Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2013, 18:09
mirte22
mirte22 is offline
Ik ben mirte en zit op de middelbare in de eerste klas.
ik heb een probleem ik zit op een gerevormeerde school chirstelijk,
zelf ben ik evangelisch en op die school mag je als meisje geen broeken aan
maar aleen rokken
dat vind ik best balen omdat ik rokken haat en nu letten zed de laatste op je rok of die niet te kort is . en ik haat het gwn dat als je rok te kort is je een schoolrok aanmoet een lelijke lange zwarte rok .. ik kan niet gwn normaal ops chool rond lopen zonder telkens je rok omlaag te trekken ik vind het zo ook egt nie leuk op school ook mag je geen lekking aan tuurlijk doe ik dat wel maar die moet natuurlijk ook bij je schoenen in.



weet iemand iets . zodat het LEUKER op school word..

dankje help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2013, 00:12
ariekontgat
ariekontgat is offline
bedenk maar zo, "alles beter dan een burka'
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 00:20
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Welkom Mirte!. Mss een handtekeningenactie om gereformeerde scholen af te schaffen?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 21:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
een legging of panty aandoen die weliswaar lang genoeg is, maar dan gewoon in een rare knalkleur. Oh en een broek meenemen zodat je direct na school je broek kunt verwisselen voor een rok, dan kom je die paar uur op school ook wel door.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 21:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Maak er niet zo'n probleem van. Je zit nu eenmaal op deze school en je zit daar de komende jaren nog wel. Kom in een broek naar school, kleed je om, draag rokken van acceptabele lengte zodat je geen schoolrok aan hoeft en kleed je voor het naar huis gaan gewoon weer om.
Bij mij op school gaat dat al decennia lang op die manier, natuurlijk wel met enig gemopper, maar het gaat prima. En stiekem vinden we het verder wel een goede school enzo, dus die rokken nemen we dan maar even voor lief.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 13:07
Maritt
Avatar van Maritt
Maritt is offline
Citaat:
maar dan gewoon in een rare knalkleur
Ja zoiets
dat je een rok aan moet, wil nog niet zeggen dat je een standaard aan moet.
Je hebt rokken in alle soorten en maten, zoals deze. Maar die zijn misschien net iets te kort.
Laat je niet tegenhouden door die regel, maar kleed je modieus binnen de grenzen ervan. Dat is goed mogelijk
__________________
"Leven is als een kop koffie, in welke kop de koffie ook zit, hij verandert niet." - onbekend
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 09:43
Verwijderd
Heb je al eens tegen je ouders gezegd dat je niet naar die school wil? Of zijn het enkel de rokken die je tegensteken?

Regels kunnen omgebogen worden ^^ Lees het schoolreglement goed, leer het van buiten en zoek dan de mogelijkheden op die ze aan de hand van de regels niet kunnen bestraffen.

Ik heb zelf op een uniformschool gezeten en wij rolden onze rokken op. Als er dan klachten kwamen, rolden we ze weer af. Draaide ze hun rug, hup, weer oprollen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 11:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Mutant wees mij erop dat dit een leuk topic kan zijn voor Lifestyle. Dus ik ga hem even daarheen verplaatsen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 13:29
Verwijderd
Doe je rok uit.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 16:36
Verwijderd
Hey Mirthe, maak er niet zo'n probleem van voor jezelf. Koop gewoon leuke rokjes van een acceptabele lengte en doe er een leuk shirt boven. En bedenk: iedereen draagt rokjes, dus voor schut loop je niet.

En heb je hier al eens met je ouders over gesproken?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 17:36
Verwijderd
Maak je rok wat korter
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 10:39
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Welkom Mirte!. Mss een handtekeningenactie om gereformeerde scholen af te schaffen?
Er zijn vast mensen die blij worden van dat soort scholen, en er zijn méér dan voldoende alternatieve scholen als de rokken daar je niet aanstaat.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 17:58
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Wat vinden je ouders ervan, Mirte? Willen ze je per se op zo'n refoschool, of zijn ze het met je eens dat die regels idioot streng zijn?
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.