel echt heel groot voor je leeftijd. Verder ken ik je "last" wat betreft ongewenste aandacht van jongens. Ik was op mn 13e nog compleet plat maar op m'n 17e ging ik al richting de E en jongens van 17 zijn ook nog niet bijster volwassen.
Mijn zus heeft ooit een vrij briljante reactie gehad op iemand die aan haar borsten zat (zij was ook zo vroeg) met de vraag "zijn ze echt?" Zus reageerde met "ja, die ook?" (terwijl ze ondertussen in het zaakje van de nieuwsgierige jongeman kneep).
lang verhaal kort: kijken is onbeleefd maar helaas weinig aan te doen, eraan zitten mag alleen als jij dat wil dus daar mag je je als stoere kickboksmeid best tegen verweren.

En ja, je mag blij zijn met mooie borsten, zorg goed voor ze met een goede bh (dus goede sportbh tijdens het boksen!)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Pfff wees blij sjongejonge
Vind ik erg kort door de bocht, cup F is flink, en zéker op je 13e. Misschien moet jij eens een dagje met cup F lopen, weet je hoe het is.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Pfff wees blij sjongejonge, pas als je erge rugklachten krijgt of dikke hangborsten hebt moetje pas klagen..
De meeste jongens vind het vaak mooi iig, niet alle, maar veel..
Citaat:
Vind ik erg kort door de bocht, cup F is flink, en zéker op je 13e. Misschien moet jij eens een dagje met cup F lopen, weet je hoe het is.
Precies. Dat TS rugklachten of hangborsten niet noemt, betekent niet dat ze er niet zijn. Doe eens niet zo verontwaardigd, Daichi.

Ik had ook al vroeg een grotere cup. Hoe ouder je wordt, hoe minder het uit de toon valt. Daar heb je nu weinig aan, maar het blijft niet eeuwig zo vervelend. Met wat inkijk heb jij meteen een vrouwenboezem, dus als je dat niet fijn vindt kun je daar rekening mee houden bij hoe je je kleedt. Iedereen heeft wel iets aan zijn lijf waarbij ie rekening houdt bij het kiezen/kopen van kleding. Verder is het ook niet zo handig dat je je moeders bh's probeert, ga naar een ondergoedwinkel en laat je opmeten, en koop je eigen bh's. Dan kun je maar beter twee tientjes uitgeven bij hunkemoller, zodat je niet onnodig rugpijn krijgt van de h&m-flutjes.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:19
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik zou blij zijn met een cup f in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Oef, 13 is wel echt heel groot voor je leeftijd. Verder ken ik je "last" wat betreft ongewenste aandacht van jongens. Ik was op mn 13e nog compleet plat maar op m'n 17e ging ik al richting de E en jongens van 17 zijn ook nog niet bijster volwassen.
Mijn zus heeft ooit een vrij briljante reactie gehad op iemand die aan haar borsten zat (zij was ook zo vroeg) met de vraag "zijn ze echt?" Zus reageerde met "ja, die ook?" (terwijl ze ondertussen in het zaakje van de nieuwsgierige jongeman kneep).
lang verhaal kort: kijken is onbeleefd maar helaas weinig aan te doen, eraan zitten mag alleen als jij dat wil dus daar mag je je als stoere kickboksmeid best tegen verweren.

En ja, je mag blij zijn met mooie borsten, zorg goed voor ze met een goede bh (dus goede sportbh tijdens het boksen!)
Bedankt , haha die van je zus is goed! hahahaha. Maar indd , ik draag ook een sportbeha sinds een paar keer bij kickboksen. Heel erg bedankt Xxx
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Pfff wees blij sjongejonge, pas als je erge rugklachten krijgt of dikke hangborsten hebt moetje pas klagen..
De meeste jongens vind het vaak mooi iig, niet alle, maar veel..
Nou , gelukkig heb ik geen hangborsten en rugklachten Maar het word best vervelend soms , jongens kunnen er gewoon niet van af blijven. Ook mijn buurjongetjes niet
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik zou blij zijn met een cup f in ieder geval
Het gras is altijd groener bij de buren.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou blij zijn met een cup f in ieder geval
Hoe weet je dat nou? Wat lijkt je precies zo leuk aan grote borsten?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Nou , gelukkig heb ik geen hangborsten en rugklachten Maar het word best vervelend soms , jongens kunnen er gewoon niet van af blijven. Ook mijn buurjongetjes niet
Ze mogen niet zomaar aan je zitten hoor, daar mag je best fel op reageren. Ik snap dat de jongens in je buurt ook 12-13-14 zijn en in hun naïeve domheid denken dat deze uiting van hun interesse gewoon spelenderwijs plagen is, maar in de grotemensenwereld heet ongevraagd aan iemands tieten zitten gewoon aanranding. Je hoeft ze niet aan te geven ofzo, maar dit heel duidelijk maken mag best.

Zij zouden het ook niet leuk vinden als iemand waar ze niet op vallen (bijvoorbeeld een homoseksuele jongen) de hele tijd aan hun kont zat.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 19:09
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Hoe weet je dat nou? Wat lijkt je precies zo leuk aan grote borsten?
Datik het heel mooi vind..?
Tlijktme gewoon heel cool
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Datik het heel mooi vind..?
Tlijktme gewoon heel cool
Het lijkt, dat zeg je heel goed. Lijkt het je ook leuk dat je 13 bent en dat je misschien nog helemaal niet bezig bent met jongens en alles wat erbij komt kijken en ze zelfs in je borsten knijpen om te controleren of ze wel echt zijn? Dat het het eerste is waar mensen naar kijken? Dan het soms het enige is waar sommige jongens je leuk om vinden? Dat je enkel fatsoenlijke bh's kunt kopen in lingeriezaken die grote maten hebben en dat die bh's dan makkelijk 100 euro kosten? En dat je dan al blij mag zijn dat we nu in een tijd zitten dat er meer keuze is dan de oma-bh's in wit en beige? Of dat je nooit zomaar een bloesje met knopen kunt kopen omdat het wagenwijd open staat, of dat t-shirts gewoon zelfs niet eens passen. Dat je niets kunt aandoen waarvoor je een BH zonder bandjes moet dragen of dat alles met een voorgevormd stuk op borsthoogte nooit past?

Het lijkt allemaal heel leuk en aardig en al die aandacht lijkt misschien heel leuk, maar de werkelijkheid is minder. Niet dat mijn borsten enkel ellende gebracht hebben, integendeel, maar ik ben mijn maat pas echt leuk gaan vinden op een oudere leeftijd.


Marstar, toen ik 13 was, merkte een vriendin op dat mijn bh veel te klein was, en dat ik echt geen C meer had. Ik ben toen met mijn moeder naar de ikgeloofdathetC&Awas gegaan, maar die hadden er compleet geen verstand van. Uiteindelijk naar een fatsoenlijke lingeriezaak en die hebben mij opgemeten en ik had ook al een E. Toen heb ik fatsoenlijke BH's gekocht, maar we hebben het over zo'n 17 jaar geleden en de meeste hippe bh in die maat was een zwart omamodel. Ik heb het er best moeilijk mee gehad, omdat ik het vervelend vond. Nu zat ik op een meisjesschool die net gemengd was geworden, dus er waren niet heel veel jongens die me lastig konden vallen, hoe ouder ik werd, hoe beter ik van me af kon bijten. Je hoeft echt niet te pikken dat ze er op slaan of in knijpen, dat wat Pluis vertelt, vind ik een hele goeie.
Later ga je er misschien blij mee zijn, tenminste, als je geen rugklachten krijgt Wel zal het meer gaan hangen dan kleinere borsten, je kunt zo'n gewicht niet rechtop houden ^^ Als je mooie BH's zoekt, dan kan ik je Marlies Dekkers aanraden (wel echt stikduur, reken 130 euro voor een BH). Sapph is ook wel ok, maar ik vind die niet zo lekker en goed zitten als MD. Er is ook verschil in Sapph, er zijn 2 soorten (ik dacht dat je het aan de kleur hanger kon zien, zwart=steviger, maar ik ben niet heel zeker), ga voor de brede, stevige bandjes.
Maar ga in ieder geval naar een lingeriewinkel (en dan bedoel ik niet de Hunkemöller) om je advies te laten geven, niets zit zo kut als een BH die niet past.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 12:48
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
cup f hoeft niet perse supergroot te zijn ;o
Ik zelf vind het gewoon mooi en ik wil het graag, das mijn mening..
en ik wou ze al aardig vroeg, dusja
en als ze zomaar aan m'n tieten zouden zitten zou ik ze natuurlijk wel een klap verkopen..
dat je grote borsten hebt is niet meteen een reden voor jongen om eraan te gaan zitten..
en jongens zouden vast niet alleen met je gaan omdat je grote borsten hebt.. tuurlijk heeft iedereen z'n voorkeur maar dat hoeft niet te betekenen dat het alleen bij meiden met grote borsten gebeurt ;/
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 13:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het lijkt, dat zeg je heel goed. Lijkt het je ook leuk dat je 13 bent en dat je misschien nog helemaal niet bezig bent met jongens en alles wat erbij komt kijken en ze zelfs in je borsten knijpen om te controleren of ze wel echt zijn? Dat het het eerste is waar mensen naar kijken? Dan het soms het enige is waar sommige jongens je leuk om vinden? Dat je enkel fatsoenlijke bh's kunt kopen in lingeriezaken die grote maten hebben en dat die bh's dan makkelijk 100 euro kosten? En dat je dan al blij mag zijn dat we nu in een tijd zitten dat er meer keuze is dan de oma-bh's in wit en beige? Of dat je nooit zomaar een bloesje met knopen kunt kopen omdat het wagenwijd open staat, of dat t-shirts gewoon zelfs niet eens passen. Dat je niets kunt aandoen waarvoor je een BH zonder bandjes moet dragen of dat alles met een voorgevormd stuk op borsthoogte nooit past?

Het lijkt allemaal heel leuk en aardig en al die aandacht lijkt misschien heel leuk, maar de werkelijkheid is minder. Niet dat mijn borsten enkel ellende gebracht hebben, integendeel, maar ik ben mijn maat pas echt leuk gaan vinden op een oudere leeftijd.
Drama's. En wat van al die meisjes die zich geen echt meisje voelen omdat ze 'te weinig hebben', jurkjes en shirts die niet leuk staan omdat ze gemaakt zijn voor 'vrouwelijkere modellen', die beledigd en gepest worden door anderen omdat ze niet vrouwelijk genoeg zouden zijn, die door alle mode, meidenbladen, reclames en clips verteld worden dat als ze zonder grote cupmaat niet normaal zijn, mannen die meer interesse hebben in meisjes met grotere cupmaten etc?

Het is zo'n ontzettend nutteloze discussie. Alle kenmerken die je hebt, zijn voor sommigen aantrekkelijk, voor sommigen lelijk en overal zitten voor en nadelen aan. Of dat nou je haarkleur is, je lengte of je cupmaat, iedereen wil wat anders. Daisy brengt het allemaal niet extreem handig, maar ze is 16 (scholierenforum en alles) en probeert gewoon te zeggen dat het haar beter lijkt dan wat ze nu heeft. Het schijnt dat sommige meisjes van die leeftijd namelijk weleens onzeker zijn en wat anderen hebben daardoor liever zouden hebben. Verder zei ze niks verkeerds en hoeft ze niet meteen van alle fronten verontwaardigd benaderd te worden door de meisjes hier die zelf regelmatig op het forum mekkeren dat ze liever een kleinere cupmaat zouden willen WANT GUT OH GUT HET IS ALLEMAAL ZO NAAR.

Stel je niet zo aan en doe normaal tegen jongere forumers, ze is gewoon onzeker en er hoeft niet op zo'n manier op haar gereageerd te worden, zelfs als haar eerste post wat onhandig was. Ze probeert gewoon haar mening te posten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 14:11
Verwijderd
Ik stel me niet aan. DaichiDechu komt met dat de ts eigenlijk haar mond moet houden en blij zijn, waarschijnlijk om 'al die arme meisjes met een kleine cupmaat'. Ik zeg enkel dat het misschien leuk lijkt, maar dat er nog een heleboel andere dingen bij komen kijken waar je misschien niet aan denkt omdat je daar niet tegenaan loopt. Ik zeg ook nergens dat ik liever een kleinere cupmaat had, integendeel, ik vertel zelfs dat ik er op latere leeftijd blij mee geworden ben. Toen ik 13 was, had ik echter geen boodschap aan grote tieten, dus ik begrijp de ts wel.

Mijn verhaaltje was niet om DaichiDechu de grond in te boren of om te zeggen dat meisje met een A-cup of whatever zoveel beter af zijn, zelfs niet om een discussie aan te gaan over wat beter zou kunnen zijn. Ik heb enkel een aantal problemen opgesomd waar ik tegenaan ben gelopen. Maar als 30er kun je daar sneller beter mee omgaan dan als 13-jarige.

Als je op de barricaden wil gaan staan voor de jongere forummers, doe dat dan op de plaatsen waar het nodig is, niet op een moment dat er niks aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 14:14
Verwijderd
Overigens lijkt een A-cup mij óók niet tof, maar dat heb ik niet, dus ik kan niet vertellen wat daar niet tof aan is, ik kan het me enkel inbeelden, maar dan weet ik ook nog niet wat de normale dagelijkse dingen zouden zijn waar je tegenaan loopt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 14:37
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik zeg de ts toch dat ze blij moet zijn en dat jongens het juist mooi vinden..
Ik vind het gewoon niet zo leuk als mensen iets hebben wat ik heel mooi vind en nooit zal krijgen, en er dan ook nog over klagen.. geef ze dan maar aan mij ><
nouja dit is natuurlijk wel een geval apart aangezien ze 13 is, ik kan me voorstellen dat ze het vaag vind
Ik zit er gewoon nogal vaak mee, ik bedoelde het niet verkeerd..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 14:43
Verwijderd
Nou ja, wat voor jou geweldig lijkt, kan voor een ander vervelend zijn. En dan vind jij het onterecht dat ze klagen, terwijl het voor die persoon echt wel een probleem is. Sommige mensen zijn klein en willen lang zijn, anderen komen geen kilo aan, mensen met overgewicht zijn jaloers op zij die alles kunnen eten, lange mensen vinden geen passende broeken. Over het algemeen is lang niet alles zo geweldig als het lijkt, maar omdat we het niet hebben, willen we dat juist wel hebben ^^ Ofzo
Maar het is ook niet zo tof om, als je met een probleem zit, te horen dat je niks te klagen hebt en dat je juist blij moet zijn. Dat wil jij ook niet horen, neem ik aan.

En ja, lichaamsonderdelenruil, als dat toch eens mogelijk was
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 14:54
Verwijderd
Je slaat de plank nogal mis DP, maar ik kan er nu niet op ingaan, want ik moet weg.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 14:55
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Nou ja, wat voor jou geweldig lijkt, kan voor een ander vervelend zijn. En dan vind jij het onterecht dat ze klagen, terwijl het voor die persoon echt wel een probleem is. Sommige mensen zijn klein en willen lang zijn, anderen komen geen kilo aan, mensen met overgewicht zijn jaloers op zij die alles kunnen eten, lange mensen vinden geen passende broeken. Over het algemeen is lang niet alles zo geweldig als het lijkt, maar omdat we het niet hebben, willen we dat juist wel hebben ^^ Ofzo
Maar het is ook niet zo tof om, als je met een probleem zit, te horen dat je niks te klagen hebt en dat je juist blij moet zijn. Dat wil jij ook niet horen, neem ik aan.

En ja, lichaamsonderdelenruil, als dat toch eens mogelijk was
nouja, ze vroeg letterlijk of ze dr blij mee moest zijn of niet, en ik vond van wel, dus dat zei ik..
en sowieso als iedereen tegen mijn kleinere cup zou zeggen dat jongens er voor vallen en er juist blij om moest zijn, zou ik het juist leuk vinden om te horen, maar dat is niet zo, dus niemand zal het zeggen..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 15:12
Sammie22
Sammie22 is offline
Oef cupmaat F ? Dat is wel een aardige maat. En ik ken het probeelm wel een grote cupmaat is niet altijd even prettig zeker als je nog wat jonger bent. Maar ik zou je er maar niet druk over maken hoe ouder je word hoe beter je borsten bij je lichaam gaan passen hahaha intussen zou ik goede bh's gaan kopen bij de hunkemuller bijvoorbeeld Een goede Bh kan een wereld van verschil zijn
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 15:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik stel me niet aan. DaichiDechu komt met dat de ts eigenlijk haar mond moet houden en blij zijn, waarschijnlijk om 'al die arme meisjes met een kleine cupmaat'.
Oh?

Citaat:
Maar weet iemand wat de normale cup voor mijn leeftijd is? en moet ik juist blij zijn dat ik gewoon een best grote cup en goeie vorm heb of niet Bedankt voor degenen die reageren Xxx
Citaat:
Pfff wees blij sjongejonge, pas als je erge rugklachten krijgt of dikke hangborsten hebt moetje pas klagen..
De meeste jongens vind het vaak mooi iig, niet alle, maar veel..
Lijkt me een redelijk normaal, hooguit een wat onhandig geformuleerd antwoord. Wat ik dus net ook al zei. Ik zie echter nergens staan dat Daisy zegt dat marstar haar mond moet houden.

Daarnaast is het op het forum nou ook weer niet zo ongebruikelijk dat men reageert op negatieve verhalen met "wees blij joh, d'r zijn ook goede dingen aan!".

Citaat:
Ik zeg enkel dat het misschien leuk lijkt, maar dat er nog een heleboel andere dingen bij komen kijken waar je misschien niet aan denkt omdat je daar niet tegenaan loopt. Ik zeg ook nergens dat ik liever een kleinere cupmaat had, integendeel, ik vertel zelfs dat ik er op latere leeftijd blij mee geworden ben. Toen ik 13 was, had ik echter geen boodschap aan grote tieten, dus ik begrijp de ts wel.

Mijn verhaaltje was niet om DaichiDechu de grond in te boren of om te zeggen dat meisje met een A-cup of whatever zoveel beter af zijn, zelfs niet om een discussie aan te gaan over wat beter zou kunnen zijn. Ik heb enkel een aantal problemen opgesomd waar ik tegenaan ben gelopen. Maar als 30er kun je daar sneller beter mee omgaan dan als 13-jarige.
Jep. Aan de andere kant, Daisy post dat ze graag een grotere cupmaat zou willen en krijgt een vloed aan redenen over zich heen waarom dat allemaal maar nadelig is. Zoals ik al zei: drama's. Alles heeft voor en nadelen. Als er op dezelfde manier richting de TS was gereageerd (dus: kleiner lijkt wel fijner maar dan krijg je vast minder aandacht van jongens en dan staat kleding je minder mooi etc dus eigenlijk is dat helemaal niet geweldig) dan was het ook niet goed geweest.

Citaat:
Als je op de barricaden wil gaan staan voor de jongere forummers, doe dat dan op de plaatsen waar het nodig is, niet op een moment dat er niks aan de hand is.
Ik hoef niet zo nodig op de barricaden te staan voor jongere forumers, hoewel het af en toe wel nuttig is. Ik vind echter dat je realiseren dat niet iedereen hier 30+ is en het communiceren geperfectioneerd heeft wel handig kan zijn.

Citaat:
Je slaat de plank nogal mis DP, maar ik kan er nu niet op ingaan, want ik moet weg.
Ah, what else is new.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me een redelijk normaal, hooguit een wat onhandig geformuleerd antwoord. Wat ik dus net ook al zei. Ik zie echter nergens staan dat Daisy zegt dat marstar haar mond moet houden.

Daarnaast is het op het forum nou ook weer niet zo ongebruikelijk dat men reageert op negatieve verhalen met "wees blij joh, d'r zijn ook goede dingen aan!".
Ik heb blijkbaar over de vraag of ze blij moet zijn heen gelezen, maar dan nog vond ik het antwoord nogal cru.

Citaat:
Jep. Aan de andere kant, Daisy post dat ze graag een grotere cupmaat zou willen en krijgt een vloed aan redenen over zich heen waarom dat allemaal maar nadelig is. Zoals ik al zei: drama's. Alles heeft voor en nadelen. Als er op dezelfde manier richting de TS was gereageerd (dus: kleiner lijkt wel fijner maar dan krijg je vast minder aandacht van jongens en dan staat kleding je minder mooi etc dus eigenlijk is dat helemaal niet geweldig) dan was het ook niet goed geweest.
Heb je het nu hier in dit topic of over vroegere posts van Daichi? Ik weet niet wat haar cupmaat is, ik weet ook niet hoe er is gereageerd op topics van haar ofzo. Ik weet ook niet hoe groot jouw kennis is van cupmaten, maar je hebt zeer waarschijnlijk geen ervaring met het meeslepen van een F op je 13e? Daichi wil misschien graag een cupmaat groter, maar haar reactie lijkt een beetje op 'hoe groter hoe beter'. En goed, de grootte van de borst is afhankelijk van de omtrek, maar dan nog is F echt al een flink grote cup. Marlies Dekkers gaat zelfs maar tot F.
Dat je grotere borsten zou willen, kan ik natuurlijk begrijpen, maar ik denk ook niet dat ze de andere kant op wil. F klinkt misschien leuk, maar in het dagelijkse leven is het toch allemaal net wat minder handig. Iemand van 1.50 zou misschien ook wel langer willen zijn, maar ik kan me voorstellen dat het andere uiterste van 2.10 ook niet is wat ze willen.

Citaat:
Ik hoef niet zo nodig op de barricaden te staan voor jongere forumers, hoewel het af en toe wel nuttig is. Ik vind echter dat je realiseren dat niet iedereen hier 30+ is en het communiceren geperfectioneerd heeft wel handig kan zijn.
Dan ken ik nog steeds fora waar je dat beter kan verkondigen dan hier. Andersom is het natuurlijk ook waar. Daichi reageert op iemand die nog jonger is dan zij met een houding 'pffff zeur niet', wat moet de ts daar dan niet van vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 19:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik ken er zoeen die is uiteindelijk naar g doorgegroeid en daarna operatief verkleint ivm haar rug.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Drama's. En wat van al die meisjes die zich geen echt meisje voelen omdat ze 'te weinig hebben', jurkjes en shirts die niet leuk staan omdat ze gemaakt zijn voor 'vrouwelijkere modellen', die beledigd en gepest worden door anderen omdat ze niet vrouwelijk genoeg zouden zijn, die door alle mode, meidenbladen, reclames en clips verteld worden dat als ze zonder grote cupmaat niet normaal zijn, mannen die meer interesse hebben in meisjes met grotere cupmaten etc?
Ik snap best dat iemand grotere borsten kan willen hebben, want helemaal plat zijn is qua kleding en gevoel van vrouwelijkheid inderdaad niet leuk, maar een leuk decolleté in je shirtje is met een cup C, of zelfs B, ook al prima haalbaar. Wat Mutant en ik maar willen aangeven is dat cup F totaal niet benijdenswaardig is - zeker niet op je 13e (of 16e).

Citaat:
Verder zei ze niks verkeerds en hoeft ze niet meteen van alle fronten verontwaardigd benaderd te worden door de meisjes hier die zelf regelmatig op het forum mekkeren dat ze liever een kleinere cupmaat zouden willen WANT GUT OH GUT HET IS ALLEMAAL ZO NAAR.
Dit komt uit de mond van iemand die zelf geen grote borsten hoeft mee te torsen, en is dus behoorlijk 'no titties no opinion'.

Dat van 'alle fronten verontwaardigd' benaderd worden valt ook wel mee, is gewoon wat ervaringsadvies van meisjes/vrouwen die zo'n 10 jaar ouder zijn en weten what's up.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 22:10
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
tetten interesseren me maar heel beperkt, groot klein altijd wel lollig om erbij te hebben zonder overmatig mn aandacht te vragen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 23:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is, maar misschien is dat ook gewoon omdat F zo gigantisch klinkt. Vroeger was 'dubbel D' de grootste maat die we konden bedenken, en dan zit jij er twee letters boven. En daarbij zitten er ook nog mensen ongevraagd aan je borsten. Ja, het is naar, maar ze zitten er nu eenmaal en ik denk dat het makkelijker voor jou is als je accepteert dat je nou eenmaal grote borsten hebt en er het beste van maakt.
Begin met een goede BH. Ik ben zelf altijd heel erg te spreken over de Livera. Daar lopen vaak wat oudere dames die niet meer opkijken van wat tiet meer of minder en gewoon heel professioneel zijn. Ze meten je op (vaak zelfs over je shirt, je hoeft je niet uit te kleden midden in de winkel) en helpen je daarna met het uitzoeken van een beha. Ze kijken daarna ook of het een goede beha is, of hij goed aansluit en dat soort dingen. Zoals ik net zei, ze kijken niet meer op van wat tieten, dus daar hoef je je niet voor te schamen. Mannen lopen er zelden, maar als je het prettig vind, kun je vragen of zij in je hokje wil komen kijken en jij niet het hokje uit hoeft.
Wat Mutant zegt is waar, tegenwoordig ben je niet meer gedoemd om saaie beha's te kopen in een paar saaie kleuren, het aanbod is tegenwoordig veel groter. Mijn moeder heeft ook grote borsten en draagt ook Marlies Dekkers (en zweert erbij, ondanks de prijzen). Ik ben zelf een enorme fan van Sapph, maar eerlijk gezegd weet ik niet tot welke cup zij gaan, dat zou je wel kunnen uitzoeken.

Wat betreft de ongewenste aanrakingen: Zeg er wat van. Niemand mag aan jou zitten tegen jouw wil in. Als de jongens er toch mee doorgaan als je nee zegt, mag je dat best bij de directeur/je mentor melden. Het is ontzettend onbeschoft om zomaar (op die manier en die plek(ken)) aan iemands lijf te zitten zonder toestemming, en dat hoef je echt niet te pikken.
Anderen moeten trouwens ook gewoon hun mond houden, die zijn waarschijnlijk gewoon onzeker (over zichzelf of ze weten niet hoe ze zich moeten gedragen bij je). Gewoon doen alsof het niet belangrijk is.
"Wat heb jij grote tieten!"
"Bijna net zo groot als jouw mond."

Ik ben het ook wel met een aantal bovenstaande reacties eens, het is niet altijd prettig. Ik vond het heel vervelend toen ik bij de H&M een beha zag en die niet verder ging dan C (ik heb zelf D, bijna E). Maar bij dat soort stomme dingen moet je je neerleggen, daar is dan weer niks aan te doen.
Als je er last van gaat krijgen (pijn in je rug, mensen die je niet meer normaal kunnen aankijken), kun je een borstverkleining overwegen. Vanaf wanneer dit mag (ik neem aan vanaf je 18e, maar dat weet ik niet zeker) en hoe dit gaat, kun je aan je huisarts vragen.

Verder: Als jij doet alsof het niet belangrijk is om grote borsten te hebben, zal de interesse vanzelf wel zakken. Jongens van jouw leeftijd lopen nou eenmaal over van de testosteron.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 06:48
Verwijderd
Dubbel D = E
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 07:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft ook grote borsten en draagt ook Marlies Dekkers (en zweert erbij, ondanks de prijzen).
Slimme moeder ^^ Ik wil ook niks anders dragen, maar wacht meestal wel op aanbiedingen. Een Sapph wil ik nog wel eens kopen als er een aanbieding is 'voor erbij', maar dat is niet iets dat ik dagelijks kan dragen.

Ik zie overigens een paar keer Hunkemöller terugkomen als advies, Hunkemöller is wat mij betreft geen winkel waar ik BH's kan vinden. Ze hebben een vrij beperkt aanbod in grote maten, die wat er zijn (als ze al groter dan E gaan), vind ik ook al snel een omamodel óf de bandjes zien me er veel te dun uit. En de prijzen kunnen me ook niet overtuigen dat die BH goed gaat (blijven) zitten. Ik heb me ooit laten verleiden tot een 'goedkope' BH in de M&S (ging ook tot G denk ik), sowieso heeft hij nooit zo goed en mooi gezeten als de duurdere versies, maar na twee weken (of nog sneller zelfs, echt binnen de kortste keren), kwam de beugel er aan één kant uitpiepen. Toen die was gerepareerd, de andere beugel en daarna nog eens in het midden. Een bh met opzetstukjes om je beugels maar in het gareel te houden, ziet er ook niet leuk uit ^^ (Al is het principe van een lapjesbh misschien wel tof ).
Als ik het over een lingeriewinkel heb, dan bedoel ik die kleine zaakjes, geen ketens. Over Livera kan ik overigens ook niet oordelen.

Sapph gaat tot en met F (Je kunt G op de website ingeven, maar het geeft geen resultaten), maar let wel op de stevigheid van de bandjes, dunne bandjes gaan nooit echt prettig zitten en geven minder steun. BH's met kruislingse bandjes vind ik nog beter zitten, maar die zul je wel altijd over je hoofd moeten aantrekken en achter je rug dicht doen.

Merken die ik zo even weet: Freya, Ulla Dessous, Sapph, Marlies Dekkers, PrimaDonna en Marie Jo.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 08:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Over Livera kan ik overigens ook niet oordelen.
Ik vind het zelf een erg fijne winkel. De dames die daar werken kijken echt met je mee of het de goede maat is, of hij voldoende ondersteuning biedt, of hij wel echt mooi staat etc. Ook als je een beha gaat halen in de uitverkoop wordt je nog gewoon prima geholpen en begeleid.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 11:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dubbel D = E
Vandaar de aanhalingstekens, ik had het over vroeger toen we dachten dat Pamela Anderson 'dubbel D' had en dat dus de allergrootste maat was
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Vandaar de aanhalingstekens, ik had het over vroeger toen we dachten dat Pamela Anderson 'dubbel D' had en dat dus de allergrootste maat was
ik doelde op de twee maten verschil maar DD toont wel mooi aan dat men dacht écht niet meer groter te kunnen, vroegah


Overigens zou ik absoluut wél beginnen bij hunkemoller, duurder kan altijd nog. En als je denkt dat prijs evenredig is aan kwaliteit ben je wel heel naïef. Makkelijke doelgroep.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 13:21
Verwijderd
Eh, wat BH's betreft vind ik wel vaak zo dat prijs evenredig aan kwaliteit is. MD gaat er misschien ver overheen, maar ik heb het nog nooit getroffen met BH's die onder de 40 euro hebben gekost (afgeprijsd telt natuurlijk niet mee) Waarbij ik wel nog heb gelet op de breedte van de bandjes omdat van die prielbandjes niks steun kunnen bieden. Dat heeft niets met naïef te maken, wel met mijn persoonlijke ervaring.
De Hema en de Zeeman hebben bijvoorbeeld ook grote maten, maar als een BH niet lekker zit, dan kan hij nog zo goedkoop zijn geweest en er zo tof uitzien, maar je trekt hem niet aan. Daarbij heb je er vaak nog iets overheen, dus waar je nog wel met pijnlijke schoenen kunt pronken om daarna ergens te gaan zitten en vooral niet meer op te staan, heeft dat met een BH ook niet zoveel nut. Tenzij je dus bepaalde plannen hebt, maar daar ben je op je 13e niet echt mee bezig mag ik hopen.
En als je 4 keer een nieuwe BH moet kopen van iets van 30 euro waar je met die van 120 euro even lang doet, dan kom je niet goedkoper uit.

Laatst gewijzigd op 05-06-2013 om 15:41. Reden: er was een d weggeslopen achter vind
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 13:25
Verwijderd
Overigens is het natuurlijk ook een kwestie van hoe iemand iets voelt natuurlijk. Mijn moeder wil geen BH's met beugels, Phoebe vindt Sapph dikke prima, ik wil enkel MD, mijn nicht alleen PrimaDonna en mijn andere nicht zweert bij Marie Jo. Als iemand een goedkoper model wel lekker vindt zitten, is dat alleen maar handig natuurlijk ^^
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 15:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb cup B en vind Esprit ook fijner zitten dan V&D-huismerk bijvoorbeeld
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 16:28
Verwijderd
Het ging niet over V&D-huismerk, en al helemaal niet over Zeeman of Wibra. Het gaat erom eens iets te testen, wat je fijn vindt, voor je vooral erg veel betaalt voor image en reclamecampagnes. Wie weet heeft ze nog niet eens een voorkeur voor beugel of beugelvrij? En ik vond dunne bandjes altijd fijner, vooral omdat ze goed steunen op mijn sleutelbeenderen en niet zo enorm lelijk zijn. Probeer gewoon wat uit.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:
ik zeg de ts toch dat ze blij moet zijn en dat jongens het juist mooi vinden..
Ik vind het gewoon niet zo leuk als mensen iets hebben wat ik heel mooi vind en nooit zal krijgen, en er dan ook nog over klagen.. geef ze dan maar aan mij ><
nouja dit is natuurlijk wel een geval apart aangezien ze 13 is, ik kan me voorstellen dat ze het vaag vind
Ik zit er gewoon nogal vaak mee, ik bedoelde het niet verkeerd..
Sorry hoor ... dat ik ook gewoon net als jouw mijn eigen mening vind. Misschien zou jij het leuk vinden maar blijkbaar ik niet. Ik had er echt geen problemen mee gehad als ik niet altijd werd aangeraakt. Misschien denken mensen dat ik me aanstel maar het is zo ver gegaan dat een jongen zijn broek uittrok bij mijn hoofd! Ik werd indertussen vast gehouden en toen werd er aan mn tieten gezeten , ik wauw toen weglopen maar 1 van die jongens ging voor de deur staan en ik kon er niet uit en ze probeerden me te kussen. Toen heb ik ze keihard getrapt en toen zijden ze : we bedoelen het niet serieus en gemeen hoor maar we kunnen het ook niet laten , je hebt gewoon zulke dikke tieten. Toen ben ik uit hun huis gerent en naar me eigen huis gegaan, En dit gebeurt er dus : Nu Logisch????
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 18:05
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Sorry hoor ... dat ik ook gewoon net als jouw mijn eigen mening vind. Misschien zou jij het leuk vinden maar blijkbaar ik niet. Ik had er echt geen problemen mee gehad als ik niet altijd werd aangeraakt. Misschien denken mensen dat ik me aanstel maar het is zo ver gegaan dat een jongen zijn broek uittrok bij mijn hoofd! Ik werd indertussen vast gehouden en toen werd er aan mn tieten gezeten , ik wauw toen weglopen maar 1 van die jongens ging voor de deur staan en ik kon er niet uit en ze probeerden me te kussen. Toen heb ik ze keihard getrapt en toen zijden ze : we bedoelen het niet serieus en gemeen hoor maar we kunnen het ook niet laten , je hebt gewoon zulke dikke tieten. Toen ben ik uit hun huis gerent en naar me eigen huis gegaan, En dit gebeurt er dus : Nu Logisch????
alsof jongens alleen aan je tieten zouden zitten omdat ze groot zijn
geef ze gewoon een trap en een middelvinger en ze zijn weer weg.. ga niet zeuren van ohh ik heb zulke mooie grote ronde borsten en het is zo moeilijk om de jongens van me af te krijgen ohhh
alsof het leuk is om kleine tieten te hebben en dat jongens nooit naar je omkijken omdat je blijkbaar perse grote tieten moet hebben
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 18:06
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Sorry hoor ... dat ik ook gewoon net als jouw mijn eigen mening vind. Misschien zou jij het leuk vinden maar blijkbaar ik niet. Ik had er echt geen problemen mee gehad als ik niet altijd werd aangeraakt. Misschien denken mensen dat ik me aanstel maar het is zo ver gegaan dat een jongen zijn broek uittrok bij mijn hoofd! Ik werd indertussen vast gehouden en toen werd er aan mn tieten gezeten , ik wauw toen weglopen maar 1 van die jongens ging voor de deur staan en ik kon er niet uit en ze probeerden me te kussen. Toen heb ik ze keihard getrapt en toen zijden ze : we bedoelen het niet serieus en gemeen hoor maar we kunnen het ook niet laten , je hebt gewoon zulke dikke tieten. Toen ben ik uit hun huis gerent en naar me eigen huis gegaan, En dit gebeurt er dus : Nu Logisch????
tis gewoon dikke aanranding en grote tieten of niet, waarschijnlijk heeft het er niks mee te maken..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 18:12
Verwijderd
Citaat:
alsof jongens alleen aan je tieten zouden zitten omdat ze groot zijn
geef ze gewoon een trap en een middelvinger en ze zijn weer weg.. ga niet zeuren van ohh ik heb zulke mooie grote ronde borsten en het is zo moeilijk om de jongens van me af te krijgen ohhh
alsof het leuk is om kleine tieten te hebben en dat jongens nooit naar je omkijken omdat je blijkbaar perse grote tieten moet hebben
Mogen we hier nog steeds niet verontwaardigd op reageren, Dark Phoenix?
Ik denk, ik vraag het maar even voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 18:14
Verwijderd
Daichi, die post is echt onacceptabel. Ze vertelt dat ze aangerand is, en jij reageert jaloers en betrekt het op jezelf.
Echt ontzettend kinderachtig. Ga eens normaal doen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 18:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ga niet zeuren van ohh ik heb zulke mooie grote ronde borsten en het is zo moeilijk om de jongens van me af te krijgen ohhh
alsof het leuk is om kleine tieten te hebben en dat jongens nooit naar je omkijken omdat je blijkbaar perse grote tieten moet hebben
Wat ben jij ongelooflijk dom. Hieruit maak ik dus op dat je liever wordt aangerand dan dat je genegeerd wordt?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 18:59
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
je hoeft me niet meteen dom te noemen.. oke ik ben jaloers, zo goed??
ik ben heel heel heel jaloers en ik wil het al heel fakking lang en ik kan het gewoon niet uit m'n fakking hoofd zetten dus daar kan ik gewoon niet fakking tegen
tis iedereens eigen mening maar ik kan me niet voorstellen dat je met mooi gevormde ronde borsten gaat klagen, ik snap het gewoon niet oke? sure ze is 13, maar begin dan een topic over aanranding, niet hoe mooi rond en groot je borsten mogen zijn
sorry als ik je beledigd heb of watook
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 19:05
Verwijderd
Lees de openingspost opnieuw. Ze heeft het nergens over mooi, vooral over welke gevolgen het voor haar heeft.

Misschien moet je een eigen topic openen met deze issues, Daichi. Het helpt de topicstarter in elk geval niet. En je kunt wel wat hulp gebruiken zo te horen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 19:13
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Lees de openingspost opnieuw. Ze heeft het nergens over mooi, vooral over welke gevolgen het voor haar heeft.

Misschien moet je een eigen topic openen met deze issues, Daichi. Het helpt de topicstarter in elk geval niet. En je kunt wel wat hulp gebruiken zo te horen.
nouja ze zei in elk geval mooi gevormd ;/
ik denk niet dat mensen hierop me daarmee kunnen helpen eerlijk gezegd, wat valt me ermee te helpen..
sorry iig..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 19:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vind dat je niet bepaald netjes hebt gereageerd, Daichi. Maar Er is niets mis met kleine borsten. Misschien lijkt het alsof jongens je minder aandacht geven, maar dat kan ook liggen.aan de jomgens waarmee je omgaat. De borsten van mijn vriendin zijn ook vrij klein, maar ik hou zielsveel van haar, vind haar ook zeker niet minder mooi daarom. Er zijn mannen die vallen op kleine borsten en grote niet mooi vinden en andersom. Maak je vooral geen zorgen. Ik wil een mooie volle baard, maar ik heb amper baardgroei. Als ik iemand zie die zijn baard scheert heb ik ook zo'n gevoel van 'geef die baard maar aan mij, als je er niets mee doet', maar dat werkt dus niet. Dus ik heb geaccepteerd dat ik babywangetjes heb. Ik kan jaloers zijn om niets, of me er maar bij neer leggen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 19:33
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
mijn vriend zou in ieder geval dolblij zijn als ik 4 cupjes meer zou hebben..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 19:39
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Maar hij vindt het vast niet erg dat je die 4 cupjes extra niet hebt.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 20:10
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nee dat is waar.. Ik moet niet zo doen..
Khadet niet moeten zeggen ;/
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!!
Debora v Hoven
1 10-03-2008 17:48
Seksualiteit Cupmaat
Punkygirl
94 23-12-2003 14:50
Lichaam & Gezondheid [poll] Wat is je cupmaat?
x-spekkie-x
57 11-02-2003 07:40
Lichaam & Gezondheid wat is jouw cupmaat?
steentje
127 26-01-2003 15:27
Lichaam & Gezondheid cupmaat
Miss*Pain
23 17-01-2003 10:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.