Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2008, 21:01
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik bevind mij nogal regelmatig in de trein. Nu komt het nogal eens voor dat ik trek krijg en daardoor wat te eten ga halen op het station. Maar mijn inspiratie is op het moment nogal op. De AH to go begint mij een beetje te vervelen (wat nemen jullie daar meestal? en welke voorverpakte sandwiches zijn volgens jullie wel en welke echt niet te eten?), de Cest du Pain vind ik nogal aan de prijzige kant en de Smullers is me wat te ongezond.

Dus; wat kopen jullie aan eten op de stations?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2008, 23:03
Verwijderd
Als ik eten koop op het station ga ik eigenlijk alleen naar de AH to go, alwaar ik bij tijd en wijle een bakje fruitsalade koop (en ja, ze zijn belachelijk duur, maar ik eet te weinig fruit en in die bakjes zitten hapklare hoeveelheden fruit die ik lekker vind (zoals bessen) waar ik niet zo snel een hele bak van zou kopen), of een (snack)salade, of soms die platte Italiaanse kruidenkaasbroodgevallen, ben de naam vergeten.

Maar meestal spreek ik mezelf streng toe en kauw ik alleen kauwgum of eet een appel
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 06:40
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Als ik onderweg iets in de trein moet eten, echt een maaltijd zeg maar, dan vind ik die maaltijdsalades van de AH to Go een goede optie. Hoewel, als je die een paar keer hebt gehad gaat het wat vervelen. De keuze is namelijk niet onbeperkt, zeker niet voor vegetariers.

Qua broodje probeer ik vaak de sandwich van de maand als die me lekker lijkt, dat geeft wat meer afwisseling. Want ook voor die lekkere (vrij dure) sandwiches geldt dat de afwisseling in het aanbod na een tijdje uitgeput raakt. De andere broodjes vind ik matig lekker, hoewel de wraps best goed te eten zijn. Bakjes fruit koop ik nooit, ik vind het echt belachelijk duur voor drie bessen en een paar stukjes appel.

Je kunt natuurlijk ook van tevoren incalculeren dat je tijdens je lange treinreis honger zult krijgen en gewoon iets meenemen voor onderweg. Is een stuk goedkoper en de keuze van wat te eten is dan niet afhankelijk van het aanbod van die stationswinkels, maar van je eigen smaak en fantasie.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 08:39
Verwijderd
Ik koop op stations eigenlijk alleen iets als ik zin heb in iets lekkers, nooit echt een maaltijd. En dan meestal juist ongezonde dingen dus daar heb je niet zoveel aan. De maaltijdsalades vind ik wel een aanrader, de rest veel te duur voor wat je ervoor krijgt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 12:13
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Mijn keuze beperkt zich tot de kiosk en de cest du pain. Geen ah's hier op een station. En ik laat de snack bar en burger king achterwege.

Bij een kiosk koop ik altijd fruit. Je hebt van die zakjes met worteltjes en appel. Of ik koop een Goedemorgen drinkontbijt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 12:15
Verwijderd
in de afgelopen jaren bevielen de volgende dingen mij het beste:

ah to go:
- wrap met cheddar
- bagel (droog)
- zakje groene appels

shakies:
- strawberry strike
- brownie

broodjeszaak:
- bruin broodje met (oude) kaas. hoewel erg duur, wel erg lekker


voor de rest vind ik eigenlijk alles ranzig en te duur.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 14:50
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik koop zelden wat op het station, want ik voel me heel ongemakkelijk om op straat of in de trein te eten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 16:34
dennis018
dennis018 is offline
ik koop niet vaak wat op het station, maar als ik wat koop ga ik bijna altijd langs de du pain, ik vind de pistoljes met zalm en ei daar meestal erg lekker!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 18:08
Verwijderd
Boterham express, relatief goedkoop en erg lekkere boterhammen/broodjes,.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 20:20
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik word altijd zo vrolijk als ik Shakie's tegenkom, maar die vind je helaas op slechts enkele stations terug...
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 22:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
De AH to go begint mij een beetje te vervelen
Eet je dan niet wat té vaak op het station? Misschien kun je toch gewoon zelf wat mee gaan nemen als het iets structureels is.

Ik eet vrijwel nooit op het station. Zo wel, dan pak ik een sandwich bij de AH to go en als ik mijn avondeten van het station moet halen ga ik meestal voor een maaltijdsalade (AH) of vette hap (Smullers).
Maar goed, dat is dus 2x per jaar ofzo en die sandwich misschien 4x per jaar, dus dat zorgt niet voor problemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 08:51
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik ben praktisch 6 dagen van de week op het station, waarvan ik hoogstens 1x per week wat koop. Bovendien hebben ze bij de AH to go geen vernieuwend assortiment, al maandenlang dezelfde salades enz.
Zelf wat meenemen is soms lastig omdat ik niet altijd weet hoe laat ik klaar ben op mijn werk en boterhammen en tussendoortjes van thuis ook weleens vervelen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 13:38
Darkness_Slut
Darkness_Slut is offline
Wat soms ook weleens lekker (fout) kan zijn is zo'n pizzapunt...
daarbij is hier al gezegd dat zelf wat meenemen idd het probleem oplost, en ik denk niet dat dat verveelt áls je thuis gewoon afwisselende dingen maakt: piatoletjes gezond, een keer een gebakke eitje op brood.. en dat afwisselen met iets kopen, tja dan verveelt het naar mijn idee wat minder snel...
wat trouwens ook lekker is bij de ah to go is gewoon bruine of witte broodjes daar kopen met een bakje tonijn/eiersalade oid, ( bestek ligt daar ) en gewoon zelf je verse broodjes maken dus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 14:31
Verwijderd
Ik zit ook veel in de trein, maar neem de basis meestal zelf mee van huis. Bij de AH to go koop ik alleen soms een flesje water als die van mij weer eens kwijt is en wat lekkers. Heel soms koop ik er van die italiaanse dingen met mozzarella en ui enzo, die zijn lekker. Voorverpakte sandwiches vond ik geen succes; ze zijn duur en helemaal niet zo bijzonder lekker, soms zelfs gewoon níet lekker (droog brood, verlept beleg, nee dank je!). Oh, van die zakjes met appel koop ik ook nog wel eens. En sushi, als ik echt teveel geld heb (dus vrijwel nooit ), die is wel echt erg lekker Maaltijdsalades koop ik er niet, die zijn gewoon te duur.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 17:05
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
bij de Panos (ik woon in België)
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 12:27
Verwijderd
toch c'est du pain al is t idd veel te duur maar friet en pizza is geen goed idee, of naar de la place, of zakjes wortels van de ah to go...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 13:20
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Ik neem eten mee. En heel soms eet ik een patatje pinda, kaassoufflé ofzo, maar dat eet ik zelden.
De ah to go is hier niet maar ik denk niet dat ik er gebruik van zou maken aangezien ik een broodje kaas, een zakje appelpartjes, een bakje fruit, ook zelf wel kan maken en meenemen. C'est du pain vind ik te duur, maar een goed alternatief voor als ik niets bij me heb etc.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 15:23
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Maaltijden eet ik gelukkig bijna nooit op het station. Voor snacks haal ik broodjes bij de AH (dus gewoon een droge bagel, geen sandwichnonsense), een sundae van de Swirls (want die van BK is ranzig), winegums of dropwinegumduo's waar ik me vervolgens misselijk aan eet.
De Broodzaak vind ik er wel goed uitzien, nog geen ervaring mee echter.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2008, 18:04
Verwijderd
Ik vind het grote onzin om eten onderweg te kopen en ik doe dat dan ook enkel in geval van nood. Wat er lekker is weet ik dus ook niet, wel dat het allemaal heel duur is en veel verpakkingsmateriaal bevat.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 11:33
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
De broodzaak is een C'est du Pain maar dan zonder personeel, dus hetzelfde qua prijzen en broodjes.
Het valt mij op dat veel mensen CdP heel duur vinden, terwijl wij (ik werk er) erg veel scholieren en studenten krijgen. En je moet je broodje goed uitkiezen, sommige zijn belachelijk duur voor wat je krijgt, maar andere zijn vrij goedkoop als je ziet hoeveel en gezond je eet. Maar dat moet iedereen zelf weten Ik krijg korting, dus ik haal altijd broodjes bij de CdP
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 14:34
Verwijderd
Wat betreft maaltijden eet ik zelden op het station, die keer dat ik er eet neem ik meestal een patatje of soms een pizzapunt of een broodje ofzo. Qua tussendoortjes hebben ze genoeg verschillende dingen bij de AH to go.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 18:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
Tot nu toe haal ik koffie of een smoothie of iets als een zuiveldrankje. of kauwgum. Verder probeer ik gewoon te zorgen dat ik altijd iets in mn tas heb zodat ik niet aan pizza's begin onderweg..
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 18:48
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Ohja koffie! Hoe kom ik 's winters anders die 20 minuuten wachten in de kou door..
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 19:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik haalde altijd een sandwich bij de stationsrestauratie.
Boerengezond en tonijn zijn mijn favo
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2008, 11:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb van de week mezelf laten verleiden tot een kaas ui broodje van de bakker bart, oh en een flesje optimel .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2008, 14:55
Mara
Mara is offline
Ik eet eigenlijk nooit op 't station.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 22:51
PV
PV is offline
ik koop regelmatig een broodje kaas bij c'est du pain. het is idd wel duur (2,70 tegenwoordig ) maar 't voelt gezonder dan friet. de bedrijfskantine is haast net zo duur
de oplossing is idd van thuis iets meenemen, maarja dan moet het wel praktisch zijn en een paar uur 'mee' kunnen zonder te verleppen/morsen etc.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 00:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Shakie's is vaak genoemd en inderdaad geweldig, veel vers en biologisch voedsel dat ook gewoon echt lekker is. Hun bagel met zalm en roomkaas is onovertroffen, en kost maar 3,90, terwijl je bij andere zaken vaak al vijf euro betaald voor zoiets, en dan met kweekzalm ook nog.

De shakes en sappen zijn ook lekker, en ze hebben Tony's en hele goede brownies die helaas niet fair trade zijn, maar wel biologisch. En ook teringgoede koffie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 10:34
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Citaat:
Ik koop zelden wat op het station, want ik voel me heel ongemakkelijk om op straat of in de trein te eten.
Daar kan ik nou over mee praten.
Je hebt altijd van die mensen die je dan gaan aankijken van: "Ow, wat lekker.... Zal ik er ook een halen?" En dan zitten ze je zo bedenkend aan te kijken.
__________________
They say it is for the commen good.
But good, is not the same as right.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 18:04
Verwijderd
Is ook ordinair
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 19:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik koop altijd een halve liter perzikyoghurt en een banaan, dan pak ik zo'n besteksetje en in de trein snij ik die banaan (kan natuurlijk ook met ander fruit) in stukjes en doe ik die door de yoghurt en dat eet ik dan op
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 09:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik koop altijd een halve liter perzikyoghurt en een banaan, dan pak ik zo'n besteksetje en in de trein snij ik die banaan (kan natuurlijk ook met ander fruit) in stukjes en doe ik die door de yoghurt en dat gooi ik dan uit het raam.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 22:23
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Citaat:
Ik koop altijd een halve liter perzikyoghurt en een banaan, dan pak ik zo'n besteksetje en in de trein snij ik die banaan (kan natuurlijk ook met ander fruit) in stukjes en doe ik die door de yoghurt en dat gooi ik dan uit het raam.
Beetje chagerijnig?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 09:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar slaat dat dan op?


- edit

ik moest er trouwens wel om lachen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 15:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waar slaat dat dan op?


- edit

ik moest er trouwens wel om lachen
Nou, dat dus.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2008, 14:14
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik koop bij de Kiosk nog wel eens een sandwich. Met kip o.i.d. Duur, maar wel lekker.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 12:48
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik koop eigenlijk altijd bij de AH to Go iets. Maar dat is vaak een croissantje en een blikje red bull en heel soms een huzarenslaatje. Verder niks want die voorverpakte sandwiches en fruit trekt me totaal niet.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Wat eten we vandaag? #4
Love_Fulfilled
500 19-02-2006 19:42
Eten & Drinken Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken #5
blurred
500 10-01-2006 17:49
Eten & Drinken Wat heb je vandaag allemaal gegeten (en gedronken), # 4
Verwijderd
500 19-11-2005 20:54
Eten & Drinken Wat eten we vandaag? #3
Verwijderd
500 01-11-2005 17:20
Eten & Drinken Wat heb je vandaag allemaal gegeten?
Bloem
500 04-04-2005 17:25
Eten & Drinken Wat heb je vanavond of gisteravond gegeten?
snoopy
500 06-02-2005 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.