Oud 01-03-2004, 14:02
Wings of love
Wings of love is offline
Vandeweek ben ik met mn vriend voor het eerst verder gegaan dan zoenen. Ik heb hem afgetrokken en hij is op mijn bed klaargekomen. Het sperma bleef hier liggen en we besloten even het dekbed om te draaien zodat we geen risico zouden lopen dat we erin zouden gaan liggen. We hadden onze kleren namelijk nog zo goed als aan en we hadden dus geen zin in vlekken die ons zouden veraden.

Nadat mijn vriend was gekomen, hebben we ongeveer een kwartier liggen zoenen. Ook hebben we heel tijd met onze handen over elkaars lichaam gestreeld, over de rug en borst enz.

Tijdens het aftrekken heb ik alleen mn linker hand gebruikt en ook tijdens het klaarkomen van hem ben ik met mn rechterhand niet in de buurt kwam van zijn sperma geweest. Volgens zeggen van mijn vriend had hij ook geen sperma aan zijn handen.

Na ongeveer een kwartier ging hij mij vingeren. Eerst alleen het stimuleren van mn klitje, maar later ook met zijn vinger in mn vagina. Ik heb hem toen met mijn rechterhand geholpen door mijn klitje verder te stimuleren zodat hij in mn vagina kon blijven. Niet veel later later kwam ook in klaar, maar nu ben ik bang dat ik tòch sperma binnen heb gekregen.. Ik voel me hier heel onzeker over. Ik ben gewoon bang dat een van ons toch een beetje sperma aan de hand had zitten wat vervolgens mijn vagina is binnengekomen...

Nou is mijn vraag.. Wat kan ik nu het beste doen? En hoe groot is de kans dat ik zwanger ben? Moet ik me zorgen maken?

Ook zou ik graag willen weten hoe lang spermacellen kunnen leven wanneer ze met het sperma uit de penis zijn gekomen en niet in het lichaam van de vrouw terecht komen.

Kan iemand mij helpen?
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Je bent niet aan de pil oid?
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:18
Wings of love
Wings of love is offline
Nee, ik ben niet aan de pil...
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
wanneer ben je voor het laatste ongesteld geworden?
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:20
Wings of love
Wings of love is offline
Ehm.. Geworden? 2 dagen voor Valentijn, dus 12 februari. Heeft tot 15 februari geduurd...
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hmm, moeilijk moeilijk. Een kwartier moet opzich lang genoeg zijn om het sperma te doden, maar toch is het een risico.
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:28
Wings of love
Wings of love is offline
Hmm okeej, dan ga ik vol spanning wachten op mn volgende menstruatie... Zal voor het eerst blij zijn als het zover is Heb mn vriend ook op de hoogte gebracht en hij zij dat ik me er niet al te druk om moest maken. Klein risico, maar toch bleek dat ook hij zich nu een beetje onrustig voelt.. Ook logisch natuurlijk. Nouja, kan dus niet veel anders doen dan afwachten. Iig bedankt.

Zijn er meer mensen die mij hier wat over kunnen vertellen?
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wings of love schreef op 01-03-2004 @ 14:28:
Hmm okeej, dan ga ik vol spanning wachten op mn volgende menstruatie... Zal voor het eerst blij zijn als het zover is Heb mn vriend ook op de hoogte gebracht en hij zij dat ik me er niet al te druk om moest maken. Klein risico, maar toch bleek dat ook hij zich nu een beetje onrustig voelt.. Ook logisch natuurlijk. Nouja, kan dus niet veel anders doen dan afwachten. Iig bedankt.

Zijn er meer mensen die mij hier wat over kunnen vertellen?
Als je echt twijfelt, had je natuurlijk een morning after pil kunnen halen. Daarvoor moet je bij je huisarts zijn, want je hebt een recept nodig. Ik denk dat het nu te laat is. (Het moet zo snel mogelijk en uiterlijk..48 of 72 uur later, dat weet ik niet zeker, ik weet niet wanneer 'vandeweek' was )

Hou er wel rekening mee dat je later ongesteld kan worden als je gestresst bent.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:58
Wings of love
Wings of love is offline
Vrijdagmiddag.. Rond een uur of 3..
Lijkt me eigenlijk 48 uur of niet? Misschien iets logischer..
En naja.. aangezien er hier in het dorp geen huisarts te bereiken is in het weekend.. Moet ik eerst vrijwel 25 km naar de huisartsen post.. Schiet ook niet echt op natuurlijk

En idd.. Ik zal er rekening mee houden, al wordt ik vaak eerder ongesteld als ik gestresst ben, denk daarbij aan bijv proefwerkweken ed
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:32
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Maar als ik jouw verhaal zo lees, waarom denk je dat je dan toch sperma naar binnen hebt gekregen? Je zegt dat je vriend niets aan z'n handen had en jij niets aan je rechterhand, wanneer zou het er dan opgekomen moeten zijn? Tijdens het draaien van je dekbed? Eerlijk gezegd denk ik dat de kans dat je sperma hebt binnengekregen heel miniem is, maar ja dat denk ik dus.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:45
Wings of love
Wings of love is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 01-03-2004 @ 15:32:
Maar als ik jouw verhaal zo lees, waarom denk je dat je dan toch sperma naar binnen hebt gekregen? Je zegt dat je vriend niets aan z'n handen had en jij niets aan je rechterhand, wanneer zou het er dan opgekomen moeten zijn? Tijdens het draaien van je dekbed? Eerlijk gezegd denk ik dat de kans dat je sperma hebt binnengekregen heel miniem is, maar ja dat denk ik dus.
Ehm nouja kijk. Ik had mn linkerhand dus wel onder zitten en aangezien we daarna eerst een hele poos hebben liggen zoenen.. Misschien dat ik iets aan zijn shirt afveegde en vervolges met mn rechterhand over die zelfde plek streek?

Opzich als ik jou reactie lees, zou jij dus zeggen dat ik me niet druk moet maken.. Maar ik ben 16 en zit er eigenlijk niet op te wachten om zwanger te worden.. Aangezien dit mijn eerste vriendje is (ken em trouwes ook pas 2 weken, maar het klikte meteen ontzettend goed), en mijn ouders niet weten dat ik al verder ben met hem dan alleen zoenen, vind ik het helemaal een idee om liever zo snel mogelijk te vergeten..
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Wings of love schreef op 01-03-2004 @ 14:58:
Vrijdagmiddag.. Rond een uur of 3..
Lijkt me eigenlijk 48 uur of niet? Misschien iets logischer..
En naja.. aangezien er hier in het dorp geen huisarts te bereiken is in het weekend.. Moet ik eerst vrijwel 25 km naar de huisartsen post.. Schiet ook niet echt op natuurlijk
de MAP kan tot 72 uur erna.
En het lijkt me onzin om geen 25 km te fietsen voor dat ding, want wat is d'r nou belangrijk? Dat je niet zwanger bent lijkt em belangrijker dan de afstand die je moet fietsen...
Volgende keer dus echt doen als je twijfelt en ik zou sowieso maar aan de pil gaan.

Maar over wat er nu gebeurd is: het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Hij had geen sperma op z'n handen en jouw rechterhand mag dan wel in de buurt van jouw vagina zijn geweest, maar je bent d'r toch niet ín geweest, of wel?
Bovendien zit er zoveel tijd tussen dat ik niet denk dat de sperma het overleeft heeft.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zo soepel zijn zaadcellen niet hoor . Er is een kleine kans als je sperma aan je handen hebt en dan in je vagina komt, maar via shirt of wat dan ook lijkt me niet.

Gewoon wachten tot je ongesteld wordt dus. Je kunt voor dit soort dingen ook altijd je huisarts opbellen, daar heb je meer aan dan om het hier te vragen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-03-2004 @ 16:06:
de MAP kan tot 72 uur erna.
Ah toch

Verder ben ik het wel met je eens.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:05
jij
jij is offline
je hebt toch geen recept nodig voor de morning after pil (hier in België toch niet)?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:23
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef op 01-03-2004 @ 18:05:
je hebt toch geen recept nodig voor de morning after pil (hier in België toch niet)?
in nederland wel..
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 19:00
kleinedraak
Mij lijkt het idd heel sterk maar ja, bij 1 op de zoveel gevallen kan het wel. Je kunt er betere rekening mee houden dat het wel zo is en dat het straks allemaal meevalt. Juist nu je in de stress zit en hoopt ongesteld te worden(kan het me heel goed voorstellen) kan het langer uitblijven en schiet jij helemaal in de stress!!! Als je het zekere voor het onzekere wil hebben zou ik toch zo'n test doen. Wanneer moet(zou moeten) je ongesteld worden???
Ik wens je veel sterkte, pieker er maar niet teveel over en laat wat weten als je een uitslag hebt(positief of negatief) Sterkte meis
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 20:33
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Spermacellen zijn buiten het lichaam binnen de kortste keren dood. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. De kans dat je zwanger bent is zo goed als nul.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:11
YumemI
YumemI is offline
iik z0u als iik Y0u was t0gh ffieYs met je 0uders gaan praten 0ver de pil.. enne schaam je nieJht.. beter dat je vraagt 0m de pil dan dat je se m0et vertellen dat se 0pa en 0ma w0rden .. maarre ffieYs 0ver dese t0pic.. denk nieJht dat je je egt sj0rge h0eft te make .. succes verder..
__________________
Mii wilt vakantieY.. mii te k0uwd hier0..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
YumemI schreef op 02-03-2004 @ 12:11:
iik z0u als iik Y0u was t0gh ffieYs met je 0uders gaan praten 0ver de pil.. enne schaam je nieJht.. beter dat je vraagt 0m de pil dan dat je se m0et vertellen dat se 0pa en 0ma w0rden .. maarre ffieYs 0ver dese t0pic.. denk nieJht dat je je egt sj0rge h0eft te make .. succes verder..
O_o.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:04
Wings of love
Wings of love is offline
Ik heb gisteren met mijn moeder gepraat over de pil. Wil hem sowieso hebben, maar aangezien ik pas 2 weken verkering heb met mijn vriend, vind mijn moeder dat ik erg hard van stapel loop als ik nu al aan de pil wil. Zij vind dat seks iets bijzonders is, en dat je daar mee moet wachten totdat je echt zeker bent van je keuze.. Ben ik het dus niet mee eens maarja

Ik heb ook al als argument aangevoerd dat ik dan ook zekerheid heb over mijn menstruatie. Die is namelijk ook erg onregelmatig en dat probleem is dan ook meteen opgelost.

Mijn moeder zou het er even met mijn vader over hebben en dan hoor ik het binnenkort wel een keer. Maar ik weet wel dat als ze niet snel toestemming geeft ik zelf wel naar de dokter stap zonder dat mijn moeder het weet. Ik wil dat ding gewoon hebben, met of zonder haar toestemming.
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 16:11
kleinedraak
Maar is de pil dan nu helemaal vergoed? weten je ouders dat dan niet, ik bedoel: als ik naar de dokter ga krijgen mijn ouders sowieso een rekening in de bus. En als mijn pil op is krijg ik een brief of een telefoontje dat ik de nieuwe moet gaan ophalen, is dat bij jou dan niet het geval? Als je het dan stiekem gaat doen is je ma denk ik nie zo blij mee. Kun je niet beter in die tussentijd condooms gebruiken(is sowieso ook voor SOA's en zwangerschap)
Groetjes!!!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 16:29
Verwijderd
jezus hey, je bent echt niet zwanger door zoiets.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 17:00
Wings of love
Wings of love is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 03-03-2004 @ 16:11:
Maar is de pil dan nu helemaal vergoed? weten je ouders dat dan niet, ik bedoel: als ik naar de dokter ga krijgen mijn ouders sowieso een rekening in de bus. En als mijn pil op is krijg ik een brief of een telefoontje dat ik de nieuwe moet gaan ophalen, is dat bij jou dan niet het geval? Als je het dan stiekem gaat doen is je ma denk ik nie zo blij mee. Kun je niet beter in die tussentijd condooms gebruiken(is sowieso ook voor SOA's en zwangerschap)
Groetjes!!!
De pil is volledig vergoed. Ben particulier verzekerd en volges mij worden onze rekeningen altijd rechtstreeks doorgestuurd naar de verzekering. Ik heb in ieder geval nog nooit een rekening van de dokter hier in de brievenbus gezien.

En condooms ben ik sowieso al wel van plan hoor, maarja afrekken met een condoom is ook niet echt fijn (is mijn mening). Maar we zullen zien. Ik denk haast dat ik wel aan de pil mag, anders houden mijn ouders zichzelf voor de gek ben ik bang..
En als je de pil op hebt hoef je niet per sé een telefoontje te krijgen. Normaal gesproken moet je zoiets volgens mij zelf in de gaten houden. De dokter kan tenslotte niet zien wanneer jij de pil op hebt. (ivm doorslikken bijvoorbeeld..) En totdat ik aan de pil ben zal ik inderdaad aan de condooms gaan of gewoon zorgen dat het echt allemaal te vertrouwen is, want die onzekerheid als nu is niet echt fijn... Al ben ik nu al aardig gerustgesteld door jullie reacties. Bedankt! Zou zeggen, wie nog wat te zeggen heeft.. graag!
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 17:04
Wings of love
Wings of love is offline
Citaat:
********** schreef op 03-03-2004 @ 16:29:
jezus hey, je bent echt niet zwanger door zoiets.
Nouja en bedankt voor je begrip. Een beetje vriendelijker zou ook wel mogen hoor!

En als er sperma in de vagina van een vrouw komt, op welke manier dan ook, kan ze wèl zwanger worden, of het dan via de penis of via de vingers erin komt.. Het kan allemaal!

Wacht maar tot jou vriendin op een lullige manier zwanger wordt, dan praat je wel anders..
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Wings of love schreef op 03-03-2004 @ 17:04:
Nouja en bedankt voor je begrip. Een beetje vriendelijker zou ook wel mogen hoor!

En als er sperma in de vagina van een vrouw komt, op welke manier dan ook, kan ze wèl zwanger worden, of het dan via de penis of via de vingers erin komt.. Het kan allemaal!

Wacht maar tot jou vriendin op een lullige manier zwanger wordt, dan praat je wel anders..
Het is niet aan te raden maar tijdens een groot gedeelte van de maand kan je zelfs gewoon seks hebben zonder zwanger te worden. Het risico wordt soms echt zwaar overschat. Ik zou zoiets zelf ook niet doen, maar hiervan wordt je heus niet zwanger.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 21:29
Wings of love
Wings of love is offline
Citaat:
********** schreef op 03-03-2004 @ 17:45:
Het is niet aan te raden maar tijdens een groot gedeelte van de maand kan je zelfs gewoon seks hebben zonder zwanger te worden. Het risico wordt soms echt zwaar overschat. Ik zou zoiets zelf ook niet doen, maar hiervan wordt je heus niet zwanger.
Neej okeej, nu wordt het al iets vriendelijker Je kunt het wel..
Maargoed, in een bepaalde tijd van de maand heb je wèl kans op zwangerschap en dat is rond de 12 à 13 dagen na de menstruatie en laat ik dat nou net het geval zijn bij mij..
Snap je nou een klein beetje waarom ik onzeker ben?
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Wings of love schreef op 03-03-2004 @ 21:29:
Neej okeej, nu wordt het al iets vriendelijker Je kunt het wel..
Maargoed, in een bepaalde tijd van de maand heb je wèl kans op zwangerschap en dat is rond de 12 à 13 dagen na de menstruatie en laat ik dat nou net het geval zijn bij mij..
Snap je nou een klein beetje waarom ik onzeker ben?
Nee dat nog steeds niet, want hij ging je na een kwartier vingeren, met een onwaarschijnlijk lage kans kans dat er sperma op z'n hand zat, en zelfs als het erop zat dan was het waarschijnlijk al uitgedroogt.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 10:14
Wings of love
Wings of love is offline
Citaat:
********** schreef op 03-03-2004 @ 22:10:
Nee dat nog steeds niet, want hij ging je na een kwartier vingeren, met een onwaarschijnlijk lage kans kans dat er sperma op z'n hand zat, en zelfs als het erop zat dan was het waarschijnlijk al uitgedroogt.
Oké. Dan nog een laatste poging. Ik had voordat ik al deze reacties in het topic las geen idee over de duur van het leven van een spermacel buiten de penis. Nu ik dàt weet is mijn ongerustheid ook een beetje weggetrokken.

Ik zal trouwens nog wel zeggen dat zijn sperma op mijn linkerhand al wel opgedroogd was. Betekent dat dan automatisch dat het sperma wat erbij zat uitgedroogt is??
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:47
littlegurl
littlegurl is offline
Zwanger zijn is een kleine kans, als je niet in het sperma bent gaan liggen en jullie allebei geen sperma aan jullie handen hadden, maarja je weet natuurlijk maar nooit! Daarom is het verstandig om aan de pil te gaan, dan hoef je je hier nooit meer zenuwachtig over te maken. Maar nogmaals de kans is heel klein datj e zwanger bent.

Spermacellen blijven zo'n 24uur in leven, of dat nou in het lichaam van een vrouw is of op een dekbed ofz.
Succes!!
__________________
remember you're unique....just like everyone else
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:01
Wings of love
Wings of love is offline
Citaat:
littlegurl schreef op 07-03-2004 @ 16:47:
Zwanger zijn is een kleine kans, als je niet in het sperma bent gaan liggen en jullie allebei geen sperma aan jullie handen hadden, maarja je weet natuurlijk maar nooit! Daarom is het verstandig om aan de pil te gaan, dan hoef je je hier nooit meer zenuwachtig over te maken. Maar nogmaals de kans is heel klein datj e zwanger bent.

Spermacellen blijven zo'n 24uur in leven, of dat nou in het lichaam van een vrouw is of op een dekbed ofz.
Succes!!
Dat klopt toch niet? In het lichaam van een vrouw kunnen ze toch ong 3 dagen overleven? Ik heb met biologie iig altijd moeten leren dat de kans op zwangerschap het grootste is van 3 dagen voor de ovulatie tot 1 dag erna... (of was ut nou net anders om? 1 dag ervoor tot 3 dagen erna?)
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Wings of love schreef op 09-03-2004 @ 17:01:
Dat klopt toch niet? In het lichaam van een vrouw kunnen ze toch ong 3 dagen overleven? Ik heb met biologie iig altijd moeten leren dat de kans op zwangerschap het grootste is van 3 dagen voor de ovulatie tot 1 dag erna... (of was ut nou net anders om? 1 dag ervoor tot 3 dagen erna?)
dat heeft dan te maken met de vruchtbaarheid van de vrouw. dat zegt niks over hoe lang spermacellen in leven blijven.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:09
Wings of love
Wings of love is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2004 @ 17:05:
dat heeft dan te maken met de vruchtbaarheid van de vrouw. dat zegt niks over hoe lang spermacellen in leven blijven.
Jah ok, maar ik d8 als ut wel van 3 dagen voor de ovulatie is, dan betekend dat toch dat de spermacellen 3 dagen in leven kunnen blijven daarbinnen? Anders is de kans op zwangerschap nog niet het grootst..
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:20
Cthulhu
Cthulhu is offline
Het is mss ook wel handig je handen te wassen na het klaarkomen van je vriend. Water is vrij dodelijk voor sperma en dan ben je tenminste ook zeker dat je handen schoon zijn.
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 18:14
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Waarschijnlijk maak je je allemaal zorgen om niks. Maar ik begrijp wel dat je nogal in de stress zit. De kans is ECHT heel klein dat je zwanger bent. Ik had vorig jaar ongeveer dezelfde situatie, ben daarna ook meteen aan de pil gedaan (onder het mom van, je weet maar nooit wat er gebeurt, tegenover m'n ouders). Ik heb ook echt 2 weken flink in de rats gezeten, vriendje zei ook dat er niks aan de hand was, maarja, wat weet hij er van? dus dat stelde me niet gerust. Was zooo blij toen ik gewoon op tijd weer ongesteld werd. Ook ik wist dat de kans echt heel miniem was, maar hij ís er wel en daardoor ga je jezelf heel erg opfokken van stel nou dat..enz. Ik voelde me zelfs anders...heel vaag. Was gelukkig niks aan de hand. Bij jou waarschijnlijk ook niet, dus stress niet teveel, je wordt binnenkort gewoon ongesteld. Maar vanaf nu wel voorzichtig zijn hè? En wat betreft de pil, volgens mij kun je daar ook wel aan zonder toestemming van je ouders, dus mochten ze erg moeilijk gaan doen...Heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:05
Wings of love
Wings of love is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 09-03-2004 @ 18:14:
Waarschijnlijk maak je je allemaal zorgen om niks. Maar ik begrijp wel dat je nogal in de stress zit. De kans is ECHT heel klein dat je zwanger bent. Ik had vorig jaar ongeveer dezelfde situatie, ben daarna ook meteen aan de pil gedaan (onder het mom van, je weet maar nooit wat er gebeurt, tegenover m'n ouders). Ik heb ook echt 2 weken flink in de rats gezeten, vriendje zei ook dat er niks aan de hand was, maarja, wat weet hij er van? dus dat stelde me niet gerust. Was zooo blij toen ik gewoon op tijd weer ongesteld werd. Ook ik wist dat de kans echt heel miniem was, maar hij ís er wel en daardoor ga je jezelf heel erg opfokken van stel nou dat..enz. Ik voelde me zelfs anders...heel vaag. Was gelukkig niks aan de hand. Bij jou waarschijnlijk ook niet, dus stress niet teveel, je wordt binnenkort gewoon ongesteld. Maar vanaf nu wel voorzichtig zijn hè? En wat betreft de pil, volgens mij kun je daar ook wel aan zonder toestemming van je ouders, dus mochten ze erg moeilijk gaan doen...Heel veel sterkte!
Precies, zo voelde ik me dus ook.....

Maargoed, ik zou eigenlijk aankomend weekend ongesteld moeten worden, maar ben het vandaag geworden. Wat was ik ontzettend blij!
Ik heb meteen mn vriendje gesmst en hij was ook super blij!!
Sms: "When I am with you, it is just you and me. So don't worry anymore!" Hij wist genoeg en zijn reactie was echt geweldig Hou nu nog meer van hem dan dat ik al deed

Ik wil jullie allemaal even heel erg bedanken voor de reacties. Het heeft me echt door deze weken heen geholpen. Ik heb er veel aan gehad

BEDANKT!
__________________
Fly On The Wings Of Love
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin twijfelt
sjokem
9 20-01-2011 13:00
Seksualiteit wie wilt mij helpen
Meghanspride
5 02-03-2010 15:19
Lichaam & Gezondheid wat kan dit zijn????
mira_love
6 20-11-2004 19:15
Psychologie ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me
HelpMePlease
12 28-02-2003 08:14
Psychologie k zie t nie meer zo zitten.....
schatjekar
2 13-12-2002 22:21
Liefde & Relatie Zijn 27jarige anders verliefd dan 17jarige?
MissLopez
18 15-04-2002 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.