Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2017, 23:15
Verwijderd
Hey,

Ik ben een jongen van 16 jaar en kan (niet arrogant) zeggen dat ik best aantrekkelijk ben. Ik heb meer dan genoeg aandacht van meisjes en geniet hier ook van.

Nu ben ik voor zo ver is besef nog nooit echt verliefd geweest. Ik weet gewoon niet goed wat je moet voelen als je verliefd ben. Ik denk dat het komt door bindingsangst. Ik ben bijvoorbeeld ook nog nooit verder gegaan dan zoenen terwijl er genoeg mogelijkheden waren.

Ik voel me wel op mijn gemak bij bepaalde meisjes en wil graag met ze zijn. Stel dat ik nooit echt verliefd word, kan ik mezelf er dan overheen zetten om te trouwen en kinderen te krijgen waar ik zielsveel van hou?

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2017, 23:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom zou je trouwen en kinderen krijgen wanneer je dat niet wil?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 07:25
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Verliefdheid is iets wat niet perse meteen gebeurd, met het juiste meisje zal je het voelen. Kan ook pas gebeuren zodra jullie een relatie beginnen i.p.v. daarvoor.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je trouwen en kinderen krijgen wanneer je dat niet wil?
Omdat ik zie hoe gelukkig mijn ouders zijn dat zij kinderen hebben en omdat het nut van het leven 'het leven doorgeven' is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik zie hoe gelukkig mijn ouders zijn dat zij kinderen hebben en omdat het nut van het leven 'het leven doorgeven' is.
Precies. Weet je ik heb echt wel eens het gevoel van gaat er überhaupt iemand me leuk vinden wie ik ook leuk vind. Ben dan wel een meisje maar ja zo anders is het niet. Ik wil dolgraag later kindere en een familie enzo en dan heb je van die mensen die zeggen nee waarom zou ik kinderen willen maar ja je ziet toch aan je eigen ouders hoe het is wat jij al zegt. Maar dan denk ik (ook ff voor jou) je hebt noh je hele leven ik ben iets jonger dan jou maar ja weet je je ontmoet nog zoooooo veel mensen en der zal vast wel iemand tussen zitten die je leuk vind☺
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Echt verliefd
DomoBig
20 29-10-2005 14:23
Liefde & Relatie Verliefd zijn op iemand die je......
~some1-nice~
32 26-10-2004 09:15
Psychologie obsessief verliefd zijn
metallica
11 21-06-2004 23:25
Liefde & Relatie Verliefd zijn
20marianne12
11 27-11-2002 18:56
Liefde & Relatie Nooit echt verliefd zijn?
Verwijderd
18 26-06-2002 18:59
Liefde & Relatie denken verliefd te zijn of verliefd zijn?
apart persoontje
16 05-05-2002 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.