Oud 30-04-2018, 13:15
laurie1001
Avatar van laurie1001
laurie1001 is offline
Hallo allemaal,
In december (ong 4 maanden geleden dus) heb ik m’n helix laten piercen. Ongeveer een maand geleden is daar een bolletje op gekomen waar af en toe ook pus uit komt, doet opzich geen pijn. Ik maak het nog steeds regelmatig schoon, maar zojuist heb ik me er per ongeluk aan gestoten en begon het te bloeden.
Wat is de beste manier om mijn piercing goed te verzorgen en om ervoor te zorgen dat het goed heelt?

Ik word eerlijk gezegd een beetje gek van alle complicaties die ik met deze piercing heb gehad. Ik wil gewoon dat hij goed heelt :/

Alvast bedankt en groetjes
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:12
Verwijderd
Vraag 1. Is het gepierced of geschoten?
Vraag 2. Hoe maak je het schoon en hoe lang al?


Een bolletje met pus is niet normaal, dat is gestoorde wondgenezing en kraakbeen heelt niet zo mooi.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:15
Verwijderd
Wat je het beste kunt doen, is even binnenlopen bij de shop waar je de piercing hebt laten zetten. Tot die tijd eens in de drie/vier dagen wassen met antibacteriele zeep en ontsmetten met betadine - dat was het advies dat ik kreeg bij mijn niet zo goed helende industrial.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:25
laurie1001
Avatar van laurie1001
laurie1001 is offline
Citaat:
Vraag 1. Is het gepierced of geschoten?
Vraag 2. Hoe maak je het schoon en hoe lang al?


Een bolletje met pus is niet normaal, dat is gestoorde wondgenezing en kraakbeen heelt niet zo mooi.
1. Gepierced
2. Ik heb het de eerste drie maanden elke dag 2 tot 3 keer schoongemaakt met antibacteriele zeep en warm water (zoals door m’n piercer aanbevolen). Toen een stuk minder omdat ik het heel makkelijk kon bewegen en het geen pijn meer deed, zodra ik een klein bolletje kreeg ben ik meteen weer veel schoon gaan maken.

Ik heb ook gelezen dat crème tegen infectie misschien helpt?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:26
laurie1001
Avatar van laurie1001
laurie1001 is offline
Citaat:
Wat je het beste kunt doen, is even binnenlopen bij de shop waar je de piercing hebt laten zetten. Tot die tijd eens in de drie/vier dagen wassen met antibacteriele zeep en ontsmetten met betadine - dat was het advies dat ik kreeg bij mijn niet zo goed helende industrial.
Bedankt voor je antwoord!
Ik ben twee weken geleden bij m’n piercer langs geweest, deze zei dat ik het goed schoon moest blijven maken en er vanaf moest blijven, als het niet weggaat moet ik weer langs komen.. weet niet hoelang ik moet wachten tho..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:30
Verwijderd
Is er in de afgelopen twee weken iets veranderd in de situatie? Is het pusbultje groter/pijnlijker geworden? Of was het er überhaupt nog niet toen je naar de shop ging? Als het beter is geworden, lekker door gaan zo, als het niet beter is geworden, gewoon weer langs gaan.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle helix maar durf het niet te vragen aan mijn ouders
pieter10
17 12-05-2012 10:05
Lifestyle Piercing en tattoo topic # 25
innogen
500 05-07-2007 16:07
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic #14
Verwijderd
500 23-10-2005 12:23
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27
Lifestyle het grote piercingtopic
Gadje
500 02-02-2005 23:24
Lifestyle Hoeveel gaatjes heb jij in je oren?
Elmoo
210 08-08-2004 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.