Oud 06-02-2006, 17:39
Verwijderd
Diablo III al vier jaar in ontwikkeling?

Vorige week begon de Diablo III geruchtenmolen te draaien nadat op de website van Blizzard onder de vacatures gezocht werd naar een geschikte art-director voor het ontwikkelteam van de voorgaande Diablo games.

Gaming Steve komt nu met nieuwe informatie naar buiten die hij naar eigen zeggen van mensen binnen Blizzard te horen heeft gekregen. Zo bevestigd hij dat Diablo III in de maak is en dat hier al vier jaar hard aan gewerkt wordt. In feite was Diablo III al klaar, maar omdat de game "niet zo leuk" was wordt er momenteel weer aan gewerkt.

Gaming Steve gaat verder en weet zelfs te vertellen waar Diablo III over gaat. In de game staat conflict tussen de hemel en de hel centraal en waarbij items kunnen wisselen tussen een 'light' en 'dark' versie. Bij het begin van de ontwikkeling had dit veranderen tussen licht en donker geen invloed op het item. Daar heeft Blizzard nu hard aan gewerkt en zal het nu wel degelijk invloed hebben op de gameplay.


Diablo III zal min of meer hetzelfde spelen als zijn voorgangers, maar de game zal vele malen groter zijn en de speler meer uitdaging en ervaring bieden. Er zijn meer items, meer levels, meer skills...meer van alles. De multiplayer mode zal ook een grondige verandering tegemoet zien waarbij World of Warcraft natuurlijk als goede basis heeft gediend (Horde & Alliance = Hell & Heaven) en er guild en wellicht ook mounts in de game vertegenwoordigd zullen zijn.

Wanneer Diablo III uit zal komen? Blizzard heeft geen haast en zal de game pas uitbrengen wanneer deze perfect is in hun ogen. Met het fiasco van Starcraft: Ghost -die al meerder malen is aangekondigd en nog steeds niet uit is- heeft Blizzard van haar fouten geleerd en zal Diablo pas aankondigen als de tijd daar rijp voor is. Maar het plaatsen van een vacature op hun site geeft misschien wel aan dat Diablo III al eerder uit zal komen dan we gedacht hadden. Wellicht dat de E3 in mei meer duidelijkheid kan verschaffen over Diablo 3.
Bron

EINDELIJK!!!

Na drie onzekere jaren lees ik nu eindelijk het verlossende nieuws, Diablo III!

Hopelijk is alles een beetje hetzelfde gebleven met opgepoetste graphics, een nog uitgebreider verhaal vervolg, nieuwe acts, nieuwe items, nieuwe monsters, nieuwe characters, nieuwe alles.

Hopelijk hoeven we er niet voor te betalen, niet dat het wat uitmaakt voor mij, kopuuuuh.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2006, 17:44
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
een van de weinige hack en slash games waarmee ik me heb kunnen vermaken....diablo 2 was
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik denk eerder dat ze grote delen van hun team in zullen zetten voor goedkoop extra meuk produceren voor WoW, wat veel sneller incashen is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:52
Verwijderd
Seksy!

Ik hoop dat het echt waar is. Ik vind het alleen vreemd dat Blizzard voor een spel dat zogenaamd al vier jaar klaar is, nog steeds nieuwe mensen zoekt op het art-gebied. Ik heb geen idee in welk deel van het productiegebeuren de art meestal gedaan wordt, maar ik vind het wel maf.

Ik wacht nog even met echt heel blij zijn tot ik iets lees op de site van Blizzard zelf.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:58
Verwijderd
Ik zal er niet wakker van liggen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 18:43
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ben al Diablo fan vanaf het begin dus dit is mooi nieuws om te horen. Ik kan echt niet wachten tot die uit is, denk wel dat ik hem meteen ga kopen maar ik ben benieuwd of die de gameplay van de voorgangers overtreft (wat ik niet denk namelijk).
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 18:48
Verwijderd
Ik ben vreselijk bang dat het 3D gaat worden, qua perspectief. Dat zou echt enorm klote zijn. Isometrisch is de bomb!

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 06-02-2006 @ 19:48 :
Ik ben vreselijk bang dat het 3D gaat worden, qua perspectief. Dat zou echt enorm klote zijn. Isometrisch is de bomb!

LUH-3417
Idd, en diablo is diablo, niet WoW.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:40
Naz
Naz is offline
Ik vrees dat het ene MMoRPG wordt met wat ik lees.

Hopelijk gebruiken ze een systeem als GuildWars en leechen ze gewoon van de WoW server (zoals GW bij CoV/CoH doet),waardoor het niet p2p wordt.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
*orgastische kreten uitslaat*

Mijn droom komt uit. Eindelijk. Hier heb ik echt lang op gewacht. Ik hoop alleen wel dat ze het inderdaad Diablo style houden. Hoewel ik ook geen problemen zou hebben met 3d. Hoe vet zou dat wel niet zijn. 3d Frozen Orbs. Dit koop ik meteen als het uitkomt hoe dan ook. Dan maar maandelijks betalen als het moet dat heb ik er voor over.

Blizzard kennende gaat het denk ik nog wel een jaar ofzo duren. Naja inderdaad maar even afwachten wat ze er op de E3 over hebben te zeggen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 06-02-2006 om 19:51.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:01
Verwijderd
Maandelijks betalen is op zich niet eens zo'n ramp. WoW kost nu ongeveer 13 euro per maand ongeveer? Eén keer naar de film is even duur, als je niet wilt uitdrogen en uithongeren in je plakkerige bioscoopstoel. Maar goed, ik hoop ook dat ze het uit hun hoofd laten.

Frozen Orb is 3D zou seksy zijn, maar ik denk dat het niet goed mogelijk is om goed point 'n click hack 'n slashing te maken in 3D. Het fijne van Diablo is dat je tot aan halverwege Nightmare achterover gezakt een muisvinger kon oplopen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:03
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 06-02-2006 @ 19:48 :
Ik ben vreselijk bang dat het 3D gaat worden, qua perspectief.
"This information was pretty dead-on. It is true that Beelzebub 3 will be done in true 3D and it did indeed look freaking awesome."

http://www.gamingsteve.com/archives/..._diablo_ii.php

ik wil echt screens zien, ik kan echt niet wachten man dit word ('hopelijk' maar eerder 'waarschijnlijk') zoo dope!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:31
Q
Avatar van Q
Q is offline
Als iemand screenshots vind meteen posten! Ben ook erg benieuwd ben wel bang dat het een soort WoW clone wordt
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:50
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind tot nu toe niet meer dan een hele grote hoop geruchten...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:51
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 06-02-2006 @ 21:50 :
Ik vind tot nu toe niet meer dan een hele grote hoop geruchten...
Kleine kans dat dit allemaal gelul is en dat er helemaal geen opvolger komt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 21:01
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 06-02-2006 @ 21:51 :
Kleine kans dat dit allemaal gelul is en dat er helemaal geen opvolger komt.
Lijkt me niet. Als je de reacties overal leest dan zullen ze daar bij Blizzard echt compleet gestoord zijn als ze dit niet gaan uitbrengen. Dit is een instant verkoophit ook al word het nog zo kut.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 21:05
Verwijderd
Als het zo zou zijn, zou dat een hele negatieve invloed hebben op mijn slaaptijd.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 21:09
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik had liever StarCraft 2 gezien

Achja, dit is ook niet verkeerd
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2006, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 06-02-2006 @ 22:09 :
Ik had liever StarCraft 2 gezien

Achja, dit is ook niet verkeerd
Wedden dat Starcraft 2 allang in de maak is, alle producten van Blizzard zijn goed.

Ze gaan echt niet zo maar iets uitbrengen dat niet doet aan bepaalde kwaliteiten.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 21:27
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
is diablo 3 nog wel zoveel waard
?


word het niet een soort duke nukem gebeuren binnekort ?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 22:08
Verwijderd
Duke Nukem: Whenever.

Ik weet niet wat ik ervan moet geloven. Het lijkt erop dat Gaming Steve de enige is die iets weet te vertellen. De forums zijn stil en de nieuwsgroep weet ook niets te vertellen erover. Het klinkt vrij veel naar een handgemaakte storm in een glas water.

Enfin, Diablo III zal wel komen, maar ik geloof het hele remake gebeuren niet zo hard. Zeker het ontslaan van het hele team vind ik vreemd. "Hm, dit spel is niet leuk. Laten we de helft van de mensen ontslaan, nieuwe mensen aannemen en kijken of het dan wel leuk wordt." Raar.

Ik las overigens in die comments:

Citaat:
This sounds like it could be really, really incredibly totally GAY.
[...]
Diablo I had an incredibly dark feel to it-- the creeeepy atmospherics in the cathedral, et cetera. Diablo II lost some of that and was just kind of generic most of the time, even in places like the flayer dungeon.

And now, Diablo III is taking place partly in heaven.

Lovely.
Eigenlijk ben ik het daar wel heel hard mee eens. Diablo I was geweldig door de soundtrack (ook al waren het maar vijf nummers), de eeuwige schemer en de toffe death-animations van de monsters. Diablo II was op alledrie die stukken veel minder.

Er is geen enkel stuk muziek uit Diablo II dat ik uit mijn hoofd ken, ook al heb ik het meer gespeeld dan Diablo I. De verschillende acts zagen er veel te kleurrijk en vrolijk uit, ook al speelde ik met het contrast helemaal naar beneden. Dammit, de wereld vergaat door het leger uit de hel! Ik wil grauwe schemer! Oh, en alleen de Goatmen gingen nog tof dood, maar voor de rest was het een stuk minder. Zet een Diablo I-Fallen naast een Diablo II-Fallen en je ziet het verschil.

Het meest karakteristieke voorbeeld is misschien wel dat ik in Diablo I een Mace of the Pit kon vinden, die me -9 to all attributes gaf. Waarom hebben ze zoiets simpels als negatieve items uit Diablo II gehaald? Dat is zo zonde!

Alles in 3D zetten zal trouwens alleen maar bijdragen aan het kiddie-gehalte van zo'n spel.

Goed. Dat was mijn ge-rant. Ik hoop dat Diablo III qua omvang, items, runes, sets, crafting, skills enz. op Diablo II lijkt, maar qua sfeer moet het zo bruut hard op Diablo I gaan lijken.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 22:22
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Eye candy speelt wel zeker een grote rol bij mij dan

Ik hoop dat Diablo III wel een degelijke graphics upgrade krijgen, spelen op een resolutie van 800x600 is uit de tijd!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 22:34
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 06-02-2006 @ 22:27 :
is diablo 3 nog wel zoveel waard
?


word het niet een soort duke nukem gebeuren binnekort ?
Hoezo? in tegenstelling tot DN forever is er officieel nog nooit een diablo 3 aangekondigd.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 22:40
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Captain N schreef op 06-02-2006 @ 23:34 :
Hoezo? in tegenstelling tot DN forever is er officieel nog nooit een diablo 3 aangekondigd.
nee dat wel maar zo een grote naam en zo hopeloos lang geleden

en geen vervolg
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 23:58
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 06-02-2006 @ 19:48 :
Isometrisch is de bomb!
Amen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2006, 00:43
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 07-02-2006 @ 00:58 :
Amen!
x2 bitte /2d
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 10:39
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
OMG OMG OMG OMG, na jaren wachten eindelijk een diablo 3
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 11:51
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
driewerf hulde
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Benteknol schreef op 07-02-2006 @ 01:43 :
x2 bitte /2d


We zijn een uitstervend ras though.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 12:56
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 06-02-2006 @ 23:08 :

Alles in 3D zetten zal trouwens alleen maar bijdragen aan het kiddie-gehalte van zo'n spel.
dit snap ik niet helemaal, en sowieso waar slaat dat "zo'n" op, dat kan ik nergens uit je verhaal halen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 12:58
Verwijderd
[orgasms]Ik wil ook wel een nieuwe class. [/orgasms]
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Lollokaust schreef op 07-02-2006 @ 13:58 :
[orgasms]Ik wil ook wel een nieuwe class. [/orgasms]
Ik wil nieuwe alles.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 07-02-2006 @ 13:56 :
dit snap ik niet helemaal, en sowieso waar slaat dat "zo'n" op, dat kan ik nergens uit je verhaal halen.
Zo'n verwees eigenlijk naar de Diablo-spellen. Maar het had inderdaad wat duidelijker gekund.

Ik baseer het idee dat 3D niet altijd goed is voor de sfeer voor het grootste deel op ervaring met andere spellen.

Earthworm Jim was een platformer. De eerste twee delen, 2D, waren geniaal, maar Earthworm Jim 3, in 3D, was echt vreselijk kut.

Monkey Island 1 t/m 3 waren geniaal, maar deel 4, plotseling 3D, was zwaar kut (mede omdat het gewoon minder grappig was, maar de blokkerige 3D was een grote stap terug na de geweldige cartoonstijl uit deel 3).

Iets dichter bij huis. Ik heb Warcraft 3 maar heel kort gespeeld, maar ik vond een hobbelende 3D ridder met een enorm zwaard veel fletser en lelijker dan de figuren uit Warcraft 2.

Ik ken World of Warcraft alleen maar van screenshots, maar hoe spannend ze het ook proberen te maken door de invalshoek, de lichtval en de achtergrond, het ziet er nog steeds speels en sfeerloos uit.

Ik blijf er van overtuigd dat Diablo III één van de spellen is die qua sfeer enorm veel zal verliezen wanneer ze overstappen van pre-rendered naar real-time 3D, of wat de termen dan ook mogen zijn. Ik hoop dat de 3 alleen zat staan voor het derde deel en verder niets.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 13:54
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ach er zijn zat games waarvan de overgang van 2D naar 3D wel goed uitgewerkt is, Metroid of Metal gear.
Daarnaast is het slechts jou mening, ik vind warcraft 3 een geweldige uitstraling hebben.
Warcraft en Diablo zijn ook niet te vergelijken wat stijl betreft, warcraft is altijd al cartoony geweest en het lijkt me heel stug dat ze dit ineens bij diablo ook gaan toepassen.

Ik denk dat het wel goed gaat komen, mensen moeten nou maar eens accepteren dat devs met de tijd mee willen gaan, hoe goed 2D ook was en nog steeds kan zijn, het is gewoon over.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 14:18
Naz
Naz is offline
vraag me af of de graphics zoiets worden als titans quest, die zijn wel errug cool
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 07-02-2006 @ 14:54 :
Ach er zijn zat games waarvan de overgang van 2D naar 3D wel goed uitgewerkt is, Metroid of Metal gear.
Daarnaast is het slechts jou mening, ik vind warcraft 3 een geweldige uitstraling hebben.
Warcraft en Diablo zijn ook niet te vergelijken wat stijl betreft, warcraft is altijd al cartoony geweest en het lijkt me heel stug dat ze dit ineens bij diablo ook gaan toepassen.

Ik denk dat het wel goed gaat komen, mensen moeten nou maar eens accepteren dat devs met de tijd mee willen gaan, hoe goed 2D ook was en nog steeds kan zijn, het is gewoon over.
Metal Gear is gewoon een compleet ander spel met dezelfde namen, en ook bij Metroid is de gameplay (natuurlijk) flink veranderd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-02-2006, 15:14
Naz
Naz is offline
Mario/Zelda/GTA/Final Fantasy serie dan
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 15:22
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Bossen schreef op 07-02-2006 @ 16:12 :
Metal Gear is gewoon een compleet ander spel met dezelfde namen, en ook bij Metroid is de gameplay (natuurlijk) flink veranderd.
Niet Metal Gear is altijd stealth espionage geweest zowel op de MSX als de PSX als de PS2, laatste deel is alleen meer actie gericht, zelfde geld voor Sons of Liberty.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 07-02-2006 @ 16:22 :
Niet Metal Gear is altijd stealth espionage geweest zowel op de MSX als de PSX als de PS2, laatste deel is alleen meer actie gericht, zelfde geld voor Sons of Liberty.
De eerste was toch gewoon een side scroll shooter? En dat 3e kan ik niet meer actie gericht noemen dan de rest, je moet nou juist voorzichter zijn omdat je geen radar oid hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 07-02-2006 @ 16:14 :
Mario/Zelda/GTA/Final Fantasy serie dan
Betere voorbeelden inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 15:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Bossen schreef op 07-02-2006 @ 16:39 :
De eerste was toch gewoon een side scroll shooter? En dat 3e kan ik niet meer actie gericht noemen dan de rest, je moet nou juist voorzichter zijn omdat je geen radar oid hebt.
Maar je hebt wel een mes, het deel op de MSX is 2d en ongeveer gelijk als het deel op de PSX. (Daar had je ook geen rader, echte kerels spelen het om extreme )

Deel 2 idem, maar daar was het makkelijker, verstoppen in kasten, etc.

Deel 3 geen rader, maar je hebt wel een paar sensors, een mes, klimmen in bomen, in het gras verstoppen. Speelveld alleen stukken meer vergroot, etc.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 07-02-2006 @ 14:54 :
Ach er zijn zat games waarvan de overgang van 2D naar 3D wel goed uitgewerkt is, Metroid of Metal gear.
Daarnaast is het slechts jou mening, ik vind warcraft 3 een geweldige uitstraling hebben.
Warcraft en Diablo zijn ook niet te vergelijken wat stijl betreft, warcraft is altijd al cartoony geweest en het lijkt me heel stug dat ze dit ineens bij diablo ook gaan toepassen.

Ik denk dat het wel goed gaat komen, mensen moeten nou maar eens accepteren dat devs met de tijd mee willen gaan, hoe goed 2D ook was en nog steeds kan zijn, het is gewoon over.
2D en 3D hebben zo zijn voordelen en nadelen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 15:56
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 07-02-2006 @ 16:46 :
2D en 3D hebben zo zijn voordelen en nadelen.
Diablo II vind ik fijner spelen dan WoW
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 07-02-2006 @ 16:44 :
Maar je hebt wel een mes, het deel op de MSX is 2d en ongeveer gelijk als het deel op de PSX. (Daar had je ook geen rader, echte kerels spelen het om extreme )

Deel 2 idem, maar daar was het makkelijker, verstoppen in kasten, etc.

Deel 3 geen rader, maar je hebt wel een paar sensors, een mes, klimmen in bomen, in het gras verstoppen. Speelveld alleen stukken meer vergroot, etc.
Een mes maakt het nog geen stealth game, en Metal Gear op de PSX heb ik gewoon met radar gespeeld hoor. Deel 2 was inderdaad erg makkelijk en deel 3 heb ik nog niet uit. Maar goed, mijn punt was dat spellen die veranderen van 2D - > 3D vaak ook veel veranderen qua gameplay, en dat diablo fans dat nou juist niet willen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 16:12
Verwijderd
Ik denk inderdaad niet dat de hack 'n slash gameplay overeind blijft in 3D. Ik kan geen enkele 3D hack 'n slash spel verzinnen dat echt goed en strak werkt.

Dungeon Siege was wel 3D en vrij veel hacken, maar daarbij hoefde je één keer in de richting van een groep vijanden te klikken en de rest van het hele gevecht ging vrijwel vanzelf. Alleen soms potions drinken.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 16:32
Verwijderd
misschien wordt diablo III wel een soort dynasty warriors maar dan met demons en shit XD
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 07-02-2006 @ 16:56 :
Diablo II vind ik fijner spelen dan WoW
Ik kan niet oordelen over WoW vanwege ervaring, maar naar mijn idee komt Diablo beter tot zijn recht in 2D dan 3D.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 17:19
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 07-02-2006 @ 17:12 :
Ik denk inderdaad niet dat de hack 'n slash gameplay overeind blijft in 3D. Ik kan geen enkele 3D hack 'n slash spel verzinnen dat echt goed en strak werkt.

Dungeon Siege was wel 3D en vrij veel hacken, maar daarbij hoefde je één keer in de richting van een groep vijanden te klikken en de rest van het hele gevecht ging vrijwel vanzelf. Alleen soms potions drinken.

LUH-3417
3D hoeft niet gelijk een manier van spelen als DS te beteken.
Ik ben het er mee eens dat D3 het best tot zn recht komt in een isometrische view zoals de vorige games, maar denk aan de hoeveelheid interactiviteit die 3D met zich mee kan brengen.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 17:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Bossen schreef op 07-02-2006 @ 17:05 :
Een mes maakt het nog geen stealth game, en Metal Gear op de PSX heb ik gewoon met radar gespeeld hoor. Deel 2 was inderdaad erg makkelijk en deel 3 heb ik nog niet uit. Maar goed, mijn punt was dat spellen die veranderen van 2D - > 3D vaak ook veel veranderen qua gameplay, en dat diablo fans dat nou juist niet willen.
Jah MSX --> PSX
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 18:41
Snukkie
Snukkie is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 07-02-2006 @ 17:12 :
Ik denk inderdaad niet dat de hack 'n slash gameplay overeind blijft in 3D. Ik kan geen enkele 3D hack 'n slash spel verzinnen dat echt goed en strak werkt.

Dungeon Siege was wel 3D en vrij veel hacken, maar daarbij hoefde je één keer in de richting van een groep vijanden te klikken en de rest van het hele gevecht ging vrijwel vanzelf. Alleen soms potions drinken.

LUH-3417
We hebben het hier wel over Blizzard, die leveren alleen maar goed werk. Dus ik denk dat blizzard wel degelijk een strakke hack 'n slash game kan maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het IZSADC-topic #60
Mephisto
500 03-02-2006 01:17
Games Diablo2 Episode V: Diablo Strikes Back
Ymir
500 15-08-2005 17:14
Games Half-Life 2
Levitating Nun
500 05-12-2004 15:48
Games Diablo 3 is aangekondigd!
Prime Evil
74 15-07-2003 17:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.