Oud 03-06-2017, 22:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een product retour gestuurd en het is denk ik kwijt gemaakt door PostNL, ben ik nu de sjaak? :-(
Heb jij nog een verzendbewijs van de verzending? Dan kan je daarmee misschien aan de ontvanger duidelijk maken dat jij het echt op de post hebt gedaan en dat PostNL het fout heeft gedaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 04-06-2017, 11:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik loop juist heel graag op blote voeten Vooral in de zomer. Ook naar school gewoon enzo /hippie
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-06-2017, 11:33
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Blote voeten for the fucking win.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-06-2017, 12:49
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKIE, gefelicitaartpelikaan!!!!
Dankjeweeeel!
Oud 04-06-2017, 13:09
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Heb jij nog een verzendbewijs van de verzending? Dan kan je daarmee misschien aan de ontvanger duidelijk maken dat jij het echt op de post hebt gedaan en dat PostNL het fout heeft gedaan.
Ohja snip, thuis even goed zoeken
Oud 04-06-2017, 13:11
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik loop juist heel graag op blote voeten Vooral in de zomer. Ook naar school gewoon enzo /hippie
Ja heeeeerlijk en korte broeken ook zo fijn
Ik pas een paar dagen op het huis van mijn vrind maar ik mag hier niet met blote voeten lopen van hem omdat het een voormalig chemielokaal is en hij bang is dat ik vertsjernobyl als ik hier dan blootvoets rondwandel.
Oud 04-06-2017, 14:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nou, dat zal vast wel meevallen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-06-2017, 18:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net wat ik dacht dat de laatste aflevering van een serie was gekeken en nu blijkt dat er nog 4 afleveringen aankomen ik zat al helemaal klaar met mijn verdachtmakingen en theorieën en eigenlijk heb ik iemand al als de dader bestempeld, en shit, en nu moet ik 4 weken wachten tot de laatste er is. En dan kom ik er pas achter of ik al 5 seizoenen ernaast zit of niet

Ik Google nooit een serie die ik nog kijk, te vaak gehad dat er spoilers op kwamen, maar fuck, had ik dit maar geweten!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2017, 22:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik had net precies het omgekeerde: seizoen was twee afleveringen korter dan ik dacht. Niet goed gekeken bij Netflix.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 05-06-2017, 11:55
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Nou, dat zal vast wel meevallen.
Hij knoeide een keer ventielolie voor de trombone en toen hij dat wegwreef ging de vloer héél vreemd ruiken (niet naar de olie) en sindsdien is er een sandalenbeleid
Oud 05-06-2017, 11:56
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
En iedereen die een beetje bij de pinken is en denkt, he, trombone? Wat moet een schuiftrompet met ventielen? Het is een ventieltombone!
Oud 05-06-2017, 13:36
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
morgen acupunctuur want de hoofdpijn is terug
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 05-06-2017, 15:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had net precies het omgekeerde: seizoen was twee afleveringen korter dan ik dacht. Niet goed gekeken bij Netflix.
Dat is ook irritant ja!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2017, 20:37
Verwijderd
wtffff x-post
Oud 06-06-2017, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Hij knoeide een keer ventielolie voor de trombone en toen hij dat wegwreef ging de vloer héél vreemd ruiken (niet naar de olie) en sindsdien is er een sandalenbeleid
heeftie ook reservesandalen/slippers voor iedereen die z'n schoenen uit wil doen maar geen sandalen bij zich heeft?

Citaat:
En iedereen die een beetje bij de pinken is en denkt, he, trombone? Wat moet een schuiftrompet met ventielen? Het is een ventieltombone!
Bastrombones hebben vaak (of altijd? Dat weet ik niet en Jos is ziek en ligt te slapen dus ik kan hem ook niet vragen, ik kom er op terug!) ook een ventiel!
Oud 06-06-2017, 12:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij een vriend van me moet je je schoenen uit binnen en hij heeft ook slippers en pantoffels in allerlei maten te leen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-06-2017, 12:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bij een vriend van me moet je je schoenen uit binnen en hij heeft ook slippers en pantoffels in allerlei maten te leen.
Ik heb alleen voor oma extra sloffen staan, want die wil niet met haar hakken op het mijn laminaat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-06-2017, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Bastrombones hebben vaak (of altijd? Dat weet ik niet en Jos is ziek en ligt te slapen dus ik kan hem ook niet vragen, ik kom er op terug!) ook een ventiel!
Update: Bastrombones hebben altijd twee ventielen!
Oud 06-06-2017, 16:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Bij een vriend van me moet je je schoenen uit binnen en hij heeft ook slippers en pantoffels in allerlei maten te leen.
dat vind ik echt het meest ongastvrije wat je maar kan eisen van je gasten
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-06-2017, 16:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn Turkse oud-collega heeft ook een groot aanbod aan slippers en sloffen in een kist bij de voordeur, want daar moeten ook de schoenen uit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2017, 17:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dat vind ik echt het meest ongastvrije wat je maar kan eisen van je gasten
Hij was getrouwd geweest met een Marokkaans meisje en in die cultuur is het heel gebruikelijk dus daar is het nog een restant van denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-06-2017, 18:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
dat vind ik echt het meest ongastvrije wat je maar kan eisen van je gasten
Vind ik niet. Als je voor watvoor reden dan ook niet wilt dat iemand met zn buitenschoenen naar binnen wandelt, dan hoor je dat als gast maar te accepteren. Je schoenen uitdoen is een kleine moeite en als er dan ook nog pantoffels worden aangeboden vind ik dat best gastvrij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-06-2017, 18:43
Verwijderd
Citaat:
dat vind ik echt het meest ongastvrije wat je maar kan eisen van je gasten
Wat een onzin. Je gasten horen juist je vloer niet te bevuilen. Nederland is een van de weinige landen waar het normaal is om je vieze schoenen aan te houden.
Oud 06-06-2017, 20:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik vind dat geen onzin. Als iemand mijn wandeling over de vloer ervaart als onacceptabel smerig dan vind ik dat heel raar.
En dat dit een van de weinig landen is waar dit normaal is, nou en.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-06-2017, 20:43
Verwijderd
Jij hebt overduidelijk nog nooit ergens buiten een slaapkamer hoogpolig tapijt gehad....

Maar vertel eens wat het probleem is met zuinig zijn op je spullen?
Oud 06-06-2017, 20:46
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
jawel ik had ooit een buurmanlovertje met een WIT hoogpolig tapijt (gestoord). Had ik soms ook geen zin om naartoe te gaan als ik lastige schoenen droeg die dag.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-06-2017, 20:49
Verwijderd
Ja, dat was dus niet jouw tapijt

Maar ja, wel spijker-kop; nou zijn mensen smerige beesten en ze weten al niet hoe ze hun handen moeten wassen (Nederland staat echt onderaan in deze ranglijst) na het pissen, dus niets mis met schoenen uit. Daarnaast is het gewoon bizarre en pertinente wauwerij dat je je schoenen aan zou moeten kunnen houden; er komt gewoon meer rotzooi af dan van je sokken tenzij je in kak hebt liggen baden zonder je af te spoelen. We hebben het hier niet over iets triviaals als bril-omhoog/bril-naar-beneden, maar over het netjes houden van je goede spullen. DURE spullen die niet makkelijk te vervangen zijn.

Sorry maar ik kan echt to-taal geen begrip opbrengen voor je vrij asociale standpunt.
Oud 06-06-2017, 20:51
Verwijderd
En vertel alsnog even wat het probleem is met zuinig zijn op je spullen? Ik mag poep in het laadgaatje van jouw telefoon smeren?
Oud 06-06-2017, 20:52
Verwijderd
Vind je het ook prima om een huisregel te breken dat je niet op de grond mag tuffen?
Oud 06-06-2017, 20:54
Verwijderd
Mijn slaapkamer is schoen-vrij, ook al ligt er laminaat. Mijn huiskamer is zelf weet'n alhoewel ik liever ook beneden een bak met sloffen zou hebben voor iedereen. Maar ik heb laminaat dus dan is het wel okay. Boven loop ik op blote voeten en dan wil ik al het zand niet wat er onder anderen hun schoenen zit niet voelen. GAD-VER-DAMME
Oud 06-06-2017, 21:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou dat graag willen in mijn slaapkamer maar daar zit ook mijn tuindeur dus als ik met gasten in de tuin wil zitten, moet je daar wel doorheen.

Laatst kwam er iemand van de gemeente voor bodemonderzoek en die deed netjes bij de voordeur zijn schoenen uit en bij de achterdeur weer aan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-06-2017, 21:51
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
joh doe effe rustig, wat denk je: dat ik bij bezoek moeilijk ga lopen doen? Ik zeg daar niks over, ik ben geen mongool verder.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-06-2017, 21:56
Verwijderd
Citaat:
joh doe effe rustig, wat denk je: dat ik bij bezoek moeilijk ga lopen doen? Ik zeg daar niks over, ik ben geen mongool verder.
Ja wat verwacht je dan als je zegt:
Citaat:
dat vind ik echt het meest ongastvrije wat je maar kan eisen van je gasten
Srsly Het is echt een bizarre opmerking. Wat een superrare gedachtengang.
Oud 06-06-2017, 22:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn oud-huisgenootje vroeg of ik iets voor haar kon doen. "Uhm, ja, oké, geen probleem, ik kan die dag vanaf 10.00u". Laat ze daarna niks meer horen. Even bevestigen of dat oké is zou wel fijn zijn, want ik wil niet voor niks die dag vrijhouden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-06-2017, 22:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Na jaren met iemand samen te zijn geweest met smetvrees, ben ik stiekem wel blij lekker met schoenen aan in huis te kunnen lopen (straat = vies, geen straat in huis.) Heb er wel een flinke handenwastik aan overgehouden, buiten de deur geweest zijn en thuis komen, handenwassen. Tijdens het koken, tig keer handenwassen.
Oud 06-06-2017, 22:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Hoe vaak wassen jullie je handen per dag, buiten sanitaire stops om?
Oud 06-06-2017, 22:09
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Dat riekt naar een poll!
Oud 06-06-2017, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Hoe vaak wassen jullie je handen per dag, buiten sanitaire stops om?
Onbewust bijna iedere keer als ik langs een kraan kom.
Oud 06-06-2017, 22:17
Verwijderd
Ik vind de straat niet vies trouwens, ik heb geen probleem met op straat zitten/liggen/whatever. Ik HAAT vieze dingen onder m'n voeten/op m'n handen/op m'n spullen die niet kleren zijn. Vooral omdat het vaak viezigheid die zichtbaar is omdat het al maanden niet schoongemaakt is.
Oud 06-06-2017, 22:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ja wat verwacht je dan als je zegt:

Srsly Het is echt een bizarre opmerking. Wat een superrare gedachtengang.
Tja, ik vind het niet prettig om schoenloos te zijn, ik val er verder toch niemand mee lastig?

Jij roept mij hier tot de orde alsof ik een moord heb gepleegd.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-06-2017, 22:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hoe vaak wassen jullie je handen per dag, buiten sanitaire stops om?
Op mijn werk voor elke pauze, voor/na sanitaire stop en als ik voelbaar vieze handen heb. Komt neer op zeker een keer per uur (ziekenhuis lab).

Thuis, als ik thuis kom, tijdens het koken meerdere malen, nadat ik in de tuin dingen gedaan heb of vieze klusjes (vuilnisbak etc).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-06-2017, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Tja, ik vind het niet prettig om schoenloos te zijn, ik val er verder toch niemand mee lastig?

Jij roept mij hier tot de orde alsof ik een moord heb gepleegd.
Nee, jij doet alsof er een moord gepleegd wordt omdat je uit je comfort zone moet komen, kom nou
Oud 06-06-2017, 23:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nee hoor, ik zeg alleen maar dat ik het ongastvrij vind. Ik val mijn gastheer/vrouw niet lastig met mijn zware leven. Het spijt me verschrikkelijk dat ik zulke sociaal onwenselijke gedachtes heb
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-06-2017, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik zeg alleen maar dat ik het ongastvrij vind. Ik val mijn gastheer/vrouw niet lastig met mijn zware leven. Het spijt me verschrikkelijk dat ik zulke sociaal onwenselijke gedachtes heb
Het meest ongastvrije aller tijden. Minder gastvrij dan Trump's moslimverbod enzo dus
Oud 07-06-2017, 00:23
Verwijderd
Tering jongens
Oud 08-06-2017, 03:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey, ik heb net een vergeten fles Karvan Cevitam opengemaakt met een tht tot maart 2017. Smaakt en ruikt prima, maar wil toch even checken of het oké is. Fles stond dicht buiten de koelkast, gewoon in mijn keuken op de grond. Nu hij open is, staat ie wel in de koelkast btw.

Ga ik dood als ik die fles langzaam leeg drink? Maakt het nog uit hoe lang ik daarover doe of is de tijd nu wel gaan tikken met de THT van 3 maanden geleden en nu opengemaakt?

Ik ben altijd super panisch met THT data, terwijl dat vaak niet zo nodig is, dus vandaar dat ik het gewoon even wil checken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-06-2017, 07:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is bijna alleen maar suiker en zeker als ie nog dicht was, krijg je er niets van.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-06-2017, 08:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Suiker is best ongezond anders!
Oud 08-06-2017, 12:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is bijna alleen maar suiker en zeker als ie nog dicht was, krijg je er niets van.
Oké, gelukkig dat was ook mijn redenatie, maar hč.
Citaat:
Suiker is best ongezond anders!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-06-2017, 13:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
THT is sowieso maar een richtlijn. Als het prima smaakt kan je 't gewoon drinken. En idd, het is suiker, dus dat gaat prima.
(@ werk hebben we siropen die officieel maar een maand na opening houdbaar zijn, maar ik heb een fles die ik al een half jaar heb staan en dat is ook gewoon prima)
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.