Oud 27-02-2002, 12:59
Nicebitch
Nicebitch is offline
Hey Mensen.

Ik wil weten of ik de enige ben die sochtends nix door me keel krijg!
en als jullie wel eten WAT eten jullie dan?
en als jullie NIET eten voel je je dan wel heel de ochtend goed??

ik eet meestal niet, omdat ik heel erg misselijk ben altijd als ik wakker wordt, ik weet niet wat ik daar tegen moet doen?! dus misschien weten jullie het ??

=xxxxxxxxx= jes a NICE bitch
__________________
Lve ya ALL
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:05
saartjuuh
saartjuuh is offline
Haha.... ligt aan je lichaam wat je eet, ligt aan wat je lichaam 's ochtends allemaal op wil nemen... ik heb eigenlijk nooit echt problemen met eten ... Ik eet echt heel veel (en niet dat ik dik ben!!!! ) No way!! maar mijn lichaam kan dat gewoon aan.. jouwe kenelijk niet... misschine moet je van da fruit ontbijt eens proberen, of krackers offf... tjah ....
Denk je zelf dat het nodig is.... te eten 's ochtends??? Ben je heel dik of juist heel dun??

Ik eet 's ochtend gewoon brood als ik geen zin heb om te eten (om het te smeren) eet ik 2 boterhammen en anders 4...
En als ik niet eet..... volgens mij val ik dan flauw ....

K hoop da je er wat aan hebt gehad ...
Grtzz...

[Dit bericht is aangepast door saartjuuh (27-02-2002).]
__________________
BiGG HuGG Saartjuuh
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:07
sunshine82
sunshine82 is offline
Ik heb meestal juist superhonger 's ochtends, maar heb geen tijd om te eten. Daarom eet ik maar heel snel wat cruesli met melk. Heb ik in ieder geval wat binnen en dan ontbijt ik op school wel.
Moet je wel voor zorgen hoor, dat je wat eet 's ochtends, want niks is ook niet goed, bovendien merk je echt dat je je dan nauwelijks kan concentreren op school. (ik althans). Dus schoolprestaties gaan zeker vooruit als je je ontbijtje neemt!! :-)

XXX
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:21
Nicebitch
Nicebitch is offline
Citaat:
Nicebitch schreef:
Hey Mensen.

Ik wil weten of ik de enige ben die sochtends nix door me keel krijg!
en als jullie wel eten WAT eten jullie dan?
en als jullie NIET eten voel je je dan wel heel de ochtend goed??

ik eet meestal niet, omdat ik heel erg misselijk ben altijd als ik wakker wordt, ik weet niet wat ik daar tegen moet doen?! dus misschien weten jullie het ??

=xxxxxxxxx= jes a NICE bitch

Fruit ontbijt krijg ik wel naar binnen, maar daar zit bijna niks in, en als ik bijvoorbeeld tot 10:00 uur slaap, ben ik niet misselijk en eet ik gewoon sochtends.
alleen niet als ik naar school moet en ik wordt 7uur wakker. en het is wel belangrijk dat ik toch eet, want ik val heel snel af en ik heb al een onder gewicht.


__________________
Lve ya ALL
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:39
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
ik eet smorgens gewoon brood met melk ofsow...als ik nix eet heb ik de hele morgen zon irritant 'honger-gevoel'. Kheb trouwes wel meer gehoord dat het behoorlijk slecht is om je ontbijt over te slaan..kweenie of het echt waar is..tis ook al zo iets om echt je eten smorgens naar binnen te PROPPEN omdat dat beter schijnt te zijn..volgens mij ligt het er gewoon aan waar je zelf van houdt/aan gewend bent....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:01
Kippetje
Avatar van Kippetje
Kippetje is offline
Ik eet s'ochtends meestal 2 stuks fruit, glaasje jus d'orange en een glaasje melk. Mocht het een keer voorkomen dat we geen vers (en lekker!) fruit meer in huis hebben dan eet ik een boterham in plaats van het fruit met gekleurde muisjes of iets van vleesbeleg.
__________________
We all share the same air
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:17
just.a.girl
just.a.girl is offline
t is slecht om ontbijt over te slaan en zeker als je heel snel afvalt!dus gewoon proberen om s ochtends iets te eten.
k eet 's ochtends 2 boterhammen met hagelslag en een glaasje melk
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:17
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Als ik smorgens niet eet (en ik moet naar school) dan ga ik echt van me stokje af..
Dus ik eet altijd iets van 2 boterhamme en drink 2 glazen melk ofzo..

In het weekend ontbijd ik niet.. maar eet ik gewoon om 12 uur Maarja.. kom ook later uit me bed enzo.. net als in de vakantie
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 15:25
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
2 boterhammen (kaas en appelstroop) en ik drink 1 glas melk en 1 kopje thee.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 15:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb dat ook heel vaak, dat ik 's ochtends vroeg geen honger heb (misselijk, dat wil je niet weten. ). Daarom probeer ik altijd een appel o.i.d. (iig een glas sinaasappelsap). Dan ga ik in de eerste pauze (=9.50 uur) naar de bakker, en ontbijt ik.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 15:45
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
' S ochtends kan ik zowiezo nix eten, het voelt al slecht als ik wat water zou drinken ... van eten word ik misselijk, werkelijk misselijk, en aan drinken heb ik geen behoefte.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 15:59
Verwijderd
nix
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik eet pas als laatste (van de dingen die ik 's ochtends doe)

ga altijd eerst douchen, aankleden, haar en make-up doen. Dan ben ik helemaal wakker en al zo'n half uur in de weer. Dan eet ik meestal een boterham ham, een tosti of ontbijtkoek ofzo..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 17:05
Kleine A*
Avatar van Kleine A*
Kleine A* is offline
niks of yoghurt
__________________
Whatever..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 22:56
cyrillic
cyrillic is offline
Het opgewarmde avondeten van de dag ervoor.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 09:13
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Ik eet tegenwoordig fruit in de ochtend... (Grote Appel + kiwi) en een glas versgeperste sinasappelsap....

__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 09:35
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
als ik naar school ga eet ik ´s ochtends maar 1 boterham, rond 10.00 weer 1 en rond 12.30 nog 1. In het weekend en in vakanties eet ik ´s ochtends 2 boterhammen. En daar heb ik dan (meestal) tot het einde van de middag genoeg aan.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 11:01
beestje
beestje is offline
ik eet altijd 's ochtends in principe, anders hou ik het echt niet langer dan een paar uur vol...

meestal 1 of 2 boterhammen of iets van cruesli ofzo, met een kopje thee of kofie of een glas water
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 13:37
DarkCat
DarkCat is offline
Ik neem aan dat jullie het over normale school/werkdagen hebben?
Nja, ik ben geen ochtendmens dus ik eet hoogstens een bakje kwark ofzo als ontbijt.. en daar trek ik het rustig de hele ochtend mee..
Fruitontbijt is ook wel aan te raden, maar dat vind ik zelf nogal hypocriet spul.. t doet net alsof het je maag vult, ondertussen drink je het gewoon als vruchtensap en krijg je honger, maar dr zitten wel belachelijk veel calorieen in
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 12:02
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
's Ochtends is het altijd Brinta Pap, en op school wat boterhammen met wat stroop jam of pindakaas. Wel altijd gezond.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 14:34
+Lunatic+
+Lunatic+ is offline
Ik eet 's ochtends ook nooit. Soms een stukje fruit(salade).
Maar meestal een kop thee en een glas vruchtensap
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 14:55
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
meestal eet ik 1 boterham, en soms ook nog wat fruit, appel ofzo. in het weekend eet ik een soort bruch als ik uit bed kom, en dan eet ik drie of vier boterammen (en dan geen middageten ofzo)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:58
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
cyrillic schreef:
Het opgewarmde avondeten van de dag ervoor.
Jugh

Ik eet nix, krijg het gewoon niet weg.
AAEet btw alleen 's avonds
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:06
faded_beauty
faded_beauty is offline
eet niks 's ochtends. heb er dan geen tijd voor. maar eet in de pauze dan vaak wel wat meer.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:16
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
2 bruine boterhammen met hagelslag en thee... ik kan echt niet zonder eten s'ochtends, vooral omdat ik 8 kilometer naar school moet fietsen, als ik dan niet eet valik echt om op school, want het duurt 3 tot tot de 1e pauze...
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 11:53
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
2 a 3 boterhammen.. afhankelijk of ik nog op schema loop
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 12:25
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
ik drink smorges 3 slokken cola en eet meestal 2 koekjes, ik weet dat t ongezond is, ma ik krijg smorges geen boterhamme binne ze!!!!!!

xELSx
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:14
Verwijderd
Dubbele boterham met gebakken ei en spek en 'n glas karnemelk..

Of een broodje hamburger, een tosti ham-kaas, frituren, noem maar op..

Ik hou van uitgebreid ontbijten
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:15
Darkest Angel
Avatar van Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Niet en dat gaat wel goed hoor..
__________________
~~I LOVE MARIO~~ 4-ever!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:48
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
ik eet 's ochtends 1 broodje met moeite....word misselijk als ik vroeg eet
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:06
Love Crime
Love Crime is offline
Ik drink meestal zo'n blikje Golden Power en meestal eet ik niks..ik weet alleen op woensdagmorgen, want dan gaan we altijd sporten van school....dan eet ik meestal gewoon een broodje hagelslag of een schaaltje yoghurt
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:20
sunnevot
sunnevot is offline
niks, kan geen hap door mn keel krijgen.
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:07
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik wel hoor.. 2 a 3 boterhammen..
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:40
punkyfish
punkyfish is offline
niks. krijg niks door mn keel. soms wel beker melk ofzo (laten we gezond doen ofzo) maar over het algemeen niks...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 09:28
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
over het algemeen eet ik 2 boterhammen 's ochtends en drink ik wat water. meestal heb ik geen trek in eten 's ochtends, maar ik moet wel eten.

verder is het heel ongezond als je 's ochtends niet eet, omdat je wel energie nodig hebt. je kan beter 's middags over 's avonds overslaan dan 's ochtends.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 09:32
Verwijderd
2 boterhammen met of kaas of appelstroop of pindakaas of vruchtenhagel. Tja ik hou van afwisseling
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:06
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
Soms ben ik misselijk 's ochtends of ik heb egen honger, dan probeer ik nog een stukkie ontbijtkoek ofzow naar binnen te werken..
SOms heb ik onwijze honger en eet ik een boterham en een stukkie ontbijtkoek ofzow.
__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:58
Verwijderd
Twee boterhammen met chocovlokken

Ik kan alleen niks door mijn keel krijgen als ik echt nog heel erg moe ben. Dat komt praktisch nooit voor.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 21:45
Verwijderd
meestal 2 geroosterde volkoren boterhammen met slankie smeerkaas of kipfilet ofzo of pindakaas en wat drinken of water.
en als ik nog tijd heb nog iets van een knackebrot of LU volkoren maaltijldcracker. ik wil voldoende vezels en vocht binnenkrijgen zodat ik niet weer snel honger heb (heb vaak honger en das nie leuk als je soort van lijnt)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 23:11
Passoa
Passoa is offline
Meestal een boterham, of wat yoghurt, of een appel, of een ander stuk fruit, of nix.
Owja, als ik wel eet merk ik wel dat ik meer energie heb dan dat ik niet eet. Maar het is niet zo dat ik ga flauwvallen als ik niets eet.

[Dit bericht is aangepast door Passoa (06-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Anders probeer eens een bordje pap ofsow..Misschien krijg je dat wel naar binnen. Mij lukt het ook bijna nooit om iets te eten 's ochtends, maar pap gaat wel.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:26
kastdeur
kastdeur is offline
water, karnemelk en vaak iets van sap. soms een broodje of drinkontbijt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 16:16
Verwijderd
ik probeer 2 boterhammen te eten, anders 1.
en een beker melk.

en als ik niet eet, of teweinig dan hoor je na anderhalf uur of nog eerder m'n maag al
Dat is erg vervelend in een rustige klas... En omdat ik dat dus erg graag voorkom, probeer ik genoeg te eten
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Wat eten jullie tussendoor?
dennis018
14 02-09-2010 12:36
Liefde & Relatie mislukte date
Drlove
50 13-09-2007 20:14
Lichaam & Gezondheid Een paar kilo's kwijt. Iemand tips?
Kapoen
48 02-11-2005 21:45
Eten & Drinken sochtends na het stappen
Ui
44 23-09-2005 10:09
Eten & Drinken Thee topic.
ATR_soundsytem
61 12-06-2005 10:48
Lichaam & Gezondheid ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu???
**~yvie~**
13 18-06-2003 22:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.